CEO Yahoo Marissa Mayer a anuntat o schimbare majora a serviciului de e-mail. Noua imagine, mult mai eleganta a Yahoo Mail va fi disponibila pe toate device-urile, fiind mai intuitiva, rapida si cu mai putina distractie.
Noul update al Yahoo Mail este primul produs creat de Marissa Mayer de cand a preluat conducerea companiei in iulie 2012. Versiunea noua este mult mai rapida si mai curata, fiind disponibila pe platformele majore precum Windows 8, iPhone si Android.
Yahoo se situeaza printre cele mai populare website-uri din lume, cu mai mult de 700 de milioane de vizitatori pe luna. Cu toate acestea, veniturile au scazut din cauza competitiei din partea Facebook si Google si schimbarilor de pe piata de publicitate online ce au comprimat preturile reclamelor care sunt esentiale pentru Yahoo.
Multi analisti si observatori din industria tehnologiei spun ca, de fapt, produsele online ale Yahoo au esuat sa tina pasul cu rivalii cand vine vorba de specificatiile integrate de social media si mobilitate.
Mayer, de cand a venit la Yahoo, a afirmat ca scopul ei principal este sa creeze o strategie coerenta de mobilitate pentru companie si ca intentioneaza ca cel putin jumatate din forta de lucru tehnica sa lucreze la produsele mobile.
„E-mailul este obiceiul ultim al unei zile. Este de cele mai multe ori primul lucru pe care il verificam dimineata si ultimul lucru pe care il facem inainte sa mergem la culcare. De ce? Pentru ca este unul dintre cele mai simple si de baza moduri de a comunica. Si, cum este o parte atat de importanta a vietii noastre zilnice, noi realizam cateva imbunatatiri la Yahoo! Mail.
Ne-ati spus tare si clar ca doriti mai putine distractii atunci cand vine vorba de e-mail. Doriti sa va logati rapid, sa comunicati si sa va continuati ziua. Si noi am ascultat. Incepand de azi, noul Yahoo! Mail este rapid, usor si disponibil oriunde veti merge. Aceste imbunatatiri vor fi disponibile pe toate platformele majore: Web, Windows 8, iPhone/iPod touch si Android.
Am recreat noua versiune a Yahoo! Mail avand in minte viteza – trecerea prin e-mailuri este mai rapida ca oricand. De asemenea, am facut ca inbox-ul sa arate cat mai intuitiv si usor de navigat, permitandu-va sa va concentrati la ceea ce conteaza cel mai mult: mesajele dumneavoastra. Si, pentru ca mobilitatea este totul in aceste zile, Yahoo! Mail are acum o imagine si experienta consistenta pe toate device-urile”, a declarat Marissa Mayer, CEO Yahoo.