In goana dupa bani, unele televiziuni uita de obligatiile avute si de respectul pentru telespectatori, incluzand in programele difuzate din ce in ce mai multe reclame
In urma monitorizarii principalelor posturi TV nationale, realizata de Serviciul de specialitate din cadrul Consiliului National al Audiovizualului in doua etape (1-15 decembrie 2009 si 25-31 ianuarie 2010), au fost constatate depasiri ale timpului rezervat publicitatii reglementat prin actele normative specifice.
Astfel, Legea audiovizualului (nr. 504/2002) prevede la art. 35 (1) ca „Proportia de spoturi publicitare televizate si spoturi de teleshopping dintr-un interval de o ora nu poate depasi, respectiv 12 minute; in cazul televiziunii publice durata acestora nu poate depasi 8 minute din timpul oricarei ore date”.
Kanal D si Prima TV, campioane la publicitate
Conform raportului de monitorizare, Kanal D ne-a furnizat in doua saptamani cu 3 ore, 33 minute si 29 secunde mai multa publicitate decat ar fi trebuit. La randul ei, Prima TV a dep asit limita maxima a timpului de publicitate cu 2 ore, 24 minute si 45 de secunde. Cele doua posturi TV au fost amendate pentru incalcarea timpilor de publicitate cu 60000 lei, respectiv 50000 lei.
mi e scirba de publicitatea de la tv si as vrea sa dispara definitiv .
spoturile spala creierul si prostesc lumea, plus ca ocupa inutil grila de progarme.
mai bine ar difuza articole stiintifice ,religioase ,it si medicale.
de obicei ma uit rar la tv si il folosesc pe post de bec , deoarece ma dor ochii de la becuri.