Aportul creativității la succesul vânzărilor

O campanie publicitară poate avea mai multe obiective, dar profitul este un indicator real al succesului. Pentru a vinde, advertising-ul digital s-a adaptat la cerințele publicului și a mizat pe o abordare mai creativă decât cea întâlnită în advertising-ul tradițional. Din ce în ce mai mulți oameni petrec ore întregi online și pierd noțiunea timpului. În acest context, afaceriștii au investit în strategii eficiente, pentru a facilita procesul de achiziție. Astfel, se explică apariția unor inițiative creative, care s-au concretizat prin apelul la inteligență artificială și realitate augmentată. Creativitatea are un rol fundamental în advertising-ul din mediul online, dar modalitatea

INTRODUCEREA RECLAMELOR PE FACEBOOK MESSENGER

Facebook își menține poziția de lider în industria tehnologiei și investește din ce în ce mai mult în advertising. Introducerea reclamelor pe platforma social media a fost primul pas în această direcție. În continuare, utilizatorii vor putea avea acces în timp real la oferta de piață a marilor branduri. Platforma are peste 1,2 miliarde de utilizatori activi, care interacționează zilnic cu prietenii lor virtuali. În același timp, ei ajung să acceseze site-urile și reclamele companiilor care răspund la nevoile lor cu produse variate. De acum, reclamele vor fi introduse și în cadrul aplicației Facebook Messenger. Această idee a fost implementată

Hei, NASA, îți vrei lucrurile înapoi?

Un vânzător de vechituri a fost chemat să curețe pivnița unei locuințe, însă ce a descoperit la fața locului l-a lăsat fără cuvinte. Vânzătorul de vechituri a fost chemat de rudele unui fost inginer NASA cu scopul de a curăța pivnița locuinței, iar aceștia i-au zis că dacă dorește să ia ceva de acolo, poate să ia fără niciun fel de problemă. Bărbatul a rămas șocat când a intrat în pivniță și a descoperit 2 computere imense a celor de la NASA, iar pe lângă asta a găsit și sute de benzi magnetice care conțineau diverse înregistrări audio. Rudele fostului

Selfie-ul care a provocat o pagubă de 200.000 de dolari

De la un timp încoace toată lumea se întrece în a face selfie-uri cât mai interesante cu scopul de a strânge cât mai multe like-uri pe rețelele de socializare. Unii au murit în încercarea de a face selfie-uri cât mai spectaculoase, iar alții au adus pagube financiare, ca de exemplu o fată care a vizitat galeria de artă 14th Factory din Los Angeles. Vizitatoarea, în încercarea de a face un selfie cât mai reușit, s-a pus într-o poziție în care nu avea echilibru, astfel încât s-a lovit cu spatele de un piedestal care a creat acțiunea de domino cu celalalte

Inteligența artificială în noul Audi A8

Noul Audi A8, dezvăluit oficial la Barcelona, reprezintă cea mai tehnologizată mașină a producătorului din Ingolstadt. Compania germană susține că noul A8 este prima mașină de serie, care beneficiază de un sistem de șofat semi-autonom de nivel 3. Aceasta înseamnă că, în anumite condiții, mașina se poate conduce complet singură. Sistemul de șofat semi-autonom, numit AI Traffic Jam Assist, funcționează până la viteze de 60 kilometri pe oră, pe drumurile de mare viteză și autostrăzile ce dispun de sensuri separate de bariere solide. Sistemul este activat utilizând butonul AI de pe consola centrală. Cu ajutorul acestei tehnologii, mașina poate porni

Sunt testate reclamele în Facebook Messenger

Compania a testat de la începutul anului aplicația Facebook Messenger cu diverse reclame, însă pe un segment restrâns de utilizatori. Mai exact, pe utilizatorii din Australia și Thailanda. Treaba nu rămâne neschimbată, astfel încât de azi înainte vor fi testate reclamele pe aplicația de socializare la nivel global, deci să fiți convinși că o să vă apară vreo reclamă când vă așteptați mai puțin. Cei de la Facebook au mai declarat că au în plan ca până la sfârșitul anului să le afișeze reclame tuturor userilor. Dacă vrei să nu îți apară reclame, păcat, acestea nu vor putea fi dezactivate

Cine este Elon Musk și ce a realizat în domeniul tech?

Elon Musk a fost un antreprenor de succes cu mult înainte ca prima mașină Tesla să iasă de pe linia de producție și să fie pusă la vânzare sau prima rachetă SpaceX să fie lansată pe orbită.   În 1999, Elon Musk a fondat a doua sa companie, X.com, firmă ce oferea servicii financiare online. În anul 2000 a fuzionat cu Confinity, companie care opera un serviciu de transfer de bani puțin cunoscut la acea vreme, numit PayPal. Notabil este faptul că fondatorii Confinity sunt Peter Thiel și Max Levchin, amândoi antreprenori foarte cunoscuți în prezent. Thiel a devenit miliardar,

Ce seriale vedem vara asta? Trei recomandări sigure

Ai ceva timp la dispoziție și îți dorești să vezi niște seriale bune? Cu siguranță vei găsi un serial ce îți va fura atenția în doar câteva secunde. Să vedem care sunt cele mai premiate și apreciate seriale! Dacă ești genul de persoană care preferă un serial cu umor, piperat cu inteligență și sarcasm, atunci este un „must” Big Bang Theory. Este un serial ce a promis, încă de la bun început, o poveste normală încadrată în cele mai atipice situații și reacții. Anul apariției este 2007 (și încă mai sunt alte sezoane pe fir), având în prim-plan cei mai

MODALITĂȚI DE PLATĂ PENTRU CLIENȚII MARILOR BRANDURI

  Astăzi, 40% din populația planetei are acces la Internet. Orice antreprenor știe că un brand care capătă recunoaștere globală prin intermediul canalelor online de comunicare trebuie să ofere și o soluție simplă și rapidă pentru a avea acces la vânzări în timp real. Astfel, ajungem la o problemă esențială: modalitatea de plată a produselor. Potențialii clienți care intră pe paginile de media ale brandurilor pot deveni clienți, dar au nevoie de resurse nelimitate în cadrul călătoriei pe care o parcurg de la o poziție la cealaltă. O campanie de succes va include cercetare, grupul țintă, localizarea conținutului și experiența

Dezbatere CNA – Audiovizualul intre fictiune si realitate [LIVE TEXT]

In acest moment a inceput dezbaterea CNA cu tema „Audiovizualul intre fictiune si realitate” unde sunt invitati sa vorbeasca reprezentanti ai radiodifuzorilor si vedete de radio si televiziune.

Programul dezbaterii:

10:00 Audiovizualul romanesc intre inflatia de breaking -news si reality show

Sanda Nicola, Realizator, Digi 24 TV

Cred ca lucrurile au inceput sa o ia razna in momentul in care stirile au inceput sa concureze cu reality show. Nu ne uitam la stiri ca sa ne distram, stirile ar trebui sa fie pur informative. Nu cred ca exista un vinovat singular, ci o culpabilitate colectiva si trebuie sa ne asumam responsabilitatea cu totii. Discernamantul ar trebui sa fie caracteristica predominanta in mass-media.

Radu Moraru, Realizator, Nasul TV – „20 de ani de presa”

Interesul public este din pacate interesul insumat al patronilor de mass-media. Libertatea de exprimare a reporterilor se aliniaza perfect cu gandirea patronala. Daca CNA nu are forta, legea nu este aplicata.

Prin televizor si prin publicarea de masa am indepartat publicul inteligent din tara. Cine vrea sa fie informat va putea face un rezumat de pe toate televiziunile dar si acest lucru este in pericol. S-au desfiintat institutii importante, cum ar fi ANI (Agentia Nationala de Integritate).

Imbunatatirea calitatii esantionului de public ar aduce un plus audiovizualului.

Liviu Mihaiu, Director general, Radio Guerrilla

Aceasta dezbatere are un scop, cred ca are si un final. De aceea la aceasta dezbatere ar fi trebuit sa vina si patronii radiodifuzorilor. Nu ma simt culpabil in ce am facut in cei 20 de ani de presa. Televiziunea este unul dintre principalele cauze ale degradarii societatii noastre. Daca ne uitam la televizor si in licee vedem aceleasi lucruri.

Sunt studii foarte stiintifice, lucruri demonstrate de multi ani, ca televiziunea este hipnotica, este manipulatoare.

Fac criza cand aud „ca asa vrea publicul”, este cea mai mare minciuna.

Daca-i dai omului junk, junk mananca, junk devine.

Daca facem aceasta dezbatere ca sa gasim solutii, una dintre solutii este sa dati amenzi. Pentru ca responsabilitatea oricarui cetatean se formeaza cu amenzi. Sunt televiziuni care se lupta ca zmeii cu CNA, ca sa ce? Sa faca un profit mai mare? Dementa este alergatul dupa primul loc, pentru ca primul loc inseamna ca tu ai un auditoriu care nici macar nu se spala pe dinti, cu ce te mandresti? Cu alte cuvinte, o dictatura a CNA imi doresc. Eu vreau reguli mai dure pentru audiovizualul romanesc.

Care este publicul care a decis sa nu se dea pe post manifestatiile de la Barlad impotriva gazului de sist? Cand a decis publicul ca nu vrea sa stie de manifestatiile de la Barlad?

Stim cu totii ca mass-media nu educa dar asta nu inseamna ca e posibil orice. Nimic nu iti permite sa filmezi in sicriu sau in chiloti.

Oana Stancu, Realizator, Antena 3 – Interesul public si ciocu’ mic

Masurile luate de CNA sunt din punctul meu de vedere o ingradire pentru ca nu imi permit sa scot la iveala lucruri care pentru mine sunt de interes public. Pentru a face ordine in acest sistem ar trebui sa avem toti factorii ghidati de aceasta linie in interes public.

Atata timp cat in structura CNA-ului exista membrii care fac parte din cabinetul ministrului, cum ne puteti cere obiectivitate?

10:40 Politica editoriala marketizata vs. Codul deontologic al jurnalistului

Andreea Cretulescu, Realizator, Realitatea TV – „Controversele punctului de audienta”

Interesul publicului este de a fi informat si de a fi informat corect. Dar acest lucru este relativ. Doar in baza unui cadru legislativ putem stabili corectitudinea.

Maniera in care munca unui trust este masurata conteaza foarte mult. Cea mai mare problema este lipsa de transparenta in zona de masurare a acestor audiente. Problema se poate rezolva prin transparenta si printr-un raspuns deschis al celor implicati in acest proces.

Mihai Tatulici, Realizator TV, Money TV – „Confuzie si profesionalism”

Stiti foarte bine ca ceea ce facem noi aici este discutia simandicoasa a unui sfert de masura. Cum iesim din cercul acesta vicios? Cata vreme concursul este cine iese primul, nu avem nicio sansa. Daca dezbaterea asta ar avea vreo sansa sa iasa din oficialitate, atunci am umbla la legea audiovizualului.

Acest mimetism profesional degradeaza societatea romaneasca. De 23 de ani am dat publicului romanesc rumegus. Noi promovam kitsch-ul, prostia, mediocritatea…

Adrian Ursu, Realizator, Antena 3

Nu cred ca trebuie sa ajungem la concluzia ca trebuie sa ne sinucidem in grup pentru ca totul este atat de rau. Se face o confuzie grava intre presa si entertainment. Suntem asimilati celorlalti facatori de show-uri.

Presa scrisa, internetul, jurnalismul cetatenesc nu sunt reglementate, pe cand audiovizualul este supra reglementat.

Florian Bichir, Jurnalist, Realitatea Tv

Presa este un produs. Cine cere cultura din partea presei este o prostie. Sa nu credeti ca in alte tari lucrurile sunt altfel.

11:30 Libertatea de exprimare si Interesul public – Rolul esential al radiodifuzorilor in informarea opiniei publice

Claudiu Lucaci, Director Stiri, SRTV – „Televiziunea intre interes public si interesul publicului”

Ar trebui sa incetam sa mai spunem public, pentru ca exista mai multe publicuri.

Liana Stanciu, Realizator, Magic FM si SRTV

Toate lucrurile pe care le vorbim astazi sunt grave pentru ca am uitat sa fim oameni, am uitat sa gandim ca niste oameni. Trebuie sa fim oameni inainte sa fim jurnalisti.

Ciprian Olinici, Director Radio Trinitas – „Informarea corecta – factor educativ si formator”

Suntem deschisi dialogului. Facem parte din acea diversitate despre care se vorbea. Facem presa dar in acelasi timp incercam sa vedem si valoarea umana a presei, o valoare pe care de multe ori o ignoram.

S-a vorbit foarte mult despre public, despre interesul lui, formarea si educatia lui. Intr-adevar presa nu face cultura dar nu trebuie sa ignoram actele de cultura in mass-media. Scoala beneficiaza de consumul pe care elevul il are prin intermediul presei.

Psihologia, studiile sociologiei arata ca in fata imaginii, publicul este pasiv. Discernamantul publicului este absent in acest mediu. Vorbim despre de toate si cate o data nu cunoastem aproape deloc domeniul pe care il tratam. Fiecare domeniu are propriile reguli, propria sa constructie pe care trebuie sa o intelegem, sa o analizam si abia apoi sa ne pronuntam.

Imaginea este cea care reflecta cel mai mult spatiul public, ea este cea care are cea mai multa credibilitate pentru ca este conectata la realitatea publica. Radioul si presa scrisa sunt uneori mai responsabile deoarece zona comerciala este mai retrasa in aceasta zona.

Exista trei presiuni in presa: legea, politica editoriala si codul etic.

12:15 Derapajul media. Cauze si solutii

Cristina Liberis, Director Stiri, Kanal D – „Presa romaneasca, intre tabloidizare si obedienta politica”

In 1993 era o presa inocenta. Acum lucrurile s-au schimbat pentru ca derapajele au devenit in masa. Derapajele au fost impuse si de criza economica mondiala.  Legat de faptul ca vrem sa avem un nou esantion reprezentativ al publicului, de ce nu s-a luat in cauza audienta 0 a postului TVR Cultural?

S-a discutat despre stiri. Stirile nu mai sunt stiri. De multe ori da, probabil ca singurele stiri clasice au ramas tot la TVR, pentru ca aceasta este misiunea televiziunii nationale. Publicul cere si stiri externe, acel discernamant se formeaza. Se vorbea despre cascavalul din piata de publicitate, este intr-adevar un lucru de necontestat lupta pentru audienta.

 Revenirea la valorile jurnalismului real ar trebui sa intre in top 10 valori ale mass-media.

12:45 Autoreglementarea si Codul de reglementare a continutului audiovizual

Reply