Atunci cand navigheaza pe internet, cei mai multi vizitatori vor petrece cu 250% mai mult timp pe un site daca pe acel site este incorporat continut media, spune Sean Creeley in urma unui test Google AdWords pe care l-a inceput inca de anul trecut.
Creeley este fondatorul aplicatiei Embedly a carei misiune este de a veni in ajutorul editurilor si dezvoltatorilor de aplicatii pentru a incorpora media si de a atrage utilizatorii web.
Ideea este sa implice utilizatorul acolo unde se afla si nu sa sara din site in site pentru a vedea conti nutul media. Embedly poate face fata oricarui web URL sau RSS feed, atragand media asociata – poze, video, audio si text – si incorporand aceasta intr-un tert site.
In fiecare zi, Embedly ofera 5.5 milioane de URL-uri catre 1100 de site-uri. In viitorul apropiat fiecare particica de continut va fi disponibil pentru share si embed.
Eu cred ca este foarte real acest sondaj. Cu totii suntem atrasi de clipuri video. Ma intreb cu cat va creste succesul unui asemenea site?