Patronul Canal 33, Alexandru Răducanu, va intra în Cartea Recordurilor cu cel mai lung talk show din lume: 72 ore și 18 minute!

Cel mai lung talk show de televiziune din lume a avut loc în România! Timp de mai bine de 72 de ore, patronul Canal 33, Alexandru Răducanu, a moderat fără întrerupere un talk show în care au fost invitate aproape 100 de personalități din economie, cultură, antreprenoriat, politică, jurnalism, sport, dezvoltare personală, spiritualitate. Performanța omului de televiziune Alexandru Răducanu reprezintă, de departe, cel mai important eveniment TV din România din ultima perioadă. Emisiunea-eveniment a început sâmbătă 14 martie ora 8 și s-a încheiat trei zile mai tîrziu, marți 17 martie, la câteva minute după ora 8. Încheierea cu succes a

”Les miserables” de Ladj Ly – un apel la trezire

Revelația incontestabilă a festivalului Cannes 2019 și reprezentant al Franței în competiția oficială a Oscarurilor din acest an la categoria ”Cel mai bun film străin”, filmul de debut al lui Ladj Ly, ”Les miserables”, este mai întâi de toate purtătorul unui mesaj social și umanist. Filmul este construit în jurul indemnului la unitate, asumare și responsabilizare într-o lume din ce în ce mai corodata de tensiuni și conflicte.  ‘‘Je fais appel à votre esprit d’équipe. La cohésion. Sans cohésion, pas d’équipe. Et sans équipe, on est seuls.” (‘‘ Fac apel la spiritul vostru de echipa, la coeziune. Căci fără coeziune

Tipuri de fraude cu cartele SIM

Cum se fură în zilele noastre? Prin mecanisme multiple: prin diverse mecanisme informatice, prin şantaj online, prin alte metode îndelung uzitate în societatea românească.   Pot fi fraudaţi nu numai clienţii finali ci şi firmele de telefonie sau firmele care furnizează diverse servicii de conţinut. Cum? Fiind şi primul şi ultimul pe lanţul de distribuţie. Presupunem că un client oarecare îşi cumpără o cartelă SIM. Îi schimbă planul tarifar de la cartelă la abonament şi începe să trimită SMS-uri cu suprataxă. Sau apelează numere cu  suprataxă (SVA). Numerele cu suprataxa sunt deschise pentru diverse tipuri de conţinut, cu diverşi furnizori.

CEDO stabilește criteriile pentru inregistrarea cartelelor pre-pay. Ce invatam?

La data de 30.01.2020, CEDO a decis intr-un caz impotriva Germaniei ca nu exista o incalcare a dreptului la viata privata in cazul legii germane de obligare a cetatenilor de inregistrare a datelor personale pentru cartele SIM pre-pay. Daca cititi doar titlul, s-ar putea sa se inteleaga ca CEDO da un “cec in alb”, iar legea romaneasca (care nu este nici pe departe similara – OUG 69/2019) ar trebuie sa fie OK. Povestea este insa mult mai complicata, si doar citirea intregii argumentatii si a contextului ne poate releva ceea ce deja indicam inclusiv in amicus-curiae trimis in noiembrie 2019

Cazul Caracal produce victime și în media: România TV și Antena 1 amendate de CNA

Consiliul Național al Audiovizualuluia a amendat posturile de televiziune România TV și Antena 1 pentru acuzații nefondate aduse în cadrul emisiunilor realizate de cele două televiziuni, referitoare la cazul Caracal. Analizând reclamațiile primite, CNA a monitorizat emisiunile de știri și dezbateri din intervalul 20 septembrie – 21 octombrie 2019, constatând încălcarea dreptului fiecărei persoane la propria imagine, prevăzut în Codul de reglementare a conținutului audiovizual, Amenzi aplicate de CNA Cea mai mare amendă a fost îmcasată de România TV, 25.000 lei, pentru emisiunea „Breaking News” difuzată în data de 18.10.2019, în timp ce Antena 1 a scăpat cu ”doar” 10.000

Industria de turism, influențată radical de tehnologiile mobile

Profesioniștii industrei de turism și călătorii s-au reunit la București în cadrul unui eveniment Amadeus Executive Event. Dezbaterile avute în cadrul acestui eveniment s-au centrat în jurul schimbărilor radicale pe care noile tehnologii le-au adus industriei. În 2018 erau 4 miliarde de utilizatori ai Internetului, dintre aceștia peste 3 miliarde folosind rețelele sociale. În acest context, un lucru important de subliniat este că în influențarea deciziilor luate de utilizatori, prietenii sunt de două ori mai influenți decât celebritățile și factorii de opinie. Tehnologia informației devine o componentă de bază, în toate domeniile industriei, iar adopția se realizează într-un ritm accelerat.

Mobil nelimitat proiect inedit al Telekom si Carrefour Romania

Cum au promis reprezentantii Telekom se extinde proiectul Mobil Nelimitat. Parteneriatul cu Carrefour Romania, ofera romanilor experiente deosebite in timp real. Proiectul extins in reteaua de magazine Carrefour Romania doreste sa aduca mai aproape de clienti cele mai bune si mai rapide servicii de telefonie si in acelasi timp acces la internet nelimitat. Prin acest proiect clientii se pot abona la serviciile Telekom in mai putin de 5 minute. Pasii ce trebuie urmati sunt simplii si rapid de indeplinit. Serviciul este unul inovator, intrucat permite achizitionarea de servicii prin contracte cu perioade nelimitate, astfel beneficiarii nu mai sunt conditionati prin

Modificari privind localizarea terminalelor mobile

Curtea de Justitie  UE a decis ca companiile din domeniul Telecomunicatiilor sa transmita serviciilor de urgenta detalii legate de localizarea terminalelor conectate prin numarul de urgente european 112, chiar daca acestea nu sunt au cartele SIM integrate. Masura a fost luata dupa un lung proces, intentat de rudele unei adolescente de 17 ani  din Lituania care a fost rapita si ucisa, in 2013. Fata contactase numarul de urgenta 112 insa din pricina procedurilor birocratice nu a putut identificata.  Conform asociatiei EENA, numarul de urgenta 112 nu poate fi apelat in opt state ale Uniunii Europene, daca terminalele nu sunt prevazute

Romania, Germania, Italia, Austria si Ungaria au inceput implementarea tehnologiei 5G

Tehnologia 5G de mare viteza va fi disponibila cu 1 ianuarie 2020 in cateva dintre statele membre ale UE. Conform lui Alexandru Petrescu, ministrul Comunicatiilor si Societatii Informationale, parcursul de implementare se desfasoara conform planului. In cadrul unei conferinte pe teme de securitate, acesta a declarat: ”…autoritatea care are responsabilitatea in ceea ce priveste parcursul licitatiei pentru alocare frecventelor de 5G (Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii – ANCOM, n.r.) a demarat deja procesul de consultare publica chiar pe site-ul institutiei. Parcursul este in desfasurare conform planului pe care noi ni l-am asumat si asteptam ca, pana la

Difuzor Bluetooth Remax RB-M3 – review

Remax RB-M3 este un difuzor bluetooth perfect pentru redat muzică sau pentru convorbiri în stil mâini libere. Design-ul elegant și sunetul de o calitate superioară îl fac unul dintre cele mai bune difuzoare disponibile în momentul de față.
IMG_20160516_192745El vine cu o conectivitate bluetooth 4.0 și EDR (Exchange Data Rate), cu microfon, indicator led, butoane de volum, apel și selecție, o baterie reîncărcabilă de 700 mah, microUSB, un port audio de intrare de 3,5mm și o construcție realizată din aluminiu. Bateria oferă o autonomie de 5 ore de redare muzică, 6 ore de apel sau 300 de ore pe mod stand-by. Dimensiunile lui Remax RB-M3 sunt de 135 x 40 x 38 mm, o mărime potrivită aș zice, mai ales pentru performanța acestuia.
IMG_20160516_192819

Eu l-am testat în weekend și am rămas uimit cu câtă putere redă sunetul, iar în același timp calitatea să nu se deformeze. Se aude tare și clar, și când zic tare mă refer la faptul că se aude la un nivel care nu este deloc deranjant, iar cele două difuzoare de pe partea frontala sunt integrate perfect. Pe partea stângă găsim butoanele de schimbare a piesei, tasta de apel, tastele de volum, microfonul și portul microUSB, nici că se putea mai simplu. Microfonul este foarte ok, l-am testat în câteva apeluri și totul a decurs mai bine decât mă așteptam.

Legat de greutate, nu cred că are mai mult de 200 de grame, este ușor și se poate amplasa oriunde. Prețul acestuia este de 154 de lei, un preț bun pentru specificațiile cu care acesta vine. Vi-l recomand cu încredere, îl puteți achiziționa de pe gsmnet.