Un minister pentru telecomunicații!

Circulă zvonul că ar putea dispărea ministerul ”telecomunicațiilor” din noul guvern de tranziție, care se va forma în curând. Că PNL, care va forma noul guvern, în dorința de simplificare a aparatului executiv, ar reduce la 15 numărul ministerelor și că printre aceste 15 ministere nu se regăsește și MINISTERUL ”TELECOMUNICAȚIILOR” (astăzi Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale). În locul ministerului telecomunicațiilor ar urma să apară un departament sau agenție într-un minister (ministerul transporturior sau al energiei?) din guvernul de tranziție. Suntem în anul 2019 și se pare că istoria se repeta. Ar fi a doua oară când PNL ar desființa

ANCOM doreste micsorarea tarifelor de interconectare

Sorin Grindeanu, presedintele Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii  – ANCOM a anuntat recent ca doreste micsorarea tarifelor practicate pentruterminarea apelurilor in retelele mobile, in vederea pastrarii unor standarde competitive. Acesta a anuntat ca romanii vor putea beneficia de oferte atractive si reduceri pentru  convorbiri cu pana la 10%, incepand cu 1 ianuarie 2020.  Masurile aceste vor fi adoptate vor alinia Romania la directiva Europeana 2018/1972  ce stabileste aplicarea unor tarife maxime unice la nivelul Uniunii Europene pentru apelurile mobile si fixe. In vedera implementarii acestei directive, ANCOM recomanda aplicarea unui tarif maxim de 0.76 eurocenti/minut, mai mic

Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii doreste micsorarea tarifelor pentru terminale mobile

Sorin Grindeanu, presedintele Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii  – ANCOM a anuntat recent ca doreste micsorarea tarifelor practicate pentru terminalele mobile, in vederea pastrarii unor standarde competitive. Acesta a anuntat ca romanii vor putea beneficia de oferte atractive si reduceri pentru  convorbiri cu pana la 10 %, incepand cu 1 ianuarie 2020.  Masurile aceste vor fi adoptate vor alinia Romania la directiva Europeana 2018/1972  ce stabileste aplicarea unor tarife maxime unice la nivelul Uniunii Europene pentru apelurile mobile si fixe. In vedera implementari acestei directive, ANCOM recomanda aplicarea unui tarif maxim de 0.76 eurocenti/minut, mai mic cu

Sectorul telecomunicatiilor cel mai afectat de aplicarea GDPR

Un studiu realizat la sfarsitul lunii mai de reteaua Deloitte Legal in tarile din Europa de Est a scos la iveala ca cele mai multe incalcari ale prevederilor GDPR au fost raportate in de catre clientii companiilor de telefonie. Companiile din domeniul telecomunicatiilor, sectorul financiar si tehnologia informatiilor, au fost cele mai afectate de directiva europeana legata de prelucrarea datelor cu caracter personal.  Autoritatile de control au avut in vedere aspectele data minimization, purpose limitation si data retention, adica reducerea la minimum a datelor personale solicitate, limitarea scopului de prelucrare a informatiilor cu caracter personal si limitarea stocarii datelor personale.

Liber la tranzactii la bursa abonatilor Revolut Metal

Abonatii Revoult Metal pot tranzactiona din aceasta saptamana actiuni la bursa din New York si NASDAQ. Prin acest nou serviciu clientii companiei pot realiza pana la 100 de tranzactii gratuite instantaneu si au la dispozitie un portofoliu de aproximativ 300 de companii din SUA. Cele mai cunoscute societati la care au si romanii acces prin intermediul serviciului Revolut Metal sunt Apple, Facebook, Amazon, Tesla si IBM. Investitori romani au acces prin aplicatia dezvoltata de  Revoult la informatii in timp real, direct de pe telefonul mobil,  cu privire la costuri, tendinte, performante. Serviciul lansat de compania britanica ofera astfel sansa tuturor

5 cele mai asteptate premiere ale lunii august

Luna august vine cu o serie de premiere mult asteptate de iubitorii de filme bune. Seria “Furios si Iute” continua cu ultima epopee, lansata pe 2 august in Romania. Premiera mult asteptata a avut incasari record in primul weekend, si se mentine in fruntea box officeului romanesc. Povestea ce ii aduce in lumina reflectoarelor pe Hobbs & Shaw. (Dwayne Johnson, Jason Statham) a reusit sa detroneze in prima saptamana blockbusteruri ca Aquaman si Avengers: Endgame. Filmul asteptat de amatorii de cascadorii ofera un plus de adrenalina iubitorilor de senzatii cinematografice tari.  O alta premiera iminenta este Angry Birds 2. Animatia

3 telefoane Digi ce merita atentia in aceasta vara

Dupa cum ne-a obisnuit operatorul Digi continua sa isi tina conectati clientii introducand in oferta o serie de smartphone-uri care sa raspunda necesitatilor consumatorilor. Caracteristicile telefoanelor si preturile echitabile pentru servicii, propuse de operator sunt cateva dintre avantajele de care pot beneficia clientii ce le achizitioneaza. Daca in primavara Huawei P Smart 2019 si Galaxy A40 erau recomandarile Digi in materie de telefoane ieftine, acum oferta continua cu dispozitive mai noi, mai bine echipate sa faca fata provocarilor romanilor.  Huawei Y6 (2019), Samsung A70 si Huawei Mate 20 X fac parte din oferta furnizorului de servici de telecomunicatie in acest

Se anunta modificari de amploare in comunicatii electronice si telecomunicatii odata cu implementarea tehnologiei 5G

Studiile realizate de Coface in domeniul tehnologiei arata ca infrastructura retelelor de telecomunicatii vor suferi modificari de amploare la nivel de conectivitatea wireless. Aceleasi analize arata ca se vor produce schimbari semnificative si in comportamentul consumatorilor si a obiceiurilor de utilizare a datelor. Reprezentantii Coface sustin ca tehnologia 5G vine cu numeroase oportunitati si cu modele inovatoare de infrastructura electronica ce vor determina crestere economica importanta si lansare a unor noi modele de businessuri. Analistii preconizeaza si modificari de amploare pentru dispozitivele electronice si electrocasnice. De pe urma acestora vor beneficia deopotriva producatorii locali ce vor adera la tehnologia 5

Atât de fani încât și-au numit copilul Xiaomi

Am mai întâlnit până acum o mulțime de cazuri în care fanii companiilor și-au tatuat logo-ul sau numele acestora pe corp, și-au numit copiii după numele companiei sau și-au schimbat numele pentru a primi produse moka de la companie. Gen, îți schimbi numele în „iPhone 5S” pentru a primi un iPhone 5S pe gratis, iar asta nu te va costa niciun ban, ci te va urmări toată viața, vei trăi cu numele ăsta și lumea te va evita ori își va bate joc de tine la modul „iPhone 5S, ești cam neproductiv azi, nu te mai ține bateria sau?”. Avem

MODALITĂȚI DE PLATĂ PENTRU CLIENȚII MARILOR BRANDURI

 

Astăzi, 40% din populația planetei are acces la Internet. Orice antreprenor știe că un brand care capătă recunoaștere globală prin intermediul canalelor online de comunicare trebuie să ofere și o soluție simplă și rapidă pentru a avea acces la vânzări în timp real. Astfel, ajungem la o problemă esențială: modalitatea de plată a produselor.

Potențialii clienți care intră pe paginile de media ale brandurilor pot deveni clienți, dar au nevoie de resurse nelimitate în cadrul călătoriei pe care o parcurg de la o poziție la cealaltă. O campanie de succes va include cercetare, grupul țintă, localizarea conținutului și experiența consumatorului – ca indicator al nevoilor acestuia. Coordonarea cu succes a unei campanii la nivel global trebuie să țină cont de toate aceste detalii și nu doar atât.

 

De la momentul lansării campaniei și până la declinarea materialelor de promovare a produselor brandului pe canalele online și offline, orice echipa trebuie să fie atentă la finalitate. Deseori, achiziția este printre principalele obiective ale unei campanii și este un indicator de măsurat la sfârșit, pentru a evalua rezultatele. Astfel, metoda de plată poate dirija soarta unei campanii.

Înainte de a scoate un produs pe piață, orice companie trebuie să țină cont de o cifră orientativă pentru cererea de pe piață.  Dacă realizezi o campanie de marketing pentru o aplicație care oferă un preț premium, utilizatorii din anumite țări ar putea lipsi de pe lista unor potențiali clienți, deoarece nu o pot accesa de pe toate platformele de achiziții – principalele fiind cele ale sistemului de operare Android și iOS-ul. Acest lucru va trebui echilibrat în viitorul apropriat, având în vedere faptul că un client nu trebuie departajat de device-ul de pe care face plata.

 

Trăind în era digitalizării mai multe țări au dezvolt din ce în ce mai multe sisteme de plată. Conform publicației Adweek, Statele Unite ale Americii se numără printre țările care au implementat servicii de plată precum PayPal, Google Wallet sau Skrill. Totuși, în țări precum Germania 79% din tranzacțiile realizate se realizează în maniera tradițională, nu prin sisteme online.

E-Commerce-ul și plata online iau avânt în ultimii ani la nivel global, ceea ce semnalează un aspect esențial pentru cei din domeniului marketingului: utilizarea unui sistem de încredere pentru consumatori este esențial pentru o experiență plăcută în cadrul serviciului oferit.

Procesarea plății este un aspect important pentru progresul companiei în sfera digitală. Poate fi un obstacol sau un factor activator”, declară doctorul Markus Braun, CEO al Wirecard.

 

Elementele care conturează un sistem de plată eficient în mediul online, la nivel global, sunt orientate spre mai multe direcții. În primul rând, conținutul trebuie să fie adaptat nevoilor persoanelor, astfel încât să realizeze orice tranzacție rapid și eficient.

 

Nu doar reclamele din cadrul campaniei trebuie să-i atragă pe oameni, ci și sistemul de plată, realizat într-o notă familiară și creativă.

 

De asemenea, limba în care este conceput algoritmul sistemului de plată trebuie să poată fi accesată și de client. Timpul de încărcare al unei pagini sau localizarea corectă pe hartă completează lista aspectelor de care trebuie să țină cont companiile când implementează un astfel de serviciu.

 

 

Surse poze:

https://www.checkfreepay.com/info/payinperson

http://www.incarabia.com/money/

https://www.pcauthority.com.au/

http://www.willemisbrucker.com/

 

 

Reply