Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii doreste micsorarea tarifelor pentru terminale mobile

Sorin Grindeanu, presedintele Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii  – ANCOM a anuntat recent ca doreste micsorarea tarifelor practicate pentru terminalele mobile, in vederea pastrarii unor standarde competitive. Acesta a anuntat ca romanii vor putea beneficia de oferte atractive si reduceri pentru  convorbiri cu pana la 10 %, incepand cu 1 ianuarie 2020.  Masurile aceste vor fi adoptate vor alinia Romania la directiva Europeana 2018/1972  ce stabileste aplicarea unor tarife maxime unice la nivelul Uniunii Europene pentru apelurile mobile si fixe. In vedera implementari acestei directive, ANCOM recomanda aplicarea unui tarif maxim de 0.76 eurocenti/minut, mai mic cu

Sectorul telecomunicatiilor cel mai afectat de aplicarea GDPR

Un studiu realizat la sfarsitul lunii mai de reteaua Deloitte Legal in tarile din Europa de Est a scos la iveala ca cele mai multe incalcari ale prevederilor GDPR au fost raportate in de catre clientii companiilor de telefonie. Companiile din domeniul telecomunicatiilor, sectorul financiar si tehnologia informatiilor, au fost cele mai afectate de directiva europeana legata de prelucrarea datelor cu caracter personal.  Autoritatile de control au avut in vedere aspectele data minimization, purpose limitation si data retention, adica reducerea la minimum a datelor personale solicitate, limitarea scopului de prelucrare a informatiilor cu caracter personal si limitarea stocarii datelor personale.

Liber la tranzactii la bursa abonatilor Revolut Metal

Abonatii Revoult Metal pot tranzactiona din aceasta saptamana actiuni la bursa din New York si NASDAQ. Prin acest nou serviciu clientii companiei pot realiza pana la 100 de tranzactii gratuite instantaneu si au la dispozitie un portofoliu de aproximativ 300 de companii din SUA. Cele mai cunoscute societati la care au si romanii acces prin intermediul serviciului Revolut Metal sunt Apple, Facebook, Amazon, Tesla si IBM. Investitori romani au acces prin aplicatia dezvoltata de  Revoult la informatii in timp real, direct de pe telefonul mobil,  cu privire la costuri, tendinte, performante. Serviciul lansat de compania britanica ofera astfel sansa tuturor

5 cele mai asteptate premiere ale lunii august

Luna august vine cu o serie de premiere mult asteptate de iubitorii de filme bune. Seria “Furios si Iute” continua cu ultima epopee, lansata pe 2 august in Romania. Premiera mult asteptata a avut incasari record in primul weekend, si se mentine in fruntea box officeului romanesc. Povestea ce ii aduce in lumina reflectoarelor pe Hobbs & Shaw. (Dwayne Johnson, Jason Statham) a reusit sa detroneze in prima saptamana blockbusteruri ca Aquaman si Avengers: Endgame. Filmul asteptat de amatorii de cascadorii ofera un plus de adrenalina iubitorilor de senzatii cinematografice tari.  O alta premiera iminenta este Angry Birds 2. Animatia

3 telefoane Digi ce merita atentia in aceasta vara

Dupa cum ne-a obisnuit operatorul Digi continua sa isi tina conectati clientii introducand in oferta o serie de smartphone-uri care sa raspunda necesitatilor consumatorilor. Caracteristicile telefoanelor si preturile echitabile pentru servicii, propuse de operator sunt cateva dintre avantajele de care pot beneficia clientii ce le achizitioneaza. Daca in primavara Huawei P Smart 2019 si Galaxy A40 erau recomandarile Digi in materie de telefoane ieftine, acum oferta continua cu dispozitive mai noi, mai bine echipate sa faca fata provocarilor romanilor.  Huawei Y6 (2019), Samsung A70 si Huawei Mate 20 X fac parte din oferta furnizorului de servici de telecomunicatie in acest

Se anunta modificari de amploare in comunicatii electronice si telecomunicatii odata cu implementarea tehnologiei 5G

Studiile realizate de Coface in domeniul tehnologiei arata ca infrastructura retelelor de telecomunicatii vor suferi modificari de amploare la nivel de conectivitatea wireless. Aceleasi analize arata ca se vor produce schimbari semnificative si in comportamentul consumatorilor si a obiceiurilor de utilizare a datelor. Reprezentantii Coface sustin ca tehnologia 5G vine cu numeroase oportunitati si cu modele inovatoare de infrastructura electronica ce vor determina crestere economica importanta si lansare a unor noi modele de businessuri. Analistii preconizeaza si modificari de amploare pentru dispozitivele electronice si electrocasnice. De pe urma acestora vor beneficia deopotriva producatorii locali ce vor adera la tehnologia 5

Atât de fani încât și-au numit copilul Xiaomi

Am mai întâlnit până acum o mulțime de cazuri în care fanii companiilor și-au tatuat logo-ul sau numele acestora pe corp, și-au numit copiii după numele companiei sau și-au schimbat numele pentru a primi produse moka de la companie. Gen, îți schimbi numele în „iPhone 5S” pentru a primi un iPhone 5S pe gratis, iar asta nu te va costa niciun ban, ci te va urmări toată viața, vei trăi cu numele ăsta și lumea te va evita ori își va bate joc de tine la modul „iPhone 5S, ești cam neproductiv azi, nu te mai ține bateria sau?”. Avem

Se lucrează la volocopter

Pe scurt, volocopterul este un taxi care te va duce oriunde ai nevoie, în timp foarte scurt, iar asta pe calea aerului. Sună bine, nu? Bine, mai puțin pentru cei care au frică de înălțimi, însă pentru restul sună bine. Cu siguranță sună bine, mai ales pentru locuitorii Bucureștiului, care scrâșnesc din dinți imediat cum pleacă la muncă, că e trafic infernal și nu ajung în timp util unde și-au propus. Un start-up german are de gând să revoluționeze transportul urban, iar asta printr-o mașină zburătoare care va putea fi utilizată în regim de taxi/Uber, pentru a transporta până și

Hidden figures – recenzie

Vreți să vă uitați la un film bun diseară dar opțiunile nu prea sunt? Vă recomandăm un film de Oscar, inspirat din fapte reale!

Hidden Figures este un film din anul 2016 cu o poveste extrem de interesantă: o femei mulatră este geniul ascuns de la NASA, cea care va contribui semnificativ la programul spațial din acei ani.

Katherine G. Johnson (Taraji P. Henson), Dorothy Vaughan (Octavia Spencer) și Mary Jackson (Janelle Monáe) sunt 3 femei ce fac parte dintr-o echipa din faimoasa NASA. Fiecare primește o nominalizare în domeniul specializării lor, Katherine fiind cea care va lucra împreună cu Al Harrison (Kevin Costner) pentru cel mai important program spațial de la acea vreme.

În film sunt incluse și elementele de diferențiere rasială (și nu numai)– sunt băi separate pentru oamenii de culoare, filtrul de cafea este separat pentru cei albi față de cei de culoare, iar femeile nu aveau aceleași beneficii precum bărbații.

Cea care este în lumina reflectoarelor este Katherine Johnson, cea care reușește împreună cu Al să schimbe mentalitatea celor de la NASA. Aceasta va schimba nu doar părerea celor din jur, dar și rezultatele celor care lucrau la primele lansări de nave în spațiu.

Nu vrem să vă dăm prea multe detalii despre povestea celor din jur, dar vă putem da mai multe detalii despre actorii principali.

Așadar, Katherine Johnson prinde viață cu ajutorul lui Taraji Henson. Aceasta are o nominalizare la Oscar pentru The Curious Case of Benjamin Button din 2008. A reușit să strângă 28 de premii și 64 de nominalizări la festivalurile internaționale pentru performanțele de-a lungul timpului.

Janelle Monáe în rolul lui Mary Jackson are 15 premii și 31 de nominalizări pentru rolurile sale.  Octavia Spencer este în rolul lui Dorothy Vaughan, cu un Oscar câștigat, 31 de premii și 54 de nominalizări la festivalurile internaționale, iar Kevin Costner în rolul lui Al Harrison are nu mai mult decât 2 Oscaruri în CV-ul său, împreună cu alte 51 de premii și 56 de nominlizări.

Bonus: dacă v-ați uitat la Bing Bang Theory cu siguranță îl știți pe personajul principal al serialului: Sheldon! Acesta este jucat de Jim Parsons – colegul de birou al lui Katherine.

Evoluția fiecărui personaj, dar și cum se schimbă interacțiunea dintre personaje vrem să fie descoperite de către voi.

Pe scurt, filmul este unul bun, în care vei găsi și elemente comice, dramatice, psihologice și nu numai. A fost lansat pe 6 ianuarie 2017 în America, cu un buget de 25 de milioane de dolari și cu încasări de peste 200 de milioane de dolari. De asemenea, acesta a fost nominalizat la 3 premii Oscar.