Aportul creativității la succesul vânzărilor

O campanie publicitară poate avea mai multe obiective, dar profitul este un indicator real al succesului. Pentru a vinde, advertising-ul digital s-a adaptat la cerințele publicului și a mizat pe o abordare mai creativă decât cea întâlnită în advertising-ul tradițional. Din ce în ce mai mulți oameni petrec ore întregi online și pierd noțiunea timpului. În acest context, afaceriștii au investit în strategii eficiente, pentru a facilita procesul de achiziție. Astfel, se explică apariția unor inițiative creative, care s-au concretizat prin apelul la inteligență artificială și realitate augmentată. Creativitatea are un rol fundamental în advertising-ul din mediul online, dar modalitatea

INTRODUCEREA RECLAMELOR PE FACEBOOK MESSENGER

Facebook își menține poziția de lider în industria tehnologiei și investește din ce în ce mai mult în advertising. Introducerea reclamelor pe platforma social media a fost primul pas în această direcție. În continuare, utilizatorii vor putea avea acces în timp real la oferta de piață a marilor branduri. Platforma are peste 1,2 miliarde de utilizatori activi, care interacționează zilnic cu prietenii lor virtuali. În același timp, ei ajung să acceseze site-urile și reclamele companiilor care răspund la nevoile lor cu produse variate. De acum, reclamele vor fi introduse și în cadrul aplicației Facebook Messenger. Această idee a fost implementată

Hei, NASA, îți vrei lucrurile înapoi?

Un vânzător de vechituri a fost chemat să curețe pivnița unei locuințe, însă ce a descoperit la fața locului l-a lăsat fără cuvinte. Vânzătorul de vechituri a fost chemat de rudele unui fost inginer NASA cu scopul de a curăța pivnița locuinței, iar aceștia i-au zis că dacă dorește să ia ceva de acolo, poate să ia fără niciun fel de problemă. Bărbatul a rămas șocat când a intrat în pivniță și a descoperit 2 computere imense a celor de la NASA, iar pe lângă asta a găsit și sute de benzi magnetice care conțineau diverse înregistrări audio. Rudele fostului

Selfie-ul care a provocat o pagubă de 200.000 de dolari

De la un timp încoace toată lumea se întrece în a face selfie-uri cât mai interesante cu scopul de a strânge cât mai multe like-uri pe rețelele de socializare. Unii au murit în încercarea de a face selfie-uri cât mai spectaculoase, iar alții au adus pagube financiare, ca de exemplu o fată care a vizitat galeria de artă 14th Factory din Los Angeles. Vizitatoarea, în încercarea de a face un selfie cât mai reușit, s-a pus într-o poziție în care nu avea echilibru, astfel încât s-a lovit cu spatele de un piedestal care a creat acțiunea de domino cu celalalte

Inteligența artificială în noul Audi A8

Noul Audi A8, dezvăluit oficial la Barcelona, reprezintă cea mai tehnologizată mașină a producătorului din Ingolstadt. Compania germană susține că noul A8 este prima mașină de serie, care beneficiază de un sistem de șofat semi-autonom de nivel 3. Aceasta înseamnă că, în anumite condiții, mașina se poate conduce complet singură. Sistemul de șofat semi-autonom, numit AI Traffic Jam Assist, funcționează până la viteze de 60 kilometri pe oră, pe drumurile de mare viteză și autostrăzile ce dispun de sensuri separate de bariere solide. Sistemul este activat utilizând butonul AI de pe consola centrală. Cu ajutorul acestei tehnologii, mașina poate porni

Sunt testate reclamele în Facebook Messenger

Compania a testat de la începutul anului aplicația Facebook Messenger cu diverse reclame, însă pe un segment restrâns de utilizatori. Mai exact, pe utilizatorii din Australia și Thailanda. Treaba nu rămâne neschimbată, astfel încât de azi înainte vor fi testate reclamele pe aplicația de socializare la nivel global, deci să fiți convinși că o să vă apară vreo reclamă când vă așteptați mai puțin. Cei de la Facebook au mai declarat că au în plan ca până la sfârșitul anului să le afișeze reclame tuturor userilor. Dacă vrei să nu îți apară reclame, păcat, acestea nu vor putea fi dezactivate

Cine este Elon Musk și ce a realizat în domeniul tech?

Elon Musk a fost un antreprenor de succes cu mult înainte ca prima mașină Tesla să iasă de pe linia de producție și să fie pusă la vânzare sau prima rachetă SpaceX să fie lansată pe orbită.   În 1999, Elon Musk a fondat a doua sa companie, X.com, firmă ce oferea servicii financiare online. În anul 2000 a fuzionat cu Confinity, companie care opera un serviciu de transfer de bani puțin cunoscut la acea vreme, numit PayPal. Notabil este faptul că fondatorii Confinity sunt Peter Thiel și Max Levchin, amândoi antreprenori foarte cunoscuți în prezent. Thiel a devenit miliardar,

Ce seriale vedem vara asta? Trei recomandări sigure

Ai ceva timp la dispoziție și îți dorești să vezi niște seriale bune? Cu siguranță vei găsi un serial ce îți va fura atenția în doar câteva secunde. Să vedem care sunt cele mai premiate și apreciate seriale! Dacă ești genul de persoană care preferă un serial cu umor, piperat cu inteligență și sarcasm, atunci este un „must” Big Bang Theory. Este un serial ce a promis, încă de la bun început, o poveste normală încadrată în cele mai atipice situații și reacții. Anul apariției este 2007 (și încă mai sunt alte sezoane pe fir), având în prim-plan cei mai

MODALITĂȚI DE PLATĂ PENTRU CLIENȚII MARILOR BRANDURI

  Astăzi, 40% din populația planetei are acces la Internet. Orice antreprenor știe că un brand care capătă recunoaștere globală prin intermediul canalelor online de comunicare trebuie să ofere și o soluție simplă și rapidă pentru a avea acces la vânzări în timp real. Astfel, ajungem la o problemă esențială: modalitatea de plată a produselor. Potențialii clienți care intră pe paginile de media ale brandurilor pot deveni clienți, dar au nevoie de resurse nelimitate în cadrul călătoriei pe care o parcurg de la o poziție la cealaltă. O campanie de succes va include cercetare, grupul țintă, localizarea conținutului și experiența

Citizenfour, documentarul cutremurator care arata momentele in care Snowden dezvaluie secretele NSA

Cine a vazut Citizenfour sa ridice mana sus, cine nu, sa il vada. It’s a must! Poate ca stii de el si poate chiar l-ai si vazut, dar pentru cine nu a reusit inca sa il vada, o sa spunem noi cateva cuvinte care sa te convinga ca merita toata atentia.

Citizenfour, premiat la Oscar in 2015 ca cel mai bun film documentar, vorbeste despre secretele dezvaluite de catre Edward Snowden, fost consultant al Agenţiei americane pentru Securitate Naţionala (NSA) in legatura cu programele de supraveghere pe care NSA le desfasoara, cat si despre intentia lui de a aduce avertizari lumii intregi. Acesta a publicat zeci de mii de documente secrete.

In cazul in care nu esti familiarizat cu modul in care a ajuns sa fie controversat acest film documentar, citeste aseste cateva informatii pentru a intelege mai bine:

In Ianuarie 2013, regizoarea Laura Poitras a inceput sa primeasca mailuri criptate de la un anonim chiar din interiorul NSA, identificandu-se ca “Citizenfour” (Cetateanulpatru).

In Iunie 2013, Laura impreuna cu jurnalistul Glenn Greenwald si cu veteranul reporter de la The Guardian Ewen MacAskill, calatoresc pana in Hong Kong sa se intalneasca cu cel care avea sa le faca dezvaluiri uluitoare: un tanar de 29 de ani care s-a prezentat ca fiind Edward Snowden.

El acuza NSA ca exploateaza datele personale ale utilizatorilor Google, Facebook, Skype si a altor companii. A facut dezvaluiri cum ca Statele Unite au monitorizat conversatiile telefonice ale mai multor lideri din lume, printre care si cele ale cancelarului german Angela Merkel, iar agentia britanica GCHQ a fost acuzata ca a interceptat milioane de conversatii video.

Citizenfour a facut o audienta miraculoasa in mai putin de 8 zile de la lansare

Spencer Ackerman a scris in The Guardian:

“Filmul Citizenfour are enervanta atmosfera a unui film documentar. Subiectul patrunde in lumea aceasta a supravegherii globale, acest invelis digital atat de raspandit, fara o anume vizibilitate, asa incat scenele filmului se desfasoara in sali de tribunal, camera de audieri si hoteluri. Talentul regizoarei Laura Poitras, fac sa pleci dupa cele 114 minute de film cu starea aceea ca ai gasit cateva raspunsuri la intrebarile tale.”

Citizenfour a primit critici la scara larga. A avut un rating de aprobare de 98% de la Rotten Tomatoes, bazat pe 124 de critici cu un scor final de 8.3/10. Time magazine a evaluat filmul cu 8 in top 10 filme in 2014 si au numit filmul “Cel mai infricosator Halloween”, Vanity Fair l-a evaluat cu 4 in topul lor 10 si Grantland pe locul 3 in top 10.  Site-ul de film Fandor a publicat un studiu amplu fata de alte articole si recenzii despre Citizenfour cu informatii actualizate pana pe 25 decembrie 2014. Insa Alex Lyda, fostul analist de informatii din Departamentul de Aparare l-a numit pe Snowden “mai degraba narcissist decat patriot”.

Traseul Laurei Poitras

Laura Poitras si-a luat foarte multe masuri de precautie legate de film. S-a mutat in Germania, la Berlin dupa ce a fost retinuta in mod repetat la controalele de frontiera cand a intrat in SUA.

A facut filmul in Germania dupa ce a zburat acolo direct din Hong Kong. Intreaga filmare este pastrata pe drive-urile criptate care au mai multe niveluri de protectie.

Calculatorul pe care Laura il foloseste pentru citirea documentelor este separat de internet prin sistemul de Securitate air gap.

In Romania, documentarul a fost proiectat in cadrul Festivalului One World Romania, fiind “adoptat” de catre Asociatia pentru Tehnologie si Internet (ApTI).

Reply