Aportul creativității la succesul vânzărilor

O campanie publicitară poate avea mai multe obiective, dar profitul este un indicator real al succesului. Pentru a vinde, advertising-ul digital s-a adaptat la cerințele publicului și a mizat pe o abordare mai creativă decât cea întâlnită în advertising-ul tradițional. Din ce în ce mai mulți oameni petrec ore întregi online și pierd noțiunea timpului. În acest context, afaceriștii au investit în strategii eficiente, pentru a facilita procesul de achiziție. Astfel, se explică apariția unor inițiative creative, care s-au concretizat prin apelul la inteligență artificială și realitate augmentată. Creativitatea are un rol fundamental în advertising-ul din mediul online, dar modalitatea

INTRODUCEREA RECLAMELOR PE FACEBOOK MESSENGER

Facebook își menține poziția de lider în industria tehnologiei și investește din ce în ce mai mult în advertising. Introducerea reclamelor pe platforma social media a fost primul pas în această direcție. În continuare, utilizatorii vor putea avea acces în timp real la oferta de piață a marilor branduri. Platforma are peste 1,2 miliarde de utilizatori activi, care interacționează zilnic cu prietenii lor virtuali. În același timp, ei ajung să acceseze site-urile și reclamele companiilor care răspund la nevoile lor cu produse variate. De acum, reclamele vor fi introduse și în cadrul aplicației Facebook Messenger. Această idee a fost implementată

Hei, NASA, îți vrei lucrurile înapoi?

Un vânzător de vechituri a fost chemat să curețe pivnița unei locuințe, însă ce a descoperit la fața locului l-a lăsat fără cuvinte. Vânzătorul de vechituri a fost chemat de rudele unui fost inginer NASA cu scopul de a curăța pivnița locuinței, iar aceștia i-au zis că dacă dorește să ia ceva de acolo, poate să ia fără niciun fel de problemă. Bărbatul a rămas șocat când a intrat în pivniță și a descoperit 2 computere imense a celor de la NASA, iar pe lângă asta a găsit și sute de benzi magnetice care conțineau diverse înregistrări audio. Rudele fostului

Selfie-ul care a provocat o pagubă de 200.000 de dolari

De la un timp încoace toată lumea se întrece în a face selfie-uri cât mai interesante cu scopul de a strânge cât mai multe like-uri pe rețelele de socializare. Unii au murit în încercarea de a face selfie-uri cât mai spectaculoase, iar alții au adus pagube financiare, ca de exemplu o fată care a vizitat galeria de artă 14th Factory din Los Angeles. Vizitatoarea, în încercarea de a face un selfie cât mai reușit, s-a pus într-o poziție în care nu avea echilibru, astfel încât s-a lovit cu spatele de un piedestal care a creat acțiunea de domino cu celalalte

Inteligența artificială în noul Audi A8

Noul Audi A8, dezvăluit oficial la Barcelona, reprezintă cea mai tehnologizată mașină a producătorului din Ingolstadt. Compania germană susține că noul A8 este prima mașină de serie, care beneficiază de un sistem de șofat semi-autonom de nivel 3. Aceasta înseamnă că, în anumite condiții, mașina se poate conduce complet singură. Sistemul de șofat semi-autonom, numit AI Traffic Jam Assist, funcționează până la viteze de 60 kilometri pe oră, pe drumurile de mare viteză și autostrăzile ce dispun de sensuri separate de bariere solide. Sistemul este activat utilizând butonul AI de pe consola centrală. Cu ajutorul acestei tehnologii, mașina poate porni

Sunt testate reclamele în Facebook Messenger

Compania a testat de la începutul anului aplicația Facebook Messenger cu diverse reclame, însă pe un segment restrâns de utilizatori. Mai exact, pe utilizatorii din Australia și Thailanda. Treaba nu rămâne neschimbată, astfel încât de azi înainte vor fi testate reclamele pe aplicația de socializare la nivel global, deci să fiți convinși că o să vă apară vreo reclamă când vă așteptați mai puțin. Cei de la Facebook au mai declarat că au în plan ca până la sfârșitul anului să le afișeze reclame tuturor userilor. Dacă vrei să nu îți apară reclame, păcat, acestea nu vor putea fi dezactivate

Cine este Elon Musk și ce a realizat în domeniul tech?

Elon Musk a fost un antreprenor de succes cu mult înainte ca prima mașină Tesla să iasă de pe linia de producție și să fie pusă la vânzare sau prima rachetă SpaceX să fie lansată pe orbită.   În 1999, Elon Musk a fondat a doua sa companie, X.com, firmă ce oferea servicii financiare online. În anul 2000 a fuzionat cu Confinity, companie care opera un serviciu de transfer de bani puțin cunoscut la acea vreme, numit PayPal. Notabil este faptul că fondatorii Confinity sunt Peter Thiel și Max Levchin, amândoi antreprenori foarte cunoscuți în prezent. Thiel a devenit miliardar,

Ce seriale vedem vara asta? Trei recomandări sigure

Ai ceva timp la dispoziție și îți dorești să vezi niște seriale bune? Cu siguranță vei găsi un serial ce îți va fura atenția în doar câteva secunde. Să vedem care sunt cele mai premiate și apreciate seriale! Dacă ești genul de persoană care preferă un serial cu umor, piperat cu inteligență și sarcasm, atunci este un „must” Big Bang Theory. Este un serial ce a promis, încă de la bun început, o poveste normală încadrată în cele mai atipice situații și reacții. Anul apariției este 2007 (și încă mai sunt alte sezoane pe fir), având în prim-plan cei mai

MODALITĂȚI DE PLATĂ PENTRU CLIENȚII MARILOR BRANDURI

  Astăzi, 40% din populația planetei are acces la Internet. Orice antreprenor știe că un brand care capătă recunoaștere globală prin intermediul canalelor online de comunicare trebuie să ofere și o soluție simplă și rapidă pentru a avea acces la vânzări în timp real. Astfel, ajungem la o problemă esențială: modalitatea de plată a produselor. Potențialii clienți care intră pe paginile de media ale brandurilor pot deveni clienți, dar au nevoie de resurse nelimitate în cadrul călătoriei pe care o parcurg de la o poziție la cealaltă. O campanie de succes va include cercetare, grupul țintă, localizarea conținutului și experiența

Infringement impotriva Romaniei pe tema accesului la infrastructura

Comisia Europeana a demarat procedura de infringement impotriva Romaniei ca urmare a neimplementarii obligatiilor tarii noastre referitoare la accesul operatorilor de telecomunicatii la infrastructura retelelor de utilitati.

Mai exact, este vorba de netranspunerea in legislatia nationala a unei Directive europene care da posibilitatea furnizorilor de retele de comunicatii electronice sa aiba acces la retelele de utilitati publice: apa, energie electrica, gaze etc.

Ce prevede Directiva 61

In luna mai 2014, Parlamentul European si Consiliul a adoptat Directiva 2014/61/UE privind masuri de reducere a costului instalarii de retele de comunicatii electronice de mare viteza (broadband). Prin aceste masuri, furnizorii de retele de comunicatii electronice isi pot instala cablurile in infrastructura retelelor de utilitati. Cu alte cuvinte, cablurile de fibra optica, de cupru sau cablurile coaxiale ale Telekom, Orange, UPC, RCS&RDS, Vodafone etc. pot fi instalate in canalizatiile RADET, Apa Nova, Enel sau alti furnizori de utilitati, in anumite conditii.

Mai mult, furnizorii de comunicatii vor fi obligati sa-si dea accesul unii altora la propriile canalizatii, astfel incat costurile de implementare a retelelor de telecomunicatii sa scada simtitor. Si nu este vorba doar de canalizatii. daca ne gandim ca un operator mobil poate avea acces la pilonii altui operator mobil pentru a-si monta antenele, vom avea o dimensiune mai exacta a ceea ce se vrea cu aceste reglementari.

Pentru o eficientizare a procesului de partajare a infrastructurii, va trebui creata o baza de date imensa care sa cuprinda toate retelele de comunicatii electronice si toate infrastructurile de utilitati, la nivel national.

Care este termenul de implementare

Conform Directivei 61, toate statele membre trebuiau sa transpuna in legislatia nationala prevederile respective pana la data de 1 ianuarie 2016. Cum acest lucru nu a avut loc, Comisia Europeana a demarat procedura de infringement.

In cel mult doua luni, autoritatile din Romania (prin MCSI) trebuie sa transmita Comisiei Europene motivele pentru care nu a fost respectat termenul de implementare. In functie de raspunsul autoritatilor de la Bucuresti, Comisia poate da un termen de implementare de cel mult doua luni, iar daca nici acesta nu este respectat, va fi sesizata Curtea de Justitie a Uniunii Europene (CJUE).

Care este stadiul implementarii Directivei 61

In cursul anului 2015, MCSI si ANCOM au elaborat un proiect de lege pentru transpunerea Directivei 61, care inlocuieste practic Legea nr. 154/2012 referitoare la regimul infrastructurii retelelor de comunicatii electronice. In urma dezbaterilor cu furnizorii de retele de comunicatii si cu societatea civila, Guvernul a adoptat aceasta lege pe care a transmis-o Parlamentului spre dezbatere si vot. In acest moment, legea se afla la comisiile de specialitate care o vor analiza si vor emite un aviz favorabil sau nefavorabil.

O posibila explicatie a intarzierii adoptarii acestei legi poate fi data de neintelegerile dintre operatorii de telecomunicatii si autoritatile statului, atat din zona IT&C cat si din cea a adminstratiei centrale sau locale.

Ce rezolva noua lege a infrastructurii

Pe langa posibilitatea partajarii retelelor, noua lege a infrastructurii retelelor de comunicatii electronice va permite furniorilor de comunicatii sa aiba acces pe domeniul public la tarife reglementate de catre ANCOM, in urma realizarii unui model de calculatie a costurilor. Acest aspect este foarte important, deoarece in prezent autoritatile locale impun taxe foarte mari de acces pe domeniul public, conform declaratiilor operatorilor telecom, iar autorizatiile de constructie pentru infrastructuri pot ingreuna si amana foarte mult dezvoltarea comunicatiilor in zonele respective.

2 Comments

  1. Dr. Nicolae Oaca Răspunde
    • ITCmedia Răspunde

Reply