Utilizatorii aplicațiilor mobile sau de pe platformele de socializare încep să fie atrași de ideea reclamelor care asigură achiziționarea directă a unui produs. Acest nou curent a adus deja schimbări și au pătruns deja pe Facebook, Instagram, Snapchat și Pinterest.
Un link care să îi direcționeze spre produsul sau serviciile dorite este mult mai eficient în ultima vreme decât o reclamă care face trimitere la brand. Platformele de tipul „click-to-buy” sunt din ce în ce mai apreciate, iar marketingul ajunge într-o fază nouă, versiunea online.
Conform publicației Adweek, compania MikMak a anunțat că va testa conținutul video care face trimitere la ideea de achiziție directă pe Instagram Stories și Snap Ads. Materialele vor fi puntea de legătură cu site-urile e-commerce și vor asigura o experiență vizuală vânzărilor.
De asemenea, rolul influencerilor nu s-a încheiat odată cu apariția noilor tendințe de pe piața vânzărilor online. Acum, se utilizează o combinație curajoasă între personalități care promovează anumite branduri în spoturi sau reclame și conținutul din mediul online care duce la achiziționarea directă. Prin urmare, 63% dintre oamenii de marketing au mărit bugetul alocat pentru campaniile care asociază imaginea brandului cu cea a unui influencer, iar cererea pentru acest tip de reclamele a crescut.
Potențialii clienți vor scăpa de „povara” click-ului și vor putea trece direct de la conținut la achiziție. Cu fiecare click de care este nevoie pentru a ajunge la rezultatele căutării, un brand pierde un număr de lead-uri. Așadar, consumatorii care au acces limitat la produse, se vor retrage.
Influencerii sunt cei care asigură puntea de legătură emoțională dintre brand și consumatori, iar popularitatea reclamelor care duc la achiziție directă vin să susțină un nou mod de a vinde.
Link-urile care vor face legătura cu produsul cumpărat vor reprezenta punctul final în călătoria pe care o parcurge consumatorul. Personalitățile mari ce au o influență asupra celor de acasă vor recomanda un produs sau anumite servicii, iar legătura directă a reclamelor cu brandul va asigura succesul vânzării.
Surse poze:
http://www.visrox.com/e-commerce/