Aportul creativității la succesul vânzărilor

O campanie publicitară poate avea mai multe obiective, dar profitul este un indicator real al succesului. Pentru a vinde, advertising-ul digital s-a adaptat la cerințele publicului și a mizat pe o abordare mai creativă decât cea întâlnită în advertising-ul tradițional. Din ce în ce mai mulți oameni petrec ore întregi online și pierd noțiunea timpului. În acest context, afaceriștii au investit în strategii eficiente, pentru a facilita procesul de achiziție. Astfel, se explică apariția unor inițiative creative, care s-au concretizat prin apelul la inteligență artificială și realitate augmentată. Creativitatea are un rol fundamental în advertising-ul din mediul online, dar modalitatea

INTRODUCEREA RECLAMELOR PE FACEBOOK MESSENGER

Facebook își menține poziția de lider în industria tehnologiei și investește din ce în ce mai mult în advertising. Introducerea reclamelor pe platforma social media a fost primul pas în această direcție. În continuare, utilizatorii vor putea avea acces în timp real la oferta de piață a marilor branduri. Platforma are peste 1,2 miliarde de utilizatori activi, care interacționează zilnic cu prietenii lor virtuali. În același timp, ei ajung să acceseze site-urile și reclamele companiilor care răspund la nevoile lor cu produse variate. De acum, reclamele vor fi introduse și în cadrul aplicației Facebook Messenger. Această idee a fost implementată

Hei, NASA, îți vrei lucrurile înapoi?

Un vânzător de vechituri a fost chemat să curețe pivnița unei locuințe, însă ce a descoperit la fața locului l-a lăsat fără cuvinte. Vânzătorul de vechituri a fost chemat de rudele unui fost inginer NASA cu scopul de a curăța pivnița locuinței, iar aceștia i-au zis că dacă dorește să ia ceva de acolo, poate să ia fără niciun fel de problemă. Bărbatul a rămas șocat când a intrat în pivniță și a descoperit 2 computere imense a celor de la NASA, iar pe lângă asta a găsit și sute de benzi magnetice care conțineau diverse înregistrări audio. Rudele fostului

Selfie-ul care a provocat o pagubă de 200.000 de dolari

De la un timp încoace toată lumea se întrece în a face selfie-uri cât mai interesante cu scopul de a strânge cât mai multe like-uri pe rețelele de socializare. Unii au murit în încercarea de a face selfie-uri cât mai spectaculoase, iar alții au adus pagube financiare, ca de exemplu o fată care a vizitat galeria de artă 14th Factory din Los Angeles. Vizitatoarea, în încercarea de a face un selfie cât mai reușit, s-a pus într-o poziție în care nu avea echilibru, astfel încât s-a lovit cu spatele de un piedestal care a creat acțiunea de domino cu celalalte

Inteligența artificială în noul Audi A8

Noul Audi A8, dezvăluit oficial la Barcelona, reprezintă cea mai tehnologizată mașină a producătorului din Ingolstadt. Compania germană susține că noul A8 este prima mașină de serie, care beneficiază de un sistem de șofat semi-autonom de nivel 3. Aceasta înseamnă că, în anumite condiții, mașina se poate conduce complet singură. Sistemul de șofat semi-autonom, numit AI Traffic Jam Assist, funcționează până la viteze de 60 kilometri pe oră, pe drumurile de mare viteză și autostrăzile ce dispun de sensuri separate de bariere solide. Sistemul este activat utilizând butonul AI de pe consola centrală. Cu ajutorul acestei tehnologii, mașina poate porni

Sunt testate reclamele în Facebook Messenger

Compania a testat de la începutul anului aplicația Facebook Messenger cu diverse reclame, însă pe un segment restrâns de utilizatori. Mai exact, pe utilizatorii din Australia și Thailanda. Treaba nu rămâne neschimbată, astfel încât de azi înainte vor fi testate reclamele pe aplicația de socializare la nivel global, deci să fiți convinși că o să vă apară vreo reclamă când vă așteptați mai puțin. Cei de la Facebook au mai declarat că au în plan ca până la sfârșitul anului să le afișeze reclame tuturor userilor. Dacă vrei să nu îți apară reclame, păcat, acestea nu vor putea fi dezactivate

Cine este Elon Musk și ce a realizat în domeniul tech?

Elon Musk a fost un antreprenor de succes cu mult înainte ca prima mașină Tesla să iasă de pe linia de producție și să fie pusă la vânzare sau prima rachetă SpaceX să fie lansată pe orbită.   În 1999, Elon Musk a fondat a doua sa companie, X.com, firmă ce oferea servicii financiare online. În anul 2000 a fuzionat cu Confinity, companie care opera un serviciu de transfer de bani puțin cunoscut la acea vreme, numit PayPal. Notabil este faptul că fondatorii Confinity sunt Peter Thiel și Max Levchin, amândoi antreprenori foarte cunoscuți în prezent. Thiel a devenit miliardar,

Ce seriale vedem vara asta? Trei recomandări sigure

Ai ceva timp la dispoziție și îți dorești să vezi niște seriale bune? Cu siguranță vei găsi un serial ce îți va fura atenția în doar câteva secunde. Să vedem care sunt cele mai premiate și apreciate seriale! Dacă ești genul de persoană care preferă un serial cu umor, piperat cu inteligență și sarcasm, atunci este un „must” Big Bang Theory. Este un serial ce a promis, încă de la bun început, o poveste normală încadrată în cele mai atipice situații și reacții. Anul apariției este 2007 (și încă mai sunt alte sezoane pe fir), având în prim-plan cei mai

MODALITĂȚI DE PLATĂ PENTRU CLIENȚII MARILOR BRANDURI

  Astăzi, 40% din populația planetei are acces la Internet. Orice antreprenor știe că un brand care capătă recunoaștere globală prin intermediul canalelor online de comunicare trebuie să ofere și o soluție simplă și rapidă pentru a avea acces la vânzări în timp real. Astfel, ajungem la o problemă esențială: modalitatea de plată a produselor. Potențialii clienți care intră pe paginile de media ale brandurilor pot deveni clienți, dar au nevoie de resurse nelimitate în cadrul călătoriei pe care o parcurg de la o poziție la cealaltă. O campanie de succes va include cercetare, grupul țintă, localizarea conținutului și experiența

De pe Facebook in strada: Democratizarea accesului la informatii

Acum aproapte 3 saptamani societatea romaneasca a fost zguduita si apoi revoltata in urma tragicului incident din clubul Colectiv.  

Incepand  cu noaptea dintre 30 si 31 octombrie, o tara intreaga a trait intens fiecare moment din aceasta tragedie: anuntul pornirii incendiului, apelarea celor dragi pentru a vedea daca au luat parte la teribilul accident si daca mai sunt in viata, urmarirea luptei dintre viata si moarte a celor care au fost prinsi in infern, redesenarea firului evenimentelor care au dus la declansarea tragediei, solidarizarea cu victimele, revolta impotriva unui sistem si a unei societati care a permis asa ceva, caderea Guvernului, protestele din strada.

La toate aceste evenimente au luat parte, in timp real, milioane de romani, indiferent ca s-au aflat in Bucuresti, Craiova, Timisoara, Suceava, Bistrita, Chisinau sau Paris. Si totul datorita internetului care ne ofera posibilitatea de a urmari ce se intampla in celalalt capat al lumii, si a retelelor de socializare care sunt adevarate creuzete de sentimente, emotii si idei si care ne permit sa alegem ceea ce vrem sa vedem si opiniile care ne intereseaza in legatura cu anumite subiecte.

Vinerea trecuta, o lume intreaga s-a cutremurat datorita unor noi atacuri cu caracter terorist care au avut loc la Paris. In urma socului, a urmat un nou val de simpatie si de mesaje de solidaritate, din Statele Unite sau Brazilia pana in Australia, monumentele reprezentative ale diferitelor state au fost colorate in culorile drapelului francez, iar milioane de oameni, indiferent de pozitia lor geografica si-au colorat pozele de pe profilul de facebook in aceleasi culori. Din toate partile, toata lumea raspundea cu aceleasi mesaje: Noi suntem Paris, Pray for Paris.

In ambele cazuri si nu numai, internetul a functionat ca un catalizator, transmitand informatia in timp real in toata lumea.

Internetul a democratizat accesul la informatie, atat in sensul ca fiecare poate sa aleaga informatia pe care o considera relevanta, sursele pe care le consulta, cat si in sensul ca poate transmite ceea ce gandeste sau ceea ce cunoaste in spatiul virtual. In plus a permis propagarea anumitor idei, crearea unor comunitati bazate pe interese sau crezuri comune si a dus chiar la organizarea unor evenimente sociale care au schimbat istoria si au redesenat fata lumii.

Facebook-ul a reprezentat in ultimii ani catalizatorul pentru miscari sociale si proteste care au schimbat regimuri in primavara africana, in Maidanul ucrainean si chiar si in diferitele miscari sociale din Romania ultimilor ani, de la protestele impotriva demiterii lui Arafat si a proiectului de la Rosia Montana, pana la alegerile prezidentiale din 2015. Aratand diferitele evenimente care au loc, de la cozi la voturi, pana la cozile imigrantilor si permitand schimbul de opinii si idei, retelele sociale devin mai mult decat o simpla Poiana a lui Iocan, transformandu-se intr-o veritabila Agora moderna. În acest forum virtual, oamenii pornesc prin a se informaintrucat in prima instanta, oamenii se informeaza, comenteaza şi, isi formeaza o parere in legatura cu un anumit subiect, iar apoi se asociaza si incearca sa actioneze sau sa influenteze cursul actiunilor potrivit propriilor convingeri.

Spre deosebire de epoca televizorului, unde priveam ca niste spectatori si reactia de indignare sau de dezamagire ramanea in decorul propriei sufragerii, caracterul interactiv al internetului ne face sa fim constienti de reactiile celor din jurul nostru si sa realizam ca nu suntem singuri in fata evenimentelor, ci ca mai exista sute, mii sau milioane de oameni care rezoneaza cu noi si cu care avem posibilitatea de a interactiona. In momentul in care nu ne mai simtim singuri si capatam incredere in ideile si sentimentele noastre dobandim si curajul de a ne face auziti si de a incerca sa facem o schimbare in modul in care se desfasoara lucrurile in jurul nostru, astfel incat, forumurile si grupurile de discutii online ajung sa emita idei si pozitii pe care forurile decizionale vor ajunge sa le ia in considerare iniala nivel declarativ, cel putin in forma incipienta, apoi vor incerca sa le combată activprin aceleaşi mijloace prin care au fost propagate, fie în scopul clarificării oficiale unor aspecte, fie în scopul mai mult sau mai pin evident de a manipula opinia publică.l

In ciuda acestor incercari, este evident ca lucrurile se schimba, si internetul tinde sa devina o platforma care va modifica substantial modul in care va fi gandit modelul democratic occidental, apropiindu-ne din nou de modelul autoguvernarii directe.

Daca exista aspecte pozitive in democratizarea informatiei facilitata de internet, prin faptul ca permite afirmarea unor oameni care ar fi cunoscuti mult mai greu in alte conditii, cealalta parte a monedei este mult mai perversa, intrucat suntem bombardati cu un nivel imposibil de digerat de informatii, dintre care o parte este folositoare si necesara, insa mare parte risca sa devina zgomot de fond si doar sa consume timp fara sa aduca ceva in plus.

In internet lucrurile se afla foarte repede si de multe ori informatia poate beneficia de adaugiri din diferite surse, luand diferite aspecte, in functie de sursele consultate si de interesele celor care le-au propagat.

Astfel, in fata unei asemenea abundente informationale, adevarata provocare a omului secolului XXI, nu este aceea de a cunoaste cat mai mult (idealul secolului XVI care a dat omul universal) ci aceea de a selecta informatia relevanta, care sa-i permita o informare rapida, corecta si eficienta, pentru ca orice betie informationala poate duce la pierderea esentei faptelor  şi la denaturarea ireversibilă a adevărului.. Astăzi, poate mai mult ca oricând, pentru a cunoaşte nu mai este suficient ştii,  ci trebuie stăpâneşti instrumentele care îţi permit înţelegi.

Intr-o era a informatiei si in democratie care se bazeaza pe o societate cu un nivel de evolutie care sa-i permita sa ia decizii rationale, este crucial ca informatiile sa fie triate in functie de surse, fara a ne lasa coplesiti de factorii afectivi. Altfel zvonurile si pasiunile vor lasa mereu spatiu de manevra pentru manipulari.

Reply