Orange România va intra pe piața bancară

Pentru a se menține și pentru a avea un profit în creștere, cei de la Orange România își extind business-ul și pe piața bancară. Compania de telecomunicații este implicată în proiecte de servicii financiare în alte părți, iar de pe 6 iulie va începe să ofere servicii bancare clienților din Franța, urmând ca de anul viitor să ofere același tip de servicii și clienților români. Orange va oferi pentru început împrumuturi pe termen scurt – 3, 6, 12 luni, va pune în circulație carduri de credit și va oferi servicii de plăți. Clienții Orange Bank vor putea să realizeze transferuri

Ghost in the Shell – noua barieră tehnologică

Ghost in the Shell a apărut pe marile ecrane la sfârșitul lunii martie, în rolul principal fiind Scarlett Johansson. Filmul s-a bazat pe anime-ul cu același nume, unde o polițistă cyborg  și partenerul ei vânează un misterios și puternic hacker numit Puppet Master. Regizorul anime-ului este  Mamoru Oshii, scenariștii Shirow Masamune și Kazunori Itô. Anime-ul a fost creat de la manga-ul Ghost in the Shell, conceput de către  Masamune Shirow. Acesta a avut un real succes, fiind ulterior tradus și în engleză. Long story short: manga-ul a fost lansat în 1989, cu acțiunea poveștii plasată în 2029, Niihama, Japonia. Povestea

Ce surprize aduce al cincilea film din seria „Pirates of the Caribbean”?

Căpitanul Jack Sparrow și interpretarea de excepție a lui Johnny Depp. Povestea de dragoste care i-a unit pe Will Turner și Elizabeth Swann. Aventurile piraților într-o călătorie până la capătul lumii. Toate aceste detalii au scris istorie în lumea cinematografiei, iar franciza „Pirates of the Caribbean” a devenit un fenomen. Cel de-al cincilea film al iubitei serii se întoarce curând cu o nouă poveste și noi aventuri. Lansarea trailer-ului s-a bucurat de reacții entuziaste, dar a venit și cu surprize neașteptate. Una dintre ele este apariția actriței Keira Knightley, în rolul care i-a adus recunoașterea la nivel mondial Elizabeth Swann.

Vodafone oferă internet gratuit în perioada 15-17 aprilie

Cu prilejul faptului că Vodafone aniversează 20 de ani de existență în țara noastră, compania a început să ofere de la începutul anului internet gratuit de fiecare dată când se ivește o sărbătoare, iar pe lângă asta a dat drumul și la promoții interesante pentru clienți. Dacă de ziua îndrăgostiților, de Dragobete, de 1 și 8 martie au oferit internet gratuit, de Paște era inevitabil ca cei de la Vodafone să nu continue tradiția. Prin urmare, în perioada 15-17 aprilie, toți clienții Vodafone vor beneficia de internet Supernet 4G+ în mod gratuit. Beneficiul s-a activat în dimineața zilei de azi

PLATOURILE DE FILMARE ALE SERIALULUI „OUTLANDER”

      Anul acesta vine cu episoade noi din două producții de succes: „Game of Thrones” și „Outlander”. Fanii așteaptă cu nerăbdare întâlnirea dintre Jon Snow și Daenerys Targaryen și întoarcerea lui Claire în trecutul lui Jamie Fraser. Ce se va întâmpla mai departe, rămâne de văzut. După imaginile cu personajele din „Game of Thrones”, producătorii „Outlander” au pregătit și ei o surpriză oamenilor de acasă.   Starz a făcut oficiale imagini cu noua înfățișare a personajului Jamie Fraiser, din noul sezon. Odată cu pregătirile pentru lansarea trailer-ului la sfârșitul săptămânii, au ajuns la fani și ultimele detalii legate

Utilizatorii Snapchat ajung clienți ai marilor brand-uri

De un an de zile Snapchat încearcă să-i prindă din urmă pe cei doi giganți ai mediului online: Facebook și Google. Cele două platforme au un număr record de reclame plătite ale marilor brand-uri, iar finanțele sunt în creștere de când consumatorii răspund strategiilor de promovare media. Întrebarea este dacă noua aplicație de pe piață reușește să facă același lucru. Pentru a veni în întâmpinarea utilizatorilor consumatori, Snapchat lansează o nouă funcție interactivă între piață și cumpărători. Conform publicației AdWeek, producătorii vor putea ști de acum dacă utilizatorii platformei social media – care intră în contact cu reclamele brand-urilor –

Bal mascat la Opera Națională din București

Bal mascat este o operă în trei acte compusă de Giuseppe Verdi pe baza unui libret de Antonio Somma. Premiera absolută a operei a avut loc la Teatro Apollo din Roma, în ziua de 17 februarie 1859. Opera Națională din București a adus, începând cu data de 8 aprilie a.c., Bal mascat pentru publicul larg. Acestă operă ne introduce în lumea înaltă a Bostonului cu ajutorul dirijorului Marcello Mottadelli, în regia lui Grischa Asagaroff – Germania, cu coregrafia lui Renato Zanella, scenografia lui Luigi Perego – Italia, lighting design-ul lui Gigi Saccomandi – Italia și de asistentul de scenografie Luca Filaci

Cum să faci să nu știe furnizorul tău de Internet chiar orice despre tine

Faptul că plătești lunar o taxă pentru conexiunea la Internet nu înseamnă că al tău Internet Service Provider (ISP) trebuie să știe tot ce lucrezi, ce filme vezi, ce mail-uri scrii. Nu zicem că firma ta de cablu ar face așa ceva, Doamne ferește, dar ne gândeam la cazul cu Verizon din SUA, din 2014, când s-a aflat că firma injecta cookie-uri în dispozitivele clienților, fără consimțământul acestora. Având în vedere că în România selecția de ISP-uri este destul de limitată și că uneori ți se spune la telefon “ne pare rău, nu avem cablu în zonă”, am dat o raită online

Brand Minds 2017: Summit-ul de top al oamenilor de afaceri

Oameni din lumea afacerilor vor da startul verii cu cel mai important summit din Europa Centrală și de Est. Fie că vorbim de Marketing, Publicitate sau Comunicare, toți specialiștii din România sunt invitați la Brand Minds, ediția 2017. Fenomenul care a cucerit lumea revine cu un scop bine definit: creează experiențe prin accesul la informație și oportunități. Conform informațiilor de pe pagina oficială a evenimentului, Brand Minds aduce laolaltă oamenii pentru a împărtăși o viziune comună, în care cei inspirați pot crea o lume mai bună. Lista valorilor persoanelor implicate este completată de aspecte precum integritatea, creativitatea, munca de echipă

Cum vor arata orasele inteligente ale Romaniei

In zilele de 8 si 9 noiembrie, Universitatea Politehnica Bucuresti gazduieste Expo-Conferinta „Smart cities of Romania 2016”.

Evenimentul urmareste popularizarea in tara noastra, in special la nivelul capitalei a conceptului de „orase europene inteligente”(smart cities).  Acesta a fost lansat la nivel european in anul 2007 si urmareste sa utilizeze avantajele oferite de inovatiile tehnologice pentru a sprijini initiativele Uniunii Europene in ceea ce priveste domeniul eficientei energetice, a prevenirii schimbarilor climatice si a coeziunii regionale si nu in ultimul rand pentru a creste calitatea vietii cetatenilor europeni.

In rolul pe care si l-a asumat, de lider in lupta globala de combatere a efectelor incalzirii globale, Uniunea Europeana si-a propus reducerea emisiilor de dioxid de carbon cu 20% si cresterea eficientei energetice cu 20%, precum si a ponderii energiei regenerabile in mixul propriu de energie tot cu 20% fata de nivelul anului 1990, pana in 2020. Conceptul de orase inteligente nu vine doar in sprijinul acestei initiative indraznete, ci ofera totodata posibilitatea cresterii rentabilitatii oraselor si regiunilor din Uniune.

In prezent, orasele din tara noastra nu reusesc sa profite de avantajele economice, dar si ecologice ale acestei initiative. Astfel, in indexul „Cities in motion”, realizat de universitatea spaniola IESE Business School care ia in considerare 77 de indicatori (economie, tehnologie, coeziune sociala, planificare urbana, mobilitate si transport), singurul oras romanesc este Bucurestiul, clasat pe locul 110 din 181 de orase, in altor orase din regiune, precum Budapesta (68), Bratislava (83), Sofia (95) sau Istanbul (109). In clasamentul european al oraselor inteligente realizat de Universitatea Tehnica din Viena (TUWIEN), se regasesc Timisoara (55 din 70), Sibiu (63) si Craiova (68).

Unul dintre scopurile evenimentului „Smart cities of Romania”, aflat la a doua editie, este aducerea in atentia autoritatilor dar si a companiilor interesate, a avantajelor care pot deriva din utilizarea tehnologiei IT&C in cadrul procesului de administrare urbana.

Printre vorbitorii prezenti la conferinta s-au numarat atat reprezentanti ai autoritatilor publice centrale si locale, de la Cancelaria primului-ministru, Ministrul Comunicatiilor si pentru Societatea Informationala, Primaria Municipiului Bucuresti, Asociatia Municipiilor din Romania, dar si companii precum ZTE Corporation, care este sponsorul principal al evenimentului, HikVision sau Cisco.

In cadrul discutiilor din prima zi a conferintei, s-a aratat ca pentru implementarea solutiilor inteligente sunt necesare trei elemente: autoritatile publice, cele care iau decizia de a adopta sisteme care sa livreze raspunsuri la problemele administrative, companiile private capabile sa dezvolte si sa ofere aceste solutii si comunitatea, cetatenii care au interesul ca administratia orasului in care locuiesc sa performeze tot mai bine. De altfel, in Londra, prin publicarea periodica a volumului de consum al diverselor institutii, s-a constatat in timp o reducere tot mai consistenta a consumului de resurse, datorita efectului psihologic si a competitiei create indirect intre institutiile implicate.

Primarul sectorului 3 din Bucuresti, care a reprezentat Asociatia Municipiilor din Romania a punctat asupra aportului oraselor in economie, populatia urbana din Romania, avand o pondere de 50% din populatia totala, generand pana la 70% din PIB.

Printre solutiile propuse se gasesc: digitalizarea serviciilor oferite de institutiile publice, in special pentru plata taxelor, care ar duce la eliminarea cozilor de la ghisee si ar scadea si din trafic. Un exemplu de digitalizare este propus tot de Primaria sectorului 3, care a echipat cu laptopuri cadrele didactice din sector, si au montat videoproiectoare in clase. S-a discutat si despre imbunatatirea colaborarii intre institutiile statului, pentru legalizarea catalogului digital, proiect care se afla in acest moment in lucru la Ministerul Educatiei si Cercetarii Nationale.

Primaria Municipiului Bucuresti a propus de asemenea crearea unor incubatoare care sa permita gasirea unor solutii optime pentru dezvoltarea orasului si in acelasi timp sa ofere locuri de munca tinerilor profesionisti, pentru a opri exodul creierelor spre alte state.

 

Reply