Aportul creativității la succesul vânzărilor

O campanie publicitară poate avea mai multe obiective, dar profitul este un indicator real al succesului. Pentru a vinde, advertising-ul digital s-a adaptat la cerințele publicului și a mizat pe o abordare mai creativă decât cea întâlnită în advertising-ul tradițional. Din ce în ce mai mulți oameni petrec ore întregi online și pierd noțiunea timpului. În acest context, afaceriștii au investit în strategii eficiente, pentru a facilita procesul de achiziție. Astfel, se explică apariția unor inițiative creative, care s-au concretizat prin apelul la inteligență artificială și realitate augmentată. Creativitatea are un rol fundamental în advertising-ul din mediul online, dar modalitatea

INTRODUCEREA RECLAMELOR PE FACEBOOK MESSENGER

Facebook își menține poziția de lider în industria tehnologiei și investește din ce în ce mai mult în advertising. Introducerea reclamelor pe platforma social media a fost primul pas în această direcție. În continuare, utilizatorii vor putea avea acces în timp real la oferta de piață a marilor branduri. Platforma are peste 1,2 miliarde de utilizatori activi, care interacționează zilnic cu prietenii lor virtuali. În același timp, ei ajung să acceseze site-urile și reclamele companiilor care răspund la nevoile lor cu produse variate. De acum, reclamele vor fi introduse și în cadrul aplicației Facebook Messenger. Această idee a fost implementată

Hei, NASA, îți vrei lucrurile înapoi?

Un vânzător de vechituri a fost chemat să curețe pivnița unei locuințe, însă ce a descoperit la fața locului l-a lăsat fără cuvinte. Vânzătorul de vechituri a fost chemat de rudele unui fost inginer NASA cu scopul de a curăța pivnița locuinței, iar aceștia i-au zis că dacă dorește să ia ceva de acolo, poate să ia fără niciun fel de problemă. Bărbatul a rămas șocat când a intrat în pivniță și a descoperit 2 computere imense a celor de la NASA, iar pe lângă asta a găsit și sute de benzi magnetice care conțineau diverse înregistrări audio. Rudele fostului

Selfie-ul care a provocat o pagubă de 200.000 de dolari

De la un timp încoace toată lumea se întrece în a face selfie-uri cât mai interesante cu scopul de a strânge cât mai multe like-uri pe rețelele de socializare. Unii au murit în încercarea de a face selfie-uri cât mai spectaculoase, iar alții au adus pagube financiare, ca de exemplu o fată care a vizitat galeria de artă 14th Factory din Los Angeles. Vizitatoarea, în încercarea de a face un selfie cât mai reușit, s-a pus într-o poziție în care nu avea echilibru, astfel încât s-a lovit cu spatele de un piedestal care a creat acțiunea de domino cu celalalte

Inteligența artificială în noul Audi A8

Noul Audi A8, dezvăluit oficial la Barcelona, reprezintă cea mai tehnologizată mașină a producătorului din Ingolstadt. Compania germană susține că noul A8 este prima mașină de serie, care beneficiază de un sistem de șofat semi-autonom de nivel 3. Aceasta înseamnă că, în anumite condiții, mașina se poate conduce complet singură. Sistemul de șofat semi-autonom, numit AI Traffic Jam Assist, funcționează până la viteze de 60 kilometri pe oră, pe drumurile de mare viteză și autostrăzile ce dispun de sensuri separate de bariere solide. Sistemul este activat utilizând butonul AI de pe consola centrală. Cu ajutorul acestei tehnologii, mașina poate porni

Sunt testate reclamele în Facebook Messenger

Compania a testat de la începutul anului aplicația Facebook Messenger cu diverse reclame, însă pe un segment restrâns de utilizatori. Mai exact, pe utilizatorii din Australia și Thailanda. Treaba nu rămâne neschimbată, astfel încât de azi înainte vor fi testate reclamele pe aplicația de socializare la nivel global, deci să fiți convinși că o să vă apară vreo reclamă când vă așteptați mai puțin. Cei de la Facebook au mai declarat că au în plan ca până la sfârșitul anului să le afișeze reclame tuturor userilor. Dacă vrei să nu îți apară reclame, păcat, acestea nu vor putea fi dezactivate

Cine este Elon Musk și ce a realizat în domeniul tech?

Elon Musk a fost un antreprenor de succes cu mult înainte ca prima mașină Tesla să iasă de pe linia de producție și să fie pusă la vânzare sau prima rachetă SpaceX să fie lansată pe orbită.   În 1999, Elon Musk a fondat a doua sa companie, X.com, firmă ce oferea servicii financiare online. În anul 2000 a fuzionat cu Confinity, companie care opera un serviciu de transfer de bani puțin cunoscut la acea vreme, numit PayPal. Notabil este faptul că fondatorii Confinity sunt Peter Thiel și Max Levchin, amândoi antreprenori foarte cunoscuți în prezent. Thiel a devenit miliardar,

Ce seriale vedem vara asta? Trei recomandări sigure

Ai ceva timp la dispoziție și îți dorești să vezi niște seriale bune? Cu siguranță vei găsi un serial ce îți va fura atenția în doar câteva secunde. Să vedem care sunt cele mai premiate și apreciate seriale! Dacă ești genul de persoană care preferă un serial cu umor, piperat cu inteligență și sarcasm, atunci este un „must” Big Bang Theory. Este un serial ce a promis, încă de la bun început, o poveste normală încadrată în cele mai atipice situații și reacții. Anul apariției este 2007 (și încă mai sunt alte sezoane pe fir), având în prim-plan cei mai

MODALITĂȚI DE PLATĂ PENTRU CLIENȚII MARILOR BRANDURI

  Astăzi, 40% din populația planetei are acces la Internet. Orice antreprenor știe că un brand care capătă recunoaștere globală prin intermediul canalelor online de comunicare trebuie să ofere și o soluție simplă și rapidă pentru a avea acces la vânzări în timp real. Astfel, ajungem la o problemă esențială: modalitatea de plată a produselor. Potențialii clienți care intră pe paginile de media ale brandurilor pot deveni clienți, dar au nevoie de resurse nelimitate în cadrul călătoriei pe care o parcurg de la o poziție la cealaltă. O campanie de succes va include cercetare, grupul țintă, localizarea conținutului și experiența

Facebook: catalizatorul schimbarii in Romania

Intr-o tara in care totul functioneaza pe baza de spaga si cu o mentalitate specifica („hai ca merge si asa”), cu politicieni unsi cu toate alifiile in ale musamalizarilor si escrocheriilor, cu televiziuni sponsorizate si intretinute de actuala clasa politica, cu multi oameni spalati pe creier, obisnuiti sa fie pusi cu botul pe labe, Facebook pare sa fie singurul instrument „independent” pe care tinerii il pot folosi pentru a schimba actuala traiectorie a ceea ce numim astazi, Romania.

Ceea ce-ar fi trebuit sa fie a patra putere in stat, mass-media, nu este decat o arma de manipulare in masa ce serveste nimic altceva decat interesele politicienilor. Cum este posibil ca unul dintre cele mai urmarite posturi de televiziune din Romania sa fie sub controlul total al unui fost turnator de securitate, al unui puscarias care a capusat tara asta cat a putut? Iar aici fac referire la Antena 3 si nu numai! Atata timp cat aceste posturi de televiziune vor avea audienta, Romania nu se va trezi, Romania nu se va „schimba”.

protest

Sursa foto: Bogdan Dinca, corespondent Hotnews.ro

Faptul ca din ce in ce mai putine ziare supravietuiesc in varianta tiparita ma intristeaza. Insa in acelasi timp, in contextul coruptiei care s-a extins (si) asupra acestora, nu pot decat sa ma bucur ca internetul le pune la pamant si le invata o lectie importanta: nu mai merge asa! Ziarele si publicatiile tiparite (exclusiv offline) din Romania au avut foarte mult de suferit in ultimii ani, nu numai din cauza fenomenului numit „digitalizare”, ci si din cauza calitatii continutului. Ba chiar si pe Facebook, din ce in ce mai multi oameni (inclusiv eu) inceteaza sa mai urmareasca marile publicatii (Protv, Antena 3, Cancan etc) pentru ca se simt pacaliti, se simt manipulati.

Spre exemplu, accesand pagina de Facebook ProTv, printre ultimele titluri se numara: „Ioana Tufaru a povestit totul cu lux de amanunte. S-a intamplat la doar cateva saptamani dupa ce a nascut” — in care aflam ca Ioana Tufaru a avut un vis in care ii oferea un pahar cu apa mamei sale. Ori, avem alt exemplu: „S-a AFLAT. Pe cine desemneaza maine Klaus Iohannis in functia de prim ministru” — iar cand accesezi stirea afli de fapt ca sunt speculatii sau informatii „probabile”, venite pe surse. Nu conteaza ca au „nimerit-o” sau nu, este un titlu care nu-si are locul pentru ca iti lasa alta impresie. Aceste publicatii care se plang de vanzari tot mai mici infecteaza pana si zona online. Din fericire, aici rezolvam totul cu un simplu „unfollow”.

De ce ti-ar parea rau ca acesti indivizi raman fara locuri de munca? Generatia Facebook s-a adaptat! Din ce in ce mai putini oameni urmaresc aceste publicatii toxice. Cum e sa dai faliment in varianta tiparita iar lumea sa nu te doreasca nici macar pe contul lor de Facebook?

Ce merita sa urmaresti pe Facebook ? Paginile bloggerilor si a jurnalistilor carora nu le este frica sa vorbeasca ce gandesc. Acestia au facut posibile protestele din ultima vreme, incurajand lumea sa-si exercite SINGURUL ACT DEMOCRATIC care poate schimba ceva in Romania: protestul. Probabil ati observat ca am spus „singurul”, asta pentru ca votul nu mai reprezinta un act democratic de schimbare, in conditiile in care nu ai de ales decat dintre doi sau mai multi escroci infipti adanc in actualul sistem. Curand vin alegerile parlamentare si iata ca nu ai pe cine vota! Ai in fata PSD si PNL, doua partide toxice, sustinute de televiziuni la fel de toxice.

protest

Sursa foto: Bogdan Dinca, corespondent Hotnews.ro

A fost nevoie ca 48 de tineri sa moara (pana la ora actuala) ca oamenii sa iasa in strada si sa-si exercite SINGURUL ACT DEMOCRATIC de schimbare pe care il au la dispozitie la aceasta ora — protestul. Iar asta datorita mobilizarii tinerilor pe Facebook. Acolo oricine poate planifica un eveniment (precum un protest), oricine poate vorbi liber, oricine poate scoate la suprafata un adevar pe care o televiziune si un sistem corupt ar vrea sa-l musamalizeze.

Sigur, si aici pot fi (si sunt deja!) destule voci interesate, care servesc cauza celor de la putere ori chiar a unora din afara tarii. Se cere si aici discernamant, atentie la mesajele transmise, dar tinerii incep sa se obisnuiasca sa aleaga. La ora actuala, Facebook este catalizatorul „schimbarii” pe care o dorim in Romania.

Insa cine stie pana cand? Cine stie cand va sosi acea zi in care un grup de sclavi ce apartin sistemului iti vor bate la usa din cauza ca nu ai fost cu ceva de acord pe Facebook?

Cred ca ramane sa luptam sa nu se ajunga (si) acolo!

Sursa fotografii: Bogdan Dinca, corespondent HotNews.ro

Reply