Intr-o goana nebuna dupa vizite, vizitatori si implicit bani, proprietarii site-urilor – si in special cele de stiri – uita complet de calitatea continutului, lucru ce va fi taxat serios de Google, atat la afisarea rezultatelor cautarii cat si la acordarea pagerank-ului.
Google a dezvoltat un nou algoritm prin care continutul inutil si de slaba calitatea va trage in jos site-urile respective. Citeste mai jos cine are de suferit cel mai mult si care site-uri au fost deja sanctionate.
Site-urile care vor avea de pierdut cel mai mult in urma acestor schimbari ale celui mai mare motor de cautare vor fi agregatoarele de continut. Auto-blogurile, cum li se mai spune, aceste site-uri robot nu aduc nimic nou pe web, determinand mai degraba o implicare redusa a bloggerilor in realizarea de content original.
Potrivit Capital, cel mai inversunat critic al site-urilor fara continut original este Zoso care considera ca agregatoarele de stiri reprezinta un pericol in mediul online.
Amintim ca primele sanctionate de Google sunt site-uri celebre precum Forbes.com care vindea link-uri, practica de vanzare si cumparare de link-uri fiind considerata de Google ca nociva pentru mediul online.
Schimbarile de acordare a pagerank-ului si de afisare la cautare sunt implementate deja in Statele Unite si vor fi vizibile in perioada urmatoare la nivel international.
foarte bine fac…ce atate tiganie 😀
Asa nu are deaface cu blogurile sau site-urile obisnuite. Sunt doar pentru cei care „fura” continutul stirilor si nu-l modifica. Oricu, si pana acum erai penalizat , daca aveai continut duplicat.
Pfff… mare incurcatura… Asa modifica modul de acordare pe zi ce trece! Ba intai numarul de linkuri, ba apoi valoarea linkului, ba apoi postari cu cap si tot asa ca la un moment dat nu mai sti ce sa faci si te lasi de facut site-uri/bloguri…