Restaurantele, pionieri în experiența cu consumatorii

    O vizită în provincie la bunici, o familie cu copii mici care sunt înfometați, părinți aflați în dificultate deoarece sandwich-urile s-au epuizat, mama crede că îi vor ieși fire albe de păr alături de tatăl ce încearcă să scape de alte 15 mașini în aglomerație pentru a-și face loc către prima ieșire de pe autostradă în căutarea unui popas. În apropierea unui supermarket „la urgență” aceeași poveste: aglomerația tipică. Salvarea familiei: o domnișoară cu o tabletă în brațe care ia comanda pe geam.   Cum se simte o criză de nervi dacă nu reușești să comanzi ceva urgent de

Orange România va intra pe piața bancară

Pentru a se menține și pentru a avea un profit în creștere, cei de la Orange România își extind business-ul și pe piața bancară. Compania de telecomunicații este implicată în proiecte de servicii financiare în alte părți, iar de pe 6 iulie va începe să ofere servicii bancare clienților din Franța, urmând ca de anul viitor să ofere același tip de servicii și clienților români. Orange va oferi pentru început împrumuturi pe termen scurt – 3, 6, 12 luni, va pune în circulație carduri de credit și va oferi servicii de plăți. Clienții Orange Bank vor putea să realizeze transferuri

Ghost in the Shell – noua barieră tehnologică

Ghost in the Shell a apărut pe marile ecrane la sfârșitul lunii martie, în rolul principal fiind Scarlett Johansson. Filmul s-a bazat pe anime-ul cu același nume, unde o polițistă cyborg  și partenerul ei vânează un misterios și puternic hacker numit Puppet Master. Regizorul anime-ului este  Mamoru Oshii, scenariștii Shirow Masamune și Kazunori Itô. Anime-ul a fost creat de la manga-ul Ghost in the Shell, conceput de către  Masamune Shirow. Acesta a avut un real succes, fiind ulterior tradus și în engleză. Long story short: manga-ul a fost lansat în 1989, cu acțiunea poveștii plasată în 2029, Niihama, Japonia. Povestea

Ce surprize aduce al cincilea film din seria „Pirates of the Caribbean”?

Căpitanul Jack Sparrow și interpretarea de excepție a lui Johnny Depp. Povestea de dragoste care i-a unit pe Will Turner și Elizabeth Swann. Aventurile piraților într-o călătorie până la capătul lumii. Toate aceste detalii au scris istorie în lumea cinematografiei, iar franciza „Pirates of the Caribbean” a devenit un fenomen. Cel de-al cincilea film al iubitei serii se întoarce curând cu o nouă poveste și noi aventuri. Lansarea trailer-ului s-a bucurat de reacții entuziaste, dar a venit și cu surprize neașteptate. Una dintre ele este apariția actriței Keira Knightley, în rolul care i-a adus recunoașterea la nivel mondial Elizabeth Swann.

Vodafone oferă internet gratuit în perioada 15-17 aprilie

Cu prilejul faptului că Vodafone aniversează 20 de ani de existență în țara noastră, compania a început să ofere de la începutul anului internet gratuit de fiecare dată când se ivește o sărbătoare, iar pe lângă asta a dat drumul și la promoții interesante pentru clienți. Dacă de ziua îndrăgostiților, de Dragobete, de 1 și 8 martie au oferit internet gratuit, de Paște era inevitabil ca cei de la Vodafone să nu continue tradiția. Prin urmare, în perioada 15-17 aprilie, toți clienții Vodafone vor beneficia de internet Supernet 4G+ în mod gratuit. Beneficiul s-a activat în dimineața zilei de azi

PLATOURILE DE FILMARE ALE SERIALULUI „OUTLANDER”

      Anul acesta vine cu episoade noi din două producții de succes: „Game of Thrones” și „Outlander”. Fanii așteaptă cu nerăbdare întâlnirea dintre Jon Snow și Daenerys Targaryen și întoarcerea lui Claire în trecutul lui Jamie Fraser. Ce se va întâmpla mai departe, rămâne de văzut. După imaginile cu personajele din „Game of Thrones”, producătorii „Outlander” au pregătit și ei o surpriză oamenilor de acasă.   Starz a făcut oficiale imagini cu noua înfățișare a personajului Jamie Fraiser, din noul sezon. Odată cu pregătirile pentru lansarea trailer-ului la sfârșitul săptămânii, au ajuns la fani și ultimele detalii legate

Utilizatorii Snapchat ajung clienți ai marilor brand-uri

De un an de zile Snapchat încearcă să-i prindă din urmă pe cei doi giganți ai mediului online: Facebook și Google. Cele două platforme au un număr record de reclame plătite ale marilor brand-uri, iar finanțele sunt în creștere de când consumatorii răspund strategiilor de promovare media. Întrebarea este dacă noua aplicație de pe piață reușește să facă același lucru. Pentru a veni în întâmpinarea utilizatorilor consumatori, Snapchat lansează o nouă funcție interactivă între piață și cumpărători. Conform publicației AdWeek, producătorii vor putea ști de acum dacă utilizatorii platformei social media – care intră în contact cu reclamele brand-urilor –

Bal mascat la Opera Națională din București

Bal mascat este o operă în trei acte compusă de Giuseppe Verdi pe baza unui libret de Antonio Somma. Premiera absolută a operei a avut loc la Teatro Apollo din Roma, în ziua de 17 februarie 1859. Opera Națională din București a adus, începând cu data de 8 aprilie a.c., Bal mascat pentru publicul larg. Acestă operă ne introduce în lumea înaltă a Bostonului cu ajutorul dirijorului Marcello Mottadelli, în regia lui Grischa Asagaroff – Germania, cu coregrafia lui Renato Zanella, scenografia lui Luigi Perego – Italia, lighting design-ul lui Gigi Saccomandi – Italia și de asistentul de scenografie Luca Filaci

Cum să faci să nu știe furnizorul tău de Internet chiar orice despre tine

Faptul că plătești lunar o taxă pentru conexiunea la Internet nu înseamnă că al tău Internet Service Provider (ISP) trebuie să știe tot ce lucrezi, ce filme vezi, ce mail-uri scrii. Nu zicem că firma ta de cablu ar face așa ceva, Doamne ferește, dar ne gândeam la cazul cu Verizon din SUA, din 2014, când s-a aflat că firma injecta cookie-uri în dispozitivele clienților, fără consimțământul acestora. Având în vedere că în România selecția de ISP-uri este destul de limitată și că uneori ți se spune la telefon “ne pare rău, nu avem cablu în zonă”, am dat o raită online

Atentie la reclamele pe care le accesam – 7% ascund virusi

646x404

Un studiu al BitDefender dezvaluie ca in jur de 7% dintre reclamele afisate pe site-urile web redirectioneaza utilizatorii catre pagini care contin virusi sau transmit mesaje spam sau mesaje de tip phishing. Cercetarea a fost realizata pe 70 de mii de bannere ale unor reclame care sunt afisate pe mai multe de 150.000 de site-uri.

Reclamele au fost selectate conform celor mai frecvente cautari in motoarele de browsing: filme gratis, muzica gratis, jocuri, torente, download gratis, slabeste acum sau castiga bani stand acasa.

Cele mai des intalnite reclame cu probleme sunt cele care prezinta idei de afaceri, acoperind 20,73% din paginile semnalate ca fiind periculoase. Acestea se refera la site-uri care prezinta afaceri fictive, create pentru a promova oferte de produse care nu exista, sau care in realitate au preturi mult mai mari.

Un alt grup de reclame au fost identificate pe site-uri cunoscute, care ofera incredere. Aceste reclame ofera informatii despre calculator sau despre programele instalate, precum si despre datele de navigare, cum sunt plugin-uri false de SEO sau convertoare video. Acestea reprezinta 20% din totalul reclamelor suspecte.

A treia categorie ca frecventa – in jur de 12% dintre reclamele vizate – sunt pentru casino-uri online. Urmeaza apoi reclamele la produse si servicii medicale, tot cu un procentaj de 12%, in timp ce pentru site-urile pornografice proportia a fost de 5%.

Specialistii de la BitDefender se asteapta ca in 2014 numarul reclamelor care pun in pericol siguranta calculatoarelor, dar si a informatiilor personale ale utilizatorilor sa creasca si le recomanda internautilor sa fie atenti la reclamele pe care le acceseaza.

Un incident recent si important ca impact s-a desfasurat la inceputul acestui an, cand toti vizitatorii Yahoo! au fost infectati prin simpla accesare a portalului din cauza unei astfel de reclame. Bannerul ducea la un exploit de Java ce slabea sistemul, astfel utilizatorul putea fi infectat cu virusi precum Zeus sau Dorkbot.

Un alt exemplu de malware regasit pe un site extrem de popular este o reclama care se regasea in 2009 pe portalul New York Times.

Aceste statistici arata ca publicitatea este una dintre cele mai periculoase amenintari, mai ales ca se poate regasi si pe site-uri extrem de populare care prezinta un grad ridicat de incredere. Iar ceea ce este cel mai periculos lucru este faptul ca unele bannere pot infesta calculatorul cu virusi si fara a fi accesate printr-un click.

Reply