Cel mai mare display OLED din lume

Printre producătorii importanți de ecrane se află și LG Display, iar display-urile OLED sunt printre cele mai populare. Prin urmare, compania s-a gândit că ar fi o idee bună să între în Guiness Book cu cel mai mare display OLED din lume. Aceștia l-au construit într-un mall din Dubai, la etajul 1, iar display-ul uriaș are o lungime de 14 metri, o lățime de 50 de metri, are în jur de 700 metri pătrați, circa 820 de ecrane OLED de 55 inch și are peste 1,7 miliarde de pixeli care puși în linie dreaptă pot forma o coloană lungă de

Tesla Model 3 intră în producția de serie

Recent intrat în producția de serie, Tesla Model 3, fratele mai mic al Model S, este cel mai ieftin automobil al mărcii americane. Directorul general al companiei, Elon Musk, a livrat primilor 30 de clienți, toți angajați ai Tesla, cheile noii mașini. A declarat că sunt înregistrate peste jumătate de milion de pre-rezervări, ceea ce înseamnă că producătorul are toate șansele să devină unul dintre cei mai mari jucători de pe piața auto, la nivel mondial. Musk a prezentat vehiculul de 35.000 de dolari, cu o autonomie de 350 km, la fabrica Tesla din Freemont, California. Deși este cea mai

Google are în plan să renunțe la autentificarea prin SMS

În 2017 cam toate serviciile online care se respectă au implementat autentificarea în 2 pași, însă Google vrea să renunțe la aceasta. Sistemul de autentificare în 2 pași este simplu – te autentifici printr-un cod primit pe telefon, asta în locul parolei normale. Codul îl primești la alegere-prin SMS sau email, însă acesta poate veni și printr-o aplicație specială sau prin intermediul unui apel telefonic. Ei bine, au apărut diverse dovezi că sistemul de coduri expediate prin SMS nu este chiar atât de sigur pe cât crede lumea, iar Google vrea să fie convins că nimeni nu îți intră pe

NEUTRALITATEA INTERNETULUI – PROTEST AL REVOLUȚIEI DIGITALE

Timpul de așteptare pentru încărcarea unei pagini web a fost mereu o problemă, iar revoluția digitală nu se oprește aici. Cei mai mari jucători de pe piața tehnologiei vor să evite alte dificultăți pe viitor și s-au unit într-o „mișcare” de rezistență, privind contextul actual al libertății „virtuale”. Facebook, Google, Snapchat și Twitter au luat parte la „Day of Action” și au militat pentru neutralitatea Internetului. În prezent, în Statele Unite ale Americii există reguli care asigură menținerea continuă a „egalității” din mediul online. Neutralitatea internetului este un principiu care face trimitere la dreptul fiecărui consumator de a avea acces

Protezele inteligente schimbă viața oamenilor

Grupul Biomechatronics din cadrul faimosului Institut de Tehnologie din Massachusetts (MIT), dezvoltă tehnologii noi pentru oamenii cu mobilitate redusă. Misiunea grupului este reprezentată de eliminarea handicapului rezultat în urma unei paralizii sau amputări. Conform Profesorului Hugh Herr, care conduce Grupul Biomechatronics, suntem într-un punct de cotitură al istoriei noastre în această privință. Acesta susține că “ reușim să îmbinăm sistemul nervos al organismului uman, cu sistemele și aparatura construite de noi. Trecem dintr-un stadiu în care folosim o tehnologie separată de sistemul nostru nervos, într-o nouă epocă de integrare a fiziologiei umane”.   Profesorul Herr însuși, dispune de două proteze

Depresia l-a împins pe un robot de securitate să se sinucidă

Un robot de securitate Knightscope K5 a intrat atat de adanc in depresie din cauza faptului ca l-a lasat nevasta incat a decis sa isi ia viata si sa plece intr-o lume mai buna, in care robotii de securitate de tip Knightscope K5 traiesc liberi. Prin urmare, acesta s-a aruncat in gol in prima fantana iesita in cale, iar medicii sositi la fata locului nu au mai putut face nimic ca sa il salveze. Trecand peste gluma asta, nu este cunoscuta cauza pentru care robotul a luat decizia de a intra in fantana. Are senzori pe laser, GPS si camere

Speed Test – tot ce trebuie sa stii despre masurarea vitezei de internet

Furnizorii de servicii de internet din România se întrec în oferte care mai de care mai avantajoase, promițând viteze mari de conexiune, în funcție de zona geografică în care te afli. Aceștia sunt obligați să specifice valorile minime de conexiune în contracte, iar în cazul în care acestea nu sunt respectate, clientul are dreptul de a rezilia contractul fără a mai fi nevoit să plătească penalizări în acest sens. Știm cu toții cât este de neplăcut atunci când, de exemplu, urmărești un film sau pur și simplu vrei să descarci un document, iar conexiunea se întrerupe. Pentru a verifica dacă

Netflix se bucură de un succes uriaș

Platforma de streaming Netflix se bucură de un succes impresionant, numărul persoanelor care își fac abonament crescând simțitor în ultima perioadă. Chiar dacă în urmă cu 1 an a mărit prețul abonamentului, Netflix nu a avut nimic de pierdut, ci dimpotrivă. Datorită serialelor atrăgătoare și a serviciilor de calitate, în acest moment platforma are în jur de 104 milioane de persoane abonate, iar 5,2 milioane dintre aceștia sunt abonați înscriși în ultimele 3 luni. Aproximativ jumătate din totalul abonaților sunt abonați din Statele Unite, iar restul provin de pe tot globul. Oficialii Netflix au declarat că se fac eforturi imense

Aportul creativității la succesul vânzărilor

O campanie publicitară poate avea mai multe obiective, dar profitul este un indicator real al succesului. Pentru a vinde, advertising-ul digital s-a adaptat la cerințele publicului și a mizat pe o abordare mai creativă decât cea întâlnită în advertising-ul tradițional. Din ce în ce mai mulți oameni petrec ore întregi online și pierd noțiunea timpului. În acest context, afaceriștii au investit în strategii eficiente, pentru a facilita procesul de achiziție. Astfel, se explică apariția unor inițiative creative, care s-au concretizat prin apelul la inteligență artificială și realitate augmentată. Creativitatea are un rol fundamental în advertising-ul din mediul online, dar modalitatea

Ochelarii inteligenți Google Glass se reîntorc  

Dispozitivele inteligente Google Glass nu au dispărut de pe piață. Deși Google a suspendat vânzările gadget-ului la începutul anului 2015, pentru a regândi dezvoltarea acestuia, dispozitivul a revenit într-o formă modificată, după o pauză de doi ani.

Alphabet, compania mamă a Google, a autorizat o echipă de mici dimensiuni să dezvolte o versiune a Google Glass, pentru întreprinderi. Echipa face parte din divizia X, din cadrul Alphabet, divizie unde dispozitivul inteligent Google Glass a fost dezvoltat pentru prima oară de către co-fondatorul Google, Sergey Brin.

Noul model se numește Google Glass Enterprise Edition și este folosit și testat în cadrul mai multor companii, cum ar fi Boeing, General Electric, DHL, Volkswagen. În cursul dezvoltării noii versiuni, accentul a fost pus pe crearea unui instrument practic, care să fie utilizat la locul de muncă și care să economisească timp și bani.

Cea mai mare schimbare constă în faptul că noul Google Glass poate fi atașat oricărui tip de ochelari, inclusiv ochelari de protecție industrială. Mai mult, compania a declarat că noul gadget are o baterie cu o durată de viață mai lungă și că este mai confortabil în timpul utilizării.

În plus, dispune de un procesor mai rapid, o cameră mai perfoamantă de 8 MP, față de cei 5MP din versiunea anterioară, precum și o conectivitate wi-fi mai robustă. Cu toate acestea, seamănă foarte mult cu originalul, având un mic display și o cameră încorporată.

Firmele care au testat Google Glass Enterprise Edition au obținut câștiguri semnificative în ceea ce privește productivitatea și calitatea. Astfel, ceea ce a început ca un proiect pilot, este acum adoptat pe scară largă în aceste corporații. Mai mult, clinicile medicale introduc și ele Google Glass, pentru a simplifica o serie de activități și procese.

De exemplu, un muncitor din cadrul unei fabrici poate avea o vedere de ansamblu asupra tuturor senzorilor din cadrul liniei de producție. Astfel, va fi informat în timp real asupra uzurii componentelor, precum și asupra eventualelor blocaje.

În perioada în care Google a părăsit piața, alte companii, printre care Vuzix, Meta și Epson, au dezvoltat dispozitive inteligente similare, ce vizează firmele. Mai mult, Microsoft a început să vândă o ediție de test a ochelarilor săi inteligenți, HoloLens. O diferență considerabilă este că HoloLens poate rula aplicații mult mai complexe, fiind alimentat de un PC Windows 10 și nu de un smartphone.

Google Glass pare că și-a găsit într-un un produs de succes, cu această versiune actualizată. Conform unui raport recent al Forrester Research, până în 2025 aproape 14,4 milioane de muncitori din SUA vor purta ochelari inteligenți.

 

 

Sursă text și imagini: blog.x.company

Reply