Huawei a avut o creștere mare în privința vânzărilor în anul 2016, iar numărul smartphone-urilor vândute anul trecut este de 140 de milioane de unități. O diferență semnificativă de anul 2015, când au vândut 108 milioane de smartphone-uri. Prin urmare, performanța acestora a fost reprezentată de o creștere a vânzărilor cu 30%, însă cu toate că s-au vândut mai multe unități, profitul a fost mai mic.
Huawei a înregistrat un profit de 2 miliarde de dolari în 2016, mai mic cu 10% decât cel generat de vânzările din 2015. Dacă în 2015 a avut un venit de 2,2 miliarde de dolari, compania chineză s-a așteptat ca în 2016 să aibă un venit mai mare, de 2,5 miliarde de dolari, lucru care nu s-a întâmplat. Se speculează faptul că veniturile au fost mai mici din cauza cheltuielilor în marketing și că Huawei a primit această veste drept o motivație ca anul acesta să aibă un profit dublu față de cel obținut în 2016, adică de 4 miliarde de dolari.
