Femeia Fantastică a.k.a. Wonder Woman

  Cu toții am crescut cu idealul de a fi un super erou și de a schimba lumea în bine. De cele mai multe ori aceste idealuri le-am primit din bezi desenate sau animațiile pe care le vedeam în fiecare zi. Dar știm poveștile originale ale acestora? Una dintre personajele ce ne-au învățat că este bine să te lupți împotriva răului a fost Femeia Fantastică a.k.a. Wonder Woman. Acest personaj a prins viață odată cu benzile desenate create de DC Comics în anul 1941. Prințesa Diana a Themyscirei, o amazoancă ce a știut să asculte sunetul sabiei de mică, devine

Bruxelles – un oraș al tehnologiei

Dacă în urmă cu ceva timp abordam avantajele unui muzeu ce are ,,suportul”  tehnologiei, mai exact muzeul interactiv din Daugvapils, acum ne vom îndrepta puțin atenția în Occident. Unul dintre cele mai importante orașe– Bruxelles, reușește să se plaseze pe harta celor bine zone dezvoltate tehnologic. Față de alte orașe din zona centrală și de est a Europei, Bruxelles are o istorie în a planifica propria evoluție în toate domeniile. De exemplu, știați faptul că în 1958, cu ocazia Brussels World’s Fair, Bruxelles a reușit să înceapă o primă mare etapă de modernizare a orașului? Acest lucru a fost doar

Netflix vorbește pe limba celor mici

„Netflix and chill”. Fenomenul care a cucerit America a ajuns și în casele europenilor, iar România nu face excepție. Cine nu s-a abonat la Netflix doar pentru a „gusta” puțin din nebunia din Vest? De curând, am început și noi să ne bucurăm de seriale și filme cu subtitrare în limba română, fără să ne mai plângem de online streaming. Dar cum continuă evoluția companiei care definește o nouă generație?     Storytelling-ul este următorul pas pentru a face platforma din ce în ce mai atractivă. Poate să ajungă astfel nu doar la tineri, ci și la familii sau copii

Modul în care trăiești – realitatea celor din marketing

  Oamenii de marketing sunt conștienți de task-urile lor și de rolul pe piața vânzărilor. Trebuie să fie atenți la nevoile consumatorilor pentru a putea personaliza mesajul. Astfel, pot ajunge la oamenii de acasă și îi pot transforma din simpli urmăritori în clienți fideli. Problema este una singură: care este rețeta de succes?   De multe ori aceștia consideră că pasul spre progres și performanță provine din datele recoltate de la consumatori, ce pot spune ceva despre pattern-urile lor de comportament. Dar nu vorbim doar de aceste aspecte când căutăm cea mai importantă variabilă a existenței lor: contextul.   Marketerii

Free energy – Tesla, primul inventator al energiei libere, wireless!

Genialul inventator și om de știință Nikola Tesla a descoperit o formă de energie electrică non-electromagnetică, radiantă. Ea este transmisă ptin sol, care funcționează astfel drept conductor principal și produce unde scalare. Acest tip de energie descoperit de Tesla se transmite mai rapid decât lumina, a cărei viteză era considerată cea mai mare dintre toate vitezele de transmitere/deplasare. Energia non-electromagnetică a lui Tesla a fost utilizată pentru a transmite semnale electrice între diferite stații emițătoare aflate la distanță, în orașe sau chiar țări diferite. Aceste transmisii au fost foarte eficiente, iar, paradoxal, semnalul nu a înregistrat scăderi de putere, ci

Telekom România concediază o treime dintre manageri

Am scris pe la începutul lunii că Telekom România se va reorganiza și că în urma acestei reorganizări vor fi concediați sute de angajați și sute de manageri. La acel moment se zvonea faptul că 1 din 6 angajați vor fi concediați și că o mulțime de manageri vor fi dați afară. În urma discuțiilor dintre sindicate s-a luat decizia că o treime din cei 600 de manageri existenți în grup vor fi concediați. Mai exact, în jur de 200 de manageri nu vor mai performa în cadrul Telekom România. Pe lângă asta, managerii rămăși vor trebui să demonstreze că

Sistemele AI, o formă și o identitate

Sistemele care funcționează pe baza inteligenței artificiale ajung să facă parte din existența umană ca un adaos necesar. Astăzi, poate conduce o mașină sau poate să diagnosticheze cancerul. Nici advertisingul nu stă departe de această tehnologie. Un sistem AI a ajuns să înlocuiască un foarte bun copywriter sau un marketer eficient. Sistemele AI au ajuns să îndeplinească atribuții specific umane, așadar marile companii investesc în domeniu și ajung să „umanizeze” procesul. Entitățile programate au nume și sunt „înzestrate” cu calități similare cu ale unei persoane normale, din carne și oase. Conform publicației Adweek, Amazon are personajul Alexa ca asistent smart.

Inteligența artificială, în slujba copiilor

Inteligența artificială a devenit subiectul momentului. Digital sau social, orice aspect este acum văzut prin raportare la A.I. Conceptul care aparținea cândva poveștilor S.F. a câștigat tot mai mult teren în cercetare și se poate ajunge la o învățare profundă a modului în care o mașină poate gândi asemănător oamenilor. Progresele sunt vizibile și rezultatele pe măsură. Agenția de creație We Believers a făcut un pas înainte și a dat naștere Ai Buddy. Acesta este un sistem inteligent artificial, creat pentru a oferi un sprijin emotional copiilor cu astfel de nevoi. Tehnologia afișează un format comfortabil pentru cei mici. Interfața

A fi sau a nu fi advertiser?

Tineri care visează să facă parte dintr-o echipă de creație sau de strategie a marilor agenții de publicitate din România sau din alte țări trebuie să țină cont de mai multe aspecte legate de primul interviu. A fi sau a nu fi advertiser? Cum ajungi să îți îndeplinești visul? Ți-ai trimis CV-ul la mai multe agenții de publicitate de care ești interesat. Ai reușit să treci de prima etapă de selecție și să te califici pentru interviu. În continuare, trebuie să fii pregătit să faci tot ce este posibil pentru a convinge comisia că ești omul de care au nevoie

Ericsson: Dispozitivele mobile si jocurile ne modifica obiceiurile

 

Un studiu al Ericsson ConsumerLab arata ca mobilitatea si interconectivitatea oferita de noile dispozitive electronice transforma lumea jocurilor video si comportamentul uman.

Astfel, conceptul numit „gamification” este folosit in scopuri din ce in ce mai variate, de la imbunatatirea sistemului educational si dezvoltarea personala la cresterea performantei angajatilor. Un rol important in aceasta dezvoltare il joaca dispozitivele electronice tot mai variate, mai portabile si mai performante.

Pe masura ce aparatele electronice se diversifica, de la clasicele PC-uri si console, la smartphone-uri, tablete sau chiar ceasuri si bratari inteligente, industria jocurilor sufera si ea modificari. In prezent gaming-ul se extinde ca fenomen social si cultural, utilizatorii preferand sa isi umple cu jocuri timpul in care asteapta, dar si pauzele dintre activitati. In plus internetul a dus la dezvoltarea unor functii de socializare, diversele aplicatii permintand interactiunea cu alti oameni cu interese comune. 

Niklas Heyman Rönnblom, Senior Advisor, Ericsson ConsumerLab precizeaza ca dezvoltarea gadgeturilor mobile, personalizate si bazate pe aplicatii multifunctionale permite tot mai multor persoane sa accese jocurile. O alta trasatura specifica epocii in care intra jocurile este conectivitatea, care ofera experiente multiplaying sau nivele bonus, serviciile de date avand un rol tot mai important in experienta de joc si devenind un criteriu tot mai important in alegerea furnizorilor de servicii.

Studiul efectuat de Ericsson in Coreea de Sud, SUA si Brazilia arata ca la nivelul populatiilor acestor tari, jocurile pe dispozitive mobile sau fixe sunt accesate de cate 85%, 75% si respectiv 53%. In primele doua state repartizarea pe sexe este echilibrata, in Brazilia gamerii fiind perponderent de sex masculin.

La categoriile de varsta, cei mai tineri sunt brazilienii, unde aproximativ 60% dintre gameri au varste sub 30 de ani. In schimb in SUA 50% dintre acestia au peste 34 de ani, iar in Coreea de Sud peste 50% au varste peste 40 de ani.

In ceea ce priveste calitatea retelei, cel mai important aspect este stabilitatea si fiabilitatea retelei, cea mai frustranta experienta fiind intreruperea jocului din cauza conexiunii instabile.

Studiul mai arata si faptul ca oamenii se joaca din cauza nevoii de interactiune sociala, pentru relaxare si divertisment. Interactiunea sociala ocupa un loc din ce in ce mai important, permitand utilizatorilor sa fie la curent cu ceea ce fac prietenii lor, iar munca in echipa imbunatateste experienta de joc. De asemenea, jocurile fac mai agreabil timpul petrecut asteptand sau in transportul in comun. Mai nou acestea au inceput sa fie folosite si pentru a umple timpul liber, inaintea unei intalniri sau in timpii morti dintre diverse activitati de serviciu. Aceste sesiuni de joc sunt spontane si variaza ca durata. In schimb gaming-ul planificat are loc la intervale mai mari de timp, seara sau in weekend si constituie un mod de destindere dupa o zi obositoare.

Studiul a fost realizat prin completarea a 8000 de chestionare online, prin realizarea a 60 de interviuri cu gameri profesionisti si a 13 interviuri cu experti din mediul academic si din industrie, din cele trei state.

Using-Mobile-Games-To-Promote-Your-Online-Business1

Reply