Snapchat împărtășește (în sfârșit) rezultatele cu cei mai mulți utilizatori de profil, deoarece își intensifică eforturile de a concura cu Instagram.
Compania Snap a anunțat miercuri că va oferi utilizatorilor, precum celebrităților și bine cunoscuților social media influencers, mai multe informații despre modul în care postările lor sunt văzute de către ceilalți.
Datele vor include vizionările totale de la Story și timpul petrecut de către utilizatorii Snapchat în vizionarea postărilor. Snapchat va oferi și defalcări în funcție de gen și poziția geografică.
Anterior, vedetele și influențatorii au putut vedea numai vizionările totale pentru un Story actual pe Snapchat, o analiză la care toți utilizatorii au acces. Aceste ,,story” sunt fotografii și videoclipuri trimise de utilizatori care dispar după doar 24 de ore.
Este puțin probabil ca mărcile să colaboreze cu persoanele care influențează campaniile, dacă nu au acces la date detaliate. Fără astfel de informații, brandurile nu știu decât câți oameni au ajuns la mesajele lor, dar nu și tipurile de persoane pe care le vizează. De exemplu, o companie de produse de corp care dorește să adauge clienți tineri va dori să știe că atunci când plătește o celebritate pentru a-și promova produsul, grupul țintă vede această poveste.
Această mișcare este probabil un efort al lui Snapchat de a apela la vedetele de pe social media care au migrat la Instagram.
Creatorii de top au postat mai mult conținut pentru povestirile Instagram decât povestirile Snapchat în timpul celui de-al patrulea trimestru, potrivit unui raport de la platforma socială de analiză media Captiv8.
Acțiunea celor de la Snapchat „evaluează câmpul de joc”, a declarat Ryan Detert, directorul executiv de marketing al influețatorilor, o platformă de marketing cu AI.
Snapchat a dezvăluit de asemenea recent o reproiectare a platformei sale, care a provocat critici din partea mai multor utilizatori.
Aplicația, care este populară în rândul adolescenților și milenarelor, a prezentat anterior conținut de la cunoscuți, editori de succes sau celebrități, pe o singură pagină. Acum, există o pagină desemnată pentru prieteni și o pagină separată pentru editori.
Mulți consideră că regândirea a fost necesară pentru a atrage mai mulți utilizatori și agenți de publicitate. Aplicația a fost criticată anterior pentru că a fost prea dificil de utilizat.