Sistemele AI, o formă și o identitate

  Sistemele care funcționează pe baza inteligenței artificiale ajung să facă parte din existența umană ca un adaos necesar. Astăzi, poate conduce o mașină sau poate să diagnosticheze cancerul. Nici advertisingul nu stă departe de această tehnologie. Un sistem AI a ajuns să înlocuiască un foarte bun copywriter sau un marketer eficient.   Sistemele AI au ajuns să îndeplinească atribuții specific umane, așadar marile companii investesc în domeniu și ajung să „umanizeze” procesul. Entitățile programate au nume și sunt „înzestrate” cu calități similare cu ale unei persoane normale, din carne și oase.   Conform publicației Adweek, Amazon are personajul Alexa

Inteligența artificială, în slujba copiilor

Inteligența artificială a devenit subiectul momentului. Digital sau social, orice aspect este acum văzut prin raportare la A.I. Conceptul care aparținea cândva poveștilor S.F. a câștigat tot mai mult teren în cercetare și se poate ajunge la o învățare profundă a modului în care o mașină poate gândi asemănător oamenilor. Progresele sunt vizibile și rezultatele pe măsură. Agenția de creație We Believers a făcut un pas înainte și a dat naștere Ai Buddy. Acesta este un sistem inteligent artificial, creat pentru a oferi un sprijin emotional copiilor cu astfel de nevoi. Tehnologia afișează un format comfortabil pentru cei mici. Interfața

A fi sau a nu fi advertiser?

Tineri care visează să facă parte dintr-o echipă de creație sau de strategie a marilor agenții de publicitate din România sau din alte țări trebuie să țină cont de mai multe aspecte legate de primul interviu. A fi sau a nu fi advertiser? Cum ajungi să îți îndeplinești visul? Ți-ai trimis CV-ul la mai multe agenții de publicitate de care ești interesat. Ai reușit să treci de prima etapă de selecție și să te califici pentru interviu. În continuare, trebuie să fii pregătit să faci tot ce este posibil pentru a convinge comisia că ești omul de care au nevoie

Facebook a fost amendata cu 110 milioane de euro de catre Comisia Europeana

Facebook a fost amendată joi 18 mai de către Comisia Europeana cu suma record de 110 milioane de euro din cauza netransmiterii către Comisie a tuturor informațiilor legate de achiziția WhatsApp. Comisia Europeană, care a numit amenda ca fiind ”proporțională și descurajantă”, a motivat această sancțiune prin prisma faptului că Facebook a mințit Comisia atuni când a declarat, în anul 2014, că platforma sa nu poate să unifice datele personale ale unui utilizator de Facebok cu datele pe care acesta le are pe WhatsApp, constatând că, după doi ani, Facebook chiar a lansat un serviciu care a făcut exact acest

Televiziunea, varianta 3.0

Cum evoluează numărul consumatorilor care preferă televiziunea tradițională? De ceva timp, YouTube a preluat rolul de intermediar și facilitează accesul la conținutul de televiziune în mediul online. Nu se mai pune problema de limite în ceea ce privește statistici și date legate de numărul celor care urmăresc astfel de programe, deoarece platforma face un pas înaintea mijloacelor offline. Oamenii de Marketing au apreciat mereu avantajele oferite de calitatea conținutului regăsit în televiziunea tradițională, dar există limite care atenuează efectul cumulat. În comparație cu mediul digital, precizia datelor legate de publicul țintă nu este exactă.  Varianta televiziunii 2.0 s-a extins la

Înainte și după ANCOM

În ultimele luni industria telecom a trecut prin mari emoții, începând cu anunțarea plecării președintelui ANCOM, Cătălin Marinescu în data de 24 martie, și culminând cu OUG 33 din 27 aprilie 2017,  prin care a fost modificată procedura de alegere a noii conduceri, fiind eliminate prerogativele președintelui României în acest sens. Prin această modificare, numirea președintelui ANCOM se face prin votul camerelor reunite ale Parlamentului, fiind necesară aprobarea de către majoritatea deputaților și senatorilor prezenți, nu majoritatea absolută. Implicarea instituției prezidențiale, a Guvernului și a Parlamentului în procesul de numire și de control al ANCOM a reprezentat soluția găsită în

Snapchat: revoluția generației Z

Nu te mai surprinde să auzi că cea mai mare rețea de socializare din lume, Facebook, este furnizorul a 8 miliarde de clipuri video zilnic. Chiar și părinții tăi sunt familiarizați cu activitatea lor de pe platformă. Te trezești cu „like” sau „poke” de la mamă, iar tatăl îți comentează la postări. Ce ar putea să fie mai rău de atât? Snapchat vine din urmă și te cucerește. Totul se petrece mult mai rapid, iar tinerii de vârsta ta îți vor spune că se simt mai bine, deoarece aplicația le oferă mai multă libertate decât Facebook-ul sau alte aplicații. Informațiile

Facebook continuă lupta împotriva conținutului violent

Gigantul Facebook a început lupta împotriva conținutului care poate perturba utilizatorii. Printre materialele cu potențial afectogen, regăsim situații în care se vorbește despre violență sau reacții negative asupra copiilor și a altor persoane. În prezent, există o echipă care verifică conținutul de pe platforma de socializare, responsabilă cu prevenția și controlul unor cazuri extreme. În ultimele săptămâni, o serie de materiale video au surprins mai multe situații șocante pentru toată lumea. Conform publicației Adweek, utilizatorii Facebook au fost martori la asasinarea unui om din Cleveland și a unei fetițe de 11 ani din Thailanda. De asemenea, un adolescent care încărca

Agenda rock: concerte și festivaluri din 2017

Rock: muzică, revoltă și filosofie. Toți iubitorii acestui gen se reunesc an de an la concerte ale celor mai mari trupe de pe scena internațională sau din mediul underground. Fie că vorbim de alternative sau progressive, de groove sau folk metal, atât tinerii, cât și „veteranii” comunității rock, călătoresc prin țară și participă la cele mai importante evenimente ale anului. Pe acorduri de chitară, „revoluția” genului continuă chiar și astăzi. Rockerii încep primăvara în forță. Acest sfârșit de săptămână aduce o nouă ediție a festivalului SoundArt. Trupe din zona stoner și progressive vor da startul pe 4 mai, în club

Accel numește o româncă drept partener

 

Una dintre cele mai mari companii în domeniul tehnologic, Accel, va avea un nou partener: Luciana Lixandru. Compania a avut parteneriate cu cele mai mari companii la nivel internațional precum Facebook, Supercell, Dropbox, Deliveroo, Slack and Atlassian, Spotify, Flipkart și mulți alții.

 

Luciana a fost inițial un investitor. După ce a plecat din țară aceasta s-a stabilit în Londra, devenind cea de-a treia femeie partener la Accel. Printre principalele focusuri ale Lucianei în companie sunt acelea de a se axa pe dezvoltarea segmentului de vânzări on-line,  dezvoltarea marketingului și căutarea unor noi parteneri.

În ultimii 5 ani de activitatea în cadrul companiei Luciana Lixandru a fost în centrul celor mai importante investiții ce au avut loc în Londra. Putem să aduce aminte de Deliveroo, o companie ce face parte din segmentul food-delivery, ajungând să fie evaluată la uimitoarea cifra de 1 bilion de dolari.

Luciana a declarat într-un interviu că „la vârsta de 16 ani am avut aceasta idee ca trebuie să studiez în SUA. A fost o idee nebună pe moment, având în vedere că acest lucru se întâmpla în 2001. România nu a fost pentru mult timp în afara comunismului.”

După ce a aplicat la câteva facultăți, aceasta a fost acceptată la Georgetown. Aici a studiat matematica și economia, având intenția de a deveni profesor de matematică. După terminarea studiilor a mers la Morgan Stanley, gândindu-se că va sta numai doi ani, însă acest lucru a fost doar începutul.

„ Ce mi-a plăcut cu adevărat la Accel este faptul ca echipa este cu adevărat diversă. Dacă vă veți uita la echipa noastră din Londra, veți descoperi 10 țări, și 40% din echipa de investiții sunt femei. Cred că suntem deja un grup foarte divers. Accel este un loc unde ești apreciat indiferent de ce ai făcut sau dacă ești bărbat sau femeie,” a mai declarat Luciana.

 

Sursă fotografie/informații: techcrunch.com

Reply