Domeniul Relațiilor Publice este într-o continuă schimbare și dinamicitatea lui aduce specialiștii în punctul în care trebuie să se pună mereu la punct cu noile tendințe. Actualizarea cunoștințelor devine o coordonată principală în lumea afacerilor din România. Prin urmare, PR Forum aduce acum ultimele perspective din comunicare.
Conform site-ului oficial al evenimentului, cea mai mare întâlnire a practicienilor din domeniul Relațiilor Publice va avea loc pe 30 și 31 martie, între orele 09:00 și 18:00, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Evenimentul va fi marcat de idei relevante, soluții concrete și studii de caz ale unor branduri recunoscute.
Prima zi aduce o conferință de succes, în care persoanele prezente vor afla totul despre creativitatea în PR, strategiile eficiente de comunicare online, tacticile de menținere a relațiilor cu liderii de opinie și provocările industriei în 2017.
Pe 31 martie, vor avea loc workshop-uri aplicate, gândite sub conceptul PR Academy. Acesta se referă la șase seminarii intensive, adresate practicienilor din PR și Comunicare. Toți cei care doresc să învețe să aplice tactici și strategii inovatoare de la cei mai buni oameni în domeniu, vor fi prezenți la eveniment.
Invitații speciali sunt reprezentanții agențiilor de top din România, care vor aduce noi perspective în domeniu și sunt la curent cu tendințele din ultimii ani, de pe piață. Odată cu revoluția digitală, nivelul activității evoluează constant, iar specialiștii cu experiență în domeniu pot identifica cel mai bine direcția spre care se îndreaptă companiile.
Pe lista specialiștilor de la PR Forum, se află nume reprezentative din industrie: Doris Christina Steiner (Senior Consultant, în cadrul Ketchum Vienna), Cristina Hanganu (Director de Comunicare și CSR, în cadrul Lidl România), Bogdan Toacse (Senior Department Manager Brand Management, în cadrul OMV Petrom), Cristian Pantazi (Redactor Șef, în cadrul Hot News), Monica Jitariuc (Managing Director, în cadrul MSLGroup The Practice) și Sorana Savu (Senior Partner, în cadrul Premium Comunication).
Participanții vor analiza, împreună cu trainerii, mai multe studii de caz. Vor primi sfaturi și soluții practice pe marginea unor proiecte din cadrul unor companii de succes, precum Gilette, OMV Petrom, Group Renault, Lidl România, ARPIM și Black Energy.
Subiectele de discuție din cadrul forumului sunt variate: de la comunicarea internă eficientă dintre angajați, până la abordări actuale în comunicarea și integrarea noilor platforme online.
Surse imagine: