Aportul creativității la succesul vânzărilor

O campanie publicitară poate avea mai multe obiective, dar profitul este un indicator real al succesului. Pentru a vinde, advertising-ul digital s-a adaptat la cerințele publicului și a mizat pe o abordare mai creativă decât cea întâlnită în advertising-ul tradițional. Din ce în ce mai mulți oameni petrec ore întregi online și pierd noțiunea timpului. În acest context, afaceriștii au investit în strategii eficiente, pentru a facilita procesul de achiziție. Astfel, se explică apariția unor inițiative creative, care s-au concretizat prin apelul la inteligență artificială și realitate augmentată. Creativitatea are un rol fundamental în advertising-ul din mediul online, dar modalitatea

INTRODUCEREA RECLAMELOR PE FACEBOOK MESSENGER

Facebook își menține poziția de lider în industria tehnologiei și investește din ce în ce mai mult în advertising. Introducerea reclamelor pe platforma social media a fost primul pas în această direcție. În continuare, utilizatorii vor putea avea acces în timp real la oferta de piață a marilor branduri. Platforma are peste 1,2 miliarde de utilizatori activi, care interacționează zilnic cu prietenii lor virtuali. În același timp, ei ajung să acceseze site-urile și reclamele companiilor care răspund la nevoile lor cu produse variate. De acum, reclamele vor fi introduse și în cadrul aplicației Facebook Messenger. Această idee a fost implementată

Hei, NASA, îți vrei lucrurile înapoi?

Un vânzător de vechituri a fost chemat să curețe pivnița unei locuințe, însă ce a descoperit la fața locului l-a lăsat fără cuvinte. Vânzătorul de vechituri a fost chemat de rudele unui fost inginer NASA cu scopul de a curăța pivnița locuinței, iar aceștia i-au zis că dacă dorește să ia ceva de acolo, poate să ia fără niciun fel de problemă. Bărbatul a rămas șocat când a intrat în pivniță și a descoperit 2 computere imense a celor de la NASA, iar pe lângă asta a găsit și sute de benzi magnetice care conțineau diverse înregistrări audio. Rudele fostului

Selfie-ul care a provocat o pagubă de 200.000 de dolari

De la un timp încoace toată lumea se întrece în a face selfie-uri cât mai interesante cu scopul de a strânge cât mai multe like-uri pe rețelele de socializare. Unii au murit în încercarea de a face selfie-uri cât mai spectaculoase, iar alții au adus pagube financiare, ca de exemplu o fată care a vizitat galeria de artă 14th Factory din Los Angeles. Vizitatoarea, în încercarea de a face un selfie cât mai reușit, s-a pus într-o poziție în care nu avea echilibru, astfel încât s-a lovit cu spatele de un piedestal care a creat acțiunea de domino cu celalalte

Inteligența artificială în noul Audi A8

Noul Audi A8, dezvăluit oficial la Barcelona, reprezintă cea mai tehnologizată mașină a producătorului din Ingolstadt. Compania germană susține că noul A8 este prima mașină de serie, care beneficiază de un sistem de șofat semi-autonom de nivel 3. Aceasta înseamnă că, în anumite condiții, mașina se poate conduce complet singură. Sistemul de șofat semi-autonom, numit AI Traffic Jam Assist, funcționează până la viteze de 60 kilometri pe oră, pe drumurile de mare viteză și autostrăzile ce dispun de sensuri separate de bariere solide. Sistemul este activat utilizând butonul AI de pe consola centrală. Cu ajutorul acestei tehnologii, mașina poate porni

Sunt testate reclamele în Facebook Messenger

Compania a testat de la începutul anului aplicația Facebook Messenger cu diverse reclame, însă pe un segment restrâns de utilizatori. Mai exact, pe utilizatorii din Australia și Thailanda. Treaba nu rămâne neschimbată, astfel încât de azi înainte vor fi testate reclamele pe aplicația de socializare la nivel global, deci să fiți convinși că o să vă apară vreo reclamă când vă așteptați mai puțin. Cei de la Facebook au mai declarat că au în plan ca până la sfârșitul anului să le afișeze reclame tuturor userilor. Dacă vrei să nu îți apară reclame, păcat, acestea nu vor putea fi dezactivate

Cine este Elon Musk și ce a realizat în domeniul tech?

Elon Musk a fost un antreprenor de succes cu mult înainte ca prima mașină Tesla să iasă de pe linia de producție și să fie pusă la vânzare sau prima rachetă SpaceX să fie lansată pe orbită.   În 1999, Elon Musk a fondat a doua sa companie, X.com, firmă ce oferea servicii financiare online. În anul 2000 a fuzionat cu Confinity, companie care opera un serviciu de transfer de bani puțin cunoscut la acea vreme, numit PayPal. Notabil este faptul că fondatorii Confinity sunt Peter Thiel și Max Levchin, amândoi antreprenori foarte cunoscuți în prezent. Thiel a devenit miliardar,

Ce seriale vedem vara asta? Trei recomandări sigure

Ai ceva timp la dispoziție și îți dorești să vezi niște seriale bune? Cu siguranță vei găsi un serial ce îți va fura atenția în doar câteva secunde. Să vedem care sunt cele mai premiate și apreciate seriale! Dacă ești genul de persoană care preferă un serial cu umor, piperat cu inteligență și sarcasm, atunci este un „must” Big Bang Theory. Este un serial ce a promis, încă de la bun început, o poveste normală încadrată în cele mai atipice situații și reacții. Anul apariției este 2007 (și încă mai sunt alte sezoane pe fir), având în prim-plan cei mai

MODALITĂȚI DE PLATĂ PENTRU CLIENȚII MARILOR BRANDURI

  Astăzi, 40% din populația planetei are acces la Internet. Orice antreprenor știe că un brand care capătă recunoaștere globală prin intermediul canalelor online de comunicare trebuie să ofere și o soluție simplă și rapidă pentru a avea acces la vânzări în timp real. Astfel, ajungem la o problemă esențială: modalitatea de plată a produselor. Potențialii clienți care intră pe paginile de media ale brandurilor pot deveni clienți, dar au nevoie de resurse nelimitate în cadrul călătoriei pe care o parcurg de la o poziție la cealaltă. O campanie de succes va include cercetare, grupul țintă, localizarea conținutului și experiența

Cum vor arata orasele inteligente ale Romaniei

In zilele de 8 si 9 noiembrie, Universitatea Politehnica Bucuresti gazduieste Expo-Conferinta „Smart cities of Romania 2016”.

Evenimentul urmareste popularizarea in tara noastra, in special la nivelul capitalei a conceptului de „orase europene inteligente”(smart cities).  Acesta a fost lansat la nivel european in anul 2007 si urmareste sa utilizeze avantajele oferite de inovatiile tehnologice pentru a sprijini initiativele Uniunii Europene in ceea ce priveste domeniul eficientei energetice, a prevenirii schimbarilor climatice si a coeziunii regionale si nu in ultimul rand pentru a creste calitatea vietii cetatenilor europeni.

In rolul pe care si l-a asumat, de lider in lupta globala de combatere a efectelor incalzirii globale, Uniunea Europeana si-a propus reducerea emisiilor de dioxid de carbon cu 20% si cresterea eficientei energetice cu 20%, precum si a ponderii energiei regenerabile in mixul propriu de energie tot cu 20% fata de nivelul anului 1990, pana in 2020. Conceptul de orase inteligente nu vine doar in sprijinul acestei initiative indraznete, ci ofera totodata posibilitatea cresterii rentabilitatii oraselor si regiunilor din Uniune.

In prezent, orasele din tara noastra nu reusesc sa profite de avantajele economice, dar si ecologice ale acestei initiative. Astfel, in indexul „Cities in motion”, realizat de universitatea spaniola IESE Business School care ia in considerare 77 de indicatori (economie, tehnologie, coeziune sociala, planificare urbana, mobilitate si transport), singurul oras romanesc este Bucurestiul, clasat pe locul 110 din 181 de orase, in altor orase din regiune, precum Budapesta (68), Bratislava (83), Sofia (95) sau Istanbul (109). In clasamentul european al oraselor inteligente realizat de Universitatea Tehnica din Viena (TUWIEN), se regasesc Timisoara (55 din 70), Sibiu (63) si Craiova (68).

Unul dintre scopurile evenimentului „Smart cities of Romania”, aflat la a doua editie, este aducerea in atentia autoritatilor dar si a companiilor interesate, a avantajelor care pot deriva din utilizarea tehnologiei IT&C in cadrul procesului de administrare urbana.

Printre vorbitorii prezenti la conferinta s-au numarat atat reprezentanti ai autoritatilor publice centrale si locale, de la Cancelaria primului-ministru, Ministrul Comunicatiilor si pentru Societatea Informationala, Primaria Municipiului Bucuresti, Asociatia Municipiilor din Romania, dar si companii precum ZTE Corporation, care este sponsorul principal al evenimentului, HikVision sau Cisco.

In cadrul discutiilor din prima zi a conferintei, s-a aratat ca pentru implementarea solutiilor inteligente sunt necesare trei elemente: autoritatile publice, cele care iau decizia de a adopta sisteme care sa livreze raspunsuri la problemele administrative, companiile private capabile sa dezvolte si sa ofere aceste solutii si comunitatea, cetatenii care au interesul ca administratia orasului in care locuiesc sa performeze tot mai bine. De altfel, in Londra, prin publicarea periodica a volumului de consum al diverselor institutii, s-a constatat in timp o reducere tot mai consistenta a consumului de resurse, datorita efectului psihologic si a competitiei create indirect intre institutiile implicate.

Primarul sectorului 3 din Bucuresti, care a reprezentat Asociatia Municipiilor din Romania a punctat asupra aportului oraselor in economie, populatia urbana din Romania, avand o pondere de 50% din populatia totala, generand pana la 70% din PIB.

Printre solutiile propuse se gasesc: digitalizarea serviciilor oferite de institutiile publice, in special pentru plata taxelor, care ar duce la eliminarea cozilor de la ghisee si ar scadea si din trafic. Un exemplu de digitalizare este propus tot de Primaria sectorului 3, care a echipat cu laptopuri cadrele didactice din sector, si au montat videoproiectoare in clase. S-a discutat si despre imbunatatirea colaborarii intre institutiile statului, pentru legalizarea catalogului digital, proiect care se afla in acest moment in lucru la Ministerul Educatiei si Cercetarii Nationale.

Primaria Municipiului Bucuresti a propus de asemenea crearea unor incubatoare care sa permita gasirea unor solutii optime pentru dezvoltarea orasului si in acelasi timp sa ofere locuri de munca tinerilor profesionisti, pentru a opri exodul creierelor spre alte state.

 

One Response

Reply