Restaurantele, pionieri în experiența cu consumatorii

    O vizită în provincie la bunici, o familie cu copii mici care sunt înfometați, părinți aflați în dificultate deoarece sandwich-urile s-au epuizat, mama crede că îi vor ieși fire albe de păr alături de tatăl ce încearcă să scape de alte 15 mașini în aglomerație pentru a-și face loc către prima ieșire de pe autostradă în căutarea unui popas. În apropierea unui supermarket „la urgență” aceeași poveste: aglomerația tipică. Salvarea familiei: o domnișoară cu o tabletă în brațe care ia comanda pe geam.   Cum se simte o criză de nervi dacă nu reușești să comanzi ceva urgent de

Orange România va intra pe piața bancară

Pentru a se menține și pentru a avea un profit în creștere, cei de la Orange România își extind business-ul și pe piața bancară. Compania de telecomunicații este implicată în proiecte de servicii financiare în alte părți, iar de pe 6 iulie va începe să ofere servicii bancare clienților din Franța, urmând ca de anul viitor să ofere același tip de servicii și clienților români. Orange va oferi pentru început împrumuturi pe termen scurt – 3, 6, 12 luni, va pune în circulație carduri de credit și va oferi servicii de plăți. Clienții Orange Bank vor putea să realizeze transferuri

Ghost in the Shell – noua barieră tehnologică

Ghost in the Shell a apărut pe marile ecrane la sfârșitul lunii martie, în rolul principal fiind Scarlett Johansson. Filmul s-a bazat pe anime-ul cu același nume, unde o polițistă cyborg  și partenerul ei vânează un misterios și puternic hacker numit Puppet Master. Regizorul anime-ului este  Mamoru Oshii, scenariștii Shirow Masamune și Kazunori Itô. Anime-ul a fost creat de la manga-ul Ghost in the Shell, conceput de către  Masamune Shirow. Acesta a avut un real succes, fiind ulterior tradus și în engleză. Long story short: manga-ul a fost lansat în 1989, cu acțiunea poveștii plasată în 2029, Niihama, Japonia. Povestea

Ce surprize aduce al cincilea film din seria „Pirates of the Caribbean”?

Căpitanul Jack Sparrow și interpretarea de excepție a lui Johnny Depp. Povestea de dragoste care i-a unit pe Will Turner și Elizabeth Swann. Aventurile piraților într-o călătorie până la capătul lumii. Toate aceste detalii au scris istorie în lumea cinematografiei, iar franciza „Pirates of the Caribbean” a devenit un fenomen. Cel de-al cincilea film al iubitei serii se întoarce curând cu o nouă poveste și noi aventuri. Lansarea trailer-ului s-a bucurat de reacții entuziaste, dar a venit și cu surprize neașteptate. Una dintre ele este apariția actriței Keira Knightley, în rolul care i-a adus recunoașterea la nivel mondial Elizabeth Swann.

Vodafone oferă internet gratuit în perioada 15-17 aprilie

Cu prilejul faptului că Vodafone aniversează 20 de ani de existență în țara noastră, compania a început să ofere de la începutul anului internet gratuit de fiecare dată când se ivește o sărbătoare, iar pe lângă asta a dat drumul și la promoții interesante pentru clienți. Dacă de ziua îndrăgostiților, de Dragobete, de 1 și 8 martie au oferit internet gratuit, de Paște era inevitabil ca cei de la Vodafone să nu continue tradiția. Prin urmare, în perioada 15-17 aprilie, toți clienții Vodafone vor beneficia de internet Supernet 4G+ în mod gratuit. Beneficiul s-a activat în dimineața zilei de azi

PLATOURILE DE FILMARE ALE SERIALULUI „OUTLANDER”

      Anul acesta vine cu episoade noi din două producții de succes: „Game of Thrones” și „Outlander”. Fanii așteaptă cu nerăbdare întâlnirea dintre Jon Snow și Daenerys Targaryen și întoarcerea lui Claire în trecutul lui Jamie Fraser. Ce se va întâmpla mai departe, rămâne de văzut. După imaginile cu personajele din „Game of Thrones”, producătorii „Outlander” au pregătit și ei o surpriză oamenilor de acasă.   Starz a făcut oficiale imagini cu noua înfățișare a personajului Jamie Fraiser, din noul sezon. Odată cu pregătirile pentru lansarea trailer-ului la sfârșitul săptămânii, au ajuns la fani și ultimele detalii legate

Utilizatorii Snapchat ajung clienți ai marilor brand-uri

De un an de zile Snapchat încearcă să-i prindă din urmă pe cei doi giganți ai mediului online: Facebook și Google. Cele două platforme au un număr record de reclame plătite ale marilor brand-uri, iar finanțele sunt în creștere de când consumatorii răspund strategiilor de promovare media. Întrebarea este dacă noua aplicație de pe piață reușește să facă același lucru. Pentru a veni în întâmpinarea utilizatorilor consumatori, Snapchat lansează o nouă funcție interactivă între piață și cumpărători. Conform publicației AdWeek, producătorii vor putea ști de acum dacă utilizatorii platformei social media – care intră în contact cu reclamele brand-urilor –

Bal mascat la Opera Națională din București

Bal mascat este o operă în trei acte compusă de Giuseppe Verdi pe baza unui libret de Antonio Somma. Premiera absolută a operei a avut loc la Teatro Apollo din Roma, în ziua de 17 februarie 1859. Opera Națională din București a adus, începând cu data de 8 aprilie a.c., Bal mascat pentru publicul larg. Acestă operă ne introduce în lumea înaltă a Bostonului cu ajutorul dirijorului Marcello Mottadelli, în regia lui Grischa Asagaroff – Germania, cu coregrafia lui Renato Zanella, scenografia lui Luigi Perego – Italia, lighting design-ul lui Gigi Saccomandi – Italia și de asistentul de scenografie Luca Filaci

Cum să faci să nu știe furnizorul tău de Internet chiar orice despre tine

Faptul că plătești lunar o taxă pentru conexiunea la Internet nu înseamnă că al tău Internet Service Provider (ISP) trebuie să știe tot ce lucrezi, ce filme vezi, ce mail-uri scrii. Nu zicem că firma ta de cablu ar face așa ceva, Doamne ferește, dar ne gândeam la cazul cu Verizon din SUA, din 2014, când s-a aflat că firma injecta cookie-uri în dispozitivele clienților, fără consimțământul acestora. Având în vedere că în România selecția de ISP-uri este destul de limitată și că uneori ți se spune la telefon “ne pare rău, nu avem cablu în zonă”, am dat o raită online

Pagini de internet mai sigure pentru copii

image_gallery

In data de 11 februarie 2014 a fost celebrata a 11-a aniversare a Zilei Internationale a Internetului, desfasurata sub sloganul: „Sa cream un internet mai sigur pentru toti!”

Ziua pentru un internet mai sigur a fost organizata pentru prima oara in anul 2004, la initiativa Uniunii Europene, iar dupa 10 ani, este celebrata in peste 100 de state de pe tot globul.

Aceasta zi a fost folosita de autoritati, dar si de providerii de internet, ONG-uri si firmele producatoare de antivirusi pentru promova o mai buna utilzare a internetului si a tehnologiilor digitale in randul copiilor, pentru a le oferi sansa de a invata si a se juca fara sa fie expusi pericolelor de hartuire, jocuri de noroc sau inselaciuni online. Totodata, se incearca si constientizarea populatiei cu privire la pericolele care pandesc din spatele site-urilor web si oferirea de sfaturi pentru apararea impotriva escrocilor electronici. 

Astfel, producatorul german de antivirusi G Data a transmis o serie de informatii pretioase despre modul in care putem folosi internetul in siguranta, in timp ce portalul sigur.info a organizat un concurs destinat copiilor din scolile generale si licee, prin care acestia sa vina cu proiecte care sa defineasca un internet mai bun. 

Concursul celor de la Sigur.info si-a propus sa inspire copiilor si adolescentilor un comportament constructiv in mediul online, sa-si respecte reputatia online, sa ia atitudine impotriva hartuirii online, sa raporteze site-urile cu continut daunator sau ilegal pe care le intalnesc, sa participe la dezbateri privind internetul, devenind astfel cetateni digitali ai viitorului. In acelasi timp, parintii si profesorii au fost invitati sa contribuie la educarea copiilor printr-o comunicare deschisa cu acestia privind activitatile pe care cei mai mici le desfasoara in mediul online, sa-i ajute si sa-i ghideze spre activitati constructive, potrivite varstei lor.

Tot cu aceasta ocazie, UE a decernat premiile pentru cel mai bun continut online pentru copii. Comisarul Neelie Kroes, vicepresedinte al Comisei Europene a premiat 12 castigatori, grupati in 4 categorii: amatori, profesionisti, tineri (individual/echipa) si copii (grupuri scolare sau de adolescenti). O echipa din Romania a castigat locul al doilea la categoria grupuri scolare. Competitia a fost acerba, fiind inscrisi in concurs peste 1100 de participanti din toata lumea, care au postat pe internet videoclipuri, bloguri si jocuri care le permit copiilor sa invete si sa se joace pe calculator in siguranta.

De asemenea, comisarul Kroes a lansat si o consultare a tinerilor din Europa pentru gasirea unor modalitati de a face mediul online potrivit pentru nevoile lor, dar si site-ul Eticheta eSafety,  care contine sfaturi pentru combaterea hartuirii online, a virusilor informatici, va ajuta scolile sa elaboreze proiecte si va oferi profesorilor o platforma pentru schimburi de experienta.

Reply