Un minister pentru telecomunicații!

Circulă zvonul că ar putea dispărea ministerul ”telecomunicațiilor” din noul guvern de tranziție, care se va forma în curând. Că PNL, care va forma noul guvern, în dorința de simplificare a aparatului executiv, ar reduce la 15 numărul ministerelor și că printre aceste 15 ministere nu se regăsește și MINISTERUL ”TELECOMUNICAȚIILOR” (astăzi Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale). În locul ministerului telecomunicațiilor ar urma să apară un departament sau agenție într-un minister (ministerul transporturior sau al energiei?) din guvernul de tranziție. Suntem în anul 2019 și se pare că istoria se repeta. Ar fi a doua oară când PNL ar desființa

ANCOM doreste micsorarea tarifelor de interconectare

Sorin Grindeanu, presedintele Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii  – ANCOM a anuntat recent ca doreste micsorarea tarifelor practicate pentruterminarea apelurilor in retelele mobile, in vederea pastrarii unor standarde competitive. Acesta a anuntat ca romanii vor putea beneficia de oferte atractive si reduceri pentru  convorbiri cu pana la 10%, incepand cu 1 ianuarie 2020.  Masurile aceste vor fi adoptate vor alinia Romania la directiva Europeana 2018/1972  ce stabileste aplicarea unor tarife maxime unice la nivelul Uniunii Europene pentru apelurile mobile si fixe. In vedera implementarii acestei directive, ANCOM recomanda aplicarea unui tarif maxim de 0.76 eurocenti/minut, mai mic

Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii doreste micsorarea tarifelor pentru terminale mobile

Sorin Grindeanu, presedintele Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii  – ANCOM a anuntat recent ca doreste micsorarea tarifelor practicate pentru terminalele mobile, in vederea pastrarii unor standarde competitive. Acesta a anuntat ca romanii vor putea beneficia de oferte atractive si reduceri pentru  convorbiri cu pana la 10 %, incepand cu 1 ianuarie 2020.  Masurile aceste vor fi adoptate vor alinia Romania la directiva Europeana 2018/1972  ce stabileste aplicarea unor tarife maxime unice la nivelul Uniunii Europene pentru apelurile mobile si fixe. In vedera implementari acestei directive, ANCOM recomanda aplicarea unui tarif maxim de 0.76 eurocenti/minut, mai mic cu

Sectorul telecomunicatiilor cel mai afectat de aplicarea GDPR

Un studiu realizat la sfarsitul lunii mai de reteaua Deloitte Legal in tarile din Europa de Est a scos la iveala ca cele mai multe incalcari ale prevederilor GDPR au fost raportate in de catre clientii companiilor de telefonie. Companiile din domeniul telecomunicatiilor, sectorul financiar si tehnologia informatiilor, au fost cele mai afectate de directiva europeana legata de prelucrarea datelor cu caracter personal.  Autoritatile de control au avut in vedere aspectele data minimization, purpose limitation si data retention, adica reducerea la minimum a datelor personale solicitate, limitarea scopului de prelucrare a informatiilor cu caracter personal si limitarea stocarii datelor personale.

Liber la tranzactii la bursa abonatilor Revolut Metal

Abonatii Revoult Metal pot tranzactiona din aceasta saptamana actiuni la bursa din New York si NASDAQ. Prin acest nou serviciu clientii companiei pot realiza pana la 100 de tranzactii gratuite instantaneu si au la dispozitie un portofoliu de aproximativ 300 de companii din SUA. Cele mai cunoscute societati la care au si romanii acces prin intermediul serviciului Revolut Metal sunt Apple, Facebook, Amazon, Tesla si IBM. Investitori romani au acces prin aplicatia dezvoltata de  Revoult la informatii in timp real, direct de pe telefonul mobil,  cu privire la costuri, tendinte, performante. Serviciul lansat de compania britanica ofera astfel sansa tuturor

5 cele mai asteptate premiere ale lunii august

Luna august vine cu o serie de premiere mult asteptate de iubitorii de filme bune. Seria “Furios si Iute” continua cu ultima epopee, lansata pe 2 august in Romania. Premiera mult asteptata a avut incasari record in primul weekend, si se mentine in fruntea box officeului romanesc. Povestea ce ii aduce in lumina reflectoarelor pe Hobbs & Shaw. (Dwayne Johnson, Jason Statham) a reusit sa detroneze in prima saptamana blockbusteruri ca Aquaman si Avengers: Endgame. Filmul asteptat de amatorii de cascadorii ofera un plus de adrenalina iubitorilor de senzatii cinematografice tari.  O alta premiera iminenta este Angry Birds 2. Animatia

3 telefoane Digi ce merita atentia in aceasta vara

Dupa cum ne-a obisnuit operatorul Digi continua sa isi tina conectati clientii introducand in oferta o serie de smartphone-uri care sa raspunda necesitatilor consumatorilor. Caracteristicile telefoanelor si preturile echitabile pentru servicii, propuse de operator sunt cateva dintre avantajele de care pot beneficia clientii ce le achizitioneaza. Daca in primavara Huawei P Smart 2019 si Galaxy A40 erau recomandarile Digi in materie de telefoane ieftine, acum oferta continua cu dispozitive mai noi, mai bine echipate sa faca fata provocarilor romanilor.  Huawei Y6 (2019), Samsung A70 si Huawei Mate 20 X fac parte din oferta furnizorului de servici de telecomunicatie in acest

Se anunta modificari de amploare in comunicatii electronice si telecomunicatii odata cu implementarea tehnologiei 5G

Studiile realizate de Coface in domeniul tehnologiei arata ca infrastructura retelelor de telecomunicatii vor suferi modificari de amploare la nivel de conectivitatea wireless. Aceleasi analize arata ca se vor produce schimbari semnificative si in comportamentul consumatorilor si a obiceiurilor de utilizare a datelor. Reprezentantii Coface sustin ca tehnologia 5G vine cu numeroase oportunitati si cu modele inovatoare de infrastructura electronica ce vor determina crestere economica importanta si lansare a unor noi modele de businessuri. Analistii preconizeaza si modificari de amploare pentru dispozitivele electronice si electrocasnice. De pe urma acestora vor beneficia deopotriva producatorii locali ce vor adera la tehnologia 5

Atât de fani încât și-au numit copilul Xiaomi

Am mai întâlnit până acum o mulțime de cazuri în care fanii companiilor și-au tatuat logo-ul sau numele acestora pe corp, și-au numit copiii după numele companiei sau și-au schimbat numele pentru a primi produse moka de la companie. Gen, îți schimbi numele în „iPhone 5S” pentru a primi un iPhone 5S pe gratis, iar asta nu te va costa niciun ban, ci te va urmări toată viața, vei trăi cu numele ăsta și lumea te va evita ori își va bate joc de tine la modul „iPhone 5S, ești cam neproductiv azi, nu te mai ține bateria sau?”. Avem

Omul Spectacol- recenzie

Omul Spectacol este acel film în care nu te aștepți să îl vezi pe fiorosul, răzbunătorul Hugh Jackman aka bineștiutul Wolverine. Partea bună? Este nominalizat la Globurile de Aur!

Să o luăm de la început!

V-ați uitat la La La Land? Dacă nu, ar trebui să o faceți. Este unul dintre cele mai apreciate filme de la Oscar din ultimii ani. Și ceea ce este și mai interesant este faptul că este un musical reinterpretat. Mai exact, nu se cântă chiar tot timpul, iar momentul de musical este cu adevărat deosebit.

Revenind la Omul Spectacol trebuie să vă spunem ca este și el un musical care se asemănă extrem de mult cu La La Land la nivel de interpretare moment.

Personajul principal este chiar Hugh Jackman alături de mult cunoscutul actor Zac Efron (pentru cei care nu îl știu acesta a devenit cunoscut pentru filmul High School Musical). Cei doi devin parteneri de afaceri și reușesc să construiască din curiozitatea umană un business cel puțin ciudat pentru acea vreme: un circ pentru oameni.

Diferența stă în faptul că fiecare dintre cei care ajutau la crearea stării de bine suferea de diferite malformații genetice, fiind cu adevărat deosebiți (extrem de înalți, extrem de scunzi).

Lucrurile merg bine până când atenția lui P.T. Barnum (H. Jackman) este direcționată către… Jenny Lind (Rebecca Ferguson) o cântăreață cunoscută până și de regina Marii Britanii. Pentru ca Barnum a fost întotdeauna a fost întodeauna un om cu principii și pentru că el și-a ales soția, pe care a iubit-o o viață, evită această situație neplăcută doar că…presa reușește să le facă celor doi poze mai multe poze neadecvate. Totul va fi pe prima pagină.

Cum va evolua relația lui Barnum cu soția lui și cum va fi afacerea lui în viitor? Acest lucru vă lăsăm să îl descoperiți.

De știut: filmul a fost nominalizat Globurile de Aur, premergătorul Oscarului, dar și un bun ,,ghicitor” ai celor care vor avea șansa să câștige mult-doritul Oscar. E un film interesant, care vă va arata o fațetă a unei societăți exagerate, dar totuși cu principii și preconcepții actuale.

Sursă video: youtube.com

Surse fotografii: imdb.com