Speed Test – tot ce trebuie sa stii despre masurarea vitezei de internet

Furnizorii de servicii de internet din România se întrec în oferte care mai de care mai avantajoase, promițând viteze mari de conexiune, în funcție de zona geografică în care te afli. Aceștia sunt obligați să specifice valorile minime de conexiune în contracte, iar în cazul în care acestea nu sunt respectate, clientul are dreptul de a rezilia contractul fără a mai fi nevoit să plătească penalizări în acest sens. Știm cu toții cât este de neplăcut atunci când, de exemplu, urmărești un film sau pur și simplu vrei să descarci un document, iar conexiunea se întrerupe. Pentru a verifica dacă

Netflix se bucură de un succes uriaș

Platforma de streaming Netflix se bucură de un succes impresionant, numărul persoanelor care își fac abonament crescând simțitor în ultima perioadă. Chiar dacă în urmă cu 1 an a mărit prețul abonamentului, Netflix nu a avut nimic de pierdut, ci dimpotrivă. Datorită serialelor atrăgătoare și a serviciilor de calitate, în acest moment platforma are în jur de 104 milioane de persoane abonate, iar 5,2 milioane dintre aceștia sunt abonați înscriși în ultimele 3 luni. Aproximativ jumătate din totalul abonaților sunt abonați din Statele Unite, iar restul provin de pe tot globul. Oficialii Netflix au declarat că se fac eforturi imense

Aportul creativității la succesul vânzărilor

O campanie publicitară poate avea mai multe obiective, dar profitul este un indicator real al succesului. Pentru a vinde, advertising-ul digital s-a adaptat la cerințele publicului și a mizat pe o abordare mai creativă decât cea întâlnită în advertising-ul tradițional. Din ce în ce mai mulți oameni petrec ore întregi online și pierd noțiunea timpului. În acest context, afaceriștii au investit în strategii eficiente, pentru a facilita procesul de achiziție. Astfel, se explică apariția unor inițiative creative, care s-au concretizat prin apelul la inteligență artificială și realitate augmentată. Creativitatea are un rol fundamental în advertising-ul din mediul online, dar modalitatea

INTRODUCEREA RECLAMELOR PE FACEBOOK MESSENGER

Facebook își menține poziția de lider în industria tehnologiei și investește din ce în ce mai mult în advertising. Introducerea reclamelor pe platforma social media a fost primul pas în această direcție. În continuare, utilizatorii vor putea avea acces în timp real la oferta de piață a marilor branduri. Platforma are peste 1,2 miliarde de utilizatori activi, care interacționează zilnic cu prietenii lor virtuali. În același timp, ei ajung să acceseze site-urile și reclamele companiilor care răspund la nevoile lor cu produse variate. De acum, reclamele vor fi introduse și în cadrul aplicației Facebook Messenger. Această idee a fost implementată

Hei, NASA, îți vrei lucrurile înapoi?

Un vânzător de vechituri a fost chemat să curețe pivnița unei locuințe, însă ce a descoperit la fața locului l-a lăsat fără cuvinte. Vânzătorul de vechituri a fost chemat de rudele unui fost inginer NASA cu scopul de a curăța pivnița locuinței, iar aceștia i-au zis că dacă dorește să ia ceva de acolo, poate să ia fără niciun fel de problemă. Bărbatul a rămas șocat când a intrat în pivniță și a descoperit 2 computere imense a celor de la NASA, iar pe lângă asta a găsit și sute de benzi magnetice care conțineau diverse înregistrări audio. Rudele fostului

Selfie-ul care a provocat o pagubă de 200.000 de dolari

De la un timp încoace toată lumea se întrece în a face selfie-uri cât mai interesante cu scopul de a strânge cât mai multe like-uri pe rețelele de socializare. Unii au murit în încercarea de a face selfie-uri cât mai spectaculoase, iar alții au adus pagube financiare, ca de exemplu o fată care a vizitat galeria de artă 14th Factory din Los Angeles. Vizitatoarea, în încercarea de a face un selfie cât mai reușit, s-a pus într-o poziție în care nu avea echilibru, astfel încât s-a lovit cu spatele de un piedestal care a creat acțiunea de domino cu celalalte

Inteligența artificială în noul Audi A8

Noul Audi A8, dezvăluit oficial la Barcelona, reprezintă cea mai tehnologizată mașină a producătorului din Ingolstadt. Compania germană susține că noul A8 este prima mașină de serie, care beneficiază de un sistem de șofat semi-autonom de nivel 3. Aceasta înseamnă că, în anumite condiții, mașina se poate conduce complet singură. Sistemul de șofat semi-autonom, numit AI Traffic Jam Assist, funcționează până la viteze de 60 kilometri pe oră, pe drumurile de mare viteză și autostrăzile ce dispun de sensuri separate de bariere solide. Sistemul este activat utilizând butonul AI de pe consola centrală. Cu ajutorul acestei tehnologii, mașina poate porni

Sunt testate reclamele în Facebook Messenger

Compania a testat de la începutul anului aplicația Facebook Messenger cu diverse reclame, însă pe un segment restrâns de utilizatori. Mai exact, pe utilizatorii din Australia și Thailanda. Treaba nu rămâne neschimbată, astfel încât de azi înainte vor fi testate reclamele pe aplicația de socializare la nivel global, deci să fiți convinși că o să vă apară vreo reclamă când vă așteptați mai puțin. Cei de la Facebook au mai declarat că au în plan ca până la sfârșitul anului să le afișeze reclame tuturor userilor. Dacă vrei să nu îți apară reclame, păcat, acestea nu vor putea fi dezactivate

Cine este Elon Musk și ce a realizat în domeniul tech?

Elon Musk a fost un antreprenor de succes cu mult înainte ca prima mașină Tesla să iasă de pe linia de producție și să fie pusă la vânzare sau prima rachetă SpaceX să fie lansată pe orbită.   În 1999, Elon Musk a fondat a doua sa companie, X.com, firmă ce oferea servicii financiare online. În anul 2000 a fuzionat cu Confinity, companie care opera un serviciu de transfer de bani puțin cunoscut la acea vreme, numit PayPal. Notabil este faptul că fondatorii Confinity sunt Peter Thiel și Max Levchin, amândoi antreprenori foarte cunoscuți în prezent. Thiel a devenit miliardar,

Restaurantele, pionieri în experiența cu consumatorii

 

 

O vizită în provincie la bunici, o familie cu copii mici care sunt înfometați, părinți aflați în dificultate deoarece sandwich-urile s-au epuizat, mama crede că îi vor ieși fire albe de păr alături de tatăl ce încearcă să scape de alte 15 mașini în aglomerație pentru a-și face loc către prima ieșire de pe autostradă în căutarea unui popas. În apropierea unui supermarket „la urgență” aceeași poveste: aglomerația tipică. Salvarea familiei: o domnișoară cu o tabletă în brațe care ia comanda pe geam.

 

Cum se simte o criză de nervi dacă nu reușești să comanzi ceva urgent de mâncare și ești blocat în trafic? Simplu: tehnologia sare în ajutorul celor care au nevoie de comenzi în timp real și vine cu un plus de creativitate. Serviciile de primă clasă combinate cu experiența digitală oferă o oportunitate originală de a le oferi oamenilor ocazia de a deveni consumatori fideli, după o experiență unică.

Conform publicației Adweek foarte puține afaceri sunt centrate pe un sistem în care experiența consumatorului este principala coordonată a modului în care evoluează business-ul, la fel ca în cazul restaurantelor. Modul în care este livrată comanda, timpul de așteptare și calitatea serviciilor pot influența în orice moment alegerea clienților. Dacă servirea nu este bună restaurantele au pierdut din start nu doar consumatori fideli, ci și consumatorii de ocazie.

 

Fiecare persoană care iese să mănânce în oraș știe ce înseamnă să te simți special în momentul în care ești servit eficient și ireproșabil de către staff-ul locației. Cu ajutorul tehnologiei restaurantele fac trecerea de la timpi de așteptare imprevizibili la livrare în timp real.

 

Conform Hospitality Technology 2017 Restaurant Technology Study, întărirea angajamentului consumatorului prin introducerea unui sistem digital în strategia livrării produselor este prioritatea numărul 1 a celor care investesc în industria alimentară. Peste 60% din operatori se focusează pe inovații în acest sens.

La cel mai recent Adobe Summit, Brad Rencher, EVP și manager general al Departamentului Marketing Digital din cadrul Adobe, definește experiența ca suma interacțiunilor unui client cu un brand.

„Companiile care au mers pe această opțiune au stabilit o poziție favorabilă în raport cu consumatorii.”, a declarat Rencher. „Să faci din experiență afacere, este chiar afacerea.”, a adăugat EVP-ul Adobe.

 

Una dintre cele mai bune experiențe ale consumatorilor este oferită de Domino`s Pizza. Oamenii pot comanda prin intermediul aplicației Facebook Messenger prin scrierea unui mesaj cu un simplu emoji în conținut sau prin metoda tradițională. Ei pot folosi aplicația pentru a urmări livrarea și drumul până la destinație, chiar și locația în fiecare punct. În timp real, Domino`s a ajuns la un procent de 60% de comenzi făcute prin intermediul aplicației și este în conitună evoluție.

În timp ce compania Chilli`s are un sistem de comandă și plată prin intermediul tabletelor, Subway a organizat o echipă virtuală de 150 de angajați, care să ajute la o experiență bogată în date personalizate pentru fiecare client. Doar detaliile care sunt relevante pentru consumator sunt actualizate și aduse la cunoștință acestuia.

 

Chiar și McDonald`s a anunțat un nou sistem pe care consumatorii îl pot utiliza, astfel încât aplicația de comandă și meniu din toate punctele de acces să conțină informații legate de consumatori. Acestea oferă detalii privind preferințele și sistemul de plată al fiecăruia.

 

Tablete, aplicații și meniuri în timp real. Așa ar putea arăta rețeta de succes a restaurantelor sau a magazinelor alimentare. Clientul nostru, stăpânul nostru, rapid și eficient.

 

Surse poze:

https://www.forbes.com/

https://www.digitalnewsasia.com/

https://vulcanpost.com/

https://ro.pinterest.com/

http://creativelyimpulsive.com/

Reply