Avantajele ofertelor Orange de servicii fixe si mobile

În momentul de față, Orange dispune de numeroase oferte de internet fix, pe care le poți include și în pachete împreună cu servicii de telefonie sau televiziune, sau pur și simplu separat. De asemenea, ofertele de telefonie și internet pe mobil vin cu numeroase avantaje. Cu Orange Home Net, ai internet fix pentru acasă cu viteze de până la 1 Gbps și îți conectezi toate dispozitivele la routerul Wi-Fi inclus în abonament, pentru ca tu și familia ta să stați pe net atât cât vă place și să descărcați fișiere de mari dimensiuni într-un timp foarte scurt. Te bucuri de

Boeing începe automatizarea mașinilor de zbor

Gigantul aerospațial achiziționează Aurora Flight Sciences, un producător de mașini automate și piese de aviație, în încercarea de a aduce automatizarea avioanelor, dronelor militare și chiar a taxiurilor cât mai aproape de realitate.   Într-un articol anterior am vorbit despre teste pe care cei de la Boeing doresc să le facă în domeniul mașinilor de zbor autonome. În această perioadă au început procedurile efective în acest sens. „Forța și inovația combinată a echipelor noastre vor promova dezvoltarea autonomiei pentru sistemele noastre comerciale și militare„, a declarat Greg Hyslop, șef de tehnologie și vicepreședinte al Boeing Engineering, Test & Technology într-o

De ce să nu mai folosești mailul celor de la Yahoo!

Am mai scris în trecut despre cum Verizon a avut lungi negocieri pentru achiziția Yahoo! și, în cele din urmă, am scris și despre tranzacția de 4,48 de miliarde de dolari care a avut loc vara aceasta și în urma căreia Yahoo! a fost cumpărat de către Verizon. Nu știu câți mai țineți minte, însă Yahoo a trecut în 2013 printr-o perioadă dificilă, în acel an fiind ținta unui atac dur din partea hackerilor. În 2016 aceștia au declarat că au fost afectate aproximativ 500 de milioane de conturi, iar pe la sfârșitul anului au spus că de fapt au

Cei mai importanți actori de pe piaţa internet şi telecom se reunesc la RONOG 4

În ziua de marți 31 octombrie, operatorii de internet şi telecomunicaţii se vor întâlni la HotelRadisson Blu din București, începând cu ora 9.00, în cadrul celei de-a patra conferințe anuale RONOG.  RONOG (Romanian Network Operators Group) este un grup de lucru al operatorilor de rețele din România creat la inițiativa Asociației Interlan care anul acesta aniversează 12 ani de existență. Evenimentul își propune să cristalizeze o comunitate a celor mai importanți reprezentanți ai furnizorilor de internet, dar și a celor mai buni specialiști din domeniul telecomunicațiilor, profesionişti care împărtășesc viziuni comune despre mersul industriei. Printre participanții la eveniment se numără

Internet fix și mobil în ofertele avantajoase Telekom

Telekom beneficiază de o ofertă vastă de opțiuni de internet, indiferent că dorești să navighezi de pe laptop sau tabletă. Acum te poți bucura de internet nelimitat acasă, cu Ofertele Telekom, la prețuri avantajoase și numeroase beneficii incluse. Există două variante de abonament pentru internetul pentru acasă de la Telekom, diferențele dintre acestea constând în viteza conexiunii, astfel: – Internet M, cu un preț lunar de 27,31 lei cu TVA inclus și o viteză de download de până la 100 Mbps prin fibră optică, și viteză de upload de 100 Mbps. Viteza serviciului de internet broadband atinge viteza disponibilă în

Ofertele Digi, Acum Mai Avantajoase Ca Niciodată

Digi ne-a obișnuit deja cu ofertele sale extrem de avantajoase pentru toate serviciile pe care le oferă, fie ele mobile sau fixe. Serviciul de Internet pentru acasă Fiberlink este oferta Digi de Internet de mare viteză la prețuri mici, cu viteze de transfer de până la 100 Mbps, cu cea mai performantă conexiune la internet (tehnologie FTTB) existentă pe plan mondial la ora actuală! În prezent, Ofertele Digi Fiberlink disponibile sunt 4 la număr, cu prețuri diferite, în funcție de viteza aleasă de Dumneavoastră. – Fiberlink 100, prima dintre oferte, are un cost lunar de 28 lei cu TVA inclus,

Centenarul României a început!

Fotograful Alexandru Zainea Emanuel a realizat un proiect impresionat pentru Centenarul României, un proiect ce vizează publicul internațional, prin promovarea valorilor românești.   Astăzi, 12 septembrie, la sediul Ministerului Culturii și Identității Naționale a avut loc o conferință de presă pentru deschiderea oficială a acestui proiect minunat, ce are în prim-plan 10 ii vechi de 100 de ani, puse în valoare de către frumoasa actriță Laura Cosoi. Această expoziție fotografică, așa cum au publicat și cei de la Your News Station, a fost inițiată de către Flori de ie. Alexandru Zainea Emanuel, Laura Cosoi în parteneriat cu Departamentul Centenar din

oferta vodafone

Ofertele Vodafone ale momentului

            Vodafone dispune în momentul de față de numeroase oferte, fie că este vorba despre cartele reîncărcabile, abonamente, internet mobil și internet pentru laptop și tabletă. Există o gamă variată de opțiuni cu prețuri ce pleacă de la 5 euro, acesta crescând în funcție de beneficiile pe care le include fiecare ofertă în parte. În funcție de necesitățile pe care le ai în materie de telecomunicații, vei găsi oricând o ofertă potrivită la un preț atractiv. Abonamentele, în general, includ și diferite device-uri, unele gratuite, altele putând fi obținute prin achitarea unui avans la încheierea contractului, urmând ca pe perioada

Instagram are probleme de securitate

Instagram a dezvăluit un defect în sistemele sale, mai exact o serie de numere de telefon și adrese de e-mail ale unor celebrități vizate de către atacatorii cibernetici. Rețeaua socială deținută de Facebook a trimis prin e-mail membrii verificați, de obicei personalităților, pentru a le face cunoscute riscurile la care au fost expuși. Acesta a spus că a crezut că „unul sau mai mulți” atacatori au vizat persoane ce aveau un profil extrem de bine contat pentru a obține cât mai multe informații personale. Instagram a spus că parolele nu au fost furate, dar pentru a contracara orice posibilă situație

Mecanisme inconstiente de manipulare mediatica

manipulare_media1Cum ne influenteaza consumul de media? Cunosc oare telespectatorii, radioascultatorii sau cititorii de presa mecanismele inconstiente de manipulare mediatica la fel de mult ca si producatorii din mass-media?

De ce credem ceea ce ni se prezinta la stiri, de ce nu reusim sa ne dezlipim din fata televizorului, de ce devenim mai agresivi atunci cand vizionam filme violente, de ce continuam sa citim tabloide cu toate ca le dispretuim sunt intrebari la care am reflectat cu totii la un moment dat. Credem ca informatiile de mai jos pot veni in ajutorul intelegerii acestor situatii.

Metodele folosite de mass-media pentru a manipula opinia publica, comportamentul uman, atitudini, gusturi si preferinte au fost dezvaluite si demonstrate prin numeroase experimente si studii psihologice, dar care sunt foarte putin sau deloc mediatizate.

Mizand pe faptul ca oamenii nu constientizeaza ceea ce li se intampla in fata micului ecran, ba mai mult cred cu naivitate tot ceea ce li se prezinta, producatorii din mass-media neglijeaza cu impertinenta valorile si etica profesionala adoptand tot felul de tertipuri pentru a incuraja consumul.

Voi prezenta mai jos cateva experimente conduse de psihologi remarcabili care au evidentiat motivele pentru care reactionam intr-un anume fel la stimuli din exterior, fiind direct influentati de ceea ce vedem la televizor, auzim la radio sau citim in ziare. (Experimentele sunt expuse in lucrarea lui Sebastien Bohler, Psihologia consumatorului de mass-media)

1. De ce dam crezare informatiilor preluate din jurnalele TV ?
Atunci cand oamenii au fost pusi in situatia de a intelege o informatie intr-un mod rapid si alert, asa cum sunt prezentate stirile la televizor, creierul uman a considerat din reflex ca informatia este adevarata. Atunci cand trebuie sa in telegi rapid o informatie densa automat te gandesti ca este adevarata.

2. De ce copilul dumneavoastra a devenit agresiv dupa ce a vazut “Arma fatala”?
Studiile arata ca intre 5 si 10% din violentele comise anual ar fi cauzate de violenta promovata la televizor. Comportamentul violent este favorizat de televiziune prin trei procese: incitarea la violenta (descoperirea a ceva nou), desensibilizarea (ne obisnuim si incepe sa ne placa) si aderarea (ne punem in locul unui personaj pozitiv dar violent).

3. De ce nu mai reusiti sa stingeti televizorul ?
Se pare ca schimbarea frecventa a cadrelor sau planurilor  la fiecare 2-3 secunde din programele televizate activeaza un reflex al organismului, care duce la o stare de aparenta relaxare din care cu greu reusim sa iesim. Asadar, telespectatorul trebuie sa faca un efort pentru a iesi din aceasta stare pasiva si dependenta daca vrea sa revina la realitate.

4. De ce ziarele, radioul si televiziunea dedic ? un reportaj special castigatorului la Loto ?
Atunci cand astfel de cazuri rare sunt intens mediatizate, se urmareste de fapt amplificarea dorintei a milioane de persoane de a castiga. Experimentele au aratat ca odata cu cresterea dorintei de a castiga apare un efect psihologic numit “prejudecata optimistului”, care ii va determina pe oameni sa joace la Loto. De asemenea, s-a demonstrat ca raritatea acestor cazuri fericite creste si mai mult preju decata optimistului iar aceasta iluzie este intretinuta si de media, fara de care s-ar prabusi tot sistemul.

5. De ce un sef de stat pare mai tolerant atunci cand pozeaza langa un cantaret cunoscut?
Este vorba despre un transfer simbolic de simpatie de la cantaret catre presedinte, creierul nostru sesizand aceste asocieri fara sa isi dea seama. De asemenea, este suficient de multe ori doar un simbol vizual cum ar fi o imbracaminte mai sport, steagul national, un trandafir pentru ca oamenii sa faca asocieri involuntare si sa-l vada pe seful statului intr-o lumina mai favorabila, intrucat imaginile sunt purtatoare de sens. De aceea e necesar sa ne intrebam intotdeauna cum au fost facute acele imagini si pe ce elemente se bazeaza.

6. De ce dispretuiti presa de tip tabloid si … de ce o cititi?
Potrivit unor studii, o nevoie fundamentala a oamenilor este de a auzi si colporta barfe si zvonuri, nevoie fixata in creierul uman de mii de ani si care acum este exploatata de presa de tip tabloid.  In societatea traditionala, legaturile sociale erau mentinute printr-un flux verbal continuu chiar daca subiectul era nesemnificativ. Odata cu cresterea individualismului citadin si anonimatului aceasta nevoie isi gaseste rezolvarea in presa de scandal.

7. De ce nu incetati sa fumati dupa ce ati vazut un clip antifumat?
Oricat de socante ar fi clipurile cu efectele nocive ale fumatului, spectatorii nu inregistreaza o diminuare a consumului de tutun. Explicatia e foarte simpla: frica ca mijloc de convingere nu aduce niciun rezultat. Ba mai mult, un fumator isi va activa mecanisme de aparare psihica pentru a nu se mai gandi la acest lucru infricosator, adoptand o atitudine de negare (nu mi se poate intampla chiar mie) si sfidare (continuand sa fumeze). Cu totul altfel sta situatia atunci cand i se ofera fumatorului sentimentul de autoeficienta adica sentimentul unei persoane ca are puterea de a pune in aplicare masurile sugerate. Asadar, e necesar intotdeauna pentru o campanie anti-fumat sa prezinte si repere clare care sa-i confere incredere cetateanului.

Ca o concluzie, cre dem ca inzestrarile noastre mentale si emotionale sunt un patrimoniu de care trebuie sa devenim constienti si nicidecum o sursa de exploatare la infinit asa cum fac producatorii din mass-media. Noi ar trebui sa fim aceia care stabilim limitele pana unde ne lasam descoperiti in fata acestor comportamente abuzive.

2 Comments

  1. dario Răspunde
  2. Ana Răspunde

Reply