Facebook a anuntat noi modificari in ceea ce priveste setarile de confidentialite, realizate cu scopul de a se asigura ca informatiile utilizatorilor sai nu sunt impartasite fara voia acestora.
O prima modificare este introducerea avertismentelor pop-up double-check care apar in momentul in care utilizatorii posteaza continut fara restrictii. In plus, in momentul de fata se afla in teste si alte schimbari: actualizarea design-urilor mobile si web cu controale de audienta, o noua setare privind confidentialitatea fotografiilor cover, un mesaj care indica cine poate vedea o imagine atunci cand aceasta este redistribuita de catre prieteni, mai multe detalii despre informatiile publice si private.
Aceste schimbari au fost efectuate pentru a veni in intampinarea criticilor cu privire la setarile sale de confidentialitate. Potrivit CNN, Facebook a realizat 4000 de sondaje intr-o singura zi, in 27 de limbi, cu scopul de a verifica gradul de confidentialitate experimentat de catre utilizatori atat pe site-ul retelei, cat si in cadrul aplicatiilor accesibile prin intermediul acestuia. Potrivit acestor sondaje, majoritatea oamenilor traieste cu senzatia ca informatiile pe care le impartasesc pot fi vizualizate si de persoane care nu ar trebui sa le primeasca.
Pentru a elimina acest risc, reprezentantii retelei de socializare anunta ca zilnic sunt efectuate peste 8 trilioane de verificari care urmaresc sa se asigure ca datele utilizatorilor sunt afisate doar celor carora le sunt destinate.