Aportul creativității la succesul vânzărilor

O campanie publicitară poate avea mai multe obiective, dar profitul este un indicator real al succesului. Pentru a vinde, advertising-ul digital s-a adaptat la cerințele publicului și a mizat pe o abordare mai creativă decât cea întâlnită în advertising-ul tradițional. Din ce în ce mai mulți oameni petrec ore întregi online și pierd noțiunea timpului. În acest context, afaceriștii au investit în strategii eficiente, pentru a facilita procesul de achiziție. Astfel, se explică apariția unor inițiative creative, care s-au concretizat prin apelul la inteligență artificială și realitate augmentată. Creativitatea are un rol fundamental în advertising-ul din mediul online, dar modalitatea

INTRODUCEREA RECLAMELOR PE FACEBOOK MESSENGER

Facebook își menține poziția de lider în industria tehnologiei și investește din ce în ce mai mult în advertising. Introducerea reclamelor pe platforma social media a fost primul pas în această direcție. În continuare, utilizatorii vor putea avea acces în timp real la oferta de piață a marilor branduri. Platforma are peste 1,2 miliarde de utilizatori activi, care interacționează zilnic cu prietenii lor virtuali. În același timp, ei ajung să acceseze site-urile și reclamele companiilor care răspund la nevoile lor cu produse variate. De acum, reclamele vor fi introduse și în cadrul aplicației Facebook Messenger. Această idee a fost implementată

Hei, NASA, îți vrei lucrurile înapoi?

Un vânzător de vechituri a fost chemat să curețe pivnița unei locuințe, însă ce a descoperit la fața locului l-a lăsat fără cuvinte. Vânzătorul de vechituri a fost chemat de rudele unui fost inginer NASA cu scopul de a curăța pivnița locuinței, iar aceștia i-au zis că dacă dorește să ia ceva de acolo, poate să ia fără niciun fel de problemă. Bărbatul a rămas șocat când a intrat în pivniță și a descoperit 2 computere imense a celor de la NASA, iar pe lângă asta a găsit și sute de benzi magnetice care conțineau diverse înregistrări audio. Rudele fostului

Selfie-ul care a provocat o pagubă de 200.000 de dolari

De la un timp încoace toată lumea se întrece în a face selfie-uri cât mai interesante cu scopul de a strânge cât mai multe like-uri pe rețelele de socializare. Unii au murit în încercarea de a face selfie-uri cât mai spectaculoase, iar alții au adus pagube financiare, ca de exemplu o fată care a vizitat galeria de artă 14th Factory din Los Angeles. Vizitatoarea, în încercarea de a face un selfie cât mai reușit, s-a pus într-o poziție în care nu avea echilibru, astfel încât s-a lovit cu spatele de un piedestal care a creat acțiunea de domino cu celalalte

Inteligența artificială în noul Audi A8

Noul Audi A8, dezvăluit oficial la Barcelona, reprezintă cea mai tehnologizată mașină a producătorului din Ingolstadt. Compania germană susține că noul A8 este prima mașină de serie, care beneficiază de un sistem de șofat semi-autonom de nivel 3. Aceasta înseamnă că, în anumite condiții, mașina se poate conduce complet singură. Sistemul de șofat semi-autonom, numit AI Traffic Jam Assist, funcționează până la viteze de 60 kilometri pe oră, pe drumurile de mare viteză și autostrăzile ce dispun de sensuri separate de bariere solide. Sistemul este activat utilizând butonul AI de pe consola centrală. Cu ajutorul acestei tehnologii, mașina poate porni

Sunt testate reclamele în Facebook Messenger

Compania a testat de la începutul anului aplicația Facebook Messenger cu diverse reclame, însă pe un segment restrâns de utilizatori. Mai exact, pe utilizatorii din Australia și Thailanda. Treaba nu rămâne neschimbată, astfel încât de azi înainte vor fi testate reclamele pe aplicația de socializare la nivel global, deci să fiți convinși că o să vă apară vreo reclamă când vă așteptați mai puțin. Cei de la Facebook au mai declarat că au în plan ca până la sfârșitul anului să le afișeze reclame tuturor userilor. Dacă vrei să nu îți apară reclame, păcat, acestea nu vor putea fi dezactivate

Cine este Elon Musk și ce a realizat în domeniul tech?

Elon Musk a fost un antreprenor de succes cu mult înainte ca prima mașină Tesla să iasă de pe linia de producție și să fie pusă la vânzare sau prima rachetă SpaceX să fie lansată pe orbită.   În 1999, Elon Musk a fondat a doua sa companie, X.com, firmă ce oferea servicii financiare online. În anul 2000 a fuzionat cu Confinity, companie care opera un serviciu de transfer de bani puțin cunoscut la acea vreme, numit PayPal. Notabil este faptul că fondatorii Confinity sunt Peter Thiel și Max Levchin, amândoi antreprenori foarte cunoscuți în prezent. Thiel a devenit miliardar,

Ce seriale vedem vara asta? Trei recomandări sigure

Ai ceva timp la dispoziție și îți dorești să vezi niște seriale bune? Cu siguranță vei găsi un serial ce îți va fura atenția în doar câteva secunde. Să vedem care sunt cele mai premiate și apreciate seriale! Dacă ești genul de persoană care preferă un serial cu umor, piperat cu inteligență și sarcasm, atunci este un „must” Big Bang Theory. Este un serial ce a promis, încă de la bun început, o poveste normală încadrată în cele mai atipice situații și reacții. Anul apariției este 2007 (și încă mai sunt alte sezoane pe fir), având în prim-plan cei mai

MODALITĂȚI DE PLATĂ PENTRU CLIENȚII MARILOR BRANDURI

  Astăzi, 40% din populația planetei are acces la Internet. Orice antreprenor știe că un brand care capătă recunoaștere globală prin intermediul canalelor online de comunicare trebuie să ofere și o soluție simplă și rapidă pentru a avea acces la vânzări în timp real. Astfel, ajungem la o problemă esențială: modalitatea de plată a produselor. Potențialii clienți care intră pe paginile de media ale brandurilor pot deveni clienți, dar au nevoie de resurse nelimitate în cadrul călătoriei pe care o parcurg de la o poziție la cealaltă. O campanie de succes va include cercetare, grupul țintă, localizarea conținutului și experiența

Bit Consulting – solutii IT complete si peste 1.000 TB recuperati in conditii de maxima siguranta

Pe o piata IT caracterizata de o concurenta acerba dar si de un mare haos, exista unele companii care prin profesionalism si investitie in noile tehnologii reusesc sa pastreze stacheta ridicata si sa reprezinte chiar un exemplu de urmat in modul de a face business.

Una dintre aceste companii este Bit Consulting care ofera servicii integrate de solutii IT, fiind numarul 1 in Romania pe segmentul de recuperare date.

ITCmedia a stat de vorba cu Ionut Olariu, Technical Manager al Bit Consulting care a raspuns cu amabilitate intrebarilor noastre.

ITCmedia: Care sunt serviciile pe care le ofera BIT Consulting?

Ionut Olariu: Compania BIT Consulting a fost infiintata in 2005 avand ca principal domeniu de activitate furnizarea de solutii si servicii IT. In acel moment am pornit la drum cu doar 4 firme carora le ofeream Outsourcing IT. In prezent in portofoliu nostru se afla peste 50 de firme care au ales sa-si externalizeze departamentul de IT. In 2007 am luat decizia de a infiinta un departament de recuperare date, BIT DATA RECOVERY.

ITCmedia: Cum ati caracteriza piata serviciilor de solutii IT din Romania?

Ionut Olariu: In prezent, piata IT din Romania este una haotica. Din ce in ce mai multe firme aparute peste noapte, ofera asa zise servicii IT la preturi foarte mici. Aceasta discrepanta de preturi a inceput odata cu criza din 2008 si nu s-a incheiat nici astazi. Incercam sa ramanem o companie care ofera servicii profesionale la preturi corecte.

ITCmedia: Cea mai dinamica activitate a BIT Consulting pare sa fie cea de recuperare date. Cati TB de date ati recuperat pana acum?

Ionut Olariu: BIT DATA RECOVERY este departamentul de recuperare date din cadrul firmei BIT CONSULTING. Din 2007 si pana in prezent am depus eforturi foarte mari pentru a deveni principalul furnizor din Romania pentru servicii de recuperare date. Putem spune ca in utimii 2 ani BIT DATA RECOVERY a fost si este in continuare nr.1 in Romania pe partea de recuperari date, in special defecte mecanice.

In prezent beneficiem de echipamente de ultima generatie si tehnicieni cu experienta, care pot face fata tuturor situatilor in ceea ce priveste recuperarea datelor.

Avand in vedere ca avem mii de cazuri rezolvate, nu cred ca va pot raspunde cu exactitate la intrebarea legata de cati TB de date am recuperat pana acum… dar in mod sigur am depasit 1.000 TB.

ITCmedia: De ce considerati ca oferiti cele mai bune servicii de recuperare date ?

Ionut Olariu: Exista clienti care din anumite motive aleg sa recupereze datele la alte firme inainte sa ajunga la noi in service. Cand aceste firme nu pot recupera datele in mod evident clientul mai vrea si o alta parere si astfel ajung si la noi.

Avem sute de cazuri care au fost recuperete in service-ul nostru dupa ce au trecut pe la competitorii nostri si ei s-au pronuntat ca datele nu pot fi recuperate.

ITCmedia: Care sunt cele mai intalnite tipuri de date pe care le recuperati (personale/business, tip fisiere: video, audio, documente etc.)

Ionut Olariu: La noi in service vin atat persoane fizice care au pierdut amintiri dragi cum ar fi: poze de familie, poze si filmulete din vacante, etc, cat si persoane juridice care au pierdut date importante pentru companie.

Totusi cele mai intalnite tipuri de date recuperate sunt: poze, video, doc, xls, pdf, ppt, insa nu putine au fost cazurile in care ne-am confruntat cu situatii de a recupera programe de contabilitate, baze de date de pe servere raid, arhive pst etc.

ITCmedia: Cum este pastrata confidentialitatea datelor primite de la clienti? Exista o procedura interna / reguli interne care asigura acest lucru?

Ionut Olariu: Orice client care ajunge in service semeneaza un formular prin care ii este asigurata confidentialitatea datelor.

Pentru noi confidentialitatea datelor este la fel de importanta chiar daca recuperam date pentru o persoana fizica sau pentru o firma multinationala.

ITCmedia: Care sunt obiectivele companiei Dvs. si cum v-ati propus sa ajungeti la ele?

Ionut Olariu: Clientii care apeleaza la noi au incredere in calitatea serviciilor pe care le oferim si acest lucru ne motiveaza sa gasim tot timpul solutii profesionale pentru rezolvarea problemelor. Vrem sa pastram acelasi standard de profesionalism si sa fim tot timpul in pas cu tehnologiile noi aparute.

Reply