INFO GRAFIC Cu toate butoanele de sharing de pe web se pare ca cel mai popular mod de a impartasi continut cu ceilalti este traditionalul copy-paste, potrivit unui studiu realizat de compania de publicitate 33 Across.
Studiul a inclus 17 000 de editori si a dezvaluit ca 82% din continutul distribuit pe internet s-a realizat cu copy-paste.
Ce se intampla dupa ce continutul este copiat si apoi lipit? Business Insider a utilizat tehnologia Tynt a companiei 33 Across pentru a urmari linkurile, pentru a vedea unde sharuiesc oamenii continutul lor. Graficul arata ce pe e-mail se distribuie cel mai mult linkurile publicatiei Business Insider, urmat de Facebook si Twitter.
Procentul de 82% este bazat pe 17 000 de editori si doar ce se intampla dupa ce oamenii dau copy paste este specific publicatiei Business Insider. 33 Across sustine ca putem generaliza si acest rezultat intrucat reprezinta un esantion mai mic dar reprezentativ.
Va vine sa credeti ca in ciuda popularizarii retelelor de socializare cel mai comun mod de a impartasi continut este prin e-mail?