Instagram introduce noi feature-uri

Snapchat împărtășește (în sfârșit) rezultatele cu cei mai mulți utilizatori de profil, deoarece își intensifică eforturile de a concura cu Instagram.   Compania Snap a anunțat miercuri că va oferi utilizatorilor, precum celebrităților și bine cunoscuților social media influencers, mai multe informații despre modul în care postările lor sunt văzute de către ceilalți. Datele vor include vizionările totale de la Story și timpul petrecut de către utilizatorii Snapchat în vizionarea postărilor. Snapchat va oferi și defalcări în funcție de gen și poziția geografică. Anterior, vedetele și influențatorii au putut vedea numai vizionările totale pentru un Story actual pe Snapchat, o

Descarcă Overwatch gratuit

Overwatch este un joc interesant și foarte popular, iar după cum știți și voi, lucrurile bune costă mai mult. La fel și în cazul jocului Overwatch, este un joc bun, dar care costă 35 de dolari pe G2A, iar pe alte site-uri mai mult, l-am văzut chiar și la prețul de 50$. Unii nu vor să dea suma asta pe acest joc, nu sunt convinși că Overwatch își merită banii. Pentru ei am o veste bună. Cei de la Blizzard, creatorii acestui joc, au decis să ofere acces în mod gratuit la versiunea completă a Overwatch-ului, însă doar în perioada

Facebook va introduce butonul „downvote”

Cei de la Facebook testează în prezent un nou buton, care aduce parțial cu mult doritul buton „dislike”, care în prezent este disponibil pe mai multe platforme de socializare, mai puțin pe cele deținute de către Facebook. Noul buton poartă denumirea de „downvote”, iar în prezent este deja disponibil pentru 5% dintre utilizatorii Android din Statele Unite care folosesc rețeaua de socializare. Butonul va avea scopul de a ajuta userii să marcheze comentariile nepotrivite, care apar pe pagini. Atât momentan. Nu va fi implementat în postări, poze, clipuri sau altceva, ci doar strict pentru comentariile de pe pagini. Angajații Facebook

Despre mașina lui Elon Musk lansată în spațiu

În urmă cu câteva zile, pe 7 februarie mai exact, a avut loc un moment istoric, acela prin care cea mai puternică rachetă din lume a trimis o mașină electrică spre Marte. Mașina, care i-a aparținut lui Elon Musk, a fost lansată în spațiu prin intermediul celei mai bune rachete Falcon Heavy, iar aceasta ar fi trebuit să ajungă pe orbita planetei Marte, însă care nu a mai ajuns fiindcă traiectoria i-a fost schimbată, aceasta urmând să treacă prin Centura de asteroizi dintre Marte și Jupiter. La bordul automobilului se află și un manechin pus la volanul acestuia, manechin care

Dronele au făcut un show de lumini foarte mișto în cadrul Jocurilor Olimpice de Iarnă 2018

La deschiderea Jocurilor Olimpice de Iarnă 2018, care a avut loc în orașul Pyeongchang, aflat în nord-estul Coreei de Sud, Intel a făcut un show impresionant cu dronele. Mai exact, peste 1200 de drone au fost lansate simultan pe cer, formând pe rând un snowboarder, un porumbel, iar în cele din urmă cercurile olimpice. A fost un spectacol deosebit, se vede și în imaginile de mai jos cât de impresionantă a fost această mutare, care totodată a bătut recordul Intel pentru cele mai multe drone lansate simultan. Compania a stat luni de zile pentru a pune la punct acest show

Care a fost profitul Samsung Electronics pe ultimul trimestru din 2017

Cei de la Samsung Electronics au anunțat detaliile financiare pentru ultimul trimestru al anului 2017, iar acestea se pare că au fost peste nivelul așteptărilor. Conform acestora, în ultimul trimestru din 2017 a fost înregistrată o cifră de afaceri de 61.54 miliarde de dolari, iar profitul a fost de 14.13 miliarde de dolari. S-a ajuns la acest profit în cel de-al 4-lea trimestru al anului trecut și datorită în mare parte a diviziei de componente, iar diviziile Consumer Electronics (realizarea de televizoare și electrocasnice) și Display Panel (realizarea display-urilor OLED și LCD) au avut creșteri substanțiale, asta în timp ce

Un manuscris vechi a fost descifrat de un calculator

Manuscrisul Voynich a fost găsit într-o mânăstire din Italia în anul 1912, este vechi de 600 de ani, are 240 de pagini, iar până în prezent nimeni nu a reușit să-l descifreze/traducă. În manuscris se regăsește text, cât și ilustrații cu nuduri, stele, plante exotice, ba chiar se regăsește și un desen cu un diavol. La descifrarea lui au luat parte o mulțime de criptologi, printre care și echipa de oameni care a descifrat un cod popular al naziștilor, codul Enigma. Din păcate, niciun om n-a reușit să-l descifreze, însă un calculator și niște algoritmi de inteligență artificială au pus

Samsung noul partener al jocurilor olimpice

Pentru că ne apropiem cu pași repezi de jocurile de iarnă, foarte multe companii au ales să se alăture concurenților și să le premieze participarea. Cu toții știm că în această perioadă foarte multe companii se vor alătura, în calitate de parteneri, jocurilor olimpice de la PyongChang. Chiar dacă sportivii olimpici nu pleacă cu o medalie, vor primi un nou telefon, mai exact un smartphone de la Samsung. Miercuri, gigantul tehnic a anunțat o ediție specială a smartphone-ului Galaxy Note 8 pentru toți sportivii care concurează la Jocurile Olimpice de iarnă de la PyeongChang 2018. Samsung a declarat că va

Oimiakon, localitatea de gheață

Oimiakon este un sat cu câteva sute de locuitori din Rusia. A intrat în cartea recordurilor în urmă cu 85 de ani drept zona locuită cu cea mai mică temperatură, care în 1933 a fost de -67,7 grade Celsius. Bine, sunt zone pe planeta asta cu temperaturi mult mai scăzute, însă Oimiakon este o zonă locuită, în timp ce restul nu sunt. În sat este atât de frig încât oamenilor le îngheață genele în câteva secunde de stat afară, cerneala din stilourile elevilor îngheață, bateriile de orice tip se descarcă într-un timp foarte scurt, iar oamenii care poartă ochelari aleg

Restaurantele, pionieri în experiența cu consumatorii

 

 

O vizită în provincie la bunici, o familie cu copii mici care sunt înfometați, părinți aflați în dificultate deoarece sandwich-urile s-au epuizat, mama crede că îi vor ieși fire albe de păr alături de tatăl ce încearcă să scape de alte 15 mașini în aglomerație pentru a-și face loc către prima ieșire de pe autostradă în căutarea unui popas. În apropierea unui supermarket „la urgență” aceeași poveste: aglomerația tipică. Salvarea familiei: o domnișoară cu o tabletă în brațe care ia comanda pe geam.

 

Cum se simte o criză de nervi dacă nu reușești să comanzi ceva urgent de mâncare și ești blocat în trafic? Simplu: tehnologia sare în ajutorul celor care au nevoie de comenzi în timp real și vine cu un plus de creativitate. Serviciile de primă clasă combinate cu experiența digitală oferă o oportunitate originală de a le oferi oamenilor ocazia de a deveni consumatori fideli, după o experiență unică.

Conform publicației Adweek foarte puține afaceri sunt centrate pe un sistem în care experiența consumatorului este principala coordonată a modului în care evoluează business-ul, la fel ca în cazul restaurantelor. Modul în care este livrată comanda, timpul de așteptare și calitatea serviciilor pot influența în orice moment alegerea clienților. Dacă servirea nu este bună restaurantele au pierdut din start nu doar consumatori fideli, ci și consumatorii de ocazie.

 

Fiecare persoană care iese să mănânce în oraș știe ce înseamnă să te simți special în momentul în care ești servit eficient și ireproșabil de către staff-ul locației. Cu ajutorul tehnologiei restaurantele fac trecerea de la timpi de așteptare imprevizibili la livrare în timp real.

 

Conform Hospitality Technology 2017 Restaurant Technology Study, întărirea angajamentului consumatorului prin introducerea unui sistem digital în strategia livrării produselor este prioritatea numărul 1 a celor care investesc în industria alimentară. Peste 60% din operatori se focusează pe inovații în acest sens.

La cel mai recent Adobe Summit, Brad Rencher, EVP și manager general al Departamentului Marketing Digital din cadrul Adobe, definește experiența ca suma interacțiunilor unui client cu un brand.

„Companiile care au mers pe această opțiune au stabilit o poziție favorabilă în raport cu consumatorii.”, a declarat Rencher. „Să faci din experiență afacere, este chiar afacerea.”, a adăugat EVP-ul Adobe.

 

Una dintre cele mai bune experiențe ale consumatorilor este oferită de Domino`s Pizza. Oamenii pot comanda prin intermediul aplicației Facebook Messenger prin scrierea unui mesaj cu un simplu emoji în conținut sau prin metoda tradițională. Ei pot folosi aplicația pentru a urmări livrarea și drumul până la destinație, chiar și locația în fiecare punct. În timp real, Domino`s a ajuns la un procent de 60% de comenzi făcute prin intermediul aplicației și este în conitună evoluție.

În timp ce compania Chilli`s are un sistem de comandă și plată prin intermediul tabletelor, Subway a organizat o echipă virtuală de 150 de angajați, care să ajute la o experiență bogată în date personalizate pentru fiecare client. Doar detaliile care sunt relevante pentru consumator sunt actualizate și aduse la cunoștință acestuia.

 

Chiar și McDonald`s a anunțat un nou sistem pe care consumatorii îl pot utiliza, astfel încât aplicația de comandă și meniu din toate punctele de acces să conțină informații legate de consumatori. Acestea oferă detalii privind preferințele și sistemul de plată al fiecăruia.

 

Tablete, aplicații și meniuri în timp real. Așa ar putea arăta rețeta de succes a restaurantelor sau a magazinelor alimentare. Clientul nostru, stăpânul nostru, rapid și eficient.

 

Surse poze:

https://www.forbes.com/

https://www.digitalnewsasia.com/

https://vulcanpost.com/

https://ro.pinterest.com/

http://creativelyimpulsive.com/

Reply