Se lucrează la volocopter

Pe scurt, volocopterul este un taxi care te va duce oriunde ai nevoie, în timp foarte scurt, iar asta pe calea aerului. Sună bine, nu? Bine, mai puțin pentru cei care au frică de înălțimi, însă pentru restul sună bine. Cu siguranță sună bine, mai ales pentru locuitorii Bucureștiului, care scrâșnesc din dinți imediat cum pleacă la muncă, că e trafic infernal și nu ajung în timp util unde și-au propus. Un start-up german are de gând să revoluționeze transportul urban, iar asta printr-o mașină zburătoare care va putea fi utilizată în regim de taxi/Uber, pentru a transporta până și

Despre Elon Musk și experimentele secrete ale acestuia: citirea gândurilor

Neuralink, companie deținută de către Elon Musk, a trimis o scrisoare către oficialii din San Francisco, iar în această scrisoare se precizează faptul că compania testează niște implanturi care ar putea citi gândurile. În urma acestui experiment inedit, oamenii ar putea avea abilități mentale la care doar au visat, asemănătoare cu cele ale unei Inteligențe Artificiale. Incipitul experimentelor a început deja, cum este de așteptat, pe cobai. În scrisoare se prezintă și planurile pentru construirea unei săli de dimensiuni modeste de operație, cât și pentru o încăpere pentru găzduirea cobailor. Ce era știut deja este faptul că anul trecut a

Este de necrezut! Iată ce se întâmplă cu statuile de pe Insula Paștelui

Printre multe alte lucruri, încălzirea globală pune în pericol statuile uriașe de pe Insula Paștelui. Insula Paștelui este din ce în ce mai afectată de creșterea nivelului mărilor, iar până în anul 2100, nivelul apei va crește cu aproximativ 2 metri, lucru care va face ca statuile gigantice de pe insulă să dispară complet pe viitor. Nimeni nu știe de ce au fost ridicate aceste statui, iar metoda prin care au fost ridicate reprezintă și ea un mister. Coloniștii olandezi au descoperit insula în anul 1722, iar istoricii încearcă de foarte mult timp să afle ce s-a întâmplat cu primii

Despre întinderea maximă a banchizei polare din acest an

Gheata marina arctica se topeste in fiecare primavara, dupa ce de la sfarsitul lunii febarurie pana pe la jumatatea lunii martie atinge un maximum de intindere. Se pare ca anul acesta, intinderea maxima a acestei banchize polare a fost printre cele mai mici intinderi inregistrate pana-n prezent. Cercetatorii au declarat ca a fost a doua cea mai mica intindere din ultimii 39 de ani, iar recordul in ceea ce priveste cea mai mica intindere maxima a banchizei polare a fost inregistrat chiar primavara trecuta. Potrivit masuratorilor facute din satelit, pe 17 martie, in momentul in care banchiza a avut cea

Telekom anunță internet nelimitat 4G pentru cartelele prepay

Cei de la Telekom au anunțat pe la sfârșitul anului trecut că vor oferi internet nelimitat 4G la orice tip de abonament. Acum, la vreo 5 luni distanță, aceștia au anunțat faptul că începând de azi vor oferi internet nelimitat 4G și clienților care folosesc cartele PrePay. Internetul nelimitat 4 G se activează dacă ai activă una dintre opțiunile N5/N6, unde ai nelimitat minute și mesaje în rețea, 1500/2000 de minute și mesaje naționale, 100/200 de minute internaționale mobil, cât și 5/6 GB trafic de date. Pe lângă astea, internetul nelimitat 4G va fi primit în mod gratuit, ca un

(P) Admiral, una dintre cele mai bune platforme cu jocuri de cazinou și pariuri sportive

Nu știu câți dintre voi ați auzit detalii despre Admiral, însă dacă sunteți pasionați de pariuri sportive și de jocuri de cazinou, atunci articolul ăsta a picat ca de minune pentru voi, asta fiindcă aici o să discut despre una dintre cele mai bune case de pariuri sportive online din țară. Deși Admiral a apărut pe piața online locală în luna iulie a anului trecut, se pare că platforma a adunat o mulțime de jucători în acest timp, care este unul relativ scurt. Platforma este autorizată, iar pasionații de pariuri sportive și de jocuri de noroc au intrat încă de

Una dintre cele mai mari greșeli făcute de către Facebook

Facebook a lansat în urmă cu 5 luni un algoritm care separă postările în care nu se investeau bani. Prin urmare, dacă nu băgai niciun ban în postările de pe pagina de facebook, atunci audiența ta era scăzută drastic, indiferent dacă aveai 100 de likeuri sau 300.000 de like-uri la pagină. Utilizatorii aveau două newsfeed-uri – Explore Feed și News Feed-ul normal. În primul dintre ele, oamenii găseau postările nepromovate, iar în cel de-al doilea, oamenii vedeau link-urile promovate și link-urile distribuite de prieteni. Aceasta schimbare a feed-urilor a fost disponibilă în 6 țări – Serbia, Slovacia, Sri Lanka, Bolivia,

Wonder Women ale României

Ne mândrim în fiecare zi cu voi – femeile, însă astăzi este o zi specială: este ziua voastră, a fiecăreia dintre voi și vrem să vă arătăm cât de mult însemnați pentru noi și pentru istorie. Tehnologia nu a fost din totdeauna, dar voi ați ajutat să devină ceea ce e. Fiecare femeie are un model profesional, însă puțini știu că de cele mai multe ori femeia în România a muncit de mult mai multe ori pentru realizările de-a lungul timpului, fiind propriul său model.   3 femei care ne-au impresionat și de care vrem să povestim astăzi:   Ana

Haz de necaz cu Telekom

Ieri s-au agitat o grămadă de oameni de pe internet, că vezi tu, a picat semnalul de la Telekom. Problema a persistat vreme de mai multe ore, de după-amiază până seara, iar în acest timp unii au ales să se enerveze și să nu câștige nimic, iar alții s-au decis să facă haz și să nu câștige nimic. Bine, poate ca să câștige niște like-uri pe facebook, adică tot nimic. Deși am crezut că grupul Junimea s-a dus de multă vreme, că au fost lăsați să între în el toți neamuzanții și au stricat hazul, se pare că prin grup

De la „civil” la consumator de media – surse de informare ale oamenilor

Ești advertiser? În cazul acesta, ești unul dintre oamenii cei mai interesați de obiceiurile consumatorilor din lumea întreagă. Fie că vorbim de seriale, de filme sau de emisiuni cu conținut relevant, este important de știut cum ajung aceștia să aleagă ceea ce vor să urmărească.

Conform publicației Adweek, Interactive Advertising Bureau a realizat un studiu care explică cum găsesc oamenii programele de care sunt interesați. Un nou conținut televizat sau abonamentele la canale de entertainment sunt opțiuni pe care le iau în considerare când vor să se relaxeze.

„Rezultatele nu prezic modalitatea în care generațiile viitoare vor găsi și vor alege să urmărească anumite programe”, scrie Eric John, director video la Interactive Advertising Bureau, pe blogul său.

Studiul indică momentele cheie din experiența consumatorilor: cum aud de un nou conținut, cum ajung să caute mai multe informații despre el și cum ajung să îl găsească. Rezultatul final este chiar opțiunea lor de a nu mai schimba canalul sau de a deveni abonați fideli, precum fanii HBO sau Hulu.

Procentul celor care se uită la televizor este mult mai mare decât ne-am fi așteptat, iar distribuția valorilor pentru variabila vârstă este eterogenă. Ar fi de așteptat ca intervalul să fie mult mai restrâns și să facă trimitere la populația vârstnică. Astfel, limitele acestei majorități se încadrează între 18 și 36 de ani și se referă la consumatori de gen feminin.

În ceea ce privește abonații la canale de entertainment, majoritatea participanților la studiu au între 18 și 34 de ani și sunt de gen masculin.

Cercetarea celor de la Interactive Advertising Bureau oferă detalii legate de modul în care o persoană află de existența unui proiect. Reclamele sunt principala sursă de informare a 56% dintre telespectatori, în ceea ce privește anumite programe de televiziune. Prin intermediul recomandărilor, 47% dintre consumatori ajung să afle de aceste conținuturi tradiționale.

Odată oamenii află de existența unui program nou, o mare parte dintre ei trebuie să folosească un ghid TV sau o sursă similară. În același timp, o treime din public folosesc un serviciu de abonare. După ce s-au decis asupra unui proiect, 54% dintre consumatori urmăresc emisiuni sau seriale live, 38% dintre ei preferă varianta stream, iar 31% înregistrează conținutul pe DVR.

Pentru show-uri care folosesc un serviciu de abonați, metodele de informare a publicului sunt mai diverse: recomandări primite în timp real, reclame sau alte metode din mediul online. Pot fi vizualizate pe YouTube, televiziune online sau aplicații. 95% dintre abonați utilizează serviciul streaming.

 

Chiar dacă reclamele din mediul online pot pune răbdarea oricui la încercare, s-a descoperit că au un impact asupra consumatorilor. Vizualizarea lor duce la orientarea în direcția unor proiecte noi, care s-au folosit de aceste servicii. 39% dintre cei care le-au văzut, ajung să urmărească un conținut nou cu care au mai interacționat deja.

Eric John consideră că oamenii din Advertising ar trebui să țină cont de preferințele consumatorilor. Pentru a veni în întâmpinarea lor, sunt necesare strategii de prezentare inovatoare. Conținutul trebuie să ajungă la consumatori prin intermediul unor canale de comunicare actuale. Un mix care să integreze atât mediul offline, cât și mediul online este indicat în această situație.

„Interactive Advertising Bureau și Centrul Video de Excelență vor continua să examineze schimbarea naturii conținutului video și implicațiile pe care le poate avea în Advertising, din perspectiva unei relații convergente între televiziune și digital”, declară John.

 

Surse poze:

http://nymag.com/

http://www.hbo.com/

www.imdb.com

Reply