Patronul Canal 33, Alexandru Răducanu, va intra în Cartea Recordurilor cu cel mai lung talk show din lume: 72 ore și 18 minute!

Cel mai lung talk show de televiziune din lume a avut loc în România! Timp de mai bine de 72 de ore, patronul Canal 33, Alexandru Răducanu, a moderat fără întrerupere un talk show în care au fost invitate aproape 100 de personalități din economie, cultură, antreprenoriat, politică, jurnalism, sport, dezvoltare personală, spiritualitate. Performanța omului de televiziune Alexandru Răducanu reprezintă, de departe, cel mai important eveniment TV din România din ultima perioadă. Emisiunea-eveniment a început sâmbătă 14 martie ora 8 și s-a încheiat trei zile mai tîrziu, marți 17 martie, la câteva minute după ora 8. Încheierea cu succes a

”Les miserables” de Ladj Ly – un apel la trezire

Revelația incontestabilă a festivalului Cannes 2019 și reprezentant al Franței în competiția oficială a Oscarurilor din acest an la categoria ”Cel mai bun film străin”, filmul de debut al lui Ladj Ly, ”Les miserables”, este mai întâi de toate purtătorul unui mesaj social și umanist. Filmul este construit în jurul indemnului la unitate, asumare și responsabilizare într-o lume din ce în ce mai corodata de tensiuni și conflicte.  ‘‘Je fais appel à votre esprit d’équipe. La cohésion. Sans cohésion, pas d’équipe. Et sans équipe, on est seuls.” (‘‘ Fac apel la spiritul vostru de echipa, la coeziune. Căci fără coeziune

Tipuri de fraude cu cartele SIM

Cum se fură în zilele noastre? Prin mecanisme multiple: prin diverse mecanisme informatice, prin şantaj online, prin alte metode îndelung uzitate în societatea românească.   Pot fi fraudaţi nu numai clienţii finali ci şi firmele de telefonie sau firmele care furnizează diverse servicii de conţinut. Cum? Fiind şi primul şi ultimul pe lanţul de distribuţie. Presupunem că un client oarecare îşi cumpără o cartelă SIM. Îi schimbă planul tarifar de la cartelă la abonament şi începe să trimită SMS-uri cu suprataxă. Sau apelează numere cu  suprataxă (SVA). Numerele cu suprataxa sunt deschise pentru diverse tipuri de conţinut, cu diverşi furnizori.

CEDO stabilește criteriile pentru inregistrarea cartelelor pre-pay. Ce invatam?

La data de 30.01.2020, CEDO a decis intr-un caz impotriva Germaniei ca nu exista o incalcare a dreptului la viata privata in cazul legii germane de obligare a cetatenilor de inregistrare a datelor personale pentru cartele SIM pre-pay. Daca cititi doar titlul, s-ar putea sa se inteleaga ca CEDO da un “cec in alb”, iar legea romaneasca (care nu este nici pe departe similara – OUG 69/2019) ar trebuie sa fie OK. Povestea este insa mult mai complicata, si doar citirea intregii argumentatii si a contextului ne poate releva ceea ce deja indicam inclusiv in amicus-curiae trimis in noiembrie 2019

Cazul Caracal produce victime și în media: România TV și Antena 1 amendate de CNA

Consiliul Național al Audiovizualuluia a amendat posturile de televiziune România TV și Antena 1 pentru acuzații nefondate aduse în cadrul emisiunilor realizate de cele două televiziuni, referitoare la cazul Caracal. Analizând reclamațiile primite, CNA a monitorizat emisiunile de știri și dezbateri din intervalul 20 septembrie – 21 octombrie 2019, constatând încălcarea dreptului fiecărei persoane la propria imagine, prevăzut în Codul de reglementare a conținutului audiovizual, Amenzi aplicate de CNA Cea mai mare amendă a fost îmcasată de România TV, 25.000 lei, pentru emisiunea „Breaking News” difuzată în data de 18.10.2019, în timp ce Antena 1 a scăpat cu ”doar” 10.000

Industria de turism, influențată radical de tehnologiile mobile

Profesioniștii industrei de turism și călătorii s-au reunit la București în cadrul unui eveniment Amadeus Executive Event. Dezbaterile avute în cadrul acestui eveniment s-au centrat în jurul schimbărilor radicale pe care noile tehnologii le-au adus industriei. În 2018 erau 4 miliarde de utilizatori ai Internetului, dintre aceștia peste 3 miliarde folosind rețelele sociale. În acest context, un lucru important de subliniat este că în influențarea deciziilor luate de utilizatori, prietenii sunt de două ori mai influenți decât celebritățile și factorii de opinie. Tehnologia informației devine o componentă de bază, în toate domeniile industriei, iar adopția se realizează într-un ritm accelerat.

Mobil nelimitat proiect inedit al Telekom si Carrefour Romania

Cum au promis reprezentantii Telekom se extinde proiectul Mobil Nelimitat. Parteneriatul cu Carrefour Romania, ofera romanilor experiente deosebite in timp real. Proiectul extins in reteaua de magazine Carrefour Romania doreste sa aduca mai aproape de clienti cele mai bune si mai rapide servicii de telefonie si in acelasi timp acces la internet nelimitat. Prin acest proiect clientii se pot abona la serviciile Telekom in mai putin de 5 minute. Pasii ce trebuie urmati sunt simplii si rapid de indeplinit. Serviciul este unul inovator, intrucat permite achizitionarea de servicii prin contracte cu perioade nelimitate, astfel beneficiarii nu mai sunt conditionati prin

Modificari privind localizarea terminalelor mobile

Curtea de Justitie  UE a decis ca companiile din domeniul Telecomunicatiilor sa transmita serviciilor de urgenta detalii legate de localizarea terminalelor conectate prin numarul de urgente european 112, chiar daca acestea nu sunt au cartele SIM integrate. Masura a fost luata dupa un lung proces, intentat de rudele unei adolescente de 17 ani  din Lituania care a fost rapita si ucisa, in 2013. Fata contactase numarul de urgenta 112 insa din pricina procedurilor birocratice nu a putut identificata.  Conform asociatiei EENA, numarul de urgenta 112 nu poate fi apelat in opt state ale Uniunii Europene, daca terminalele nu sunt prevazute

Romania, Germania, Italia, Austria si Ungaria au inceput implementarea tehnologiei 5G

Tehnologia 5G de mare viteza va fi disponibila cu 1 ianuarie 2020 in cateva dintre statele membre ale UE. Conform lui Alexandru Petrescu, ministrul Comunicatiilor si Societatii Informationale, parcursul de implementare se desfasoara conform planului. In cadrul unei conferinte pe teme de securitate, acesta a declarat: ”…autoritatea care are responsabilitatea in ceea ce priveste parcursul licitatiei pentru alocare frecventelor de 5G (Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii – ANCOM, n.r.) a demarat deja procesul de consultare publica chiar pe site-ul institutiei. Parcursul este in desfasurare conform planului pe care noi ni l-am asumat si asteptam ca, pana la

Cum găsești un service gsm bun și ce criterii trebuie să urmărești

Nimeni nu poate să conteste că în zilele noastre tehnologia a luat un avânt considerabil. Gadget-uri tot mai sofisticate și cu funcții uimitoare apar tot mai des, însă în paralel se dezvoltă și industrii conexe. Vorbim aici despre acele unități prestatoare de servicii care pot să „readucă” la viață un smartphone defect – service-urile gsm.

Se pune întrebarea „Cum poți găsi un service gsm potrivit?”. Răspunsul poate fi destul de confuz, mai ales ținând cont de faptul că piața e asaltată de numeroase asemenea soluții. Pentru a lămuri problema, am apelat la specialiști în domeniu, mai exact reprezentanții unui service cunoscut pentru calitatea serviciilor oferite – Glassgsm.

1. Diversitate în tipurile de reparații ce pot fi realizate

Defecțiunile smartphone-urilor sunt caracterizate de diversitate, prin urmare și un service gsm care se respectă trebuie să poată oferi soluții potrivite indiferent de situație. După cum se poate observa și în cadrul paginii Glassgsm.ro, tipurile de reparații acoperă o gamă largă de defecțiuni: înlocuire display, înlocuire microfon, înlocuire antena Wi-Fi, reparatii Samsung Galaxy S8 dar și pentru modelele de iPhone recent lansate ar fi doar câteva exemple.

2. Prețuri corecte

Chiar dacă uneori investim o sumă consistentă într-un smartphone și căutăm să îl protejăm pe cât posibil, apare și necesitatea reparațiilor. Prețurile pot fi destul de piperate în cazul reparațiilor, motiv pentru care trebuie analizate cu mare atenție. Există service-uri gsm care „umflă” nejustificat tarifele reparațiilor. Trebuie ținut cont de piesele utilizate pentru reparații (trebuie să fie originale), de durata intervenției dar și de dificultatea reparației în momentul în care se face o cotație de preț, după cum ne explică reprezentanții Glassgsm.ro.

3. Promptitudine

A nu avea telefonul funcțional și tot timpul la îndemână poate fi un adevărat coșmar pentru unii. În lumea actuală, în care trebuie să fim tot timpul conectați, smartphone-ul nu ne poate lipsi foarte mult timp. Din acest motiv și service-ul gsm care realizează reparația trebuie să ofere promptitudine.

În cazul în care doritorii apelează la Glassgsm pentru reparații diverse, pot avea siguranța că vor avea smartphone-ul înapoi, reparat și cu garanția calității, în cel mai scurt timp posibil. Se înscrie în această idee și serviciul de reparație pe loc a smartphone-ului, pentru cei care au posibilitatea de a ajunge personal la sediul Glassgsm din Suceava. Clienții care nu pot ajunge acolo, pot primi la rândul lor un link unde pot viziona reparația live, pentru a se asigura că totul este în ordine.

4. Încredere

Aici intervin și părerile celorlalți clienți care au beneficiat de reparațiile oferite de respectivul service. Din fericire, Internetul este o resursă foarte utilă în acest caz – cei care urmează să aleagă service-ul gsm pot verifica opiniile și recenziile altor clienți. Desigur, service-ul ales va fi unul cu vechime pe piață, care și-a câștigat prin profesionalism și calitatea serviciilor încrederea clienților.

5. Servicii cât mai accesibile

Găsirea unui service gsm bun poate fi o provocare, din cauza distanței sau absenței punctelor de lucru în anumite zone ale țării. Procedurile de preluare-predare a telefonului pot pune de asemenea piedici uneori în cazul reparațiilor, astfel că serviciile oferite trebuie să fie cât mai accesibile.

Ca exemplu, cei de la Glassgsm.ro fac tot posibilul pentru a face serviciile cât mai accesibile tuturor. Chiar dacă service-ul se află în Suceava, orice utilizator de smartphone din țară poate să trimită dispozitivul spre reparație prin serviciile de curierat, iar restituirea echipamentului se va face în aceeași manieră.

6. Piese de calitate

După cum menționam și la punctul referitor la preț, piesele utilizate pentru reparații și înlocuiri de respectivul service trebuie să fie de calitate, originale. În caz contrar, există șanse ca reparația considerată ieftină să fie de fapt mult mai costisitoare decât s-ar crede. Cei de la Glassgsm asigură de fiecare dată că acele elemente componente ce necesită înlocuire sunt de cea mai bună calitate.

Toate aceste criterii trebuie respectate, dacă ceea ce se caută este un service gsm specializat, cu servicii diverse, prețuri corecte, promptitudine și calitate incluse în pachetul de servicii. Deși aparent poate fi destul de dificil, dacă veți apela la serviciile Glassgsm vă veți convinge de ceea ce înseamnă să colaborezi cu un service gsm de încredere. Pentru mai multe detalii, doritorii pot accesa pagina www.glassgsm.ro.

Reply