Cloud – mediul ideal de stocare al jocurilor video ale viitorului?

Află totul despre stocarea în cloud și jocurile video ale viitorului. Informații utile, previziuni și o scurtă istorie a spațiilor de stocat jocuri. La începuturi, spațiile pe care se stocau jocurile video se rezumau la casete (Atari 2500, Spectrum sau Nitendo 64), carduri de memorie (PS1, PS2) sau dischete de 5 inch și 3 inch. Ulterior, au fost lansat CD-urile, DVD-urile, stick-urile și hard disk-urile externe, ca astăzi stocarea să se facă pe servere. Iar perspectivele de viitor indică utilizarea masivă a mediilor de stocare în cloud. Astăzi, procentul companiilor care folosesc serviciile cloud au ajuns la 90%. Aplicațiile din

Patronul Canal 33, Alexandru Răducanu, va intra în Cartea Recordurilor cu cel mai lung talk show din lume: 72 ore și 18 minute!

Cel mai lung talk show de televiziune din lume a avut loc în România! Timp de mai bine de 72 de ore, patronul Canal 33, Alexandru Răducanu, a moderat fără întrerupere un talk show în care au fost invitate aproape 100 de personalități din economie, cultură, antreprenoriat, politică, jurnalism, sport, dezvoltare personală, spiritualitate. Performanța omului de televiziune Alexandru Răducanu reprezintă, de departe, cel mai important eveniment TV din România din ultima perioadă. Emisiunea-eveniment a început sâmbătă 14 martie ora 8 și s-a încheiat trei zile mai tîrziu, marți 17 martie, la câteva minute după ora 8. Încheierea cu succes a

”Les miserables” de Ladj Ly – un apel la trezire

Revelația incontestabilă a festivalului Cannes 2019 și reprezentant al Franței în competiția oficială a Oscarurilor din acest an la categoria ”Cel mai bun film străin”, filmul de debut al lui Ladj Ly, ”Les miserables”, este mai întâi de toate purtătorul unui mesaj social și umanist. Filmul este construit în jurul indemnului la unitate, asumare și responsabilizare într-o lume din ce în ce mai corodata de tensiuni și conflicte.  ‘‘Je fais appel à votre esprit d’équipe. La cohésion. Sans cohésion, pas d’équipe. Et sans équipe, on est seuls.” (‘‘ Fac apel la spiritul vostru de echipa, la coeziune. Căci fără coeziune

Tipuri de fraude cu cartele SIM

Cum se fură în zilele noastre? Prin mecanisme multiple: prin diverse mecanisme informatice, prin şantaj online, prin alte metode îndelung uzitate în societatea românească.   Pot fi fraudaţi nu numai clienţii finali ci şi firmele de telefonie sau firmele care furnizează diverse servicii de conţinut. Cum? Fiind şi primul şi ultimul pe lanţul de distribuţie. Presupunem că un client oarecare îşi cumpără o cartelă SIM. Îi schimbă planul tarifar de la cartelă la abonament şi începe să trimită SMS-uri cu suprataxă. Sau apelează numere cu  suprataxă (SVA). Numerele cu suprataxa sunt deschise pentru diverse tipuri de conţinut, cu diverşi furnizori.

CEDO stabilește criteriile pentru inregistrarea cartelelor pre-pay. Ce invatam?

La data de 30.01.2020, CEDO a decis intr-un caz impotriva Germaniei ca nu exista o incalcare a dreptului la viata privata in cazul legii germane de obligare a cetatenilor de inregistrare a datelor personale pentru cartele SIM pre-pay. Daca cititi doar titlul, s-ar putea sa se inteleaga ca CEDO da un “cec in alb”, iar legea romaneasca (care nu este nici pe departe similara – OUG 69/2019) ar trebuie sa fie OK. Povestea este insa mult mai complicata, si doar citirea intregii argumentatii si a contextului ne poate releva ceea ce deja indicam inclusiv in amicus-curiae trimis in noiembrie 2019

Cazul Caracal produce victime și în media: România TV și Antena 1 amendate de CNA

Consiliul Național al Audiovizualuluia a amendat posturile de televiziune România TV și Antena 1 pentru acuzații nefondate aduse în cadrul emisiunilor realizate de cele două televiziuni, referitoare la cazul Caracal. Analizând reclamațiile primite, CNA a monitorizat emisiunile de știri și dezbateri din intervalul 20 septembrie – 21 octombrie 2019, constatând încălcarea dreptului fiecărei persoane la propria imagine, prevăzut în Codul de reglementare a conținutului audiovizual, Amenzi aplicate de CNA Cea mai mare amendă a fost îmcasată de România TV, 25.000 lei, pentru emisiunea „Breaking News” difuzată în data de 18.10.2019, în timp ce Antena 1 a scăpat cu ”doar” 10.000

Industria de turism, influențată radical de tehnologiile mobile

Profesioniștii industrei de turism și călătorii s-au reunit la București în cadrul unui eveniment Amadeus Executive Event. Dezbaterile avute în cadrul acestui eveniment s-au centrat în jurul schimbărilor radicale pe care noile tehnologii le-au adus industriei. În 2018 erau 4 miliarde de utilizatori ai Internetului, dintre aceștia peste 3 miliarde folosind rețelele sociale. În acest context, un lucru important de subliniat este că în influențarea deciziilor luate de utilizatori, prietenii sunt de două ori mai influenți decât celebritățile și factorii de opinie. Tehnologia informației devine o componentă de bază, în toate domeniile industriei, iar adopția se realizează într-un ritm accelerat.

Mobil nelimitat proiect inedit al Telekom si Carrefour Romania

Cum au promis reprezentantii Telekom se extinde proiectul Mobil Nelimitat. Parteneriatul cu Carrefour Romania, ofera romanilor experiente deosebite in timp real. Proiectul extins in reteaua de magazine Carrefour Romania doreste sa aduca mai aproape de clienti cele mai bune si mai rapide servicii de telefonie si in acelasi timp acces la internet nelimitat. Prin acest proiect clientii se pot abona la serviciile Telekom in mai putin de 5 minute. Pasii ce trebuie urmati sunt simplii si rapid de indeplinit. Serviciul este unul inovator, intrucat permite achizitionarea de servicii prin contracte cu perioade nelimitate, astfel beneficiarii nu mai sunt conditionati prin

Modificari privind localizarea terminalelor mobile

Curtea de Justitie  UE a decis ca companiile din domeniul Telecomunicatiilor sa transmita serviciilor de urgenta detalii legate de localizarea terminalelor conectate prin numarul de urgente european 112, chiar daca acestea nu sunt au cartele SIM integrate. Masura a fost luata dupa un lung proces, intentat de rudele unei adolescente de 17 ani  din Lituania care a fost rapita si ucisa, in 2013. Fata contactase numarul de urgenta 112 insa din pricina procedurilor birocratice nu a putut identificata.  Conform asociatiei EENA, numarul de urgenta 112 nu poate fi apelat in opt state ale Uniunii Europene, daca terminalele nu sunt prevazute

A inceput a doua editie a Vodafone Internship

Din 17 februarie s-a lansat a doua editie a Vodafone Internship, un program ce se adreseaza absolventilor si studentilor in ultimul an de facultate sau la master.
Tinerii care vor fi selectati vor avea sansa de a lucra intr-un stagiu platit, timp de 12 luni, in cadrul departamentelor Consumer Business Unit si Customer Operations din Vodafone Romania. Alege postul care se potriveste cel mai bine cu aria ta de interes!
Consultant, Account Management
Cerinte:
– Diploma universitara;
– Abilitati excelente de comunicare in limba romana, atat scris cat si vorbit;
– Abilitati excelente de comunicare in limba engleza, atat scris cat si vorbit
– Cunostinte avansate MS Office (Word, Excel, Power Point);
– Cunostinte legate de Internet si service de date;
Nu este obligatorie experienta profesionala anterioara.
Responsabilitati:
– Stabileste si mentine contactul cu persoana de contact alocata din partea clientului major sau a clientului din piata de afaceri;
– Actioneaza (in colaborare cu agentii de vanzari responsabili de cont in cazul clientilor majori) direct in rezolvarea cazurilor in care clientii doresc rezilierea contractului cu Vodafone ori doresc sa renunte la o parte din abonamente/servicii;
– Furnizeaza un serviciu excelent clientilor majori si celor din piata de afaceri, raspunzand oricarei cerinte pe care clientul ar putea-o avea legata de serviciile, produsele, tarifele, acoperirea, terminalele , garantiile – Vodafone.
– Primeste, inregistreaza si rezolva toate solicitarile venite din partea clientilor majori sau din piata de afaceri contactand telefonic sau fata in fata clientul ori furnizandu-i un raspuns scris cand acesta este solicitat;
Project Manager, Self Care Trainee 
Cerinte:
– Diploma universitara in domeniul tehnic (Automatica, Electronica, Cibernetica) sau facultate in curs (ultimul an);
– Certificari/cursuri de management al proiectelor
– Abilitati excelente de comunicare in limba romana, atat scris cat si vorbit;
– Abilitati excelente de comunicare in limba engleza, atat scris cat si vorbit
– Cunostinte avansate MS Office (Word, Excel, Power Point)
– Bune abilitati de negociere si mediere a conflictelor
– Initiativa si proactivitate
Responsabilitati:
– Este in permanenta la curent cu ce asteptari au clientii Vodafone de la sistemele automatizate de administrare a serviciilor prin IVR, USSD si capabilitati online
– Participa la definirea strategiei pentru IVR, USSD si online, se implica cu idei si apoi conduce implementarea acestora.
– Comunica cu departamentele care beneficiaza de capabilitatile sistemelor automatizate de administrare a serviciilor Vodafone cu scopul de a optimiza continutul si modul de functionare al acestora
– Stabileste impreuna cu departamentele impactate structura optima a paginilor de internet, pentru a facilita clientilor accesul la informatiile relevante, cu scopul de a diminua nevoia lor de a contacta departamentul de relatii cu clientii. La fel si tipul de optiuni si procesul de administrare pentru fiecare din ele in sistemele automatizate (IVR si USSD).
– Studiaza nevoia de suport a clientilor nostri in call center, magazine (atat proactiv, cat si reactiv), indentifica imbunatatiri ce pot si facute in sistemele automatizate (IVR, USSD sau pe pagina de internet) pentru a muta din interactiunile cu operatorul uman pe canalele de self care. Se ocupa de implementarea acestor idei, singur sau impreuna cu managerii de proiecte din Operatiuni Clienti.
Perioada pentru aplicatii este 17 februarie – 4 martie 2012.
Pentru mai multe informatii accesati:  Consultant, Account Management , Product Manager, Terminals Trainee sau la adresa: suport_cariere_ro@vodafone.com

One Response

  1. Spiry Răspunde

Reply