Zvonurile au revenit in ceea ce priveste lansarea de catre reteaua de socializare a propriului telefon. Dar cu ce ar putea deveni smartphone-ul marca Facebook un „must have”?
Va fi telefonul oferit gratuit asa cum este accesul pe Facebook pentru a pastra traditia?
Probabil ca principalul motiv este ca Facebook isi doreste sa faca si mai multi bani si cum reteaua sociala nu vinde nimic in afara de spatiu publicitar, ideea unui telefon specializat in experienta Facebook pare una profitabila, mai ales pentru fanii dedicati.
Unele voci spun ca telefonul va avea ca punct de atractie maxima camera foto-video. Altii spun ca Facebook va oferi gratuit telefonul ca apoi utilizatorul sa fie bombardat cu reclame si add-uri, mai ales ca saptamana trecuta Sheryl Sandberg, directorul operational al Facebook, a afirmat ca add-urile de pe reteaua de socializare nu mai au succes atat de mare, implorand audienta sa mai dea click din cand in cand.
Mai mult decat atat, pare ca Facebook actioneaza precum Google care se afla in aceeasi situatie de a nu vinde nimic, a intrat pe piata telefoanelor mobile lansand telefonul Google asteptandu-se ca oamenii sa alerge dupa el doar pentru ca era marca Google.
Sau poate compania vrea sa isi creeze propriul si unicul telefon mobil care va permite logarea pe Facebook. Suntem curiosi ce dezvaluiri va mai face Mark Zuckerberg in viitorul apropiat in ceea ce priveste acest telefon creat de Facebook.