Orice site al unei companii are nevoie si de servicii de publicitate pentru a fi cunoscut de catre utilizatori. Publicitatea pe internet se realizeaza prin campanii de optimizare SEO, precum si servicii de promovare pentru cresterea popularitatii in diferite medii online si in motoarele de cautare.
Externalizarea acestor servicii de publicitate se poate reflecta prin costuri reduse in cazul in care compania va alege sa colaboreze cu o firma specializata in optimizare pentru motoarele de cautare si promovare web.
Externalizarea serviciilor de optimizare prezinta cateva avantaje importante, a declarat Iulian Ghisoiu, manager IDC Line Srl, www.optimizare.biz , companie specializata in servicii de optimizare si publicitate pe internet.
Reducerea costurilor este un prim beneficiu. Nu mai este nevoie de angajati in cadrul companiei, persoane pentru care sa se plateasca salarii si taxe asociate, impozite, si carora sa le fie puse la dispozitie spatiu, birou, calculator, etc. O firma specializata in publicitate pe internet are un sediu separat, este o entitate dedicata, care ofera serviciile contra unor tarife semnificativ mai mici decat angajarea unei persoane in cadrul companiei.
Un alt avantaj major este cel al expertizei. O firma de specialitate in optimizare pentru motoarele de cautare are personal calificat, iar daca este bine aleasa poate oferi servicii de optimizare, promovare, pozitionare, precum si mentenanta pentru cresterea pozitiilor in motoarele de cautare a sitului companiei in timp.