Aportul creativității la succesul vânzărilor

O campanie publicitară poate avea mai multe obiective, dar profitul este un indicator real al succesului. Pentru a vinde, advertising-ul digital s-a adaptat la cerințele publicului și a mizat pe o abordare mai creativă decât cea întâlnită în advertising-ul tradițional. Din ce în ce mai mulți oameni petrec ore întregi online și pierd noțiunea timpului. În acest context, afaceriștii au investit în strategii eficiente, pentru a facilita procesul de achiziție. Astfel, se explică apariția unor inițiative creative, care s-au concretizat prin apelul la inteligență artificială și realitate augmentată. Creativitatea are un rol fundamental în advertising-ul din mediul online, dar modalitatea

INTRODUCEREA RECLAMELOR PE FACEBOOK MESSENGER

Facebook își menține poziția de lider în industria tehnologiei și investește din ce în ce mai mult în advertising. Introducerea reclamelor pe platforma social media a fost primul pas în această direcție. În continuare, utilizatorii vor putea avea acces în timp real la oferta de piață a marilor branduri. Platforma are peste 1,2 miliarde de utilizatori activi, care interacționează zilnic cu prietenii lor virtuali. În același timp, ei ajung să acceseze site-urile și reclamele companiilor care răspund la nevoile lor cu produse variate. De acum, reclamele vor fi introduse și în cadrul aplicației Facebook Messenger. Această idee a fost implementată

Hei, NASA, îți vrei lucrurile înapoi?

Un vânzător de vechituri a fost chemat să curețe pivnița unei locuințe, însă ce a descoperit la fața locului l-a lăsat fără cuvinte. Vânzătorul de vechituri a fost chemat de rudele unui fost inginer NASA cu scopul de a curăța pivnița locuinței, iar aceștia i-au zis că dacă dorește să ia ceva de acolo, poate să ia fără niciun fel de problemă. Bărbatul a rămas șocat când a intrat în pivniță și a descoperit 2 computere imense a celor de la NASA, iar pe lângă asta a găsit și sute de benzi magnetice care conțineau diverse înregistrări audio. Rudele fostului

Selfie-ul care a provocat o pagubă de 200.000 de dolari

De la un timp încoace toată lumea se întrece în a face selfie-uri cât mai interesante cu scopul de a strânge cât mai multe like-uri pe rețelele de socializare. Unii au murit în încercarea de a face selfie-uri cât mai spectaculoase, iar alții au adus pagube financiare, ca de exemplu o fată care a vizitat galeria de artă 14th Factory din Los Angeles. Vizitatoarea, în încercarea de a face un selfie cât mai reușit, s-a pus într-o poziție în care nu avea echilibru, astfel încât s-a lovit cu spatele de un piedestal care a creat acțiunea de domino cu celalalte

Inteligența artificială în noul Audi A8

Noul Audi A8, dezvăluit oficial la Barcelona, reprezintă cea mai tehnologizată mașină a producătorului din Ingolstadt. Compania germană susține că noul A8 este prima mașină de serie, care beneficiază de un sistem de șofat semi-autonom de nivel 3. Aceasta înseamnă că, în anumite condiții, mașina se poate conduce complet singură. Sistemul de șofat semi-autonom, numit AI Traffic Jam Assist, funcționează până la viteze de 60 kilometri pe oră, pe drumurile de mare viteză și autostrăzile ce dispun de sensuri separate de bariere solide. Sistemul este activat utilizând butonul AI de pe consola centrală. Cu ajutorul acestei tehnologii, mașina poate porni

Sunt testate reclamele în Facebook Messenger

Compania a testat de la începutul anului aplicația Facebook Messenger cu diverse reclame, însă pe un segment restrâns de utilizatori. Mai exact, pe utilizatorii din Australia și Thailanda. Treaba nu rămâne neschimbată, astfel încât de azi înainte vor fi testate reclamele pe aplicația de socializare la nivel global, deci să fiți convinși că o să vă apară vreo reclamă când vă așteptați mai puțin. Cei de la Facebook au mai declarat că au în plan ca până la sfârșitul anului să le afișeze reclame tuturor userilor. Dacă vrei să nu îți apară reclame, păcat, acestea nu vor putea fi dezactivate

Cine este Elon Musk și ce a realizat în domeniul tech?

Elon Musk a fost un antreprenor de succes cu mult înainte ca prima mașină Tesla să iasă de pe linia de producție și să fie pusă la vânzare sau prima rachetă SpaceX să fie lansată pe orbită.   În 1999, Elon Musk a fondat a doua sa companie, X.com, firmă ce oferea servicii financiare online. În anul 2000 a fuzionat cu Confinity, companie care opera un serviciu de transfer de bani puțin cunoscut la acea vreme, numit PayPal. Notabil este faptul că fondatorii Confinity sunt Peter Thiel și Max Levchin, amândoi antreprenori foarte cunoscuți în prezent. Thiel a devenit miliardar,

Ce seriale vedem vara asta? Trei recomandări sigure

Ai ceva timp la dispoziție și îți dorești să vezi niște seriale bune? Cu siguranță vei găsi un serial ce îți va fura atenția în doar câteva secunde. Să vedem care sunt cele mai premiate și apreciate seriale! Dacă ești genul de persoană care preferă un serial cu umor, piperat cu inteligență și sarcasm, atunci este un „must” Big Bang Theory. Este un serial ce a promis, încă de la bun început, o poveste normală încadrată în cele mai atipice situații și reacții. Anul apariției este 2007 (și încă mai sunt alte sezoane pe fir), având în prim-plan cei mai

MODALITĂȚI DE PLATĂ PENTRU CLIENȚII MARILOR BRANDURI

  Astăzi, 40% din populația planetei are acces la Internet. Orice antreprenor știe că un brand care capătă recunoaștere globală prin intermediul canalelor online de comunicare trebuie să ofere și o soluție simplă și rapidă pentru a avea acces la vânzări în timp real. Astfel, ajungem la o problemă esențială: modalitatea de plată a produselor. Potențialii clienți care intră pe paginile de media ale brandurilor pot deveni clienți, dar au nevoie de resurse nelimitate în cadrul călătoriei pe care o parcurg de la o poziție la cealaltă. O campanie de succes va include cercetare, grupul țintă, localizarea conținutului și experiența

Comisia Europeana accepta propunerile Google cu privire la libera concurenta

google-antitrust-ue-ok_t

Comisia Europeana a anuntat ca angajamentele propuse de Google pentru asigurarea liberei concurente pe piata motoarelor de cautare si a publicitatii online sunt acceptabile.

In noiembrie 2010, Bruxelles-ul a deschis o ancheta privind Google, ca urmare a suspiciunii ca gigantul online abuzeaza de pozitia sa dominanta in domeniul cautarii pe internet si ca manipuleaza rezultatele cautarilor de pe platforma sa.

Mai precis, Comisia Europeana s-a declarat ingrijorata cu privire la urmatoarele aspecte: tratamentul favorabil acordat serviciilor Google, care erau prezentate inaintea concurentei, utilizarea continutului original al tertilor in serviciile proprii, conditiile impuse editorilor pentru a limita publicitatea facuta concurentilor companiei americane, clauzele care opreau editorii sa foloseasca acelasi format pentru publicitatea Google si pe motoare de cautare concurente.

Kent Walter, purtatorul de cuvant al companiei americane a precizat ca Google va face schimbari in maniera in care opereaza in Europa si ca se colaboreaza cu oficialii de la Bruxelles pentru rezolvarea problemelor ridicate.

Dupa doua serii de propuneri aduse de americani in cursul anului 2013, declarate nesatisfacatoare de catre Comisia Europeana, Google vine la inceputul acestui an cu noi angajamente prin care urmareste sa rezolve problemele ridicate de oficialii de la Bruxelles. De aceasta data, Joaquin Almunia, vicepresedintele Comisiei si comisarul european pentru concurenta confirma faptul ca noile propuneri pot ajuta mentinerea concurentei in mediul online. Acesta a mai precizat ca nu doreste sa impiedice Google sa-si promoveze serviciile, dar ca misiunea sa este de a proteja drepturile consumatorilor prin garantarea unei concurente libere.

google-eu1Astfel, potrivit noilor garantii oferite, pe langa serviciile proprii, vor fi propuse in acelasi timp si serviciile a trei concurenti selectionati printr-o metoda obiectiva. Ofertele companiilor concurente urmand a fi prezentate cat mai vizibil pentru consumatori si intr-o maniera asemanatoare cu cea in care Google isi prezinta propriile servicii. De asemenea, furnizorii de continut vor putea decide ca informatiile lor sa nu fie utilizate in site-urile de cautare specializate fara penalizari. Totodata, compania americana s-a angajat sa nu impuna contracte de exclusivitate in acordurile de publicitate.

Cu toate ca propunerile oferite de Google au fost acceptate de Comisie, acestea vor deveni obligatorii din punct de vedere legal numai dupa ce va fi analizat feedback-ul reclamantilor. In cazul in care angajamentele vor fi aprobate, ele vor fi aplicate in Spatiul Economic European pentru 5 ani, iar respectarea lor va fi verificata de catre un organism independent.

In cazul in care nu ar fi venit cu solutii pentru sustinerea unei concurente sanatoase, Google risca o amenda de 4 miliarde de euro si sanctiuni financiare care puteau ajunge la 10% din cifra de afaceri a companiei.

Reply