Academia de eCommerce si-a deschis portile incepand cu 11 aprilie, iar pana la data de 15 mai site-urile dest inate comertului electronic se pot inscrie in competitia celor mai profesioniste magazine online.
Cea de-a sasea editie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) isi propune s a imbun atateasca calitatea serviciilor de e-commerce in Romania si cresterea increderii utilizatorilor in magazinele online si a tranzactionarii pe internet.
Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce spune ca aceasta editie se bazeaza si pe sugestiile participantilor de la editiile trecute astfel incat GPeC 2011 sa vina in ajutorul pietei imbunatatindu-i cu adevarat evolutia prin impunerea unor standarde de calitate inalte. Evaluarea participantilor va dura 8 luni iar criteriile de selectie sunt foarte stricte urmand legislatia aflata in vigoare la acest moment.
In principal se urmareste ca magazinele online sa afiseze pe site-urile lor informatiile de contact, sa nu trimita spamuri, sa nu comercializeze produse false, sa ofere toate informatiile legate de procedura de tranzactionare.
Cei care vor intruni toate aceste criterii vor primi „Marca de Incredere Trusted” pe care o vor putea folosi timp de un an de zile pentru a atesta in fata consumatorilor asumarea responsabilitatilor de catre antreprenorii comertului electronic.
Magazinele care vor sa participe trebuie sa fie pe piata de cel putin 3 luni si sa plateasca o taxa de 700 de lei plus TVA. Evenimentul este organizat de Link 2 eCommerce fiind sustinuti de BRD-GSG, UIS, Fan Courier si Orange.
era si cazul ca aceasta latura sa se dezvolta mai mult