Iar copilul lor, Microhoo!, vrea sa creasca in 2 ani cat Google in 15!
“Certificatul de nastere” a fost emis zilele acestea, atat de Departamentul de Justitie al Statelor Unite, cat si de Comisia Europeana care au aprobat astfel parteneriatul dintre cele doua companii.
Microsoft si Yahoo au semnat un parteneriat pe 10 ani menit sa reduca influenta motorului de cautare Google estimata la 70% din totalul de cautari pe net.
Conform acestei intelegeri, Yahoo! va utiliza platforma Bing dezvoltata de Microsoft si va actiona ca o forta de vanzari la nivel mondial pentru agentiile de publicitate specializate pe cautarile online premium. Cele doua companii vor oferi asistenta diferitelor segmente de publicitate pe internet.
“Aplicarea planului va incepe in cel mai scurt timp si se va incheia la inceputul lui 2012. Odata ce tranzitia va fi finalizata, companiile astfel unite pe piata de cautare online vor furniza inovatii pentru consumatori, volum si eficienta mai mari pentru advertiseri, precum si mai bune oportunitati de monetizare pentru editorii web prin intermediul unei platforme ce contine o baza mai larga de interogari de cautare.”, se mentioneaza in comunicatul comun emis de cei doi.
Pentru ca Microhoo sa fie disponibil la nivel global, mai ramane ca si celalate autoritati sa dea unda verde acestui parteneriat, atentia reprezentantilor Microsoft si Yahoo! indreptandu-se acum catre reglementatorii din Coreea de Sud, Japonia si Taiwan.