Romtelecom si Google au incheiat un parteneriat prin care compania de telecomunicatii devine consultant de publicitate pentru IMM-uri.
Acest parteneriat s-a incheiat in baza unui acord mai larg pe care Google l-a facut cu Deutsche Telekom, din care face parte si Romtelecom.
Prin acest proiect, Romtelecom devine Partener Google AdWords Premier SMB in Romania, oferind posibilitatea oricarui tip de companie sa castige vizibilitate online, prin accesarea uneia dintre cele mai bune modalitati de publicitate online, fara a avea nevoie de resurse interne aditionale costisitoare, sau de de expertiza proprie, ci doar concentrandu-se asupra principalelor lor activitati comerciale – Romtelecom se ocupa de restul, se arata in comunicatul primit de la Romtelecom.
“Romtelecom a realizat acest important parteneriat, consolidandu-si astfel pozitia de aliat al companiilor, oferindu-le o noua solutie care ile va ajuta sa isi creasca valoarea afacerilor. Pentru companiile care nu au disponibilitatea de a angaja o persoana responsabila de activitati de marketing cu norma intreaga, noi vom deveni consultantul lor online de incredere, prin oferirea de servicii complete si profesionale de gestionare a campaniilor Google AdWords, de la crearea contului la optimizarea continua a campaniei si la oferirea de suport de calitate. Astfel, Romtelecom Business Solutions devine un consultant complet pentru prezenta online, oferind servicii de acces la internet, gazduire, si acum, publicitate online, in baza acestui parteneriat”, a spus Mihai Tudor, director executiv comercial, segment business, Romtelecom.
“Salutam aceasta alianta strategica incheiata cu Romtelecom, menita sa vina in sprijinul companiilor mici si mijlocii care nu au timpul sau resursele necesare sa-si gestioneze campaniile de publicitate online. Fiind partener Google AdWords Premier SMB in Romania, Romtelecom va putea oferi sfaturi, expertiza si experienta AdWords companiilor care doresc sa aiba mai multi clienti online”, a declarat Dan Bulucea, Country Manager pentru Google Romania.
Preturile pentru serviciile de gestionare AdWords incep de la 100 de euro pe luna, la care se adauga un tarif unic de initiere, iar perioada minima contractuala este de sase luni.