Patronul Canal 33, Alexandru Răducanu, va intra în Cartea Recordurilor cu cel mai lung talk show din lume: 72 ore și 18 minute!

Cel mai lung talk show de televiziune din lume a avut loc în România! Timp de mai bine de 72 de ore, patronul Canal 33, Alexandru Răducanu, a moderat fără întrerupere un talk show în care au fost invitate aproape 100 de personalități din economie, cultură, antreprenoriat, politică, jurnalism, sport, dezvoltare personală, spiritualitate. Performanța omului de televiziune Alexandru Răducanu reprezintă, de departe, cel mai important eveniment TV din România din ultima perioadă. Emisiunea-eveniment a început sâmbătă 14 martie ora 8 și s-a încheiat trei zile mai tîrziu, marți 17 martie, la câteva minute după ora 8. Încheierea cu succes a

”Les miserables” de Ladj Ly – un apel la trezire

Revelația incontestabilă a festivalului Cannes 2019 și reprezentant al Franței în competiția oficială a Oscarurilor din acest an la categoria ”Cel mai bun film străin”, filmul de debut al lui Ladj Ly, ”Les miserables”, este mai întâi de toate purtătorul unui mesaj social și umanist. Filmul este construit în jurul indemnului la unitate, asumare și responsabilizare într-o lume din ce în ce mai corodata de tensiuni și conflicte.  ‘‘Je fais appel à votre esprit d’équipe. La cohésion. Sans cohésion, pas d’équipe. Et sans équipe, on est seuls.” (‘‘ Fac apel la spiritul vostru de echipa, la coeziune. Căci fără coeziune

Tipuri de fraude cu cartele SIM

Cum se fură în zilele noastre? Prin mecanisme multiple: prin diverse mecanisme informatice, prin şantaj online, prin alte metode îndelung uzitate în societatea românească.   Pot fi fraudaţi nu numai clienţii finali ci şi firmele de telefonie sau firmele care furnizează diverse servicii de conţinut. Cum? Fiind şi primul şi ultimul pe lanţul de distribuţie. Presupunem că un client oarecare îşi cumpără o cartelă SIM. Îi schimbă planul tarifar de la cartelă la abonament şi începe să trimită SMS-uri cu suprataxă. Sau apelează numere cu  suprataxă (SVA). Numerele cu suprataxa sunt deschise pentru diverse tipuri de conţinut, cu diverşi furnizori.

CEDO stabilește criteriile pentru inregistrarea cartelelor pre-pay. Ce invatam?

La data de 30.01.2020, CEDO a decis intr-un caz impotriva Germaniei ca nu exista o incalcare a dreptului la viata privata in cazul legii germane de obligare a cetatenilor de inregistrare a datelor personale pentru cartele SIM pre-pay. Daca cititi doar titlul, s-ar putea sa se inteleaga ca CEDO da un “cec in alb”, iar legea romaneasca (care nu este nici pe departe similara – OUG 69/2019) ar trebuie sa fie OK. Povestea este insa mult mai complicata, si doar citirea intregii argumentatii si a contextului ne poate releva ceea ce deja indicam inclusiv in amicus-curiae trimis in noiembrie 2019

Cazul Caracal produce victime și în media: România TV și Antena 1 amendate de CNA

Consiliul Național al Audiovizualuluia a amendat posturile de televiziune România TV și Antena 1 pentru acuzații nefondate aduse în cadrul emisiunilor realizate de cele două televiziuni, referitoare la cazul Caracal. Analizând reclamațiile primite, CNA a monitorizat emisiunile de știri și dezbateri din intervalul 20 septembrie – 21 octombrie 2019, constatând încălcarea dreptului fiecărei persoane la propria imagine, prevăzut în Codul de reglementare a conținutului audiovizual, Amenzi aplicate de CNA Cea mai mare amendă a fost îmcasată de România TV, 25.000 lei, pentru emisiunea „Breaking News” difuzată în data de 18.10.2019, în timp ce Antena 1 a scăpat cu ”doar” 10.000

Industria de turism, influențată radical de tehnologiile mobile

Profesioniștii industrei de turism și călătorii s-au reunit la București în cadrul unui eveniment Amadeus Executive Event. Dezbaterile avute în cadrul acestui eveniment s-au centrat în jurul schimbărilor radicale pe care noile tehnologii le-au adus industriei. În 2018 erau 4 miliarde de utilizatori ai Internetului, dintre aceștia peste 3 miliarde folosind rețelele sociale. În acest context, un lucru important de subliniat este că în influențarea deciziilor luate de utilizatori, prietenii sunt de două ori mai influenți decât celebritățile și factorii de opinie. Tehnologia informației devine o componentă de bază, în toate domeniile industriei, iar adopția se realizează într-un ritm accelerat.

Mobil nelimitat proiect inedit al Telekom si Carrefour Romania

Cum au promis reprezentantii Telekom se extinde proiectul Mobil Nelimitat. Parteneriatul cu Carrefour Romania, ofera romanilor experiente deosebite in timp real. Proiectul extins in reteaua de magazine Carrefour Romania doreste sa aduca mai aproape de clienti cele mai bune si mai rapide servicii de telefonie si in acelasi timp acces la internet nelimitat. Prin acest proiect clientii se pot abona la serviciile Telekom in mai putin de 5 minute. Pasii ce trebuie urmati sunt simplii si rapid de indeplinit. Serviciul este unul inovator, intrucat permite achizitionarea de servicii prin contracte cu perioade nelimitate, astfel beneficiarii nu mai sunt conditionati prin

Modificari privind localizarea terminalelor mobile

Curtea de Justitie  UE a decis ca companiile din domeniul Telecomunicatiilor sa transmita serviciilor de urgenta detalii legate de localizarea terminalelor conectate prin numarul de urgente european 112, chiar daca acestea nu sunt au cartele SIM integrate. Masura a fost luata dupa un lung proces, intentat de rudele unei adolescente de 17 ani  din Lituania care a fost rapita si ucisa, in 2013. Fata contactase numarul de urgenta 112 insa din pricina procedurilor birocratice nu a putut identificata.  Conform asociatiei EENA, numarul de urgenta 112 nu poate fi apelat in opt state ale Uniunii Europene, daca terminalele nu sunt prevazute

Romania, Germania, Italia, Austria si Ungaria au inceput implementarea tehnologiei 5G

Tehnologia 5G de mare viteza va fi disponibila cu 1 ianuarie 2020 in cateva dintre statele membre ale UE. Conform lui Alexandru Petrescu, ministrul Comunicatiilor si Societatii Informationale, parcursul de implementare se desfasoara conform planului. In cadrul unei conferinte pe teme de securitate, acesta a declarat: ”…autoritatea care are responsabilitatea in ceea ce priveste parcursul licitatiei pentru alocare frecventelor de 5G (Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii – ANCOM, n.r.) a demarat deja procesul de consultare publica chiar pe site-ul institutiei. Parcursul este in desfasurare conform planului pe care noi ni l-am asumat si asteptam ca, pana la

eMAG deschide un nou showroom la Brasov

eMAG, cel mai mare retailer online din Estul Europei, a deschis la Brasov un nou showroom in care expune peste 500 de produse si accesorii, similar cu portofoliul prezentat in magazinul din Capitala.

Cu o suprafata totala de 350 m² si un spatiu de vanzare de 275 m², noul showroom face parte din strategia companiei de crestere a ratei de conversie a vizitatorilor care se informeaza in online, dar prefera inca sa achizitioneze din magazinele traditionale.


“Am inteles de la inceput ca ne asumam si un rol de educare a pietei si ca este esential sa fim prezenti si local in tara, prin showroom-uri in care clientul sa poata vedea produsele pe care le doreste sau de unde sa ridice comenzile plasate deja online”, a declarat Lucia Ciuca, Director Marketing eMAG.

“Exista inca multi clienti care se informeaza online, dar prefera sa cumpere din magazine. Pe aceia, si nu numai, ii vizam prin deschiderea de showroom-uri in regiunile cheie din tara. In paralel lucram si la extinderea regionala si la dezvoltarea portofoliului de produse” a explicat Lucia Ciuca.

Prin lansarea noului showroom, spatiul total de expunere pentru produsele distribuite de eMAG se apropie de 3.000 m². Cel mai mare showroom al companiei este cel din Bucuresti, cu o suprafata totala de 1.300 m², urmat de cel din Brasov, de 350 m² si de cele din Constanta si Craiova, cu arii de 300 m². eMAG este prezent in teritoriu, prin showroom-uri proprii, si in orasele Timisoara, Iasi, Ploiesti si Cluj Napoca.

„Am optat pentru o investitie in Brasov datorita numarului mare de brasoveni care sunt deja clienti eMAG si a oportunitatilor oferite de acest oras”, mentioneaza Lucia Ciuca. „Am ales sa fim prezenti aici cu aproape toate produsele disponibile in cadrul showroom-ului din Bucuresti pentru ca estimam un numar important de comenzi pe toate categoriile de produse. Brasovul este un oras cu o populatie tanara, cosmopolita si foarte activa in mediul online”, adauga Lucia Ciuca.

Anul acesta eMAG a investitit si in extinderea spatiului de expunere din showroom-ul Crangasi, suprafata acestuia dublandu-se ca urmare a mutarii birourilor companiei intr-un nou sediu in Pipera. Showroom-ul din Crangasi este cel mai mare din tara si include un concept de socializare a clientilor eMAG – gazduit de spatiul Social Pool – dar si elemente atractive de tehnologie interactiva, precum Liquid Galaxy. Ca urmare a acestei extinderi eMAG Crangasi expune in prezent peste 500 de produse, la fel ca si eMAG Brasov.

Activitatea magazinului din Brasov va fi condusa de Bogdan Raescu, gratie experientei dobandite in  cadrul echipei showroom-ului eMAG din Timisoara.

eMAG mai dispune si de patru puncte de livrare amplasate in cadrul magazinelor Flanco, doua in Bucuresti (Unirea si Obor) si alte doua la Suceava si Braila.

Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert online din Romania. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei si orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG in pozitia de lider constant al pietei, ajungand in prezent cel mai mare retailer national de produse IT. eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si solutii IT si de comunicatii, cat si echipamente electronice si electrocasnice. Oferta eMAG se extinde permanent cu noi categorii atat in portofoliul propriu, cat si in eMAG Marketplace, prima platforma online din Romania care grupeaza mai multi retaileri. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri in Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta, Craiova si Brasov.

Reply