Femeia Fantastică a.k.a. Wonder Woman

  Cu toții am crescut cu idealul de a fi un super erou și de a schimba lumea în bine. De cele mai multe ori aceste idealuri le-am primit din bezi desenate sau animațiile pe care le vedeam în fiecare zi. Dar știm poveștile originale ale acestora? Una dintre personajele ce ne-au învățat că este bine să te lupți împotriva răului a fost Femeia Fantastică a.k.a. Wonder Woman. Acest personaj a prins viață odată cu benzile desenate create de DC Comics în anul 1941. Prințesa Diana a Themyscirei, o amazoancă ce a știut să asculte sunetul sabiei de mică, devine

Bruxelles – un oraș al tehnologiei

Dacă în urmă cu ceva timp abordam avantajele unui muzeu ce are ,,suportul”  tehnologiei, mai exact muzeul interactiv din Daugvapils, acum ne vom îndrepta puțin atenția în Occident. Unul dintre cele mai importante orașe– Bruxelles, reușește să se plaseze pe harta celor bine zone dezvoltate tehnologic. Față de alte orașe din zona centrală și de est a Europei, Bruxelles are o istorie în a planifica propria evoluție în toate domeniile. De exemplu, știați faptul că în 1958, cu ocazia Brussels World’s Fair, Bruxelles a reușit să înceapă o primă mare etapă de modernizare a orașului? Acest lucru a fost doar

Netflix vorbește pe limba celor mici

„Netflix and chill”. Fenomenul care a cucerit America a ajuns și în casele europenilor, iar România nu face excepție. Cine nu s-a abonat la Netflix doar pentru a „gusta” puțin din nebunia din Vest? De curând, am început și noi să ne bucurăm de seriale și filme cu subtitrare în limba română, fără să ne mai plângem de online streaming. Dar cum continuă evoluția companiei care definește o nouă generație?     Storytelling-ul este următorul pas pentru a face platforma din ce în ce mai atractivă. Poate să ajungă astfel nu doar la tineri, ci și la familii sau copii

Modul în care trăiești – realitatea celor din marketing

  Oamenii de marketing sunt conștienți de task-urile lor și de rolul pe piața vânzărilor. Trebuie să fie atenți la nevoile consumatorilor pentru a putea personaliza mesajul. Astfel, pot ajunge la oamenii de acasă și îi pot transforma din simpli urmăritori în clienți fideli. Problema este una singură: care este rețeta de succes?   De multe ori aceștia consideră că pasul spre progres și performanță provine din datele recoltate de la consumatori, ce pot spune ceva despre pattern-urile lor de comportament. Dar nu vorbim doar de aceste aspecte când căutăm cea mai importantă variabilă a existenței lor: contextul.   Marketerii

Free energy – Tesla, primul inventator al energiei libere, wireless!

Genialul inventator și om de știință Nikola Tesla a descoperit o formă de energie electrică non-electromagnetică, radiantă. Ea este transmisă ptin sol, care funcționează astfel drept conductor principal și produce unde scalare. Acest tip de energie descoperit de Tesla se transmite mai rapid decât lumina, a cărei viteză era considerată cea mai mare dintre toate vitezele de transmitere/deplasare. Energia non-electromagnetică a lui Tesla a fost utilizată pentru a transmite semnale electrice între diferite stații emițătoare aflate la distanță, în orașe sau chiar țări diferite. Aceste transmisii au fost foarte eficiente, iar, paradoxal, semnalul nu a înregistrat scăderi de putere, ci

Telekom România concediază o treime dintre manageri

Am scris pe la începutul lunii că Telekom România se va reorganiza și că în urma acestei reorganizări vor fi concediați sute de angajați și sute de manageri. La acel moment se zvonea faptul că 1 din 6 angajați vor fi concediați și că o mulțime de manageri vor fi dați afară. În urma discuțiilor dintre sindicate s-a luat decizia că o treime din cei 600 de manageri existenți în grup vor fi concediați. Mai exact, în jur de 200 de manageri nu vor mai performa în cadrul Telekom România. Pe lângă asta, managerii rămăși vor trebui să demonstreze că

Sistemele AI, o formă și o identitate

Sistemele care funcționează pe baza inteligenței artificiale ajung să facă parte din existența umană ca un adaos necesar. Astăzi, poate conduce o mașină sau poate să diagnosticheze cancerul. Nici advertisingul nu stă departe de această tehnologie. Un sistem AI a ajuns să înlocuiască un foarte bun copywriter sau un marketer eficient. Sistemele AI au ajuns să îndeplinească atribuții specific umane, așadar marile companii investesc în domeniu și ajung să „umanizeze” procesul. Entitățile programate au nume și sunt „înzestrate” cu calități similare cu ale unei persoane normale, din carne și oase. Conform publicației Adweek, Amazon are personajul Alexa ca asistent smart.

Inteligența artificială, în slujba copiilor

Inteligența artificială a devenit subiectul momentului. Digital sau social, orice aspect este acum văzut prin raportare la A.I. Conceptul care aparținea cândva poveștilor S.F. a câștigat tot mai mult teren în cercetare și se poate ajunge la o învățare profundă a modului în care o mașină poate gândi asemănător oamenilor. Progresele sunt vizibile și rezultatele pe măsură. Agenția de creație We Believers a făcut un pas înainte și a dat naștere Ai Buddy. Acesta este un sistem inteligent artificial, creat pentru a oferi un sprijin emotional copiilor cu astfel de nevoi. Tehnologia afișează un format comfortabil pentru cei mici. Interfața

A fi sau a nu fi advertiser?

Tineri care visează să facă parte dintr-o echipă de creație sau de strategie a marilor agenții de publicitate din România sau din alte țări trebuie să țină cont de mai multe aspecte legate de primul interviu. A fi sau a nu fi advertiser? Cum ajungi să îți îndeplinești visul? Ți-ai trimis CV-ul la mai multe agenții de publicitate de care ești interesat. Ai reușit să treci de prima etapă de selecție și să te califici pentru interviu. În continuare, trebuie să fii pregătit să faci tot ce este posibil pentru a convinge comisia că ești omul de care au nevoie

Pagini de internet mai sigure pentru copii

image_gallery

In data de 11 februarie 2014 a fost celebrata a 11-a aniversare a Zilei Internationale a Internetului, desfasurata sub sloganul: „Sa cream un internet mai sigur pentru toti!”

Ziua pentru un internet mai sigur a fost organizata pentru prima oara in anul 2004, la initiativa Uniunii Europene, iar dupa 10 ani, este celebrata in peste 100 de state de pe tot globul.

Aceasta zi a fost folosita de autoritati, dar si de providerii de internet, ONG-uri si firmele producatoare de antivirusi pentru promova o mai buna utilzare a internetului si a tehnologiilor digitale in randul copiilor, pentru a le oferi sansa de a invata si a se juca fara sa fie expusi pericolelor de hartuire, jocuri de noroc sau inselaciuni online. Totodata, se incearca si constientizarea populatiei cu privire la pericolele care pandesc din spatele site-urilor web si oferirea de sfaturi pentru apararea impotriva escrocilor electronici. 

Astfel, producatorul german de antivirusi G Data a transmis o serie de informatii pretioase despre modul in care putem folosi internetul in siguranta, in timp ce portalul sigur.info a organizat un concurs destinat copiilor din scolile generale si licee, prin care acestia sa vina cu proiecte care sa defineasca un internet mai bun. 

Concursul celor de la Sigur.info si-a propus sa inspire copiilor si adolescentilor un comportament constructiv in mediul online, sa-si respecte reputatia online, sa ia atitudine impotriva hartuirii online, sa raporteze site-urile cu continut daunator sau ilegal pe care le intalnesc, sa participe la dezbateri privind internetul, devenind astfel cetateni digitali ai viitorului. In acelasi timp, parintii si profesorii au fost invitati sa contribuie la educarea copiilor printr-o comunicare deschisa cu acestia privind activitatile pe care cei mai mici le desfasoara in mediul online, sa-i ajute si sa-i ghideze spre activitati constructive, potrivite varstei lor.

Tot cu aceasta ocazie, UE a decernat premiile pentru cel mai bun continut online pentru copii. Comisarul Neelie Kroes, vicepresedinte al Comisei Europene a premiat 12 castigatori, grupati in 4 categorii: amatori, profesionisti, tineri (individual/echipa) si copii (grupuri scolare sau de adolescenti). O echipa din Romania a castigat locul al doilea la categoria grupuri scolare. Competitia a fost acerba, fiind inscrisi in concurs peste 1100 de participanti din toata lumea, care au postat pe internet videoclipuri, bloguri si jocuri care le permit copiilor sa invete si sa se joace pe calculator in siguranta.

De asemenea, comisarul Kroes a lansat si o consultare a tinerilor din Europa pentru gasirea unor modalitati de a face mediul online potrivit pentru nevoile lor, dar si site-ul Eticheta eSafety,  care contine sfaturi pentru combaterea hartuirii online, a virusilor informatici, va ajuta scolile sa elaboreze proiecte si va oferi profesorilor o platforma pentru schimburi de experienta.

Reply