Restaurantele, pionieri în experiența cu consumatorii

    O vizită în provincie la bunici, o familie cu copii mici care sunt înfometați, părinți aflați în dificultate deoarece sandwich-urile s-au epuizat, mama crede că îi vor ieși fire albe de păr alături de tatăl ce încearcă să scape de alte 15 mașini în aglomerație pentru a-și face loc către prima ieșire de pe autostradă în căutarea unui popas. În apropierea unui supermarket „la urgență” aceeași poveste: aglomerația tipică. Salvarea familiei: o domnișoară cu o tabletă în brațe care ia comanda pe geam.   Cum se simte o criză de nervi dacă nu reușești să comanzi ceva urgent de

Orange România va intra pe piața bancară

Pentru a se menține și pentru a avea un profit în creștere, cei de la Orange România își extind business-ul și pe piața bancară. Compania de telecomunicații este implicată în proiecte de servicii financiare în alte părți, iar de pe 6 iulie va începe să ofere servicii bancare clienților din Franța, urmând ca de anul viitor să ofere același tip de servicii și clienților români. Orange va oferi pentru început împrumuturi pe termen scurt – 3, 6, 12 luni, va pune în circulație carduri de credit și va oferi servicii de plăți. Clienții Orange Bank vor putea să realizeze transferuri

Ghost in the Shell – noua barieră tehnologică

Ghost in the Shell a apărut pe marile ecrane la sfârșitul lunii martie, în rolul principal fiind Scarlett Johansson. Filmul s-a bazat pe anime-ul cu același nume, unde o polițistă cyborg  și partenerul ei vânează un misterios și puternic hacker numit Puppet Master. Regizorul anime-ului este  Mamoru Oshii, scenariștii Shirow Masamune și Kazunori Itô. Anime-ul a fost creat de la manga-ul Ghost in the Shell, conceput de către  Masamune Shirow. Acesta a avut un real succes, fiind ulterior tradus și în engleză. Long story short: manga-ul a fost lansat în 1989, cu acțiunea poveștii plasată în 2029, Niihama, Japonia. Povestea

Ce surprize aduce al cincilea film din seria „Pirates of the Caribbean”?

Căpitanul Jack Sparrow și interpretarea de excepție a lui Johnny Depp. Povestea de dragoste care i-a unit pe Will Turner și Elizabeth Swann. Aventurile piraților într-o călătorie până la capătul lumii. Toate aceste detalii au scris istorie în lumea cinematografiei, iar franciza „Pirates of the Caribbean” a devenit un fenomen. Cel de-al cincilea film al iubitei serii se întoarce curând cu o nouă poveste și noi aventuri. Lansarea trailer-ului s-a bucurat de reacții entuziaste, dar a venit și cu surprize neașteptate. Una dintre ele este apariția actriței Keira Knightley, în rolul care i-a adus recunoașterea la nivel mondial Elizabeth Swann.

Vodafone oferă internet gratuit în perioada 15-17 aprilie

Cu prilejul faptului că Vodafone aniversează 20 de ani de existență în țara noastră, compania a început să ofere de la începutul anului internet gratuit de fiecare dată când se ivește o sărbătoare, iar pe lângă asta a dat drumul și la promoții interesante pentru clienți. Dacă de ziua îndrăgostiților, de Dragobete, de 1 și 8 martie au oferit internet gratuit, de Paște era inevitabil ca cei de la Vodafone să nu continue tradiția. Prin urmare, în perioada 15-17 aprilie, toți clienții Vodafone vor beneficia de internet Supernet 4G+ în mod gratuit. Beneficiul s-a activat în dimineața zilei de azi

PLATOURILE DE FILMARE ALE SERIALULUI „OUTLANDER”

      Anul acesta vine cu episoade noi din două producții de succes: „Game of Thrones” și „Outlander”. Fanii așteaptă cu nerăbdare întâlnirea dintre Jon Snow și Daenerys Targaryen și întoarcerea lui Claire în trecutul lui Jamie Fraser. Ce se va întâmpla mai departe, rămâne de văzut. După imaginile cu personajele din „Game of Thrones”, producătorii „Outlander” au pregătit și ei o surpriză oamenilor de acasă.   Starz a făcut oficiale imagini cu noua înfățișare a personajului Jamie Fraiser, din noul sezon. Odată cu pregătirile pentru lansarea trailer-ului la sfârșitul săptămânii, au ajuns la fani și ultimele detalii legate

Utilizatorii Snapchat ajung clienți ai marilor brand-uri

De un an de zile Snapchat încearcă să-i prindă din urmă pe cei doi giganți ai mediului online: Facebook și Google. Cele două platforme au un număr record de reclame plătite ale marilor brand-uri, iar finanțele sunt în creștere de când consumatorii răspund strategiilor de promovare media. Întrebarea este dacă noua aplicație de pe piață reușește să facă același lucru. Pentru a veni în întâmpinarea utilizatorilor consumatori, Snapchat lansează o nouă funcție interactivă între piață și cumpărători. Conform publicației AdWeek, producătorii vor putea ști de acum dacă utilizatorii platformei social media – care intră în contact cu reclamele brand-urilor –

Bal mascat la Opera Națională din București

Bal mascat este o operă în trei acte compusă de Giuseppe Verdi pe baza unui libret de Antonio Somma. Premiera absolută a operei a avut loc la Teatro Apollo din Roma, în ziua de 17 februarie 1859. Opera Națională din București a adus, începând cu data de 8 aprilie a.c., Bal mascat pentru publicul larg. Acestă operă ne introduce în lumea înaltă a Bostonului cu ajutorul dirijorului Marcello Mottadelli, în regia lui Grischa Asagaroff – Germania, cu coregrafia lui Renato Zanella, scenografia lui Luigi Perego – Italia, lighting design-ul lui Gigi Saccomandi – Italia și de asistentul de scenografie Luca Filaci

Cum să faci să nu știe furnizorul tău de Internet chiar orice despre tine

Faptul că plătești lunar o taxă pentru conexiunea la Internet nu înseamnă că al tău Internet Service Provider (ISP) trebuie să știe tot ce lucrezi, ce filme vezi, ce mail-uri scrii. Nu zicem că firma ta de cablu ar face așa ceva, Doamne ferește, dar ne gândeam la cazul cu Verizon din SUA, din 2014, când s-a aflat că firma injecta cookie-uri în dispozitivele clienților, fără consimțământul acestora. Având în vedere că în România selecția de ISP-uri este destul de limitată și că uneori ți se spune la telefon “ne pare rău, nu avem cablu în zonă”, am dat o raită online

Consiliul Concurentei cere modificarea acordarii „must-carry”

televiziune

Consiliul Concurentei recomanda Consiliului National al Audiovizualului (CNA) sa modifice legislatia in ceea ce priveste principiul “must-carry”, pentru ca acesta sa fie aplicat pe baza de” neutralitate tehnologica”, indiferent de modul in care programele sunt retransmise: prin cablu sau prin satelit DTH (Direct –to – Home).

Potrivit recomandarii formulate, statutul de must-carry trebuie acordat canalelor al caror continut are character de interes general (canale publice, servicii de televiziune a caror obligativitate de retransmitere este stabilita prin acorduri internationale printer semnatarii carora se numara si Romania).

In documentul emis se stipuleaza ca pentru canalele private, acordarea acestui statut depinde de indeplinirea cumulativa criteriilor: atingerea obiectivului de interes general (canale culturale sau informative) si cote de audienta adecvate (respectiv clasarea in primele 25 de locuri). Prin urmare, numarul canalelor de televiziune care beneficiaza de acest regim ar trebui redus si acordat in urma unei proceduri competitive.

Aceste masuri vor asigura respectarea transparenta a criteriilor predefinite si stipulatein caietul de sarcini, de catre toti radiodifuzorii interesati de obtinerea statutului de must-carry.

Recomandarile facute de Consiliul Concurentei vin ca urmare a Deciziei nr. 72 a Consiliului National al Audiovizualului, care prevede ca lista must-carry nu este aplicabila distribuitorilor de servicii de programe care utilizeaza retele publice cu acces prin satelit de tip DTH.

Principiul “must-carry” este reglementat in art. 82 din Legea Audiovizualului si stipuleaza ca  „Orice distribuitor care retransmite servicii de programe prin retele de comunicatii electronice, cu exceptia celor care utilizeaza exclusiv spectrul radio, are obligatia sa includa in oferta sa serviciile de programe ale Societatii Romane de Televiziune destinate publicului din Romania, precum si alte servicii de programe, libere la retransmisie si fara conditionari tehnice sau financiare, ale radiodifuzorilor privati, aflati sub jurisdictia Romaniei, in limita a 25% din numarul total de servicii de programe distribuite prin reteaua respectiva, precum si serviciile de televiziune a caror obligativitate de retransmitere este stabilita prin acorduri internationale la care Romania este parte. Criteriul de departajare pentru radiodifuzorii privati este ordinea descrescatoare a indicelui anual de audienta.

Reply