Cel mai mare display OLED din lume

Printre producătorii importanți de ecrane se află și LG Display, iar display-urile OLED sunt printre cele mai populare. Prin urmare, compania s-a gândit că ar fi o idee bună să între în Guiness Book cu cel mai mare display OLED din lume. Aceștia l-au construit într-un mall din Dubai, la etajul 1, iar display-ul uriaș are o lungime de 14 metri, o lățime de 50 de metri, are în jur de 700 metri pătrați, circa 820 de ecrane OLED de 55 inch și are peste 1,7 miliarde de pixeli care puși în linie dreaptă pot forma o coloană lungă de

Tesla Model 3 intră în producția de serie

Recent intrat în producția de serie, Tesla Model 3, fratele mai mic al Model S, este cel mai ieftin automobil al mărcii americane. Directorul general al companiei, Elon Musk, a livrat primilor 30 de clienți, toți angajați ai Tesla, cheile noii mașini. A declarat că sunt înregistrate peste jumătate de milion de pre-rezervări, ceea ce înseamnă că producătorul are toate șansele să devină unul dintre cei mai mari jucători de pe piața auto, la nivel mondial. Musk a prezentat vehiculul de 35.000 de dolari, cu o autonomie de 350 km, la fabrica Tesla din Freemont, California. Deși este cea mai

Google are în plan să renunțe la autentificarea prin SMS

În 2017 cam toate serviciile online care se respectă au implementat autentificarea în 2 pași, însă Google vrea să renunțe la aceasta. Sistemul de autentificare în 2 pași este simplu – te autentifici printr-un cod primit pe telefon, asta în locul parolei normale. Codul îl primești la alegere-prin SMS sau email, însă acesta poate veni și printr-o aplicație specială sau prin intermediul unui apel telefonic. Ei bine, au apărut diverse dovezi că sistemul de coduri expediate prin SMS nu este chiar atât de sigur pe cât crede lumea, iar Google vrea să fie convins că nimeni nu îți intră pe

NEUTRALITATEA INTERNETULUI – PROTEST AL REVOLUȚIEI DIGITALE

Timpul de așteptare pentru încărcarea unei pagini web a fost mereu o problemă, iar revoluția digitală nu se oprește aici. Cei mai mari jucători de pe piața tehnologiei vor să evite alte dificultăți pe viitor și s-au unit într-o „mișcare” de rezistență, privind contextul actual al libertății „virtuale”. Facebook, Google, Snapchat și Twitter au luat parte la „Day of Action” și au militat pentru neutralitatea Internetului. În prezent, în Statele Unite ale Americii există reguli care asigură menținerea continuă a „egalității” din mediul online. Neutralitatea internetului este un principiu care face trimitere la dreptul fiecărui consumator de a avea acces

Protezele inteligente schimbă viața oamenilor

Grupul Biomechatronics din cadrul faimosului Institut de Tehnologie din Massachusetts (MIT), dezvoltă tehnologii noi pentru oamenii cu mobilitate redusă. Misiunea grupului este reprezentată de eliminarea handicapului rezultat în urma unei paralizii sau amputări. Conform Profesorului Hugh Herr, care conduce Grupul Biomechatronics, suntem într-un punct de cotitură al istoriei noastre în această privință. Acesta susține că “ reușim să îmbinăm sistemul nervos al organismului uman, cu sistemele și aparatura construite de noi. Trecem dintr-un stadiu în care folosim o tehnologie separată de sistemul nostru nervos, într-o nouă epocă de integrare a fiziologiei umane”.   Profesorul Herr însuși, dispune de două proteze

Depresia l-a împins pe un robot de securitate să se sinucidă

Un robot de securitate Knightscope K5 a intrat atat de adanc in depresie din cauza faptului ca l-a lasat nevasta incat a decis sa isi ia viata si sa plece intr-o lume mai buna, in care robotii de securitate de tip Knightscope K5 traiesc liberi. Prin urmare, acesta s-a aruncat in gol in prima fantana iesita in cale, iar medicii sositi la fata locului nu au mai putut face nimic ca sa il salveze. Trecand peste gluma asta, nu este cunoscuta cauza pentru care robotul a luat decizia de a intra in fantana. Are senzori pe laser, GPS si camere

Speed Test – tot ce trebuie sa stii despre masurarea vitezei de internet

Furnizorii de servicii de internet din România se întrec în oferte care mai de care mai avantajoase, promițând viteze mari de conexiune, în funcție de zona geografică în care te afli. Aceștia sunt obligați să specifice valorile minime de conexiune în contracte, iar în cazul în care acestea nu sunt respectate, clientul are dreptul de a rezilia contractul fără a mai fi nevoit să plătească penalizări în acest sens. Știm cu toții cât este de neplăcut atunci când, de exemplu, urmărești un film sau pur și simplu vrei să descarci un document, iar conexiunea se întrerupe. Pentru a verifica dacă

Netflix se bucură de un succes uriaș

Platforma de streaming Netflix se bucură de un succes impresionant, numărul persoanelor care își fac abonament crescând simțitor în ultima perioadă. Chiar dacă în urmă cu 1 an a mărit prețul abonamentului, Netflix nu a avut nimic de pierdut, ci dimpotrivă. Datorită serialelor atrăgătoare și a serviciilor de calitate, în acest moment platforma are în jur de 104 milioane de persoane abonate, iar 5,2 milioane dintre aceștia sunt abonați înscriși în ultimele 3 luni. Aproximativ jumătate din totalul abonaților sunt abonați din Statele Unite, iar restul provin de pe tot globul. Oficialii Netflix au declarat că se fac eforturi imense

Aportul creativității la succesul vânzărilor

O campanie publicitară poate avea mai multe obiective, dar profitul este un indicator real al succesului. Pentru a vinde, advertising-ul digital s-a adaptat la cerințele publicului și a mizat pe o abordare mai creativă decât cea întâlnită în advertising-ul tradițional. Din ce în ce mai mulți oameni petrec ore întregi online și pierd noțiunea timpului. În acest context, afaceriștii au investit în strategii eficiente, pentru a facilita procesul de achiziție. Astfel, se explică apariția unor inițiative creative, care s-au concretizat prin apelul la inteligență artificială și realitate augmentată. Creativitatea are un rol fundamental în advertising-ul din mediul online, dar modalitatea

Câștigătorul competiției The Amazon Robotics Challenge

A treia ediție a concursului de robotică organizat de Amazon, Amazon Robotics Challenge, a fost câștigată de o echipă din Australia. Cartman, robotul construit de la zero de către echipa australiană, a triumfat  asupra competitorilor săi, mulți dintre ei mult mai sofisticați și mai scumpi.

 

Robotul proiectat de Centrul Australian de Robotică (Australian Center for Robotic Vision), a folosit un design diferit față de câștigătorii concursului Amazon din anii trecuți. În locul unui braț robotizat, echipa australiană a conceput un dispozitiv glisabil, ce se deplasează pe trei axe și prinde produsele dorite de sus.

Părțile componente ale robotului Cartman au avut un cost de achiziție scăzut, raportat la prețurile roboților industriali tipici. Totodată, în comparație cu competitorii din cadrul concursului Amazon, costul pieselor robotului Cartman a fost unul dintre cele mai scăzute.

Cu tot cu senzori, acestea au costat aproape 30.000 dolari Australieni sau aproximativ 20.000 Euro. La finalul concursului, creatorii Cartman au câștigat premiul cel mare de 80.000 dolari, aproximativ 67000 Euro.

Competiția începută de Amazon în 2015, urmărește automatizarea și promovarea soluțiilor eficiente pentru diversele provocări cu care se confruntă firma, în depozitele sale de bunuri. În timp ce Amazon ambalează rapid și transportă milioane de produse clienților săi, tehnologiile pentru prelucrarea 100% automată a produselor în medii nestructurate, nu este încă posibilă. Există numeroși roboți industriali avansați, dar aceștia nu pot recunoaște, alege și ambala un produs cu un set de caracteristici bine definit.

În prezent, Amazon folosește roboți pentru colectarea și mutarea produselor în cadrul depozitelor, însă intervenția umană este în continuare necesară pentru finalizarea unei comenzi. Angajații efectuează ultimul pas – aleg produsul comandat și apoi îl ambalează într-o cutie corespunzătoare pentru livrare.

Concursul de anul acesta, la care au participat 16 echipe, din 10 țări, s-a desfășurat în Nagoya, Japonia.  Roboții au fost testați riguros de-a lungul a trei probe.

În prima parte, au trebuit să preia anumite produse dintr-un mix de articole și să le plaseze în cutii corespunzătoare, folosite pentru livrări. În cea de a doua parte, roboții au trebuit să scoată anumite articole dintr-un container si să le depoziteze corespunzător. Proba de final a constat într-o combinație a primelor două sarcini. Întâi, articolele au trebuit depozitate, apoi o parte dintre ele ridicate și puse în cutii.

Puncte au fost acordate pentru plasarea corecta a bunurilor. Totodată, bonusuri au fost oferite echipelor care au parcurs cu succes etapele, într-un timp mai scurt decât cel alocat. Pe de altă parte, au fost acordate și penalități celor care au scăpat sau deteriorat produsele.

Dr. Juxi Leitner, membru al echipei australiene, a declarat că experiența din cadrul competiției de anul trecut a fost de folos:

„Am învățat din experiența noastră anul trecut, când am folosit un robot cumpărat. [Anul acesta] cred că am avut robotul cu costul cel mai mic, din cadrul evenimentului.”

 

Surse:

http://www.bbc.com

https://www.bloomberg.com

 

Sursă imagine:

www.bbc.com

 

 

Reply