Liber la tranzactii la bursa abonatilor Revolut Metal

Abonatii Revoult Metal pot tranzactiona din aceasta saptamana actiuni la bursa din New York si NASDAQ. Prin acest nou serviciu clientii companiei pot realiza pana la 100 de tranzactii gratuite instantaneu si au la dispozitie un portofoliu de aproximativ 300 de companii din SUA. Cele mai cunoscute societati la care au si romanii acces prin intermediul serviciului Revolut Metal sunt Apple, Facebook, Amazon, Tesla si IBM. Investitori romani au acces prin aplicatia dezvoltata de  Revoult la informatii in timp real, direct de pe telefonul mobil,  cu privire la costuri, tendinte, performante. Serviciul lansat de compania britanica ofera astfel sansa tuturor

5 cele mai asteptate premiere ale lunii august

Luna august vine cu o serie de premiere mult asteptate de iubitorii de filme bune. Seria “Furios si Iute” continua cu ultima epopee, lansata pe 2 august in Romania. Premiera mult asteptata a avut incasari record in primul weekend, si se mentine in fruntea box officeului romanesc. Povestea ce ii aduce in lumina reflectoarelor pe Hobbs & Shaw. (Dwayne Johnson, Jason Statham) a reusit sa detroneze in prima saptamana blockbusteruri ca Aquaman si Avengers: Endgame. Filmul asteptat de amatorii de cascadorii ofera un plus de adrenalina iubitorilor de senzatii cinematografice tari.  O alta premiera iminenta este Angry Birds 2. Animatia

3 telefoane Digi ce merita atentia in aceasta vara

Dupa cum ne-a obisnuit operatorul Digi continua sa isi tina conectati clientii introducand in oferta o serie de smartphone-uri care sa raspunda necesitatilor consumatorilor. Caracteristicile telefoanelor si preturile echitabile pentru servicii, propuse de operator sunt cateva dintre avantajele de care pot beneficia clientii ce le achizitioneaza. Daca in primavara Huawei P Smart 2019 si Galaxy A40 erau recomandarile Digi in materie de telefoane ieftine, acum oferta continua cu dispozitive mai noi, mai bine echipate sa faca fata provocarilor romanilor.  Huawei Y6 (2019), Samsung A70 si Huawei Mate 20 X fac parte din oferta furnizorului de servici de telecomunicatie in acest

Se anunta modificari de amploare in comunicatii electronice si telecomunicatii odata cu implementarea tehnologiei 5G

Studiile realizate de Coface in domeniul tehnologiei arata ca infrastructura retelelor de telecomunicatii vor suferi modificari de amploare la nivel de conectivitatea wireless. Aceleasi analize arata ca se vor produce schimbari semnificative si in comportamentul consumatorilor si a obiceiurilor de utilizare a datelor. Reprezentantii Coface sustin ca tehnologia 5G vine cu numeroase oportunitati si cu modele inovatoare de infrastructura electronica ce vor determina crestere economica importanta si lansare a unor noi modele de businessuri. Analistii preconizeaza si modificari de amploare pentru dispozitivele electronice si electrocasnice. De pe urma acestora vor beneficia deopotriva producatorii locali ce vor adera la tehnologia 5

Atât de fani încât și-au numit copilul Xiaomi

Am mai întâlnit până acum o mulțime de cazuri în care fanii companiilor și-au tatuat logo-ul sau numele acestora pe corp, și-au numit copiii după numele companiei sau și-au schimbat numele pentru a primi produse moka de la companie. Gen, îți schimbi numele în „iPhone 5S” pentru a primi un iPhone 5S pe gratis, iar asta nu te va costa niciun ban, ci te va urmări toată viața, vei trăi cu numele ăsta și lumea te va evita ori își va bate joc de tine la modul „iPhone 5S, ești cam neproductiv azi, nu te mai ține bateria sau?”. Avem

Se lucrează la volocopter

Pe scurt, volocopterul este un taxi care te va duce oriunde ai nevoie, în timp foarte scurt, iar asta pe calea aerului. Sună bine, nu? Bine, mai puțin pentru cei care au frică de înălțimi, însă pentru restul sună bine. Cu siguranță sună bine, mai ales pentru locuitorii Bucureștiului, care scrâșnesc din dinți imediat cum pleacă la muncă, că e trafic infernal și nu ajung în timp util unde și-au propus. Un start-up german are de gând să revoluționeze transportul urban, iar asta printr-o mașină zburătoare care va putea fi utilizată în regim de taxi/Uber, pentru a transporta până și

Despre Elon Musk și experimentele secrete ale acestuia: citirea gândurilor

Neuralink, companie deținută de către Elon Musk, a trimis o scrisoare către oficialii din San Francisco, iar în această scrisoare se precizează faptul că compania testează niște implanturi care ar putea citi gândurile. În urma acestui experiment inedit, oamenii ar putea avea abilități mentale la care doar au visat, asemănătoare cu cele ale unei Inteligențe Artificiale. Incipitul experimentelor a început deja, cum este de așteptat, pe cobai. În scrisoare se prezintă și planurile pentru construirea unei săli de dimensiuni modeste de operație, cât și pentru o încăpere pentru găzduirea cobailor. Ce era știut deja este faptul că anul trecut a

Este de necrezut! Iată ce se întâmplă cu statuile de pe Insula Paștelui

Printre multe alte lucruri, încălzirea globală pune în pericol statuile uriașe de pe Insula Paștelui. Insula Paștelui este din ce în ce mai afectată de creșterea nivelului mărilor, iar până în anul 2100, nivelul apei va crește cu aproximativ 2 metri, lucru care va face ca statuile gigantice de pe insulă să dispară complet pe viitor. Nimeni nu știe de ce au fost ridicate aceste statui, iar metoda prin care au fost ridicate reprezintă și ea un mister. Coloniștii olandezi au descoperit insula în anul 1722, iar istoricii încearcă de foarte mult timp să afle ce s-a întâmplat cu primii

Despre întinderea maximă a banchizei polare din acest an

Gheata marina arctica se topeste in fiecare primavara, dupa ce de la sfarsitul lunii febarurie pana pe la jumatatea lunii martie atinge un maximum de intindere. Se pare ca anul acesta, intinderea maxima a acestei banchize polare a fost printre cele mai mici intinderi inregistrate pana-n prezent. Cercetatorii au declarat ca a fost a doua cea mai mica intindere din ultimii 39 de ani, iar recordul in ceea ce priveste cea mai mica intindere maxima a banchizei polare a fost inregistrat chiar primavara trecuta. Potrivit masuratorilor facute din satelit, pe 17 martie, in momentul in care banchiza a avut cea

De la „civil” la consumator de media – surse de informare ale oamenilor

Ești advertiser? În cazul acesta, ești unul dintre oamenii cei mai interesați de obiceiurile consumatorilor din lumea întreagă. Fie că vorbim de seriale, de filme sau de emisiuni cu conținut relevant, este important de știut cum ajung aceștia să aleagă ceea ce vor să urmărească.

Conform publicației Adweek, Interactive Advertising Bureau a realizat un studiu care explică cum găsesc oamenii programele de care sunt interesați. Un nou conținut televizat sau abonamentele la canale de entertainment sunt opțiuni pe care le iau în considerare când vor să se relaxeze.

„Rezultatele nu prezic modalitatea în care generațiile viitoare vor găsi și vor alege să urmărească anumite programe”, scrie Eric John, director video la Interactive Advertising Bureau, pe blogul său.

Studiul indică momentele cheie din experiența consumatorilor: cum aud de un nou conținut, cum ajung să caute mai multe informații despre el și cum ajung să îl găsească. Rezultatul final este chiar opțiunea lor de a nu mai schimba canalul sau de a deveni abonați fideli, precum fanii HBO sau Hulu.

Procentul celor care se uită la televizor este mult mai mare decât ne-am fi așteptat, iar distribuția valorilor pentru variabila vârstă este eterogenă. Ar fi de așteptat ca intervalul să fie mult mai restrâns și să facă trimitere la populația vârstnică. Astfel, limitele acestei majorități se încadrează între 18 și 36 de ani și se referă la consumatori de gen feminin.

În ceea ce privește abonații la canale de entertainment, majoritatea participanților la studiu au între 18 și 34 de ani și sunt de gen masculin.

Cercetarea celor de la Interactive Advertising Bureau oferă detalii legate de modul în care o persoană află de existența unui proiect. Reclamele sunt principala sursă de informare a 56% dintre telespectatori, în ceea ce privește anumite programe de televiziune. Prin intermediul recomandărilor, 47% dintre consumatori ajung să afle de aceste conținuturi tradiționale.

Odată oamenii află de existența unui program nou, o mare parte dintre ei trebuie să folosească un ghid TV sau o sursă similară. În același timp, o treime din public folosesc un serviciu de abonare. După ce s-au decis asupra unui proiect, 54% dintre consumatori urmăresc emisiuni sau seriale live, 38% dintre ei preferă varianta stream, iar 31% înregistrează conținutul pe DVR.

Pentru show-uri care folosesc un serviciu de abonați, metodele de informare a publicului sunt mai diverse: recomandări primite în timp real, reclame sau alte metode din mediul online. Pot fi vizualizate pe YouTube, televiziune online sau aplicații. 95% dintre abonați utilizează serviciul streaming.

 

Chiar dacă reclamele din mediul online pot pune răbdarea oricui la încercare, s-a descoperit că au un impact asupra consumatorilor. Vizualizarea lor duce la orientarea în direcția unor proiecte noi, care s-au folosit de aceste servicii. 39% dintre cei care le-au văzut, ajung să urmărească un conținut nou cu care au mai interacționat deja.

Eric John consideră că oamenii din Advertising ar trebui să țină cont de preferințele consumatorilor. Pentru a veni în întâmpinarea lor, sunt necesare strategii de prezentare inovatoare. Conținutul trebuie să ajungă la consumatori prin intermediul unor canale de comunicare actuale. Un mix care să integreze atât mediul offline, cât și mediul online este indicat în această situație.

„Interactive Advertising Bureau și Centrul Video de Excelență vor continua să examineze schimbarea naturii conținutului video și implicațiile pe care le poate avea în Advertising, din perspectiva unei relații convergente între televiziune și digital”, declară John.

 

Surse poze:

http://nymag.com/

http://www.hbo.com/

www.imdb.com

Reply