Samsung noul partener al jocurilor olimpice

Pentru că ne apropiem cu pași repezi de jocurile de iarnă, foarte multe companii au ales să se alăture concurenților și să le premieze participarea. Cu toții știm că în această perioadă foarte multe companii se vor alătura, în calitate de parteneri, jocurilor olimpice de la PyongChang. Chiar dacă sportivii olimpici nu pleacă cu o medalie, vor primi un nou telefon, mai exact un smartphone de la Samsung. Miercuri, gigantul tehnic a anunțat o ediție specială a smartphone-ului Galaxy Note 8 pentru toți sportivii care concurează la Jocurile Olimpice de iarnă de la PyeongChang 2018. Samsung a declarat că va

Oimiakon, localitatea de gheață

Oimiakon este un sat cu câteva sute de locuitori din Rusia. A intrat în cartea recordurilor în urmă cu 85 de ani drept zona locuită cu cea mai mică temperatură, care în 1933 a fost de -67,7 grade Celsius. Bine, sunt zone pe planeta asta cu temperaturi mult mai scăzute, însă Oimiakon este o zonă locuită, în timp ce restul nu sunt. În sat este atât de frig încât oamenilor le îngheață genele în câteva secunde de stat afară, cerneala din stilourile elevilor îngheață, bateriile de orice tip se descarcă într-un timp foarte scurt, iar oamenii care poartă ochelari aleg

Hackerii au lovit din nou

Într-o lume în care domeniul virtual a devenit din ce în ce mai puternic, monezile digitale sunt acum principala atracție printre hackeri. Într-un atac online sâmbătă, o monedă virtuală, mai exact Stellar Lumen, a fost ținta unor hackeri. Aceștia au cauzat o pierdere de 400 000 de dolari. Aceștia au distrus serverul care găzduiește BlackWallet. Moneda Stellar Lumen se află pe poziția a 8-a drept ce mai populară monedă. Deși cei de la BlackWallet au încercat să avertizeze utilizatorii de acest atac cibernetic, nu mulți au crezut că este posibil. Din această cauză, mulți utilizatori au continuat să fie activi

China trimite insecte și plante pe lună

Se pare că mai multe agenții spațiale doresc să exploreze Luna din nou, mai bine decât a fost explorată în trecut. Președintele Americii, Donald Trump, a decis ca Luna să fie principalul obiectiv al NASA, iar pe lângă el s-au declarat și alte state interesate de explorarea Lunii. Printre ele se află și China, care prin Programul Chang a trimis pe orbita Lunii un lander și două sonde spațiale. Chinezii se pregătesc în acest an pentru a patra misiune pe Lună, iar scopul principal al acesteia este studierea geologiei. Ba chiar au pus la punct și un experiment, prin care

ASUS Zenbook 13 (UX331UAL) şi X507 au fost prezentate în cadrul CES 2018

ASUS nu a lăsat ștacheta mai jos față de celalalte companii care și-au prezentat produsele în cadrul CES 2018, astfel încât compania taiwaneză a prezentat două notebook-uri destul de interesante. Primul dintre ele, Zenbook 13 (UX331UAL), este un model foarte subțire, ușor și elegant. Are display de 13.3 inch cu rezoluție FullHD sau 4K, are procesor Intel Core i7 de generație a opta, placă video nVidia GeForce MX150, vine cu până la 16 GB RAM, până la 1 TB spațiu de stocare, are scanner de amprente, difuzoare Harman Kardon, rulează Windows 10, are integrate funcțiile Modern Standby și Windows Hello,

Samsung a lansat primul televizor modular microLED în cadrul CES 2018

Probabil ați citit și voi în ultimele zile despre televizorul Samsung căruia îi poate fi schimbată forma și dimensiunea în funcție de nevoile posesorului. Acesta a fost lansat în cadrul CES 2018, are un ecran de 146 de inch – 370 cm, o rezoluție 8K, vine cu tehnologie microLED cu emisie automată, oferind o claritate superioară conținutului indiferent de rezoluție, iar numele acestuia este „The Wall” (Peretele). Jonghee Han, președintele diviziei Visual Display al Samsung Electronic, a declarat faptul că “La Samsung suntem dedicați să oferim consumatorilor experiențe inedite de vizionare. “The Wall”, primul televizor modular MicroLED pentru consumatori, este

Ce mai lansează Samsung în cadrul CES 2018 – un frigider și o mașină de spălat marca Samsung

Samsung a prezentat în cadrul CES 2018, printre altele, niște produse mai neobișnuite ca să zic așa. Este vorba de frigiderul Samsung Family Hub și de mașina de spălat Samsung WW6850N. Frigiderul Samsung Family Hub este un model normal în mare parte, însă iese în evidență prin asistentul vocal Bixby. Mai precis, prin intermediul asistentului vocal, utilizatorii vor putea conecta frigiderul la alte device-uri inteligente din casă, putând astfel să le și controleze. Frigiderul este echipat și cu un ecran de pe care vei putea urmări camerele video de supraveghere, iar pe lângă el are și o pereche de boxe

Omul Spectacol- recenzie

Omul Spectacol este acel film în care nu te aștepți să îl vezi pe fiorosul, răzbunătorul Hugh Jackman aka bineștiutul Wolverine. Partea bună? Este nominalizat la Globurile de Aur! Să o luăm de la început! V-ați uitat la La La Land? Dacă nu, ar trebui să o faceți. Este unul dintre cele mai apreciate filme de la Oscar din ultimii ani. Și ceea ce este și mai interesant este faptul că este un musical reinterpretat. Mai exact, nu se cântă chiar tot timpul, iar momentul de musical este cu adevărat deosebit. Revenind la Omul Spectacol trebuie să vă spunem ca

Asteroidul Halloween se va apropia din nou de Terra

Asteroidul Halloween, denumit și Asteroidul 2015 TB145, este o rocă spațială care are o formă cel puțin ciudată. Acesta a fost descoperit într-o zi de Halloween, pe 31 octombrie 2015, când a trecut pe lângă Pământ la o distanță de doar 480 de mii de km. Întâmplarea este și mai interesantă fiindcă asteroidul are o formă ciudată, semănând din diverse unghiuri cu un craniu uman. Datorită zilei în care a fost observat și datorită formei acestuia, roca spațială a primit denumirea de Asteroidul Halloween. Astronomii l-au verificat atent și au obținut informații interesante despre el. Are diametrul de 640 de

De la „civil” la consumator de media – surse de informare ale oamenilor

Ești advertiser? În cazul acesta, ești unul dintre oamenii cei mai interesați de obiceiurile consumatorilor din lumea întreagă. Fie că vorbim de seriale, de filme sau de emisiuni cu conținut relevant, este important de știut cum ajung aceștia să aleagă ceea ce vor să urmărească.

Conform publicației Adweek, Interactive Advertising Bureau a realizat un studiu care explică cum găsesc oamenii programele de care sunt interesați. Un nou conținut televizat sau abonamentele la canale de entertainment sunt opțiuni pe care le iau în considerare când vor să se relaxeze.

„Rezultatele nu prezic modalitatea în care generațiile viitoare vor găsi și vor alege să urmărească anumite programe”, scrie Eric John, director video la Interactive Advertising Bureau, pe blogul său.

Studiul indică momentele cheie din experiența consumatorilor: cum aud de un nou conținut, cum ajung să caute mai multe informații despre el și cum ajung să îl găsească. Rezultatul final este chiar opțiunea lor de a nu mai schimba canalul sau de a deveni abonați fideli, precum fanii HBO sau Hulu.

Procentul celor care se uită la televizor este mult mai mare decât ne-am fi așteptat, iar distribuția valorilor pentru variabila vârstă este eterogenă. Ar fi de așteptat ca intervalul să fie mult mai restrâns și să facă trimitere la populația vârstnică. Astfel, limitele acestei majorități se încadrează între 18 și 36 de ani și se referă la consumatori de gen feminin.

În ceea ce privește abonații la canale de entertainment, majoritatea participanților la studiu au între 18 și 34 de ani și sunt de gen masculin.

Cercetarea celor de la Interactive Advertising Bureau oferă detalii legate de modul în care o persoană află de existența unui proiect. Reclamele sunt principala sursă de informare a 56% dintre telespectatori, în ceea ce privește anumite programe de televiziune. Prin intermediul recomandărilor, 47% dintre consumatori ajung să afle de aceste conținuturi tradiționale.

Odată oamenii află de existența unui program nou, o mare parte dintre ei trebuie să folosească un ghid TV sau o sursă similară. În același timp, o treime din public folosesc un serviciu de abonare. După ce s-au decis asupra unui proiect, 54% dintre consumatori urmăresc emisiuni sau seriale live, 38% dintre ei preferă varianta stream, iar 31% înregistrează conținutul pe DVR.

Pentru show-uri care folosesc un serviciu de abonați, metodele de informare a publicului sunt mai diverse: recomandări primite în timp real, reclame sau alte metode din mediul online. Pot fi vizualizate pe YouTube, televiziune online sau aplicații. 95% dintre abonați utilizează serviciul streaming.

 

Chiar dacă reclamele din mediul online pot pune răbdarea oricui la încercare, s-a descoperit că au un impact asupra consumatorilor. Vizualizarea lor duce la orientarea în direcția unor proiecte noi, care s-au folosit de aceste servicii. 39% dintre cei care le-au văzut, ajung să urmărească un conținut nou cu care au mai interacționat deja.

Eric John consideră că oamenii din Advertising ar trebui să țină cont de preferințele consumatorilor. Pentru a veni în întâmpinarea lor, sunt necesare strategii de prezentare inovatoare. Conținutul trebuie să ajungă la consumatori prin intermediul unor canale de comunicare actuale. Un mix care să integreze atât mediul offline, cât și mediul online este indicat în această situație.

„Interactive Advertising Bureau și Centrul Video de Excelență vor continua să examineze schimbarea naturii conținutului video și implicațiile pe care le poate avea în Advertising, din perspectiva unei relații convergente între televiziune și digital”, declară John.

 

Surse poze:

http://nymag.com/

http://www.hbo.com/

www.imdb.com

Reply