Sistemele AI, o formă și o identitate

  Sistemele care funcționează pe baza inteligenței artificiale ajung să facă parte din existența umană ca un adaos necesar. Astăzi, poate conduce o mașină sau poate să diagnosticheze cancerul. Nici advertisingul nu stă departe de această tehnologie. Un sistem AI a ajuns să înlocuiască un foarte bun copywriter sau un marketer eficient.   Sistemele AI au ajuns să îndeplinească atribuții specific umane, așadar marile companii investesc în domeniu și ajung să „umanizeze” procesul. Entitățile programate au nume și sunt „înzestrate” cu calități similare cu ale unei persoane normale, din carne și oase.   Conform publicației Adweek, Amazon are personajul Alexa

Inteligența artificială, în slujba copiilor

Inteligența artificială a devenit subiectul momentului. Digital sau social, orice aspect este acum văzut prin raportare la A.I. Conceptul care aparținea cândva poveștilor S.F. a câștigat tot mai mult teren în cercetare și se poate ajunge la o învățare profundă a modului în care o mașină poate gândi asemănător oamenilor. Progresele sunt vizibile și rezultatele pe măsură. Agenția de creație We Believers a făcut un pas înainte și a dat naștere Ai Buddy. Acesta este un sistem inteligent artificial, creat pentru a oferi un sprijin emotional copiilor cu astfel de nevoi. Tehnologia afișează un format comfortabil pentru cei mici. Interfața

A fi sau a nu fi advertiser?

Tineri care visează să facă parte dintr-o echipă de creație sau de strategie a marilor agenții de publicitate din România sau din alte țări trebuie să țină cont de mai multe aspecte legate de primul interviu. A fi sau a nu fi advertiser? Cum ajungi să îți îndeplinești visul? Ți-ai trimis CV-ul la mai multe agenții de publicitate de care ești interesat. Ai reușit să treci de prima etapă de selecție și să te califici pentru interviu. În continuare, trebuie să fii pregătit să faci tot ce este posibil pentru a convinge comisia că ești omul de care au nevoie

Facebook a fost amendata cu 110 milioane de euro de catre Comisia Europeana

Facebook a fost amendată joi 18 mai de către Comisia Europeana cu suma record de 110 milioane de euro din cauza netransmiterii către Comisie a tuturor informațiilor legate de achiziția WhatsApp. Comisia Europeană, care a numit amenda ca fiind ”proporțională și descurajantă”, a motivat această sancțiune prin prisma faptului că Facebook a mințit Comisia atuni când a declarat, în anul 2014, că platforma sa nu poate să unifice datele personale ale unui utilizator de Facebok cu datele pe care acesta le are pe WhatsApp, constatând că, după doi ani, Facebook chiar a lansat un serviciu care a făcut exact acest

Televiziunea, varianta 3.0

Cum evoluează numărul consumatorilor care preferă televiziunea tradițională? De ceva timp, YouTube a preluat rolul de intermediar și facilitează accesul la conținutul de televiziune în mediul online. Nu se mai pune problema de limite în ceea ce privește statistici și date legate de numărul celor care urmăresc astfel de programe, deoarece platforma face un pas înaintea mijloacelor offline. Oamenii de Marketing au apreciat mereu avantajele oferite de calitatea conținutului regăsit în televiziunea tradițională, dar există limite care atenuează efectul cumulat. În comparație cu mediul digital, precizia datelor legate de publicul țintă nu este exactă.  Varianta televiziunii 2.0 s-a extins la

Înainte și după ANCOM

În ultimele luni industria telecom a trecut prin mari emoții, începând cu anunțarea plecării președintelui ANCOM, Cătălin Marinescu în data de 24 martie, și culminând cu OUG 33 din 27 aprilie 2017,  prin care a fost modificată procedura de alegere a noii conduceri, fiind eliminate prerogativele președintelui României în acest sens. Prin această modificare, numirea președintelui ANCOM se face prin votul camerelor reunite ale Parlamentului, fiind necesară aprobarea de către majoritatea deputaților și senatorilor prezenți, nu majoritatea absolută. Implicarea instituției prezidențiale, a Guvernului și a Parlamentului în procesul de numire și de control al ANCOM a reprezentat soluția găsită în

Snapchat: revoluția generației Z

Nu te mai surprinde să auzi că cea mai mare rețea de socializare din lume, Facebook, este furnizorul a 8 miliarde de clipuri video zilnic. Chiar și părinții tăi sunt familiarizați cu activitatea lor de pe platformă. Te trezești cu „like” sau „poke” de la mamă, iar tatăl îți comentează la postări. Ce ar putea să fie mai rău de atât? Snapchat vine din urmă și te cucerește. Totul se petrece mult mai rapid, iar tinerii de vârsta ta îți vor spune că se simt mai bine, deoarece aplicația le oferă mai multă libertate decât Facebook-ul sau alte aplicații. Informațiile

Facebook continuă lupta împotriva conținutului violent

Gigantul Facebook a început lupta împotriva conținutului care poate perturba utilizatorii. Printre materialele cu potențial afectogen, regăsim situații în care se vorbește despre violență sau reacții negative asupra copiilor și a altor persoane. În prezent, există o echipă care verifică conținutul de pe platforma de socializare, responsabilă cu prevenția și controlul unor cazuri extreme. În ultimele săptămâni, o serie de materiale video au surprins mai multe situații șocante pentru toată lumea. Conform publicației Adweek, utilizatorii Facebook au fost martori la asasinarea unui om din Cleveland și a unei fetițe de 11 ani din Thailanda. De asemenea, un adolescent care încărca

Agenda rock: concerte și festivaluri din 2017

Rock: muzică, revoltă și filosofie. Toți iubitorii acestui gen se reunesc an de an la concerte ale celor mai mari trupe de pe scena internațională sau din mediul underground. Fie că vorbim de alternative sau progressive, de groove sau folk metal, atât tinerii, cât și „veteranii” comunității rock, călătoresc prin țară și participă la cele mai importante evenimente ale anului. Pe acorduri de chitară, „revoluția” genului continuă chiar și astăzi. Rockerii încep primăvara în forță. Acest sfârșit de săptămână aduce o nouă ediție a festivalului SoundArt. Trupe din zona stoner și progressive vor da startul pe 4 mai, în club

Dovezi ca spionajul pe internet se practica! FBI si NSA au acces la toate serverele mari din lume

spionaj internetA inceput un scandal urias in SUA pe tema spionajului pe internet practicat de FBI si NSA care au acces la serverele celor mai mari site-uri din lume: Google, Facebook, Yahoo, Microsoft, Skype si altele.

Presa din strainatate (The Guardian si The Washington Post) a descoperit ca exista un parteneriat dintre agentia de spionaj NSA si gigantii internetului. Astfel, cu ajutorul programului secret, numit „PRISM”, agentia de spionaj are acces la serverele companiilor, obtinand astfel orice informatii despre utilizatori, fara mandat din partea justitiei.

Actiunea de spionaj vizeaza doar cetatenii straini, spun reprezentantii NSA care au recunoscut programul. Totusi documentul arata ca nu numai strainii sunt spionati ci si americanii.

Din documentul secret se constata ca PRISM a fost utilizat incepand cu 2007, pe cand la conducerea SUA se afla George W. Bush. Prima companie care a permis accesul la servere a fost Microsoft, dupa care Yahoo in 2008, Google, Facebook, YouTube in anul 2010, Skype si AOL in 2011 si Apple in 2012.

Aceste dezvaluiri au provocat un adevarat scandal atat in SUA cat si pe alte continente, fiind clar ca interceptarile si spionajul pe internet sunt reale. Barack Obama a confirmat, de asemenea, existenta programului de spionaj PRISM dar l-a laudat, spunand ca acesta permite un control legal ce previne atacurile teroriste.

Cu acest program initiat de americani practic sunt vizati si aproximativ 10 milioane de romani care folosesc serviciile acestor companii.

Chiar daca activitatea de supraveghere vizeaza doar cetatenii straini, orice american poate fi supravegheat daca se constata ca stabileste legaturi cu vreo persoana de alta nationalitate, care ar putea fi suspecta de acte teroriste. In orice caz, in SUA exista o lege care protejeaza cetatenii de supraveghere fara mandat, insa strainii nu beneficiaza de aceasta protectie si pot fi spionati in mod legal.

Si Skype, AOL, YouTube, Apple si PalTalk se numara printre companiile participante la PRISM, iar in scurt timp Dropbox, platforma de gazduire fisiere, li se va alatura.

Potrivit The Guardian, publicatia care a pornit ancheta, NSA poate sa consulte „e-mailuri, convorbiri video si audio, inregistrari video, fotografii, conversatii pe Skype, transfer de fisiere, detalii de pe retelele de socializare si altele”. Comunicarile pe Skype pot fi spionate in direct.

Mai mult, NSA a obtinut in instanta dreptul de a obtine de la compania Verizon, unul dintre cei mai mari operatori de telefonie si telecomunicatii din SUA, lista cu toate apelurile telefonice din fiecare zi si localizarea utilizatorilor.

Cu toate ca exista atatea dovezi, gigantii internetului refuza sa recunoasca punerea la dispozitia autoritatilor americane a tuturor informatiilor transmise pe internet (e-mailuri, convorbiri audio-video, notificari, logari la diferite servicii, detalii private din retelele sociale, transferuri de fisiere), incalcand contractele de confidentialitate incheiate cu utilizatorii.

 

Reply