Trendul in cautarea pe internet arata ca cei care cauta filme sunt mult mai selecti in privinta continutului video pe care il vizioneaza. Cercetarile nu indica o intentie clara a utilizatorului de a vedea filmul, ci mai degraba dorinta de a aduna mai multa informatie.
Pe de alta parte, publicitatea digitala online prezinta oportunitati pentru o varietate de companii – nu doar pentru studiourile de filme – de a aduna audienta dorita in timp ce aceasta cauta informatii.
Evenimentul ThinkMovies de la Google subliniaza schimbarile in consumul de filme de-a lungul ultimilor cativa ani si in viitor si de asemenea, implicarea lui Google in industria divertismentu lui. Aproximativ 12% din cautarile zilnice sunt de divertisment potrivit lui Adam Stewart, director de media si divertisment la Google.
Sustinerea industriei divertismentului prin e-commerce si platformele pentru activitati online, reprezinta practic colaborarea dintre fizic si digital. Vice-presedintele in vanzari al Google US, Bonita Stewart prezice ca 80% din timpul petrecut pe ecran in viitorul apropiat va fi digital si doua treimi din consumatori isi vor vedea cumparaturile pe telefonul mobil din care o jumatate le vor plati folosind device-ul.
Aceste device-uri si tehnologii, cum ar fi telefoanele mobile si cloud computing, continua sa influenteze industria filmului. John Rose, partener senior si director la Boston Consulting Group, puncteaza trendurile in trecerea de la fizic la digital prin proliferarea device-urilor digitale, tehnologiei low (low tech) si distributia ma siva a filmelor inchiriate. De asemenea, sustine ca pana in 2015, 65% din casele americanilor vor avea o largime de banda suficient de mare pentru a viziona filme derulate continuu de acasa iar in afara casei tabletele vor deveni ecrane TV.
Stewart estimeaza ca reclamele prin telefonul mobil vor creste cu 30% mai mult decat e-commerce si 90% din recomandari vor fi de la prieteni. Ambii factori vor sustine continutul digital de divertisment.
Tot mai multe persoane se informeaza in legauta cu anumite filme pe Google, dar din pacate intra direct in anumite softuri cu ajutoraul carora le descaraca.
traiasca pirateria :)) ce sa faci daca suntem un popor sarac
Eu prefer sa ma uit la filme online. Nu am descarcat filme de cativa ani. Cautarile pe un anumit subiect dunt mult mai multe decat vizionarile sau vizualizarile totale.