Aportul creativității la succesul vânzărilor

O campanie publicitară poate avea mai multe obiective, dar profitul este un indicator real al succesului. Pentru a vinde, advertising-ul digital s-a adaptat la cerințele publicului și a mizat pe o abordare mai creativă decât cea întâlnită în advertising-ul tradițional. Din ce în ce mai mulți oameni petrec ore întregi online și pierd noțiunea timpului. În acest context, afaceriștii au investit în strategii eficiente, pentru a facilita procesul de achiziție. Astfel, se explică apariția unor inițiative creative, care s-au concretizat prin apelul la inteligență artificială și realitate augmentată. Creativitatea are un rol fundamental în advertising-ul din mediul online, dar modalitatea

INTRODUCEREA RECLAMELOR PE FACEBOOK MESSENGER

Facebook își menține poziția de lider în industria tehnologiei și investește din ce în ce mai mult în advertising. Introducerea reclamelor pe platforma social media a fost primul pas în această direcție. În continuare, utilizatorii vor putea avea acces în timp real la oferta de piață a marilor branduri. Platforma are peste 1,2 miliarde de utilizatori activi, care interacționează zilnic cu prietenii lor virtuali. În același timp, ei ajung să acceseze site-urile și reclamele companiilor care răspund la nevoile lor cu produse variate. De acum, reclamele vor fi introduse și în cadrul aplicației Facebook Messenger. Această idee a fost implementată

Hei, NASA, îți vrei lucrurile înapoi?

Un vânzător de vechituri a fost chemat să curețe pivnița unei locuințe, însă ce a descoperit la fața locului l-a lăsat fără cuvinte. Vânzătorul de vechituri a fost chemat de rudele unui fost inginer NASA cu scopul de a curăța pivnița locuinței, iar aceștia i-au zis că dacă dorește să ia ceva de acolo, poate să ia fără niciun fel de problemă. Bărbatul a rămas șocat când a intrat în pivniță și a descoperit 2 computere imense a celor de la NASA, iar pe lângă asta a găsit și sute de benzi magnetice care conțineau diverse înregistrări audio. Rudele fostului

Selfie-ul care a provocat o pagubă de 200.000 de dolari

De la un timp încoace toată lumea se întrece în a face selfie-uri cât mai interesante cu scopul de a strânge cât mai multe like-uri pe rețelele de socializare. Unii au murit în încercarea de a face selfie-uri cât mai spectaculoase, iar alții au adus pagube financiare, ca de exemplu o fată care a vizitat galeria de artă 14th Factory din Los Angeles. Vizitatoarea, în încercarea de a face un selfie cât mai reușit, s-a pus într-o poziție în care nu avea echilibru, astfel încât s-a lovit cu spatele de un piedestal care a creat acțiunea de domino cu celalalte

Inteligența artificială în noul Audi A8

Noul Audi A8, dezvăluit oficial la Barcelona, reprezintă cea mai tehnologizată mașină a producătorului din Ingolstadt. Compania germană susține că noul A8 este prima mașină de serie, care beneficiază de un sistem de șofat semi-autonom de nivel 3. Aceasta înseamnă că, în anumite condiții, mașina se poate conduce complet singură. Sistemul de șofat semi-autonom, numit AI Traffic Jam Assist, funcționează până la viteze de 60 kilometri pe oră, pe drumurile de mare viteză și autostrăzile ce dispun de sensuri separate de bariere solide. Sistemul este activat utilizând butonul AI de pe consola centrală. Cu ajutorul acestei tehnologii, mașina poate porni

Sunt testate reclamele în Facebook Messenger

Compania a testat de la începutul anului aplicația Facebook Messenger cu diverse reclame, însă pe un segment restrâns de utilizatori. Mai exact, pe utilizatorii din Australia și Thailanda. Treaba nu rămâne neschimbată, astfel încât de azi înainte vor fi testate reclamele pe aplicația de socializare la nivel global, deci să fiți convinși că o să vă apară vreo reclamă când vă așteptați mai puțin. Cei de la Facebook au mai declarat că au în plan ca până la sfârșitul anului să le afișeze reclame tuturor userilor. Dacă vrei să nu îți apară reclame, păcat, acestea nu vor putea fi dezactivate

Cine este Elon Musk și ce a realizat în domeniul tech?

Elon Musk a fost un antreprenor de succes cu mult înainte ca prima mașină Tesla să iasă de pe linia de producție și să fie pusă la vânzare sau prima rachetă SpaceX să fie lansată pe orbită.   În 1999, Elon Musk a fondat a doua sa companie, X.com, firmă ce oferea servicii financiare online. În anul 2000 a fuzionat cu Confinity, companie care opera un serviciu de transfer de bani puțin cunoscut la acea vreme, numit PayPal. Notabil este faptul că fondatorii Confinity sunt Peter Thiel și Max Levchin, amândoi antreprenori foarte cunoscuți în prezent. Thiel a devenit miliardar,

Ce seriale vedem vara asta? Trei recomandări sigure

Ai ceva timp la dispoziție și îți dorești să vezi niște seriale bune? Cu siguranță vei găsi un serial ce îți va fura atenția în doar câteva secunde. Să vedem care sunt cele mai premiate și apreciate seriale! Dacă ești genul de persoană care preferă un serial cu umor, piperat cu inteligență și sarcasm, atunci este un „must” Big Bang Theory. Este un serial ce a promis, încă de la bun început, o poveste normală încadrată în cele mai atipice situații și reacții. Anul apariției este 2007 (și încă mai sunt alte sezoane pe fir), având în prim-plan cei mai

MODALITĂȚI DE PLATĂ PENTRU CLIENȚII MARILOR BRANDURI

  Astăzi, 40% din populația planetei are acces la Internet. Orice antreprenor știe că un brand care capătă recunoaștere globală prin intermediul canalelor online de comunicare trebuie să ofere și o soluție simplă și rapidă pentru a avea acces la vânzări în timp real. Astfel, ajungem la o problemă esențială: modalitatea de plată a produselor. Potențialii clienți care intră pe paginile de media ale brandurilor pot deveni clienți, dar au nevoie de resurse nelimitate în cadrul călătoriei pe care o parcurg de la o poziție la cealaltă. O campanie de succes va include cercetare, grupul țintă, localizarea conținutului și experiența

Despre smartphone-urile spion

Utilizatorii de telefoane mobile vor mai multa confidentialitate iar producatorii de aplicatii asculta. Insa ce ascultaa cestia vom afla din randurile de mai jos.

De fapt, ei nu asculta cererile utilizatorilor ci mai degraba sunetele din biroul, bucataria, dormitorul si livingul tau. Cu alte cuvinte, te spioneaza! Pare incredibil? Este total adevarat. Afla care sunt aplicatiile cu care se poate asculta.

A aparut o noua serie de aplicatii pentru smartphone ce utilizeaza microfonul telefonului ca un device secret de ascultat – adica un microfon “spion”. Dar potrivit producatorilor de aplicatii, acesta nu este un microfon ci o caracteristica.

Aplicatiile utilizeaza sunetul ambiental pentru a depista lucrurile spre care iti indrepti atentia. Este urmatorul pas spre a-ti citi gandurile.

Telefonul tau asculta

In urma unui podcast This Week in Tech aceasta problema a fost adusa in atentia consumatorilor. Gazda emisiunii Leo Laporte a scos la iveala cele mai populare aplicatii care activeaza microfonul telefonului tau pentru colectarea tiparelor de sunet din interiorul casei tale, de la intalnirile pe care le ai, la birou sau in orice loc te-ai afla.

Color, Shopkick si IntoNow sunt cateva din aplicatiile ce activeaza microfonul utilizatorilor de iPhone sau device-uri Android in scopul de a aduna informatii contextuale.

Color utilizeaza microfonul telefonului tau de tip iPhone sau Android pentru a detecta daca oamenii sunt in aceeasi camera, sunetele ambientale combinate cu culori si lumina  din camera sesizand cine este afara si cine a ramas inauntru, astfel incat telefonul poate genera adevarate retele sociale de oameni ce impartasesc aceeasi experienta.

Shopkick functioneaza cu ambele tipuri de smartphone-uri si recunoaste magazinele in care merg utlilizatorii, ascultand prin telefonul tau anumite sunete imperceptibile generate in respectivele magazine.

IntoNow este o aplicatie iOS care apartine de tehnologia SoundPrint si care permite socializarea in timpul spectacolelor TV. Aplicatia asculta cu iPhone sau iPad pentru a identific a cee a ce urmaresti la televizor. Compania sustine ca are 2.6 milioane de transmisiuni broadcast (show-uri TV) in baza lor de date.

Evident ca gandul la faptul ca cineva “trage cu urechea” la momentele noastre private nu incanta pe nimeni si chiar ar trebui sa luam masuri in aceasta privinta. Color compara sunetele de la utilizatori pentru a-si da seama care dintre ei asculta aceleasi lucruri. Shopkick compara sunete din baza lor de date care identifica fiecare magazin in care intri. Aplicatiile SoundPrint compara sunetele din baza lor de date ce i dentifica fiecare show TV.

Tot ce trebuie sa stim despre marketing si publicitate este ca datele personale reprezinta regele de pe tabla de sah. Cei din marketing si publicitate nu se vor opri niciodata intrucat cu cat stiu mai multe despre tine si stilul tau de viata, cu atat campaniile lor de promovare sunt mai eficiente si mai valoroase.

Orice fel de informatie poate fi colectata. Iata mai jos ceea ce pot determina companiile de publicitate de pe urma acestor informatii:

–         genul tau si al persoanelor cu care vorbesti

–         varsta aproximativa a ta si a persoanelor cu care intri in contact

–         la ce ora mergi la culcare si la ce ora te trezesti

–         ce urmaresti la televizor si asculti la radio

–         cat timp petreci singur si cat timp petreci cu altii

–         daca locuiesti intr-un oras mare sau mic

–         cum calatoresti spre servici

Nu suntem convinsi ca lista se opreste aici, la fel cum nu suntem convinsi ca aceasta invadare a intimitatii este folosita doar in scop comercial iar atunci cand acesti producatori sunt acuzati de incalcarea dreptului la intimitate, ei spun in cor „aceasta nu este o infractiune, ci o caracteristica”.

One Response

  1. LazarMariaMihaela Răspunde

Reply