Centenarul României a început!

Fotograful Alexandru Zainea Emanuel a realizat un proiect impresionat pentru Centenarul României, un proiect ce vizează publicul internațional, prin promovarea valorilor românești.   Astăzi, 12 septembrie, la sediul Ministerului Culturii și Identității Naționale a avut loc o conferință de presă pentru deschiderea oficială a acestui proiect minunat, ce are în prim-plan 10 ii vechi de 100 de ani, puse în valoare de către frumoasa actriță Laura Cosoi. Această expoziție fotografică, așa cum au publicat și cei de la Your News Station, a fost inițiată de către Flori de ie. Alexandru Zainea Emanuel, Laura Cosoi în parteneriat cu Departamentul Centenar din

oferta vodafone

Ofertele Vodafone ale momentului

            Vodafone dispune în momentul de față de numeroase oferte, fie că este vorba despre cartele reîncărcabile, abonamente, internet mobil și internet pentru laptop și tabletă. Există o gamă variată de opțiuni cu prețuri ce pleacă de la 5 euro, acesta crescând în funcție de beneficiile pe care le include fiecare ofertă în parte. În funcție de necesitățile pe care le ai în materie de telecomunicații, vei găsi oricând o ofertă potrivită la un preț atractiv. Abonamentele, în general, includ și diferite device-uri, unele gratuite, altele putând fi obținute prin achitarea unui avans la încheierea contractului, urmând ca pe perioada

Instagram are probleme de securitate

Instagram a dezvăluit un defect în sistemele sale, mai exact o serie de numere de telefon și adrese de e-mail ale unor celebrități vizate de către atacatorii cibernetici. Rețeaua socială deținută de Facebook a trimis prin e-mail membrii verificați, de obicei personalităților, pentru a le face cunoscute riscurile la care au fost expuși. Acesta a spus că a crezut că „unul sau mai mulți” atacatori au vizat persoane ce aveau un profil extrem de bine contat pentru a obține cât mai multe informații personale. Instagram a spus că parolele nu au fost furate, dar pentru a contracara orice posibilă situație

Noi schimbări de interfață pe Facebook

Interfața rețelei de socializare Facebook a rămas la fel de ani de zile, însă acest lucru nu va rămâne așa. Curând utilizatorii Facebook vor beneficia de o nouă interfață a rețelei de socializare atât în varianta web cât și în aplicația de mobil. Momentan aceasta este implementată pe un public restrâns, pentru a vedea cum se comportă utilizatorii la implementarea unei noi interfețe. Modificările sunt evident vizibile – aspectul comentariilor de la postări va fi schimbat, iar liniile de text vor fi transformate în buline de text, ca cele disponibile pe WhatsApp și Messenger. În plus, răspunsurile la comentarii vor

CHUNG SUNG-JUN/POOL/EPA-EFE/REX/SHUTTERSTOCK

Moștenitorul companiei Samsung va merge la închisoare

Lee Jae-yong, moștenitorul companiei Samsung va merge la închisoare pentru acuzații de corupție. Un judecător din Coreea de Sud a anunțat decizia de 5 ani de închisoare.   Lee a fost condamnat pentru luare de mită într-un scandal care a fost anexat acuzării fostului președinte al Coreei de Sud. Cazul a atras atenția publicului pe fondul mâniei împotriva celor mai mari companii din Coreea de Sud, cunoscute sub numele de chaebols. Lee, care a negat toate acuzațiile, a fost condamnat la închisoare de până la 12 ani. De asemenea, cunoscut sub numele de Jay Y Lee, șeful de facto al

Veniturile în al doilea trimestru al lui 2017 pentru Digi Communications

Atât RCS-RDS cât și Digi Mobil aparțin companiei Digi Communications NV. De curând au apărut și detalii legate de veniturile înregistrate de companie în al doilea trimestru din acest an. În perioada aprilie-iunie au fost înregistrate venituri de 163,8 milioane euro, cu 10,3% față de aceeași perioadă a anului 2016 (148,5 milioane euro). Cheltuielile în această perioadă au fost de 105,1 milioane euro, cu 6,3% față de cele 98,9 milioane euro ce au însumat cheltuielile în aceeași perioadă a anului trecut. Aceste cheltuieli rezultă investițiile, chiriile, tarifele, salariile etc. În ce privește numărul de clienți, televiziunea prin cablu se bucură

Cel mai mare display OLED din lume

Printre producătorii importanți de ecrane se află și LG Display, iar display-urile OLED sunt printre cele mai populare. Prin urmare, compania s-a gândit că ar fi o idee bună să între în Guiness Book cu cel mai mare display OLED din lume. Aceștia l-au construit într-un mall din Dubai, la etajul 1, iar display-ul uriaș are o lungime de 14 metri, o lățime de 50 de metri, are în jur de 700 metri pătrați, circa 820 de ecrane OLED de 55 inch și are peste 1,7 miliarde de pixeli care puși în linie dreaptă pot forma o coloană lungă de

Tesla Model 3 intră în producția de serie

Recent intrat în producția de serie, Tesla Model 3, fratele mai mic al Model S, este cel mai ieftin automobil al mărcii americane. Directorul general al companiei, Elon Musk, a livrat primilor 30 de clienți, toți angajați ai Tesla, cheile noii mașini. A declarat că sunt înregistrate peste jumătate de milion de pre-rezervări, ceea ce înseamnă că producătorul are toate șansele să devină unul dintre cei mai mari jucători de pe piața auto, la nivel mondial. Musk a prezentat vehiculul de 35.000 de dolari, cu o autonomie de 350 km, la fabrica Tesla din Freemont, California. Deși este cea mai

Google are în plan să renunțe la autentificarea prin SMS

În 2017 cam toate serviciile online care se respectă au implementat autentificarea în 2 pași, însă Google vrea să renunțe la aceasta. Sistemul de autentificare în 2 pași este simplu – te autentifici printr-un cod primit pe telefon, asta în locul parolei normale. Codul îl primești la alegere-prin SMS sau email, însă acesta poate veni și printr-o aplicație specială sau prin intermediul unui apel telefonic. Ei bine, au apărut diverse dovezi că sistemul de coduri expediate prin SMS nu este chiar atât de sigur pe cât crede lumea, iar Google vrea să fie convins că nimeni nu îți intră pe

MODALITĂȚI DE PLATĂ PENTRU CLIENȚII MARILOR BRANDURI

 

Astăzi, 40% din populația planetei are acces la Internet. Orice antreprenor știe că un brand care capătă recunoaștere globală prin intermediul canalelor online de comunicare trebuie să ofere și o soluție simplă și rapidă pentru a avea acces la vânzări în timp real. Astfel, ajungem la o problemă esențială: modalitatea de plată a produselor.

Potențialii clienți care intră pe paginile de media ale brandurilor pot deveni clienți, dar au nevoie de resurse nelimitate în cadrul călătoriei pe care o parcurg de la o poziție la cealaltă. O campanie de succes va include cercetare, grupul țintă, localizarea conținutului și experiența consumatorului – ca indicator al nevoilor acestuia. Coordonarea cu succes a unei campanii la nivel global trebuie să țină cont de toate aceste detalii și nu doar atât.

 

De la momentul lansării campaniei și până la declinarea materialelor de promovare a produselor brandului pe canalele online și offline, orice echipa trebuie să fie atentă la finalitate. Deseori, achiziția este printre principalele obiective ale unei campanii și este un indicator de măsurat la sfârșit, pentru a evalua rezultatele. Astfel, metoda de plată poate dirija soarta unei campanii.

Înainte de a scoate un produs pe piață, orice companie trebuie să țină cont de o cifră orientativă pentru cererea de pe piață.  Dacă realizezi o campanie de marketing pentru o aplicație care oferă un preț premium, utilizatorii din anumite țări ar putea lipsi de pe lista unor potențiali clienți, deoarece nu o pot accesa de pe toate platformele de achiziții – principalele fiind cele ale sistemului de operare Android și iOS-ul. Acest lucru va trebui echilibrat în viitorul apropriat, având în vedere faptul că un client nu trebuie departajat de device-ul de pe care face plata.

 

Trăind în era digitalizării mai multe țări au dezvolt din ce în ce mai multe sisteme de plată. Conform publicației Adweek, Statele Unite ale Americii se numără printre țările care au implementat servicii de plată precum PayPal, Google Wallet sau Skrill. Totuși, în țări precum Germania 79% din tranzacțiile realizate se realizează în maniera tradițională, nu prin sisteme online.

E-Commerce-ul și plata online iau avânt în ultimii ani la nivel global, ceea ce semnalează un aspect esențial pentru cei din domeniului marketingului: utilizarea unui sistem de încredere pentru consumatori este esențial pentru o experiență plăcută în cadrul serviciului oferit.

Procesarea plății este un aspect important pentru progresul companiei în sfera digitală. Poate fi un obstacol sau un factor activator”, declară doctorul Markus Braun, CEO al Wirecard.

 

Elementele care conturează un sistem de plată eficient în mediul online, la nivel global, sunt orientate spre mai multe direcții. În primul rând, conținutul trebuie să fie adaptat nevoilor persoanelor, astfel încât să realizeze orice tranzacție rapid și eficient.

 

Nu doar reclamele din cadrul campaniei trebuie să-i atragă pe oameni, ci și sistemul de plată, realizat într-o notă familiară și creativă.

 

De asemenea, limba în care este conceput algoritmul sistemului de plată trebuie să poată fi accesată și de client. Timpul de încărcare al unei pagini sau localizarea corectă pe hartă completează lista aspectelor de care trebuie să țină cont companiile când implementează un astfel de serviciu.

 

 

Surse poze:

https://www.checkfreepay.com/info/payinperson

http://www.incarabia.com/money/

https://www.pcauthority.com.au/

http://www.willemisbrucker.com/

 

 

Reply