Patronul Canal 33, Alexandru Răducanu, va intra în Cartea Recordurilor cu cel mai lung talk show din lume: 72 ore și 18 minute!

Cel mai lung talk show de televiziune din lume a avut loc în România! Timp de mai bine de 72 de ore, patronul Canal 33, Alexandru Răducanu, a moderat fără întrerupere un talk show în care au fost invitate aproape 100 de personalități din economie, cultură, antreprenoriat, politică, jurnalism, sport, dezvoltare personală, spiritualitate. Performanța omului de televiziune Alexandru Răducanu reprezintă, de departe, cel mai important eveniment TV din România din ultima perioadă. Emisiunea-eveniment a început sâmbătă 14 martie ora 8 și s-a încheiat trei zile mai tîrziu, marți 17 martie, la câteva minute după ora 8. Încheierea cu succes a

”Les miserables” de Ladj Ly – un apel la trezire

Revelația incontestabilă a festivalului Cannes 2019 și reprezentant al Franței în competiția oficială a Oscarurilor din acest an la categoria ”Cel mai bun film străin”, filmul de debut al lui Ladj Ly, ”Les miserables”, este mai întâi de toate purtătorul unui mesaj social și umanist. Filmul este construit în jurul indemnului la unitate, asumare și responsabilizare într-o lume din ce în ce mai corodata de tensiuni și conflicte.  ‘‘Je fais appel à votre esprit d’équipe. La cohésion. Sans cohésion, pas d’équipe. Et sans équipe, on est seuls.” (‘‘ Fac apel la spiritul vostru de echipa, la coeziune. Căci fără coeziune

Tipuri de fraude cu cartele SIM

Cum se fură în zilele noastre? Prin mecanisme multiple: prin diverse mecanisme informatice, prin şantaj online, prin alte metode îndelung uzitate în societatea românească.   Pot fi fraudaţi nu numai clienţii finali ci şi firmele de telefonie sau firmele care furnizează diverse servicii de conţinut. Cum? Fiind şi primul şi ultimul pe lanţul de distribuţie. Presupunem că un client oarecare îşi cumpără o cartelă SIM. Îi schimbă planul tarifar de la cartelă la abonament şi începe să trimită SMS-uri cu suprataxă. Sau apelează numere cu  suprataxă (SVA). Numerele cu suprataxa sunt deschise pentru diverse tipuri de conţinut, cu diverşi furnizori.

CEDO stabilește criteriile pentru inregistrarea cartelelor pre-pay. Ce invatam?

La data de 30.01.2020, CEDO a decis intr-un caz impotriva Germaniei ca nu exista o incalcare a dreptului la viata privata in cazul legii germane de obligare a cetatenilor de inregistrare a datelor personale pentru cartele SIM pre-pay. Daca cititi doar titlul, s-ar putea sa se inteleaga ca CEDO da un “cec in alb”, iar legea romaneasca (care nu este nici pe departe similara – OUG 69/2019) ar trebuie sa fie OK. Povestea este insa mult mai complicata, si doar citirea intregii argumentatii si a contextului ne poate releva ceea ce deja indicam inclusiv in amicus-curiae trimis in noiembrie 2019

Cazul Caracal produce victime și în media: România TV și Antena 1 amendate de CNA

Consiliul Național al Audiovizualuluia a amendat posturile de televiziune România TV și Antena 1 pentru acuzații nefondate aduse în cadrul emisiunilor realizate de cele două televiziuni, referitoare la cazul Caracal. Analizând reclamațiile primite, CNA a monitorizat emisiunile de știri și dezbateri din intervalul 20 septembrie – 21 octombrie 2019, constatând încălcarea dreptului fiecărei persoane la propria imagine, prevăzut în Codul de reglementare a conținutului audiovizual, Amenzi aplicate de CNA Cea mai mare amendă a fost îmcasată de România TV, 25.000 lei, pentru emisiunea „Breaking News” difuzată în data de 18.10.2019, în timp ce Antena 1 a scăpat cu ”doar” 10.000

Industria de turism, influențată radical de tehnologiile mobile

Profesioniștii industrei de turism și călătorii s-au reunit la București în cadrul unui eveniment Amadeus Executive Event. Dezbaterile avute în cadrul acestui eveniment s-au centrat în jurul schimbărilor radicale pe care noile tehnologii le-au adus industriei. În 2018 erau 4 miliarde de utilizatori ai Internetului, dintre aceștia peste 3 miliarde folosind rețelele sociale. În acest context, un lucru important de subliniat este că în influențarea deciziilor luate de utilizatori, prietenii sunt de două ori mai influenți decât celebritățile și factorii de opinie. Tehnologia informației devine o componentă de bază, în toate domeniile industriei, iar adopția se realizează într-un ritm accelerat.

Mobil nelimitat proiect inedit al Telekom si Carrefour Romania

Cum au promis reprezentantii Telekom se extinde proiectul Mobil Nelimitat. Parteneriatul cu Carrefour Romania, ofera romanilor experiente deosebite in timp real. Proiectul extins in reteaua de magazine Carrefour Romania doreste sa aduca mai aproape de clienti cele mai bune si mai rapide servicii de telefonie si in acelasi timp acces la internet nelimitat. Prin acest proiect clientii se pot abona la serviciile Telekom in mai putin de 5 minute. Pasii ce trebuie urmati sunt simplii si rapid de indeplinit. Serviciul este unul inovator, intrucat permite achizitionarea de servicii prin contracte cu perioade nelimitate, astfel beneficiarii nu mai sunt conditionati prin

Modificari privind localizarea terminalelor mobile

Curtea de Justitie  UE a decis ca companiile din domeniul Telecomunicatiilor sa transmita serviciilor de urgenta detalii legate de localizarea terminalelor conectate prin numarul de urgente european 112, chiar daca acestea nu sunt au cartele SIM integrate. Masura a fost luata dupa un lung proces, intentat de rudele unei adolescente de 17 ani  din Lituania care a fost rapita si ucisa, in 2013. Fata contactase numarul de urgenta 112 insa din pricina procedurilor birocratice nu a putut identificata.  Conform asociatiei EENA, numarul de urgenta 112 nu poate fi apelat in opt state ale Uniunii Europene, daca terminalele nu sunt prevazute

Romania, Germania, Italia, Austria si Ungaria au inceput implementarea tehnologiei 5G

Tehnologia 5G de mare viteza va fi disponibila cu 1 ianuarie 2020 in cateva dintre statele membre ale UE. Conform lui Alexandru Petrescu, ministrul Comunicatiilor si Societatii Informationale, parcursul de implementare se desfasoara conform planului. In cadrul unei conferinte pe teme de securitate, acesta a declarat: ”…autoritatea care are responsabilitatea in ceea ce priveste parcursul licitatiei pentru alocare frecventelor de 5G (Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii – ANCOM, n.r.) a demarat deja procesul de consultare publica chiar pe site-ul institutiei. Parcursul este in desfasurare conform planului pe care noi ni l-am asumat si asteptam ca, pana la

MODALITĂȚI DE PLATĂ PENTRU CLIENȚII MARILOR BRANDURI

 

Astăzi, 40% din populația planetei are acces la Internet. Orice antreprenor știe că un brand care capătă recunoaștere globală prin intermediul canalelor online de comunicare trebuie să ofere și o soluție simplă și rapidă pentru a avea acces la vânzări în timp real. Astfel, ajungem la o problemă esențială: modalitatea de plată a produselor.

Potențialii clienți care intră pe paginile de media ale brandurilor pot deveni clienți, dar au nevoie de resurse nelimitate în cadrul călătoriei pe care o parcurg de la o poziție la cealaltă. O campanie de succes va include cercetare, grupul țintă, localizarea conținutului și experiența consumatorului – ca indicator al nevoilor acestuia. Coordonarea cu succes a unei campanii la nivel global trebuie să țină cont de toate aceste detalii și nu doar atât.

 

De la momentul lansării campaniei și până la declinarea materialelor de promovare a produselor brandului pe canalele online și offline, orice echipa trebuie să fie atentă la finalitate. Deseori, achiziția este printre principalele obiective ale unei campanii și este un indicator de măsurat la sfârșit, pentru a evalua rezultatele. Astfel, metoda de plată poate dirija soarta unei campanii.

Înainte de a scoate un produs pe piață, orice companie trebuie să țină cont de o cifră orientativă pentru cererea de pe piață.  Dacă realizezi o campanie de marketing pentru o aplicație care oferă un preț premium, utilizatorii din anumite țări ar putea lipsi de pe lista unor potențiali clienți, deoarece nu o pot accesa de pe toate platformele de achiziții – principalele fiind cele ale sistemului de operare Android și iOS-ul. Acest lucru va trebui echilibrat în viitorul apropriat, având în vedere faptul că un client nu trebuie departajat de device-ul de pe care face plata.

 

Trăind în era digitalizării mai multe țări au dezvolt din ce în ce mai multe sisteme de plată. Conform publicației Adweek, Statele Unite ale Americii se numără printre țările care au implementat servicii de plată precum PayPal, Google Wallet sau Skrill. Totuși, în țări precum Germania 79% din tranzacțiile realizate se realizează în maniera tradițională, nu prin sisteme online.

E-Commerce-ul și plata online iau avânt în ultimii ani la nivel global, ceea ce semnalează un aspect esențial pentru cei din domeniului marketingului: utilizarea unui sistem de încredere pentru consumatori este esențial pentru o experiență plăcută în cadrul serviciului oferit.

Procesarea plății este un aspect important pentru progresul companiei în sfera digitală. Poate fi un obstacol sau un factor activator”, declară doctorul Markus Braun, CEO al Wirecard.

 

Elementele care conturează un sistem de plată eficient în mediul online, la nivel global, sunt orientate spre mai multe direcții. În primul rând, conținutul trebuie să fie adaptat nevoilor persoanelor, astfel încât să realizeze orice tranzacție rapid și eficient.

 

Nu doar reclamele din cadrul campaniei trebuie să-i atragă pe oameni, ci și sistemul de plată, realizat într-o notă familiară și creativă.

 

De asemenea, limba în care este conceput algoritmul sistemului de plată trebuie să poată fi accesată și de client. Timpul de încărcare al unei pagini sau localizarea corectă pe hartă completează lista aspectelor de care trebuie să țină cont companiile când implementează un astfel de serviciu.

 

 

Surse poze:

https://www.checkfreepay.com/info/payinperson

http://www.incarabia.com/money/

https://www.pcauthority.com.au/

http://www.willemisbrucker.com/

 

 

Reply