Facebook, care se pare ca a ajuns cea mai mare retea de socializare din lume, urca anul acesta pe locul 2 in topul veniturilor din publicitate digitala din SUA, lasandu-i in urma pe Yahoo si Microsoft, locul 1 fiind in cotinuare ocupat de maretul Google, potrivit datelor furnizate de EMarketer.
Pe primul loc s-a situat Google, care anul acesta a strans 17 miliarde $ din bugetele alocate publicitatii digitale in SUA.
Facebook s-a situat pe locul 2, avand venituri de 3,17 miliarde $, fata de locul patru in 2012, atunci urmand Yahoo si Microsoft.
Facebook genereaza mai mult de jumatate din venituri prin distributia spoturilor publicitare pe dispozitivele mobile. Saptamana trecuta, Facebook a inceput sa testeze introducerea spoturilor video distribuite catre utilizatori.
Conform estimarilor EMarketer, piata publicitatii digitale din SUA va creste cu 25% pana in 2015, la 53,4 miliarde $.
Google si Facebook sunt cei mai mari distribuitori de publicitate digitala la nivel mondial, informeaza EMarketer.