
– Diploma universitara;
– Abilitati excelente de comunicare in limba romana, atat scris cat si vorbit;
– Abilitati excelente de comunicare in limba engleza, atat scris cat si vorbit
– Cunostinte avansate MS Office (Word, Excel, Power Point);
– Cunostinte legate de Internet si service de date;
– Stabileste si mentine contactul cu persoana de contact alocata din partea clientului major sau a clientului din piata de afaceri;
– Actioneaza (in colaborare cu agentii de vanzari responsabili de cont in cazul clientilor majori) direct in rezolvarea cazurilor in care clientii doresc rezilierea contractului cu Vodafone ori doresc sa renunte la o parte din abonamente/servicii;
– Furnizeaza un serviciu excelent clientilor majori si celor din piata de afaceri, raspunzand oricarei cerinte pe care clientul ar putea-o avea legata de serviciile, produsele, tarifele, acoperirea, terminalele , garantiile – Vodafone.
– Primeste, inregistreaza si rezolva toate solicitarile venite din partea clientilor majori sau din piata de afaceri contactand telefonic sau fata in fata clientul ori furnizandu-i un raspuns scris cand acesta este solicitat;
– Diploma universitara in domeniul tehnic (Automatica, Electronica, Cibernetica) sau facultate in curs (ultimul an);
– Certificari/cursuri de management al proiectelor
– Abilitati excelente de comunicare in limba romana, atat scris cat si vorbit;
– Abilitati excelente de comunicare in limba engleza, atat scris cat si vorbit
– Cunostinte avansate MS Office (Word, Excel, Power Point)
– Bune abilitati de negociere si mediere a conflictelor
– Initiativa si proactivitate
– Este in permanenta la curent cu ce asteptari au clientii Vodafone de la sistemele automatizate de administrare a serviciilor prin IVR, USSD si capabilitati online
– Participa la definirea strategiei pentru IVR, USSD si online, se implica cu idei si apoi conduce implementarea acestora.
– Comunica cu departamentele care beneficiaza de capabilitatile sistemelor automatizate de administrare a serviciilor Vodafone cu scopul de a optimiza continutul si modul de functionare al acestora
– Stabileste impreuna cu departamentele impactate structura optima a paginilor de internet, pentru a facilita clientilor accesul la informatiile relevante, cu scopul de a diminua nevoia lor de a contacta departamentul de relatii cu clientii. La fel si tipul de optiuni si procesul de administrare pentru fiecare din ele in sistemele automatizate (IVR si USSD).
– Studiaza nevoia de suport a clientilor nostri in call center, magazine (atat proactiv, cat si reactiv), indentifica imbunatatiri ce pot si facute in sistemele automatizate (IVR, USSD sau pe pagina de internet) pentru a muta din interactiunile cu operatorul uman pe canalele de self care. Se ocupa de implementarea acestor idei, singur sau impreuna cu managerii de proiecte din Operatiuni Clienti.
este destul de tentanta oferta, pacat ca eu nu ma pot inscrie deoarece sunt doar in anul 2 de Facultate:(