Patronul Canal 33, Alexandru Răducanu, va intra în Cartea Recordurilor cu cel mai lung talk show din lume: 72 ore și 18 minute!

Cel mai lung talk show de televiziune din lume a avut loc în România! Timp de mai bine de 72 de ore, patronul Canal 33, Alexandru Răducanu, a moderat fără întrerupere un talk show în care au fost invitate aproape 100 de personalități din economie, cultură, antreprenoriat, politică, jurnalism, sport, dezvoltare personală, spiritualitate. Performanța omului de televiziune Alexandru Răducanu reprezintă, de departe, cel mai important eveniment TV din România din ultima perioadă. Emisiunea-eveniment a început sâmbătă 14 martie ora 8 și s-a încheiat trei zile mai tîrziu, marți 17 martie, la câteva minute după ora 8. Încheierea cu succes a

”Les miserables” de Ladj Ly – un apel la trezire

Revelația incontestabilă a festivalului Cannes 2019 și reprezentant al Franței în competiția oficială a Oscarurilor din acest an la categoria ”Cel mai bun film străin”, filmul de debut al lui Ladj Ly, ”Les miserables”, este mai întâi de toate purtătorul unui mesaj social și umanist. Filmul este construit în jurul indemnului la unitate, asumare și responsabilizare într-o lume din ce în ce mai corodata de tensiuni și conflicte.  ‘‘Je fais appel à votre esprit d’équipe. La cohésion. Sans cohésion, pas d’équipe. Et sans équipe, on est seuls.” (‘‘ Fac apel la spiritul vostru de echipa, la coeziune. Căci fără coeziune

Tipuri de fraude cu cartele SIM

Cum se fură în zilele noastre? Prin mecanisme multiple: prin diverse mecanisme informatice, prin şantaj online, prin alte metode îndelung uzitate în societatea românească.   Pot fi fraudaţi nu numai clienţii finali ci şi firmele de telefonie sau firmele care furnizează diverse servicii de conţinut. Cum? Fiind şi primul şi ultimul pe lanţul de distribuţie. Presupunem că un client oarecare îşi cumpără o cartelă SIM. Îi schimbă planul tarifar de la cartelă la abonament şi începe să trimită SMS-uri cu suprataxă. Sau apelează numere cu  suprataxă (SVA). Numerele cu suprataxa sunt deschise pentru diverse tipuri de conţinut, cu diverşi furnizori.

CEDO stabilește criteriile pentru inregistrarea cartelelor pre-pay. Ce invatam?

La data de 30.01.2020, CEDO a decis intr-un caz impotriva Germaniei ca nu exista o incalcare a dreptului la viata privata in cazul legii germane de obligare a cetatenilor de inregistrare a datelor personale pentru cartele SIM pre-pay. Daca cititi doar titlul, s-ar putea sa se inteleaga ca CEDO da un “cec in alb”, iar legea romaneasca (care nu este nici pe departe similara – OUG 69/2019) ar trebuie sa fie OK. Povestea este insa mult mai complicata, si doar citirea intregii argumentatii si a contextului ne poate releva ceea ce deja indicam inclusiv in amicus-curiae trimis in noiembrie 2019

Cazul Caracal produce victime și în media: România TV și Antena 1 amendate de CNA

Consiliul Național al Audiovizualuluia a amendat posturile de televiziune România TV și Antena 1 pentru acuzații nefondate aduse în cadrul emisiunilor realizate de cele două televiziuni, referitoare la cazul Caracal. Analizând reclamațiile primite, CNA a monitorizat emisiunile de știri și dezbateri din intervalul 20 septembrie – 21 octombrie 2019, constatând încălcarea dreptului fiecărei persoane la propria imagine, prevăzut în Codul de reglementare a conținutului audiovizual, Amenzi aplicate de CNA Cea mai mare amendă a fost îmcasată de România TV, 25.000 lei, pentru emisiunea „Breaking News” difuzată în data de 18.10.2019, în timp ce Antena 1 a scăpat cu ”doar” 10.000

Industria de turism, influențată radical de tehnologiile mobile

Profesioniștii industrei de turism și călătorii s-au reunit la București în cadrul unui eveniment Amadeus Executive Event. Dezbaterile avute în cadrul acestui eveniment s-au centrat în jurul schimbărilor radicale pe care noile tehnologii le-au adus industriei. În 2018 erau 4 miliarde de utilizatori ai Internetului, dintre aceștia peste 3 miliarde folosind rețelele sociale. În acest context, un lucru important de subliniat este că în influențarea deciziilor luate de utilizatori, prietenii sunt de două ori mai influenți decât celebritățile și factorii de opinie. Tehnologia informației devine o componentă de bază, în toate domeniile industriei, iar adopția se realizează într-un ritm accelerat.

Mobil nelimitat proiect inedit al Telekom si Carrefour Romania

Cum au promis reprezentantii Telekom se extinde proiectul Mobil Nelimitat. Parteneriatul cu Carrefour Romania, ofera romanilor experiente deosebite in timp real. Proiectul extins in reteaua de magazine Carrefour Romania doreste sa aduca mai aproape de clienti cele mai bune si mai rapide servicii de telefonie si in acelasi timp acces la internet nelimitat. Prin acest proiect clientii se pot abona la serviciile Telekom in mai putin de 5 minute. Pasii ce trebuie urmati sunt simplii si rapid de indeplinit. Serviciul este unul inovator, intrucat permite achizitionarea de servicii prin contracte cu perioade nelimitate, astfel beneficiarii nu mai sunt conditionati prin

Modificari privind localizarea terminalelor mobile

Curtea de Justitie  UE a decis ca companiile din domeniul Telecomunicatiilor sa transmita serviciilor de urgenta detalii legate de localizarea terminalelor conectate prin numarul de urgente european 112, chiar daca acestea nu sunt au cartele SIM integrate. Masura a fost luata dupa un lung proces, intentat de rudele unei adolescente de 17 ani  din Lituania care a fost rapita si ucisa, in 2013. Fata contactase numarul de urgenta 112 insa din pricina procedurilor birocratice nu a putut identificata.  Conform asociatiei EENA, numarul de urgenta 112 nu poate fi apelat in opt state ale Uniunii Europene, daca terminalele nu sunt prevazute

Romania, Germania, Italia, Austria si Ungaria au inceput implementarea tehnologiei 5G

Tehnologia 5G de mare viteza va fi disponibila cu 1 ianuarie 2020 in cateva dintre statele membre ale UE. Conform lui Alexandru Petrescu, ministrul Comunicatiilor si Societatii Informationale, parcursul de implementare se desfasoara conform planului. In cadrul unei conferinte pe teme de securitate, acesta a declarat: ”…autoritatea care are responsabilitatea in ceea ce priveste parcursul licitatiei pentru alocare frecventelor de 5G (Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii – ANCOM, n.r.) a demarat deja procesul de consultare publica chiar pe site-ul institutiei. Parcursul este in desfasurare conform planului pe care noi ni l-am asumat si asteptam ca, pana la

De la „civil” la consumator de media – surse de informare ale oamenilor

Ești advertiser? În cazul acesta, ești unul dintre oamenii cei mai interesați de obiceiurile consumatorilor din lumea întreagă. Fie că vorbim de seriale, de filme sau de emisiuni cu conținut relevant, este important de știut cum ajung aceștia să aleagă ceea ce vor să urmărească.

Conform publicației Adweek, Interactive Advertising Bureau a realizat un studiu care explică cum găsesc oamenii programele de care sunt interesați. Un nou conținut televizat sau abonamentele la canale de entertainment sunt opțiuni pe care le iau în considerare când vor să se relaxeze.

„Rezultatele nu prezic modalitatea în care generațiile viitoare vor găsi și vor alege să urmărească anumite programe”, scrie Eric John, director video la Interactive Advertising Bureau, pe blogul său.

Studiul indică momentele cheie din experiența consumatorilor: cum aud de un nou conținut, cum ajung să caute mai multe informații despre el și cum ajung să îl găsească. Rezultatul final este chiar opțiunea lor de a nu mai schimba canalul sau de a deveni abonați fideli, precum fanii HBO sau Hulu.

Procentul celor care se uită la televizor este mult mai mare decât ne-am fi așteptat, iar distribuția valorilor pentru variabila vârstă este eterogenă. Ar fi de așteptat ca intervalul să fie mult mai restrâns și să facă trimitere la populația vârstnică. Astfel, limitele acestei majorități se încadrează între 18 și 36 de ani și se referă la consumatori de gen feminin.

În ceea ce privește abonații la canale de entertainment, majoritatea participanților la studiu au între 18 și 34 de ani și sunt de gen masculin.

Cercetarea celor de la Interactive Advertising Bureau oferă detalii legate de modul în care o persoană află de existența unui proiect. Reclamele sunt principala sursă de informare a 56% dintre telespectatori, în ceea ce privește anumite programe de televiziune. Prin intermediul recomandărilor, 47% dintre consumatori ajung să afle de aceste conținuturi tradiționale.

Odată oamenii află de existența unui program nou, o mare parte dintre ei trebuie să folosească un ghid TV sau o sursă similară. În același timp, o treime din public folosesc un serviciu de abonare. După ce s-au decis asupra unui proiect, 54% dintre consumatori urmăresc emisiuni sau seriale live, 38% dintre ei preferă varianta stream, iar 31% înregistrează conținutul pe DVR.

Pentru show-uri care folosesc un serviciu de abonați, metodele de informare a publicului sunt mai diverse: recomandări primite în timp real, reclame sau alte metode din mediul online. Pot fi vizualizate pe YouTube, televiziune online sau aplicații. 95% dintre abonați utilizează serviciul streaming.

 

Chiar dacă reclamele din mediul online pot pune răbdarea oricui la încercare, s-a descoperit că au un impact asupra consumatorilor. Vizualizarea lor duce la orientarea în direcția unor proiecte noi, care s-au folosit de aceste servicii. 39% dintre cei care le-au văzut, ajung să urmărească un conținut nou cu care au mai interacționat deja.

Eric John consideră că oamenii din Advertising ar trebui să țină cont de preferințele consumatorilor. Pentru a veni în întâmpinarea lor, sunt necesare strategii de prezentare inovatoare. Conținutul trebuie să ajungă la consumatori prin intermediul unor canale de comunicare actuale. Un mix care să integreze atât mediul offline, cât și mediul online este indicat în această situație.

„Interactive Advertising Bureau și Centrul Video de Excelență vor continua să examineze schimbarea naturii conținutului video și implicațiile pe care le poate avea în Advertising, din perspectiva unei relații convergente între televiziune și digital”, declară John.

 

Surse poze:

http://nymag.com/

http://www.hbo.com/

www.imdb.com

Reply