Femeia Fantastică a.k.a. Wonder Woman

  Cu toții am crescut cu idealul de a fi un super erou și de a schimba lumea în bine. De cele mai multe ori aceste idealuri le-am primit din bezi desenate sau animațiile pe care le vedeam în fiecare zi. Dar știm poveștile originale ale acestora? Una dintre personajele ce ne-au învățat că este bine să te lupți împotriva răului a fost Femeia Fantastică a.k.a. Wonder Woman. Acest personaj a prins viață odată cu benzile desenate create de DC Comics în anul 1941. Prințesa Diana a Themyscirei, o amazoancă ce a știut să asculte sunetul sabiei de mică, devine

Bruxelles – un oraș al tehnologiei

Dacă în urmă cu ceva timp abordam avantajele unui muzeu ce are ,,suportul”  tehnologiei, mai exact muzeul interactiv din Daugvapils, acum ne vom îndrepta puțin atenția în Occident. Unul dintre cele mai importante orașe– Bruxelles, reușește să se plaseze pe harta celor bine zone dezvoltate tehnologic. Față de alte orașe din zona centrală și de est a Europei, Bruxelles are o istorie în a planifica propria evoluție în toate domeniile. De exemplu, știați faptul că în 1958, cu ocazia Brussels World’s Fair, Bruxelles a reușit să înceapă o primă mare etapă de modernizare a orașului? Acest lucru a fost doar

Netflix vorbește pe limba celor mici

„Netflix and chill”. Fenomenul care a cucerit America a ajuns și în casele europenilor, iar România nu face excepție. Cine nu s-a abonat la Netflix doar pentru a „gusta” puțin din nebunia din Vest? De curând, am început și noi să ne bucurăm de seriale și filme cu subtitrare în limba română, fără să ne mai plângem de online streaming. Dar cum continuă evoluția companiei care definește o nouă generație?     Storytelling-ul este următorul pas pentru a face platforma din ce în ce mai atractivă. Poate să ajungă astfel nu doar la tineri, ci și la familii sau copii

Modul în care trăiești – realitatea celor din marketing

  Oamenii de marketing sunt conștienți de task-urile lor și de rolul pe piața vânzărilor. Trebuie să fie atenți la nevoile consumatorilor pentru a putea personaliza mesajul. Astfel, pot ajunge la oamenii de acasă și îi pot transforma din simpli urmăritori în clienți fideli. Problema este una singură: care este rețeta de succes?   De multe ori aceștia consideră că pasul spre progres și performanță provine din datele recoltate de la consumatori, ce pot spune ceva despre pattern-urile lor de comportament. Dar nu vorbim doar de aceste aspecte când căutăm cea mai importantă variabilă a existenței lor: contextul.   Marketerii

Free energy – Tesla, primul inventator al energiei libere, wireless!

Genialul inventator și om de știință Nikola Tesla a descoperit o formă de energie electrică non-electromagnetică, radiantă. Ea este transmisă ptin sol, care funcționează astfel drept conductor principal și produce unde scalare. Acest tip de energie descoperit de Tesla se transmite mai rapid decât lumina, a cărei viteză era considerată cea mai mare dintre toate vitezele de transmitere/deplasare. Energia non-electromagnetică a lui Tesla a fost utilizată pentru a transmite semnale electrice între diferite stații emițătoare aflate la distanță, în orașe sau chiar țări diferite. Aceste transmisii au fost foarte eficiente, iar, paradoxal, semnalul nu a înregistrat scăderi de putere, ci

Telekom România concediază o treime dintre manageri

Am scris pe la începutul lunii că Telekom România se va reorganiza și că în urma acestei reorganizări vor fi concediați sute de angajați și sute de manageri. La acel moment se zvonea faptul că 1 din 6 angajați vor fi concediați și că o mulțime de manageri vor fi dați afară. În urma discuțiilor dintre sindicate s-a luat decizia că o treime din cei 600 de manageri existenți în grup vor fi concediați. Mai exact, în jur de 200 de manageri nu vor mai performa în cadrul Telekom România. Pe lângă asta, managerii rămăși vor trebui să demonstreze că

Sistemele AI, o formă și o identitate

Sistemele care funcționează pe baza inteligenței artificiale ajung să facă parte din existența umană ca un adaos necesar. Astăzi, poate conduce o mașină sau poate să diagnosticheze cancerul. Nici advertisingul nu stă departe de această tehnologie. Un sistem AI a ajuns să înlocuiască un foarte bun copywriter sau un marketer eficient. Sistemele AI au ajuns să îndeplinească atribuții specific umane, așadar marile companii investesc în domeniu și ajung să „umanizeze” procesul. Entitățile programate au nume și sunt „înzestrate” cu calități similare cu ale unei persoane normale, din carne și oase. Conform publicației Adweek, Amazon are personajul Alexa ca asistent smart.

Inteligența artificială, în slujba copiilor

Inteligența artificială a devenit subiectul momentului. Digital sau social, orice aspect este acum văzut prin raportare la A.I. Conceptul care aparținea cândva poveștilor S.F. a câștigat tot mai mult teren în cercetare și se poate ajunge la o învățare profundă a modului în care o mașină poate gândi asemănător oamenilor. Progresele sunt vizibile și rezultatele pe măsură. Agenția de creație We Believers a făcut un pas înainte și a dat naștere Ai Buddy. Acesta este un sistem inteligent artificial, creat pentru a oferi un sprijin emotional copiilor cu astfel de nevoi. Tehnologia afișează un format comfortabil pentru cei mici. Interfața

A fi sau a nu fi advertiser?

Tineri care visează să facă parte dintr-o echipă de creație sau de strategie a marilor agenții de publicitate din România sau din alte țări trebuie să țină cont de mai multe aspecte legate de primul interviu. A fi sau a nu fi advertiser? Cum ajungi să îți îndeplinești visul? Ți-ai trimis CV-ul la mai multe agenții de publicitate de care ești interesat. Ai reușit să treci de prima etapă de selecție și să te califici pentru interviu. În continuare, trebuie să fii pregătit să faci tot ce este posibil pentru a convinge comisia că ești omul de care au nevoie

Hi-Rez a lansat oficial SMITE

smite

Smite, jocul MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) dezvoltat de Hi-Rez Studios pentru Windows a fost lansat oficial in data de 25 martie printr-un tournament cu premii organizat in Statele Unite ale Americii. 

Jucatorii preiau controlul asupra unor zei din aproape toate mitologiile, incepand cu cea greco-romana si continuand cu cea nordica, egipteana, mayasa indiana sau chinezeasca, luptand batalii epice in diverse arene, utilizand abilitati specifice fiecarei divinitati si strategii in functie de rolul pe care-l joaca fiecare personaj.

Pana in prezent, SMITE a fost in perioada de Open Beta,  jucatorii primind de-a lungul timpului diverse beneficii: skinuri gratuite, voice-pack-uri, iar cu ocazia lansarii „GEMS”, monede virtuale obtinute cu bani reali folosite pentru achizitionarea zeilor si a altor obiecte tip „vanity” din joc. 

In momentul inscrierii, jucatorul are la dispozitie 5 zei cu care poate lua parte la luptele dintre divinitatile diverselor mitologii. Pe masura ce joaca si castiga meciuri, acesta obtine Favor, o moneda virtuala necesara pentru a cumpara noi zei, voice packs sau skinuri pentru zeii deja deblocati. In functie de stilul de joc, exista 5 clase de zei: warrior, mage, assassin, hunter si guardian.

SMITE ofera 5 moduri de joc: Arena, Conquest, Assault si Joust, precum si un mod bonus care se schimba zilnic, Match of the Day. 

Conquest este primul mod de joc lansat in perioada beta si reprezinta modul clasic pentru jocurile tip MOBA: 2 echipe de cate 5 jucatori se confrunta intr-o arena care contine 3 lane-uri, 2 zone de jungla si 9 turnuri. Scopul acestui meci este apararea bazei proprii si invadarea bazei adverse. Cele 2 baze sunt pazite de 2 titani: Titan of Chaos si Titan of Order, care trebuie distrusi. Prima echipa care omoara titanul advers castiga meciul.

Arena este un meci intre 2 echipe de 5 jucatori care se infrunta intr-o harta tip Colosseum, in care fiecare echipa trebuie sa obtina cat fure cat mai multe puncte de la echipa adversa, prima echipa care ajunge la 0 pierde.

Assault, este un mod tip ruleta ruseasca, in sensul ca fiecarui jucator i se atribuie un zeu complet aleatoriu, indiferent de zeii pe care i-a achizitionat pana in momentul de fata.

Joust este un mod de joc in stilul Conquest, doar ca echipele sunt alcatuite din 3 jucatori.

Match of the Day este un stil deosebit, care difera de la zi la zi si poate fi jucat pe orice tip de harta, Arena, Assault, Joust sau Conquet. In functie de tematica meciului, jucatorii au la dispozitie anumiti zei, spre deosebire de celelalte tipuri de joc putand fi intalnite echipe de 5 Zeus sau Ra sau Odin.

Reply