< a href=”http://itcmedia.ro/wp-content/uploads/2012/01/e-commerce.jpg”>Purtatorii de cuvant de la eBay, Visa si American Express au avut aceleasi viziuni in cadrul Summitului WEB 2.0 privitor la viitorul in comertul mobil: comertul online si offline vor deveni unul si acelasi lucru in viitorul foarte apropiat.
Aceasta reprezinta si o parte din motivatia pentru initiativa platformei Xcommerce de la eBay si portofelului digital American Express Serve.
„Diferenta dintre online si offline s-a estompat” a afirmat Dan Schulman de la American Express deoarece „cand intram intr-un magazin purtam cu noi internetul” pe care il putem accesa de pe smartphone. Cursa acum se tine in dezvoltarea unui set de servicii de plata si de date asociate, care vor veni in avantajul atat a utilizatorilor cat si a comerciantilor.
Schulman, un grup prezidential insarcinat cu initiativele de plata digitale si alternative de la American Express a aparut alaturi de John Patridge, presedintele Visa, intr-un interviu pe scena condus de fondatorul si presedintele Federated Media, John Battelle.
„Prabusirea barierelor dintre comertul online si comertul offline face cu atat mai important ca micii comercianti sa aiba resursele care sa le permita sa concureze cu cei mai mari retaileri din online”, a afirmat Mengerink. „Au nevoie de un partener care sa nu concureze cu ei, punandu-le la dispozitie o platforma pe care sa o poata construi.
Partridge a spus ca lupta pentru aceasta activitate comerciala din offline se va da atat in jurul datelor asociate achizitiilor cat si cu procesul de plata in sine. De exemplu, Visa deja a venit in sprijinul retailerilor de a decide unde sa localizeze noile magazine bazate pe date de plata, sortate dupa un cod zip. El si Schulman prevad un viitor cu analize mai profunde, in timp ce de asemenea, asigura consumatorii in ceea ce priveste securitatea si protectia datelor personale.
Cu doua miliarde de titulari de card si 30 de milioane de comercianti in propria retea, Visa are un inceput important cu eBay in ceea ce priveste procesul de plata offline, a afirmat Partridge. Avantajul pe care il au Visa si American Express este ca ele sunt deja „acolo”!
Este foarte usor si pentru retailer-ii mai mici sa intre in online. Mai ales acum, ca au la indemana programe guvernamentale de finantare a acestor incursiuni in online. Pentru cei care se hotarasc sa o faca, recomand platforma pentru comert online de la Silkweb, http://www.silkmart.ro