Allview. Nu ai cum să nu știi de această companie brașoveană, care s-a făcut tot mai remarcată în ultimii ani și care părea că are un drum tot mai bun în față.
Adică, serios, acum ceva timp, prin 2016, atunci când am achiziționat și eu primul produs marca Allview, compania a înregistrat o cifră de afaceri impresionantă, de 306 milioane de euro. Acum nu zic că port eu noroc sau ceva, dar dacă e să aruncăm un ochi peste cifra de afaceri din 2017, atunci situația nu stă prea bine, compania a înregistrat o cifră de afaceri de aproape două ori mai mică față de anul 2016, și anume de 157 de milioane de lei.
Concurența se face tot mai simțită în orice domeniu, iar lipsa de experiență, teama de sacrificii și de riscuri, ori lipsa de buget mare pentru marketing sunt niște factori care trag orice companie în jos, lăsând alte companii mai dedicate să prindă un loc mai sus și să se facă remarcate în ochii clienților.
Bineînțeles, în cazul Allview a scăzut și profitul, care anul trecut a fost de 9,7 milioane de lei, cu mult mai mic față de 2016. Partea bună este că datoriile Allview au scăzut simțitor, iar compania are în prezent 116 angajați, cu 6 mai mulți decât anul trecut.