Sistemele AI, o formă și o identitate

  Sistemele care funcționează pe baza inteligenței artificiale ajung să facă parte din existența umană ca un adaos necesar. Astăzi, poate conduce o mașină sau poate să diagnosticheze cancerul. Nici advertisingul nu stă departe de această tehnologie. Un sistem AI a ajuns să înlocuiască un foarte bun copywriter sau un marketer eficient.   Sistemele AI au ajuns să îndeplinească atribuții specific umane, așadar marile companii investesc în domeniu și ajung să „umanizeze” procesul. Entitățile programate au nume și sunt „înzestrate” cu calități similare cu ale unei persoane normale, din carne și oase.   Conform publicației Adweek, Amazon are personajul Alexa

Inteligența artificială, în slujba copiilor

Inteligența artificială a devenit subiectul momentului. Digital sau social, orice aspect este acum văzut prin raportare la A.I. Conceptul care aparținea cândva poveștilor S.F. a câștigat tot mai mult teren în cercetare și se poate ajunge la o învățare profundă a modului în care o mașină poate gândi asemănător oamenilor. Progresele sunt vizibile și rezultatele pe măsură. Agenția de creație We Believers a făcut un pas înainte și a dat naștere Ai Buddy. Acesta este un sistem inteligent artificial, creat pentru a oferi un sprijin emotional copiilor cu astfel de nevoi. Tehnologia afișează un format comfortabil pentru cei mici. Interfața

A fi sau a nu fi advertiser?

Tineri care visează să facă parte dintr-o echipă de creație sau de strategie a marilor agenții de publicitate din România sau din alte țări trebuie să țină cont de mai multe aspecte legate de primul interviu. A fi sau a nu fi advertiser? Cum ajungi să îți îndeplinești visul? Ți-ai trimis CV-ul la mai multe agenții de publicitate de care ești interesat. Ai reușit să treci de prima etapă de selecție și să te califici pentru interviu. În continuare, trebuie să fii pregătit să faci tot ce este posibil pentru a convinge comisia că ești omul de care au nevoie

Facebook a fost amendata cu 110 milioane de euro de catre Comisia Europeana

Facebook a fost amendată joi 18 mai de către Comisia Europeana cu suma record de 110 milioane de euro din cauza netransmiterii către Comisie a tuturor informațiilor legate de achiziția WhatsApp. Comisia Europeană, care a numit amenda ca fiind ”proporțională și descurajantă”, a motivat această sancțiune prin prisma faptului că Facebook a mințit Comisia atuni când a declarat, în anul 2014, că platforma sa nu poate să unifice datele personale ale unui utilizator de Facebok cu datele pe care acesta le are pe WhatsApp, constatând că, după doi ani, Facebook chiar a lansat un serviciu care a făcut exact acest

Televiziunea, varianta 3.0

Cum evoluează numărul consumatorilor care preferă televiziunea tradițională? De ceva timp, YouTube a preluat rolul de intermediar și facilitează accesul la conținutul de televiziune în mediul online. Nu se mai pune problema de limite în ceea ce privește statistici și date legate de numărul celor care urmăresc astfel de programe, deoarece platforma face un pas înaintea mijloacelor offline. Oamenii de Marketing au apreciat mereu avantajele oferite de calitatea conținutului regăsit în televiziunea tradițională, dar există limite care atenuează efectul cumulat. În comparație cu mediul digital, precizia datelor legate de publicul țintă nu este exactă.  Varianta televiziunii 2.0 s-a extins la

Înainte și după ANCOM

În ultimele luni industria telecom a trecut prin mari emoții, începând cu anunțarea plecării președintelui ANCOM, Cătălin Marinescu în data de 24 martie, și culminând cu OUG 33 din 27 aprilie 2017,  prin care a fost modificată procedura de alegere a noii conduceri, fiind eliminate prerogativele președintelui României în acest sens. Prin această modificare, numirea președintelui ANCOM se face prin votul camerelor reunite ale Parlamentului, fiind necesară aprobarea de către majoritatea deputaților și senatorilor prezenți, nu majoritatea absolută. Implicarea instituției prezidențiale, a Guvernului și a Parlamentului în procesul de numire și de control al ANCOM a reprezentat soluția găsită în

Snapchat: revoluția generației Z

Nu te mai surprinde să auzi că cea mai mare rețea de socializare din lume, Facebook, este furnizorul a 8 miliarde de clipuri video zilnic. Chiar și părinții tăi sunt familiarizați cu activitatea lor de pe platformă. Te trezești cu „like” sau „poke” de la mamă, iar tatăl îți comentează la postări. Ce ar putea să fie mai rău de atât? Snapchat vine din urmă și te cucerește. Totul se petrece mult mai rapid, iar tinerii de vârsta ta îți vor spune că se simt mai bine, deoarece aplicația le oferă mai multă libertate decât Facebook-ul sau alte aplicații. Informațiile

Facebook continuă lupta împotriva conținutului violent

Gigantul Facebook a început lupta împotriva conținutului care poate perturba utilizatorii. Printre materialele cu potențial afectogen, regăsim situații în care se vorbește despre violență sau reacții negative asupra copiilor și a altor persoane. În prezent, există o echipă care verifică conținutul de pe platforma de socializare, responsabilă cu prevenția și controlul unor cazuri extreme. În ultimele săptămâni, o serie de materiale video au surprins mai multe situații șocante pentru toată lumea. Conform publicației Adweek, utilizatorii Facebook au fost martori la asasinarea unui om din Cleveland și a unei fetițe de 11 ani din Thailanda. De asemenea, un adolescent care încărca

Agenda rock: concerte și festivaluri din 2017

Rock: muzică, revoltă și filosofie. Toți iubitorii acestui gen se reunesc an de an la concerte ale celor mai mari trupe de pe scena internațională sau din mediul underground. Fie că vorbim de alternative sau progressive, de groove sau folk metal, atât tinerii, cât și „veteranii” comunității rock, călătoresc prin țară și participă la cele mai importante evenimente ale anului. Pe acorduri de chitară, „revoluția” genului continuă chiar și astăzi. Rockerii încep primăvara în forță. Acest sfârșit de săptămână aduce o nouă ediție a festivalului SoundArt. Trupe din zona stoner și progressive vor da startul pe 4 mai, în club

Facebook: catalizatorul schimbarii in Romania

Intr-o tara in care totul functioneaza pe baza de spaga si cu o mentalitate specifica („hai ca merge si asa”), cu politicieni unsi cu toate alifiile in ale musamalizarilor si escrocheriilor, cu televiziuni sponsorizate si intretinute de actuala clasa politica, cu multi oameni spalati pe creier, obisnuiti sa fie pusi cu botul pe labe, Facebook pare sa fie singurul instrument „independent” pe care tinerii il pot folosi pentru a schimba actuala traiectorie a ceea ce numim astazi, Romania.

Ceea ce-ar fi trebuit sa fie a patra putere in stat, mass-media, nu este decat o arma de manipulare in masa ce serveste nimic altceva decat interesele politicienilor. Cum este posibil ca unul dintre cele mai urmarite posturi de televiziune din Romania sa fie sub controlul total al unui fost turnator de securitate, al unui puscarias care a capusat tara asta cat a putut? Iar aici fac referire la Antena 3 si nu numai! Atata timp cat aceste posturi de televiziune vor avea audienta, Romania nu se va trezi, Romania nu se va „schimba”.

protest

Sursa foto: Bogdan Dinca, corespondent Hotnews.ro

Faptul ca din ce in ce mai putine ziare supravietuiesc in varianta tiparita ma intristeaza. Insa in acelasi timp, in contextul coruptiei care s-a extins (si) asupra acestora, nu pot decat sa ma bucur ca internetul le pune la pamant si le invata o lectie importanta: nu mai merge asa! Ziarele si publicatiile tiparite (exclusiv offline) din Romania au avut foarte mult de suferit in ultimii ani, nu numai din cauza fenomenului numit „digitalizare”, ci si din cauza calitatii continutului. Ba chiar si pe Facebook, din ce in ce mai multi oameni (inclusiv eu) inceteaza sa mai urmareasca marile publicatii (Protv, Antena 3, Cancan etc) pentru ca se simt pacaliti, se simt manipulati.

Spre exemplu, accesand pagina de Facebook ProTv, printre ultimele titluri se numara: „Ioana Tufaru a povestit totul cu lux de amanunte. S-a intamplat la doar cateva saptamani dupa ce a nascut” — in care aflam ca Ioana Tufaru a avut un vis in care ii oferea un pahar cu apa mamei sale. Ori, avem alt exemplu: „S-a AFLAT. Pe cine desemneaza maine Klaus Iohannis in functia de prim ministru” — iar cand accesezi stirea afli de fapt ca sunt speculatii sau informatii „probabile”, venite pe surse. Nu conteaza ca au „nimerit-o” sau nu, este un titlu care nu-si are locul pentru ca iti lasa alta impresie. Aceste publicatii care se plang de vanzari tot mai mici infecteaza pana si zona online. Din fericire, aici rezolvam totul cu un simplu „unfollow”.

De ce ti-ar parea rau ca acesti indivizi raman fara locuri de munca? Generatia Facebook s-a adaptat! Din ce in ce mai putini oameni urmaresc aceste publicatii toxice. Cum e sa dai faliment in varianta tiparita iar lumea sa nu te doreasca nici macar pe contul lor de Facebook?

Ce merita sa urmaresti pe Facebook ? Paginile bloggerilor si a jurnalistilor carora nu le este frica sa vorbeasca ce gandesc. Acestia au facut posibile protestele din ultima vreme, incurajand lumea sa-si exercite SINGURUL ACT DEMOCRATIC care poate schimba ceva in Romania: protestul. Probabil ati observat ca am spus „singurul”, asta pentru ca votul nu mai reprezinta un act democratic de schimbare, in conditiile in care nu ai de ales decat dintre doi sau mai multi escroci infipti adanc in actualul sistem. Curand vin alegerile parlamentare si iata ca nu ai pe cine vota! Ai in fata PSD si PNL, doua partide toxice, sustinute de televiziuni la fel de toxice.

protest

Sursa foto: Bogdan Dinca, corespondent Hotnews.ro

A fost nevoie ca 48 de tineri sa moara (pana la ora actuala) ca oamenii sa iasa in strada si sa-si exercite SINGURUL ACT DEMOCRATIC de schimbare pe care il au la dispozitie la aceasta ora — protestul. Iar asta datorita mobilizarii tinerilor pe Facebook. Acolo oricine poate planifica un eveniment (precum un protest), oricine poate vorbi liber, oricine poate scoate la suprafata un adevar pe care o televiziune si un sistem corupt ar vrea sa-l musamalizeze.

Sigur, si aici pot fi (si sunt deja!) destule voci interesate, care servesc cauza celor de la putere ori chiar a unora din afara tarii. Se cere si aici discernamant, atentie la mesajele transmise, dar tinerii incep sa se obisnuiasca sa aleaga. La ora actuala, Facebook este catalizatorul „schimbarii” pe care o dorim in Romania.

Insa cine stie pana cand? Cine stie cand va sosi acea zi in care un grup de sclavi ce apartin sistemului iti vor bate la usa din cauza ca nu ai fost cu ceva de acord pe Facebook?

Cred ca ramane sa luptam sa nu se ajunga (si) acolo!

Sursa fotografii: Bogdan Dinca, corespondent HotNews.ro

Reply