Cel mai mare display OLED din lume

Printre producătorii importanți de ecrane se află și LG Display, iar display-urile OLED sunt printre cele mai populare. Prin urmare, compania s-a gândit că ar fi o idee bună să între în Guiness Book cu cel mai mare display OLED din lume. Aceștia l-au construit într-un mall din Dubai, la etajul 1, iar display-ul uriaș are o lungime de 14 metri, o lățime de 50 de metri, are în jur de 700 metri pătrați, circa 820 de ecrane OLED de 55 inch și are peste 1,7 miliarde de pixeli care puși în linie dreaptă pot forma o coloană lungă de

Tesla Model 3 intră în producția de serie

Recent intrat în producția de serie, Tesla Model 3, fratele mai mic al Model S, este cel mai ieftin automobil al mărcii americane. Directorul general al companiei, Elon Musk, a livrat primilor 30 de clienți, toți angajați ai Tesla, cheile noii mașini. A declarat că sunt înregistrate peste jumătate de milion de pre-rezervări, ceea ce înseamnă că producătorul are toate șansele să devină unul dintre cei mai mari jucători de pe piața auto, la nivel mondial. Musk a prezentat vehiculul de 35.000 de dolari, cu o autonomie de 350 km, la fabrica Tesla din Freemont, California. Deși este cea mai

Google are în plan să renunțe la autentificarea prin SMS

În 2017 cam toate serviciile online care se respectă au implementat autentificarea în 2 pași, însă Google vrea să renunțe la aceasta. Sistemul de autentificare în 2 pași este simplu – te autentifici printr-un cod primit pe telefon, asta în locul parolei normale. Codul îl primești la alegere-prin SMS sau email, însă acesta poate veni și printr-o aplicație specială sau prin intermediul unui apel telefonic. Ei bine, au apărut diverse dovezi că sistemul de coduri expediate prin SMS nu este chiar atât de sigur pe cât crede lumea, iar Google vrea să fie convins că nimeni nu îți intră pe

NEUTRALITATEA INTERNETULUI – PROTEST AL REVOLUȚIEI DIGITALE

Timpul de așteptare pentru încărcarea unei pagini web a fost mereu o problemă, iar revoluția digitală nu se oprește aici. Cei mai mari jucători de pe piața tehnologiei vor să evite alte dificultăți pe viitor și s-au unit într-o „mișcare” de rezistență, privind contextul actual al libertății „virtuale”. Facebook, Google, Snapchat și Twitter au luat parte la „Day of Action” și au militat pentru neutralitatea Internetului. În prezent, în Statele Unite ale Americii există reguli care asigură menținerea continuă a „egalității” din mediul online. Neutralitatea internetului este un principiu care face trimitere la dreptul fiecărui consumator de a avea acces

Protezele inteligente schimbă viața oamenilor

Grupul Biomechatronics din cadrul faimosului Institut de Tehnologie din Massachusetts (MIT), dezvoltă tehnologii noi pentru oamenii cu mobilitate redusă. Misiunea grupului este reprezentată de eliminarea handicapului rezultat în urma unei paralizii sau amputări. Conform Profesorului Hugh Herr, care conduce Grupul Biomechatronics, suntem într-un punct de cotitură al istoriei noastre în această privință. Acesta susține că “ reușim să îmbinăm sistemul nervos al organismului uman, cu sistemele și aparatura construite de noi. Trecem dintr-un stadiu în care folosim o tehnologie separată de sistemul nostru nervos, într-o nouă epocă de integrare a fiziologiei umane”.   Profesorul Herr însuși, dispune de două proteze

Depresia l-a împins pe un robot de securitate să se sinucidă

Un robot de securitate Knightscope K5 a intrat atat de adanc in depresie din cauza faptului ca l-a lasat nevasta incat a decis sa isi ia viata si sa plece intr-o lume mai buna, in care robotii de securitate de tip Knightscope K5 traiesc liberi. Prin urmare, acesta s-a aruncat in gol in prima fantana iesita in cale, iar medicii sositi la fata locului nu au mai putut face nimic ca sa il salveze. Trecand peste gluma asta, nu este cunoscuta cauza pentru care robotul a luat decizia de a intra in fantana. Are senzori pe laser, GPS si camere

Speed Test – tot ce trebuie sa stii despre masurarea vitezei de internet

Furnizorii de servicii de internet din România se întrec în oferte care mai de care mai avantajoase, promițând viteze mari de conexiune, în funcție de zona geografică în care te afli. Aceștia sunt obligați să specifice valorile minime de conexiune în contracte, iar în cazul în care acestea nu sunt respectate, clientul are dreptul de a rezilia contractul fără a mai fi nevoit să plătească penalizări în acest sens. Știm cu toții cât este de neplăcut atunci când, de exemplu, urmărești un film sau pur și simplu vrei să descarci un document, iar conexiunea se întrerupe. Pentru a verifica dacă

Netflix se bucură de un succes uriaș

Platforma de streaming Netflix se bucură de un succes impresionant, numărul persoanelor care își fac abonament crescând simțitor în ultima perioadă. Chiar dacă în urmă cu 1 an a mărit prețul abonamentului, Netflix nu a avut nimic de pierdut, ci dimpotrivă. Datorită serialelor atrăgătoare și a serviciilor de calitate, în acest moment platforma are în jur de 104 milioane de persoane abonate, iar 5,2 milioane dintre aceștia sunt abonați înscriși în ultimele 3 luni. Aproximativ jumătate din totalul abonaților sunt abonați din Statele Unite, iar restul provin de pe tot globul. Oficialii Netflix au declarat că se fac eforturi imense

Aportul creativității la succesul vânzărilor

O campanie publicitară poate avea mai multe obiective, dar profitul este un indicator real al succesului. Pentru a vinde, advertising-ul digital s-a adaptat la cerințele publicului și a mizat pe o abordare mai creativă decât cea întâlnită în advertising-ul tradițional. Din ce în ce mai mulți oameni petrec ore întregi online și pierd noțiunea timpului. În acest context, afaceriștii au investit în strategii eficiente, pentru a facilita procesul de achiziție. Astfel, se explică apariția unor inițiative creative, care s-au concretizat prin apelul la inteligență artificială și realitate augmentată. Creativitatea are un rol fundamental în advertising-ul din mediul online, dar modalitatea

Atentie la reclamele pe care le accesam – 7% ascund virusi

646x404

Un studiu al BitDefender dezvaluie ca in jur de 7% dintre reclamele afisate pe site-urile web redirectioneaza utilizatorii catre pagini care contin virusi sau transmit mesaje spam sau mesaje de tip phishing. Cercetarea a fost realizata pe 70 de mii de bannere ale unor reclame care sunt afisate pe mai multe de 150.000 de site-uri.

Reclamele au fost selectate conform celor mai frecvente cautari in motoarele de browsing: filme gratis, muzica gratis, jocuri, torente, download gratis, slabeste acum sau castiga bani stand acasa.

Cele mai des intalnite reclame cu probleme sunt cele care prezinta idei de afaceri, acoperind 20,73% din paginile semnalate ca fiind periculoase. Acestea se refera la site-uri care prezinta afaceri fictive, create pentru a promova oferte de produse care nu exista, sau care in realitate au preturi mult mai mari.

Un alt grup de reclame au fost identificate pe site-uri cunoscute, care ofera incredere. Aceste reclame ofera informatii despre calculator sau despre programele instalate, precum si despre datele de navigare, cum sunt plugin-uri false de SEO sau convertoare video. Acestea reprezinta 20% din totalul reclamelor suspecte.

A treia categorie ca frecventa – in jur de 12% dintre reclamele vizate – sunt pentru casino-uri online. Urmeaza apoi reclamele la produse si servicii medicale, tot cu un procentaj de 12%, in timp ce pentru site-urile pornografice proportia a fost de 5%.

Specialistii de la BitDefender se asteapta ca in 2014 numarul reclamelor care pun in pericol siguranta calculatoarelor, dar si a informatiilor personale ale utilizatorilor sa creasca si le recomanda internautilor sa fie atenti la reclamele pe care le acceseaza.

Un incident recent si important ca impact s-a desfasurat la inceputul acestui an, cand toti vizitatorii Yahoo! au fost infectati prin simpla accesare a portalului din cauza unei astfel de reclame. Bannerul ducea la un exploit de Java ce slabea sistemul, astfel utilizatorul putea fi infectat cu virusi precum Zeus sau Dorkbot.

Un alt exemplu de malware regasit pe un site extrem de popular este o reclama care se regasea in 2009 pe portalul New York Times.

Aceste statistici arata ca publicitatea este una dintre cele mai periculoase amenintari, mai ales ca se poate regasi si pe site-uri extrem de populare care prezinta un grad ridicat de incredere. Iar ceea ce este cel mai periculos lucru este faptul ca unele bannere pot infesta calculatorul cu virusi si fara a fi accesate printr-un click.

Reply