Femeia Fantastică a.k.a. Wonder Woman

  Cu toții am crescut cu idealul de a fi un super erou și de a schimba lumea în bine. De cele mai multe ori aceste idealuri le-am primit din bezi desenate sau animațiile pe care le vedeam în fiecare zi. Dar știm poveștile originale ale acestora? Una dintre personajele ce ne-au învățat că este bine să te lupți împotriva răului a fost Femeia Fantastică a.k.a. Wonder Woman. Acest personaj a prins viață odată cu benzile desenate create de DC Comics în anul 1941. Prințesa Diana a Themyscirei, o amazoancă ce a știut să asculte sunetul sabiei de mică, devine

Bruxelles – un oraș al tehnologiei

Dacă în urmă cu ceva timp abordam avantajele unui muzeu ce are ,,suportul”  tehnologiei, mai exact muzeul interactiv din Daugvapils, acum ne vom îndrepta puțin atenția în Occident. Unul dintre cele mai importante orașe– Bruxelles, reușește să se plaseze pe harta celor bine zone dezvoltate tehnologic. Față de alte orașe din zona centrală și de est a Europei, Bruxelles are o istorie în a planifica propria evoluție în toate domeniile. De exemplu, știați faptul că în 1958, cu ocazia Brussels World’s Fair, Bruxelles a reușit să înceapă o primă mare etapă de modernizare a orașului? Acest lucru a fost doar

Netflix vorbește pe limba celor mici

„Netflix and chill”. Fenomenul care a cucerit America a ajuns și în casele europenilor, iar România nu face excepție. Cine nu s-a abonat la Netflix doar pentru a „gusta” puțin din nebunia din Vest? De curând, am început și noi să ne bucurăm de seriale și filme cu subtitrare în limba română, fără să ne mai plângem de online streaming. Dar cum continuă evoluția companiei care definește o nouă generație?     Storytelling-ul este următorul pas pentru a face platforma din ce în ce mai atractivă. Poate să ajungă astfel nu doar la tineri, ci și la familii sau copii

Modul în care trăiești – realitatea celor din marketing

  Oamenii de marketing sunt conștienți de task-urile lor și de rolul pe piața vânzărilor. Trebuie să fie atenți la nevoile consumatorilor pentru a putea personaliza mesajul. Astfel, pot ajunge la oamenii de acasă și îi pot transforma din simpli urmăritori în clienți fideli. Problema este una singură: care este rețeta de succes?   De multe ori aceștia consideră că pasul spre progres și performanță provine din datele recoltate de la consumatori, ce pot spune ceva despre pattern-urile lor de comportament. Dar nu vorbim doar de aceste aspecte când căutăm cea mai importantă variabilă a existenței lor: contextul.   Marketerii

Free energy – Tesla, primul inventator al energiei libere, wireless!

Genialul inventator și om de știință Nikola Tesla a descoperit o formă de energie electrică non-electromagnetică, radiantă. Ea este transmisă ptin sol, care funcționează astfel drept conductor principal și produce unde scalare. Acest tip de energie descoperit de Tesla se transmite mai rapid decât lumina, a cărei viteză era considerată cea mai mare dintre toate vitezele de transmitere/deplasare. Energia non-electromagnetică a lui Tesla a fost utilizată pentru a transmite semnale electrice între diferite stații emițătoare aflate la distanță, în orașe sau chiar țări diferite. Aceste transmisii au fost foarte eficiente, iar, paradoxal, semnalul nu a înregistrat scăderi de putere, ci

Telekom România concediază o treime dintre manageri

Am scris pe la începutul lunii că Telekom România se va reorganiza și că în urma acestei reorganizări vor fi concediați sute de angajați și sute de manageri. La acel moment se zvonea faptul că 1 din 6 angajați vor fi concediați și că o mulțime de manageri vor fi dați afară. În urma discuțiilor dintre sindicate s-a luat decizia că o treime din cei 600 de manageri existenți în grup vor fi concediați. Mai exact, în jur de 200 de manageri nu vor mai performa în cadrul Telekom România. Pe lângă asta, managerii rămăși vor trebui să demonstreze că

Sistemele AI, o formă și o identitate

Sistemele care funcționează pe baza inteligenței artificiale ajung să facă parte din existența umană ca un adaos necesar. Astăzi, poate conduce o mașină sau poate să diagnosticheze cancerul. Nici advertisingul nu stă departe de această tehnologie. Un sistem AI a ajuns să înlocuiască un foarte bun copywriter sau un marketer eficient. Sistemele AI au ajuns să îndeplinească atribuții specific umane, așadar marile companii investesc în domeniu și ajung să „umanizeze” procesul. Entitățile programate au nume și sunt „înzestrate” cu calități similare cu ale unei persoane normale, din carne și oase. Conform publicației Adweek, Amazon are personajul Alexa ca asistent smart.

Inteligența artificială, în slujba copiilor

Inteligența artificială a devenit subiectul momentului. Digital sau social, orice aspect este acum văzut prin raportare la A.I. Conceptul care aparținea cândva poveștilor S.F. a câștigat tot mai mult teren în cercetare și se poate ajunge la o învățare profundă a modului în care o mașină poate gândi asemănător oamenilor. Progresele sunt vizibile și rezultatele pe măsură. Agenția de creație We Believers a făcut un pas înainte și a dat naștere Ai Buddy. Acesta este un sistem inteligent artificial, creat pentru a oferi un sprijin emotional copiilor cu astfel de nevoi. Tehnologia afișează un format comfortabil pentru cei mici. Interfața

A fi sau a nu fi advertiser?

Tineri care visează să facă parte dintr-o echipă de creație sau de strategie a marilor agenții de publicitate din România sau din alte țări trebuie să țină cont de mai multe aspecte legate de primul interviu. A fi sau a nu fi advertiser? Cum ajungi să îți îndeplinești visul? Ți-ai trimis CV-ul la mai multe agenții de publicitate de care ești interesat. Ai reușit să treci de prima etapă de selecție și să te califici pentru interviu. În continuare, trebuie să fii pregătit să faci tot ce este posibil pentru a convinge comisia că ești omul de care au nevoie

Orange si-a consolidat pozitia de lider pe piata de telecomunicatii din Romania, in 2013

orange shop

Anul 2013 a fost unul de referinta pentru Orange Romania, care isi consolideaza pozitia de lider pe piata locala a operatorilor de telefonie. 

Intr-un raport dat publicitatii saptamana trecuta, grupul francez anunta venituri de 244 milioane euro in ultimul trimestru al anului 2013, inregistrand venituri totale de 934 milioane de euro, cu 1,8% mai mult decat anul 2012. Totodata, la 31 decembrie 2013, Orange Romania avea 10.436.000 de clienti, pe un trend ascendent fata de trimestrele anterioare.

Un alt segment aflat in expansiune este serviciul de internet mobil, care a inregistrat cresteri importante de la un trimestru la altul, in 2013 inregistrandu-se o crestere de 47% fata de ultimul trimestru al anului 2012 si o crestere totala, in 2013, de 51% fata de anul 2012. Cresterea a fost sustinuta de investitiile facute pentru dezvoltarea retelei. Astfel, in 2013, Orange a incheiat programul de modernizare a retelei din mediul rural, l-a demarat pe cel din mediul urban, in timp de acoperirea 4G a fost extinsa la nivelul intregii capitale. Compania a anuntat ca, incepand cu 6 aprilie 2014, reteaua 4G va fi extinsa cu ajutorul noilor frecvente achizitionate in anul 2012.

De asemenea, vanzarile de smartphone s-au dublat in 2013 fata de 2012, in luna decembrie acest tip de telefoane au reprezentat mai mult de jumatate din dispozitivele vandute de operatorul francez. Pe baza acestei tendinte, s-au inregistrat cresteri si in ceea ce priveste numarul de descarcari si actualizari ale aplicatiilor Orange, care au fost de 3 ori mai numeroase decat in anul anterior. Un alt factor care a favorizat aceasta crestere a fost includerea unei parti a aplicatiilor in abonamente. Cele mai utilizate aplicatii proprii sunt Contul meu, Orange Cloud, Orange TV GO si Fotbal Info.

Orange se mentine pe primul loc si la categoria celui mai accesat site pentru telefoane mobile din tara noastra, prin portalul Orange mobile, conform datelor oferite de sati.ro

Iar Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania promite ca anul 2014 va aduce noi surprize pentru clientii Orange: „2013 a fost anul in care Orange a realizat cele mai mari investitii de la inceputul crizei economice. Astfel, valoarea investitiilor noastre in Romania a crescut in 2013 cu mai mult de 30% fata de anul 2009. În continuare ne asteptam ca 2014 sa fie inca un an dinamic si suntem increzatori ca strategia noastra, bazata pe cea mai buna experienta oferita clientilor, dezvoltarea serviciilor 4G si TV, va da rezultate si vom fi in continuare prima alegere a romanilor.

Reply