Centenarul României a început!

Fotograful Alexandru Zainea Emanuel a realizat un proiect impresionat pentru Centenarul României, un proiect ce vizează publicul internațional, prin promovarea valorilor românești.   Astăzi, 12 septembrie, la sediul Ministerului Culturii și Identității Naționale a avut loc o conferință de presă pentru deschiderea oficială a acestui proiect minunat, ce are în prim-plan 10 ii vechi de 100 de ani, puse în valoare de către frumoasa actriță Laura Cosoi. Această expoziție fotografică, așa cum au publicat și cei de la Your News Station, a fost inițiată de către Flori de ie. Alexandru Zainea Emanuel, Laura Cosoi în parteneriat cu Departamentul Centenar din

oferta vodafone

Ofertele Vodafone ale momentului

            Vodafone dispune în momentul de față de numeroase oferte, fie că este vorba despre cartele reîncărcabile, abonamente, internet mobil și internet pentru laptop și tabletă. Există o gamă variată de opțiuni cu prețuri ce pleacă de la 5 euro, acesta crescând în funcție de beneficiile pe care le include fiecare ofertă în parte. În funcție de necesitățile pe care le ai în materie de telecomunicații, vei găsi oricând o ofertă potrivită la un preț atractiv. Abonamentele, în general, includ și diferite device-uri, unele gratuite, altele putând fi obținute prin achitarea unui avans la încheierea contractului, urmând ca pe perioada

Instagram are probleme de securitate

Instagram a dezvăluit un defect în sistemele sale, mai exact o serie de numere de telefon și adrese de e-mail ale unor celebrități vizate de către atacatorii cibernetici. Rețeaua socială deținută de Facebook a trimis prin e-mail membrii verificați, de obicei personalităților, pentru a le face cunoscute riscurile la care au fost expuși. Acesta a spus că a crezut că „unul sau mai mulți” atacatori au vizat persoane ce aveau un profil extrem de bine contat pentru a obține cât mai multe informații personale. Instagram a spus că parolele nu au fost furate, dar pentru a contracara orice posibilă situație

Noi schimbări de interfață pe Facebook

Interfața rețelei de socializare Facebook a rămas la fel de ani de zile, însă acest lucru nu va rămâne așa. Curând utilizatorii Facebook vor beneficia de o nouă interfață a rețelei de socializare atât în varianta web cât și în aplicația de mobil. Momentan aceasta este implementată pe un public restrâns, pentru a vedea cum se comportă utilizatorii la implementarea unei noi interfețe. Modificările sunt evident vizibile – aspectul comentariilor de la postări va fi schimbat, iar liniile de text vor fi transformate în buline de text, ca cele disponibile pe WhatsApp și Messenger. În plus, răspunsurile la comentarii vor

CHUNG SUNG-JUN/POOL/EPA-EFE/REX/SHUTTERSTOCK

Moștenitorul companiei Samsung va merge la închisoare

Lee Jae-yong, moștenitorul companiei Samsung va merge la închisoare pentru acuzații de corupție. Un judecător din Coreea de Sud a anunțat decizia de 5 ani de închisoare.   Lee a fost condamnat pentru luare de mită într-un scandal care a fost anexat acuzării fostului președinte al Coreei de Sud. Cazul a atras atenția publicului pe fondul mâniei împotriva celor mai mari companii din Coreea de Sud, cunoscute sub numele de chaebols. Lee, care a negat toate acuzațiile, a fost condamnat la închisoare de până la 12 ani. De asemenea, cunoscut sub numele de Jay Y Lee, șeful de facto al

Veniturile în al doilea trimestru al lui 2017 pentru Digi Communications

Atât RCS-RDS cât și Digi Mobil aparțin companiei Digi Communications NV. De curând au apărut și detalii legate de veniturile înregistrate de companie în al doilea trimestru din acest an. În perioada aprilie-iunie au fost înregistrate venituri de 163,8 milioane euro, cu 10,3% față de aceeași perioadă a anului 2016 (148,5 milioane euro). Cheltuielile în această perioadă au fost de 105,1 milioane euro, cu 6,3% față de cele 98,9 milioane euro ce au însumat cheltuielile în aceeași perioadă a anului trecut. Aceste cheltuieli rezultă investițiile, chiriile, tarifele, salariile etc. În ce privește numărul de clienți, televiziunea prin cablu se bucură

Cel mai mare display OLED din lume

Printre producătorii importanți de ecrane se află și LG Display, iar display-urile OLED sunt printre cele mai populare. Prin urmare, compania s-a gândit că ar fi o idee bună să între în Guiness Book cu cel mai mare display OLED din lume. Aceștia l-au construit într-un mall din Dubai, la etajul 1, iar display-ul uriaș are o lungime de 14 metri, o lățime de 50 de metri, are în jur de 700 metri pătrați, circa 820 de ecrane OLED de 55 inch și are peste 1,7 miliarde de pixeli care puși în linie dreaptă pot forma o coloană lungă de

Tesla Model 3 intră în producția de serie

Recent intrat în producția de serie, Tesla Model 3, fratele mai mic al Model S, este cel mai ieftin automobil al mărcii americane. Directorul general al companiei, Elon Musk, a livrat primilor 30 de clienți, toți angajați ai Tesla, cheile noii mașini. A declarat că sunt înregistrate peste jumătate de milion de pre-rezervări, ceea ce înseamnă că producătorul are toate șansele să devină unul dintre cei mai mari jucători de pe piața auto, la nivel mondial. Musk a prezentat vehiculul de 35.000 de dolari, cu o autonomie de 350 km, la fabrica Tesla din Freemont, California. Deși este cea mai

Google are în plan să renunțe la autentificarea prin SMS

În 2017 cam toate serviciile online care se respectă au implementat autentificarea în 2 pași, însă Google vrea să renunțe la aceasta. Sistemul de autentificare în 2 pași este simplu – te autentifici printr-un cod primit pe telefon, asta în locul parolei normale. Codul îl primești la alegere-prin SMS sau email, însă acesta poate veni și printr-o aplicație specială sau prin intermediul unui apel telefonic. Ei bine, au apărut diverse dovezi că sistemul de coduri expediate prin SMS nu este chiar atât de sigur pe cât crede lumea, iar Google vrea să fie convins că nimeni nu îți intră pe

Restaurantele, pionieri în experiența cu consumatorii

 

 

O vizită în provincie la bunici, o familie cu copii mici care sunt înfometați, părinți aflați în dificultate deoarece sandwich-urile s-au epuizat, mama crede că îi vor ieși fire albe de păr alături de tatăl ce încearcă să scape de alte 15 mașini în aglomerație pentru a-și face loc către prima ieșire de pe autostradă în căutarea unui popas. În apropierea unui supermarket „la urgență” aceeași poveste: aglomerația tipică. Salvarea familiei: o domnișoară cu o tabletă în brațe care ia comanda pe geam.

 

Cum se simte o criză de nervi dacă nu reușești să comanzi ceva urgent de mâncare și ești blocat în trafic? Simplu: tehnologia sare în ajutorul celor care au nevoie de comenzi în timp real și vine cu un plus de creativitate. Serviciile de primă clasă combinate cu experiența digitală oferă o oportunitate originală de a le oferi oamenilor ocazia de a deveni consumatori fideli, după o experiență unică.

Conform publicației Adweek foarte puține afaceri sunt centrate pe un sistem în care experiența consumatorului este principala coordonată a modului în care evoluează business-ul, la fel ca în cazul restaurantelor. Modul în care este livrată comanda, timpul de așteptare și calitatea serviciilor pot influența în orice moment alegerea clienților. Dacă servirea nu este bună restaurantele au pierdut din start nu doar consumatori fideli, ci și consumatorii de ocazie.

 

Fiecare persoană care iese să mănânce în oraș știe ce înseamnă să te simți special în momentul în care ești servit eficient și ireproșabil de către staff-ul locației. Cu ajutorul tehnologiei restaurantele fac trecerea de la timpi de așteptare imprevizibili la livrare în timp real.

 

Conform Hospitality Technology 2017 Restaurant Technology Study, întărirea angajamentului consumatorului prin introducerea unui sistem digital în strategia livrării produselor este prioritatea numărul 1 a celor care investesc în industria alimentară. Peste 60% din operatori se focusează pe inovații în acest sens.

La cel mai recent Adobe Summit, Brad Rencher, EVP și manager general al Departamentului Marketing Digital din cadrul Adobe, definește experiența ca suma interacțiunilor unui client cu un brand.

„Companiile care au mers pe această opțiune au stabilit o poziție favorabilă în raport cu consumatorii.”, a declarat Rencher. „Să faci din experiență afacere, este chiar afacerea.”, a adăugat EVP-ul Adobe.

 

Una dintre cele mai bune experiențe ale consumatorilor este oferită de Domino`s Pizza. Oamenii pot comanda prin intermediul aplicației Facebook Messenger prin scrierea unui mesaj cu un simplu emoji în conținut sau prin metoda tradițională. Ei pot folosi aplicația pentru a urmări livrarea și drumul până la destinație, chiar și locația în fiecare punct. În timp real, Domino`s a ajuns la un procent de 60% de comenzi făcute prin intermediul aplicației și este în conitună evoluție.

În timp ce compania Chilli`s are un sistem de comandă și plată prin intermediul tabletelor, Subway a organizat o echipă virtuală de 150 de angajați, care să ajute la o experiență bogată în date personalizate pentru fiecare client. Doar detaliile care sunt relevante pentru consumator sunt actualizate și aduse la cunoștință acestuia.

 

Chiar și McDonald`s a anunțat un nou sistem pe care consumatorii îl pot utiliza, astfel încât aplicația de comandă și meniu din toate punctele de acces să conțină informații legate de consumatori. Acestea oferă detalii privind preferințele și sistemul de plată al fiecăruia.

 

Tablete, aplicații și meniuri în timp real. Așa ar putea arăta rețeta de succes a restaurantelor sau a magazinelor alimentare. Clientul nostru, stăpânul nostru, rapid și eficient.

 

Surse poze:

https://www.forbes.com/

https://www.digitalnewsasia.com/

https://vulcanpost.com/

https://ro.pinterest.com/

http://creativelyimpulsive.com/

Reply