samsung-galaxy-j5

Samsung Galaxy J5 (review)

Samsung Galaxy J5 este primul smartphone Samsung care are flash LED frontal. Prin acest model, Samsung dorește să readucă la viață designul caracteristic telefoanelor Galaxy S3 și Galaxy S4, însă în același timp aduce și diferite îmbunătățiri precum blitzul frontal și o interfață TouchWiz aerisită și optimizată. Ca sistem de operare, Galaxy J5 rulează Android 5.1 Lollipop, însă imediat după achiziție îi poți da update la Android 6.0 Marshmallow. DESIGN Telefonul are un display de 5 inch, vine în 3 variante de culoare – alb, negru și argintiu, este un handset comod, ușor și are un design destul de atrăgător.

meizu-pro-6-plus-8

Meizu Pro 6 Plus

Cei de la Meizu au lansat unul dintre cele mai puternice telefoane din 2016. Acesta poarta denumirea de Meizu Pro 6 Plus, are specificatii de top si componente care provin de la Samsung, precum display-ul cu tehnologie Super AMOLED si functiile 3D Touch si Always On Display, procesorul Exynos 8890 pe care il are Samsung Galaxy S7 si predecesorul sau, cat si un software al camerei foto optimizat in colaborare cu cei de la Samsung. Meizu Pro 6 Plus are un display de 5,7 inch care vine cu tehnologie Super AMOLED, cu functiile Always On Display si 3D Touch, cu

iman-victor-d

iMan Victor

iMan Victor este un smartphone lansat in urma cu cateva luni de o companie chinezeasca, dar care face valuri pe internet in ultima perioada. Daca n-ar fi stiut ca iMan Victor este numele unui telefon, sunt convins ca multi ar considera ca iMan Victor este numele unui roman de-al nostru. Si cu toate ca multe companii chinezesti isi aleg denumiri tot mai ciudate ale device-urilor, ele lanseaza in continuare smartphone-uri foarte bune daca e sa ne raportam la specificatii si rezistenta/design. Asa si in cazul smartphone-ului iMan Victor, un telefon care are un display generos de 5,5 inch care este protejat

https-%2f%2fblueprint-api-production-s3-amazonaws-com%2fuploads%2fstory%2fthumbnail%2f29379%2fphone-93

LeEco Cool1C – smartphone realizat de Coolpad si LeEco

Cei de la Coolpad au lansat in colaborare cu LeEco un nou smartphone, asta la un interval de 4 luni distanta de la lansarea primului device realizat in urma colaborarii dintre cele doua firme. Smartphone-ul lansat poarta denumirea de Cool1C si este o versiune modificata a device-ului lansat in urma cu 4 luni. Acesta are specificatii foarte interesante, un design atragator si un pret foarte mic, facand ca telefonul sa reprezinte cu siguranta un best-buy. Cool1C vine cu un display de 5,5 inch cu tehnologie IPS, cu rezolutie FullHD – 1920x1080p si cu sticla curbata 2.5D care asigura protectia ecranului, cu

How-Hackers-Find-Your-Ecommerce-Website

Spatiul cibernetic si problema securitatii

Spatiul cibernetic a fost legat inca de la inceput de conceptul de securitate, daca avem in vedere faptul ca internetul a fost creat ca un instrument al Departamentului american al Apararii, pentru a proteja sistemul decizional american in cazul unui atac sovietic. Dupa incheierea Razboiului Rece, reteaua de date devine accesibila si mediilor nemilitare si ajungand sa cuprinda tot mai multe tari, domenii si obiecte, astazi internetul fiind folosit atat pentru conectarea infrastructurilor critice, operatiunilor financiare si continua sa se extinda pentru a conecta orase. Dat fiind numarul tot mai mare al conexiunilor la internet, precum si diversitatea acestora, corelata cu intensificarea

maxresdefault-12

Samsung Galaxy S8 va fi primul telefon din lume cu o versiune de 256 GB

Cei de la Samsung vor sa lase in urma esecul lui Galaxy Note7, asa ca au oferit noi informatii despre urmatorul lor device. Printre informatiile oferite regasim si faptul ca Samsung Galaxy S8 vine cu o varianta cu 256 GB spatiu de stocare. Pe langa asta, smartphone-ul va avea 6GB RAM, fiind primul smartphone al celor de la Samsung cu o asemenea memorie RAM. In plus, el va avea un design nou, un scanner de amprenta optic, o camera superioara, un sistem dual-camera cat si un scanner de iris. Fara indoiala Samsung Galaxy S8 este cel mai important smartphone al

doogee-y6-max-8

Doogee Y6 Max

Doogee Y6 Max este un phablet lansat recent in China. Acesta are un display generos, o baterie care ofera o autonomie crescuta si un procesor foarte bun. Phabletul este realizat din metal, are specificatii bune si un pret destul de atractiv. Device-ul are un display IPS de 6,5 inch cu rezolutie FullHD – 1920x1080p, ecranul este protejat cu sticla 2.5D curbata, are 3GB RAM, 32GB spatiu de stocare ce poate fi extins prin intermediul unui card de tip microSD de pana la 128GB,  procesor MediaTek MT6750 octa-core, Android 6.0 Marshmallow, 4G, Wi-Fi b/g/n, Wi-Fi hotspot, Wi-Fi direct, bluetooth 4.0, scanner

deseatme-wolframalpha-rcm992x437

Poti sa te stergi de pe internet

Sa zicem ca ai avut acces la internet de la o varsta frageda, iar acum, cand ai crescut mai mare, parca nu mai esti mandru de lucrurile pe care le postai pe forumuri, pe bloguri, pe chaturi si pe diverse site-uri. Vrei sa iti stergi trecutul de pe internet, sa dispara tot ce faceai tu acum cativa ani si sa ai parte de un nou inceput, iar lumea nici sa nu stie ca ai activat vreodata pe site-urile pe care le accesai la vremea respectiva. Desigur, daca vrei sa iti stergi urma de pe internet, nu trebuie sa te rezumi

foto-asa-arata-primul-smartphone-star-wars-alegerea-pe-care-trebuie-sa-o-faca-utilizatorul_1

Telefoanele dedicate urmatorului film Star Wars

Urmatorul film din seria Star Wars va fi lansat pe 14 decembrie si poarta denumirea de Rogue One: A Star Wars Story. Cred ca stiti cu totii ce impact imens are orice lucru care are legatura cu Star Wars, asta deoarece publicul Star Wars este reprezentat de zeci de milioane de fani infocati ai seriei pe intreg globul. De data asta, cei de la Softbank impreuna cu cei de la Sharp au profitat de faptul ca urmeaza sa fie lansat un nou film Star Wars, asa ca acestia vor lansa doua smartphone-uri create special pentru filmul Star Wars si pentru numarul mare

Luminita Gheorghiu, nominalizata la premiile Academiei de Film Europene 2013

Luminita-Gheorghiu-in-pelicula-lui-Calin-Peter-NetzerActrita Luminita Gheorghiu a fost nominalizata la premiile ce vor fi decernate de Academia de Film Europeana (EFA) in acest an, la categoria „cea mai buna actrita„, pentru rolul din lungmetrajul „Pozitia copilului”, regizat de Calin Peter Netzer, informeaza site-ul organizatorilor, citat de Mediafax.

„Aceasta nominalizare este o mare bucurie, orice actor, cand işi vede munca incununata in acest fel, nu poate sa fie decat incantat, numai ca este o nominalizare. Sigur ca şi nominalizarea este foarte importanta, deci este un pas caştigat şi iar mai departe, vom vedea, pentru ca sunt mai multe actriţe nominalizate şi vom vedea. (…) Este un podium”, a declarat actriţa.

Lungmetrajul „Pozitia copilului” a fost premiat la inceputul acestui an cu trofeul Ursul de Aur la Festivalul International de Film de la Berlin. Totodata, Luminita Gheorghiu, interpretand rolului principal in „Pozitia copilului”, a primit premiul Bayard d’Or pentru cea mai buna actrita la Festivalul de Film de la Namur.

Luminita Gheorghiu va concura in cadrul EFA 2013, la categoria „cea mai buna actrita”, cu Keira Knightley („Anna Karenina”), Veerle Baetens („The Broken Circle Breakdown”), Barbara Sukowa („Hannah Arendt”) si Naomi Watts („The Impossible”).

Prezentam mai jos lista completa a nominalizarilor la premiile EFA 2013:

Cel mai bun film european: „La vie d’Adele”, de Abdellatif Kechiche, „The Best Offer”, de Giuseppe Tornatore, „Blancanieves”, de Pablo Berge, „The Broken Circle Breakdown”, de Felix van Groeningen, „La Grande Bellezza”, de Paolo Sorrentino, si „Oh Boy!”, de Jan Ole Gerster

Cea mai buna comedie europeana: „Los Amantes Pasajeros”, de Pedro Almodovar, „Love Is All You Need”, de Susanne Bier, „The Priest’s Children”, de Vinko Bresan, „Benvenuto Presidente!”, de Riccardo Milani

Cel mai bun regizor european: Pablo Berger („Blancanieves”), Abdellatif Kechiche („La Vie d’Adele”), Francois Ozon („Dans la maison”), Paolo Sorrentino („La Grande Bellezza”), Giuseppe Tornatore („The Best Offer”), Felix van Groeningen („The Broken Circle Breakdown”)

Cea mai buna actrita: Veerle Baetens („The Broken Circle Breakdown”), Luminita Gheorghiu („Pozitia copilului”), Keira Knightley („Anna Karenina”), Barbara Sukowa („Hannah Arendt”), Naomi Watts („The Impossible”)

Cel mai bun actor: Johan Heldenbergh („The Broken Circle Breakdown”), Jude Law („Anna Karenina”), Fabrice Luchini („Dans la maison”), Tom Schilling („Oh Boy!”), Toni Servillo („La Grande Bellezza”)

Cel mai bun scenarist: Francois Ozon („Dans la maison”), Paolo Sorrentino/ Umberto Contarello ( „La Grande Bellezza”), Tom Stoppard („Anna Karenina”), Giuseppe Tornatora („The Best Offer”), Felix van Groeningen/ Carl Joos („The Broken Circle Breakdown”)

European Discovery – Premiul FIPRESCI: „Call Girl”, de Mikael Marcimain, „Eat Sleep Die”, de Garbriela Pichler, „Miele”, de Valeria Golino, „Oh Boy!”, de Jan Ole Gerster, „La Plaga”, de Neus Ballus

Cel mai bun documentar: „The Act Of Killing”, de Joshua Oppenheimer, „The Missing Image”, de Rithy Panh, „L’Escale”, de Kaveh Bakhtiari

Cel mai bun film de animatie: „The Congress”, de Ari Folman, „Jasmine”, de Alain Ughetto, „Pinocchio”, de Enzo d’Aio

Cel mai bun scurtmetraj: „Butter Lamp”, de Hu Wei, „Cut”, de Christoph Girardet si Matthias Muller, „Death of a Shadow”, de Tom Van Avermaet, „Houses With Small Windows”, de Bulent Ozturk, „Jump”, de Petar Vachanov si Kristina Grozeva, „Letter”, de Serghei Loznitsa, „Morning”, de Cathy Brady, „Mystery”, de Chema Garcia Ibarra, „Nuclear Waste”, de Miroslav Slaboshpytskiy, „Orbit Ever After”, de Jamie Stone, „A Story For The Modlins”, de Sergio Oksman, „Sunday 3”, de Jochen Kuhn, „Though I Know The River Is Dry”, de Omar Robert Hamilton, „The Waves”, de Miguel Fonseca, „Zima”, de Cristina Picchi

Castigatorii premiilor EFA 2013 vor fi desemnati pe baza voturilor exprimate de cei peste 2.900 de membri ai Academiei de Film Europene.

Cea de-a 26-a gala de decernare a premiilor EFA va avea loc la Berlin pe 7 decembrie.

RETELE SERVICII