Orange România va intra pe piața bancară

Pentru a se menține și pentru a avea un profit în creștere, cei de la Orange România își extind business-ul și pe piața bancară. Compania de telecomunicații este implicată în proiecte de servicii financiare în alte părți, iar de pe 6 iulie va începe să ofere servicii bancare clienților din Franța, urmând ca de anul viitor să ofere același tip de servicii și clienților români. Orange va oferi pentru început împrumuturi pe termen scurt – 3, 6, 12 luni, va pune în circulație carduri de credit și va oferi servicii de plăți. Clienții Orange Bank vor putea să realizeze transferuri

Ghost in the Shell – noua barieră tehnologică

Ghost in the Shell a apărut pe marile ecrane la sfârșitul lunii martie, în rolul principal fiind Scarlett Johansson. Filmul s-a bazat pe anime-ul cu același nume, unde o polițistă cyborg  și partenerul ei vânează un misterios și puternic hacker numit Puppet Master. Regizorul anime-ului este  Mamoru Oshii, scenariștii Shirow Masamune și Kazunori Itô. Anime-ul a fost creat de la manga-ul Ghost in the Shell, conceput de către  Masamune Shirow. Acesta a avut un real succes, fiind ulterior tradus și în engleză. Long story short: manga-ul a fost lansat în 1989, cu acțiunea poveștii plasată în 2029, Niihama, Japonia. Povestea

Ce surprize aduce al cincilea film din seria „Pirates of the Caribbean”?

Căpitanul Jack Sparrow și interpretarea de excepție a lui Johnny Depp. Povestea de dragoste care i-a unit pe Will Turner și Elizabeth Swann. Aventurile piraților într-o călătorie până la capătul lumii. Toate aceste detalii au scris istorie în lumea cinematografiei, iar franciza „Pirates of the Caribbean” a devenit un fenomen. Cel de-al cincilea film al iubitei serii se întoarce curând cu o nouă poveste și noi aventuri. Lansarea trailer-ului s-a bucurat de reacții entuziaste, dar a venit și cu surprize neașteptate. Una dintre ele este apariția actriței Keira Knightley, în rolul care i-a adus recunoașterea la nivel mondial Elizabeth Swann.

Vodafone oferă internet gratuit în perioada 15-17 aprilie

Cu prilejul faptului că Vodafone aniversează 20 de ani de existență în țara noastră, compania a început să ofere de la începutul anului internet gratuit de fiecare dată când se ivește o sărbătoare, iar pe lângă asta a dat drumul și la promoții interesante pentru clienți. Dacă de ziua îndrăgostiților, de Dragobete, de 1 și 8 martie au oferit internet gratuit, de Paște era inevitabil ca cei de la Vodafone să nu continue tradiția. Prin urmare, în perioada 15-17 aprilie, toți clienții Vodafone vor beneficia de internet Supernet 4G+ în mod gratuit. Beneficiul s-a activat în dimineața zilei de azi

PLATOURILE DE FILMARE ALE SERIALULUI „OUTLANDER”

      Anul acesta vine cu episoade noi din două producții de succes: „Game of Thrones” și „Outlander”. Fanii așteaptă cu nerăbdare întâlnirea dintre Jon Snow și Daenerys Targaryen și întoarcerea lui Claire în trecutul lui Jamie Fraser. Ce se va întâmpla mai departe, rămâne de văzut. După imaginile cu personajele din „Game of Thrones”, producătorii „Outlander” au pregătit și ei o surpriză oamenilor de acasă.   Starz a făcut oficiale imagini cu noua înfățișare a personajului Jamie Fraiser, din noul sezon. Odată cu pregătirile pentru lansarea trailer-ului la sfârșitul săptămânii, au ajuns la fani și ultimele detalii legate

Utilizatorii Snapchat ajung clienți ai marilor brand-uri

De un an de zile Snapchat încearcă să-i prindă din urmă pe cei doi giganți ai mediului online: Facebook și Google. Cele două platforme au un număr record de reclame plătite ale marilor brand-uri, iar finanțele sunt în creștere de când consumatorii răspund strategiilor de promovare media. Întrebarea este dacă noua aplicație de pe piață reușește să facă același lucru. Pentru a veni în întâmpinarea utilizatorilor consumatori, Snapchat lansează o nouă funcție interactivă între piață și cumpărători. Conform publicației AdWeek, producătorii vor putea ști de acum dacă utilizatorii platformei social media – care intră în contact cu reclamele brand-urilor –

Bal mascat la Opera Națională din București

Bal mascat este o operă în trei acte compusă de Giuseppe Verdi pe baza unui libret de Antonio Somma. Premiera absolută a operei a avut loc la Teatro Apollo din Roma, în ziua de 17 februarie 1859. Opera Națională din București a adus, începând cu data de 8 aprilie a.c., Bal mascat pentru publicul larg. Acestă operă ne introduce în lumea înaltă a Bostonului cu ajutorul dirijorului Marcello Mottadelli, în regia lui Grischa Asagaroff – Germania, cu coregrafia lui Renato Zanella, scenografia lui Luigi Perego – Italia, lighting design-ul lui Gigi Saccomandi – Italia și de asistentul de scenografie Luca Filaci

Cum să faci să nu știe furnizorul tău de Internet chiar orice despre tine

Faptul că plătești lunar o taxă pentru conexiunea la Internet nu înseamnă că al tău Internet Service Provider (ISP) trebuie să știe tot ce lucrezi, ce filme vezi, ce mail-uri scrii. Nu zicem că firma ta de cablu ar face așa ceva, Doamne ferește, dar ne gândeam la cazul cu Verizon din SUA, din 2014, când s-a aflat că firma injecta cookie-uri în dispozitivele clienților, fără consimțământul acestora. Având în vedere că în România selecția de ISP-uri este destul de limitată și că uneori ți se spune la telefon “ne pare rău, nu avem cablu în zonă”, am dat o raită online

Brand Minds 2017: Summit-ul de top al oamenilor de afaceri

Oameni din lumea afacerilor vor da startul verii cu cel mai important summit din Europa Centrală și de Est. Fie că vorbim de Marketing, Publicitate sau Comunicare, toți specialiștii din România sunt invitați la Brand Minds, ediția 2017. Fenomenul care a cucerit lumea revine cu un scop bine definit: creează experiențe prin accesul la informație și oportunități. Conform informațiilor de pe pagina oficială a evenimentului, Brand Minds aduce laolaltă oamenii pentru a împărtăși o viziune comună, în care cei inspirați pot crea o lume mai bună. Lista valorilor persoanelor implicate este completată de aspecte precum integritatea, creativitatea, munca de echipă

Orange si-a consolidat pozitia de lider pe piata de telecomunicatii din Romania, in 2013

orange shop

Anul 2013 a fost unul de referinta pentru Orange Romania, care isi consolideaza pozitia de lider pe piata locala a operatorilor de telefonie. 

Intr-un raport dat publicitatii saptamana trecuta, grupul francez anunta venituri de 244 milioane euro in ultimul trimestru al anului 2013, inregistrand venituri totale de 934 milioane de euro, cu 1,8% mai mult decat anul 2012. Totodata, la 31 decembrie 2013, Orange Romania avea 10.436.000 de clienti, pe un trend ascendent fata de trimestrele anterioare.

Un alt segment aflat in expansiune este serviciul de internet mobil, care a inregistrat cresteri importante de la un trimestru la altul, in 2013 inregistrandu-se o crestere de 47% fata de ultimul trimestru al anului 2012 si o crestere totala, in 2013, de 51% fata de anul 2012. Cresterea a fost sustinuta de investitiile facute pentru dezvoltarea retelei. Astfel, in 2013, Orange a incheiat programul de modernizare a retelei din mediul rural, l-a demarat pe cel din mediul urban, in timp de acoperirea 4G a fost extinsa la nivelul intregii capitale. Compania a anuntat ca, incepand cu 6 aprilie 2014, reteaua 4G va fi extinsa cu ajutorul noilor frecvente achizitionate in anul 2012.

De asemenea, vanzarile de smartphone s-au dublat in 2013 fata de 2012, in luna decembrie acest tip de telefoane au reprezentat mai mult de jumatate din dispozitivele vandute de operatorul francez. Pe baza acestei tendinte, s-au inregistrat cresteri si in ceea ce priveste numarul de descarcari si actualizari ale aplicatiilor Orange, care au fost de 3 ori mai numeroase decat in anul anterior. Un alt factor care a favorizat aceasta crestere a fost includerea unei parti a aplicatiilor in abonamente. Cele mai utilizate aplicatii proprii sunt Contul meu, Orange Cloud, Orange TV GO si Fotbal Info.

Orange se mentine pe primul loc si la categoria celui mai accesat site pentru telefoane mobile din tara noastra, prin portalul Orange mobile, conform datelor oferite de sati.ro

Iar Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania promite ca anul 2014 va aduce noi surprize pentru clientii Orange: „2013 a fost anul in care Orange a realizat cele mai mari investitii de la inceputul crizei economice. Astfel, valoarea investitiilor noastre in Romania a crescut in 2013 cu mai mult de 30% fata de anul 2009. În continuare ne asteptam ca 2014 sa fie inca un an dinamic si suntem increzatori ca strategia noastra, bazata pe cea mai buna experienta oferita clientilor, dezvoltarea serviciilor 4G si TV, va da rezultate si vom fi in continuare prima alegere a romanilor.

Reply