Orange Romania a dat publicitatii rezultatele financiare din primul trimestru al anului 2014. Potrivit acestor statistici, in primele trei luni ale anului 2014, veniturile companiei au atins suma de 230 milioane de euro, in crestere cu 4,9%, fata de perioada similara a anului trecut. La 31 martie 2014, Orange avea 10.394.000 de clienti.
Printre cele mai populare produse a fost pachetul special de sarbatori, atat in segmentul abonatilor cat si al clientilor care utilizeaza cartele preplatite. Clientii Orange au apreciat au apreciat posibilitatea de a cumpara mai multe servicii de telefonie, internet si televiziune, in schimbul mai multor beneficii.
In plus, din luna martie, pentru utilizatorii Prepay este disponibil un nou program de loialitate, prin care acestia pot castiga reduceri la telefoane si premii lunare la reincarcare.
Un alt segment aflat in ascensiune este traficul de internet pe mobil, care a a inregistrat o crestere de 44% fata de perioada similara din 2013, fapt datorat si numarului tot mai mare de clienti care folosesc internetul pe mobil, dar si cresterii numarului de telefoane smart, Orange punand la dispozitie o serie de telefoane noi, compatibile cu tehnologia 4G.
Pe de alta parte cresterea consumului de internet mobil se datoreaza si adoptia serviciului Orange TV Go, care presupune streaming audio si video. In luna martie, numarul descarcarilor si actualizarilor aplicatiei a crescut de 4 ori de la lansarea din luna septembrie. De asemenea, extinderea retelei 4G si 4G+, care imbunatatesc experienta de vizionare a filmelor si emisiunilor pe telefon.
Potrivit lui Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania, „rezultatele financiare inregistrate in primul trimestru al anului continua tendintele manifestate in anii anteriori şi confirma interesul romanilor pentru servicii de ultima generaţie. Faptul ca tot mai multi clienti, de toate varstele, descopera avantajele accesului la informaţii oriunde şi oricand, prin internetul mobil, este incurajator. Astfel, Orange isi propune sa le ofere clientilor sai cea mai buna experienta de utilizare a serviciilor sale in era digitala, bazata pe o retea performanta, acum cu o prezenta 4G in toata tara, pe o oferta diversificata de servicii si produse, disponibile intr-o puternica retea de distributie extinsa, atat on-line cat si off-line.”